Zo issie helemaal juist. Hulde, Dafquote:Op donderdag 24 augustus 2006 06:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Frans, herhalend... Bolero van Maurice Ravel.
Welterusten Asmo en tot straksquote:Op donderdag 24 augustus 2006 06:58 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Zo issie helemaal juist. Hulde, Daf
Omdat de vraag nog in het vorige topic is gesteld:
Daf +2
En nu ga ik /echt/ slapen. Welterusten mensen, of goede morgen. En quiz ze nog!
Je hoeft je helemaal nergens voor te verontschuldigen, Dart! Ik ben blij met m'n puntjes, hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 06:58 schreef dartfanaat het volgende:
tvp.
Ter verduidelijking: Er is al een aantal keer Israel voorbij gekomen, dus de eerste de beste vraag die me te binnen schoot was de datum van de moord op Rabin.
Ver voor Jules Verne. In 1615 voeren er al 16 man onder het wateroppervlak van de Theems.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:01 schreef Asmodian het volgende:
Jules Verne?
Geen idee, ik laat 'm over aan de anderen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
Truste...
Als afsluiter nog een leuke:
Wie wordt beschouwd als de uitvinder van de onderzeeër?
Klopt. En die Nederlander was in dienst van de Engelsen. En die persoon zoek ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:03 schreef Asmodian het volgende:
Maar volgens mij was er eigenlijk een Nederlander die lang voor Verne aan een onderzeeër dacht...
Mooi, dan hoef ik ook geen vraag meer te stellenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ver voor Jules Verne. In 1615 voeren er al 16 man onder het wateroppervlak van de Theems.
Drebbel heeft de boot gebouwd. Het ontwerp was nog eerder (voor 1600) van William Bornequote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:07 schreef Soempie het volgende:
tenminste als je Drebbel bedoelt
U + 1quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:41 schreef U het volgende:
Finland
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:26 schreef wyccie het volgende:
Eens moet Finland het goede antwoord zijn.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:13 schreef AntonDingeman het volgende:
Kos!
Je weet in ieder geval minstens één Grieks eilandquote:Je ziet: ik heb geen verstand van Griekenland.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:16 schreef AntonDingeman het volgende:
patmos?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:16 schreef AntonDingeman het volgende:
Rhodos
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:17 schreef slaveloos het volgende:
samos?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:25 schreef Gooitzen het volgende:
Athene?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:32 schreef U het volgende:
hm, Chios?
Zie dat ik al te laat ben.....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:42 schreef Catannl het volgende:
Chios
hmm nee, heb het niet op nu.nl gelezen en Oslo is het ook nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:08 schreef Catannl het volgende:
Stond op nu.nl... OSLO
Is 'n ander onderzoek (daarom had ik de mijne er ook bijgezet), en die van mij was recenter:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:11 schreef Catannl het volgende:
ff kijken, momentje
<edit: momentje is geweest...hier de link>
http://www.nu.nl/news/665687/21/Oslo_duurste_stad_ter_wereld.html
keileweg-ethicus +1quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:32 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Dreamt?
Is geen aggregatietoestand.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:36 schreef Catannl het volgende:
verbranding?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:37 schreef Berkery het volgende:
Gas?
Okquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:39 schreef Catannl het volgende:
Was ook meer een voorzichtige vraag.. heb namelijk geen idee
Ook niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:47 schreef marhil het volgende:
vloeibaar
Nope.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:54 schreef flyguy het volgende:
vast
een permanent komen en gaan van energie cq omzetting van massa in energie en vice versaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:18 schreef marhil het volgende:
ik heb altijd gedacht dat een ster gasvormig is en onder zijn eigen druk en zwaartekracht kernfusie ondergaat
Dat zocht ik!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:21 schreef DM-Ghostly het volgende:
plasma?
Yes weer een puntje verdient. NU een vraag verzinnen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:23 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Dat zocht ik!
DM-Ghostly +1
Geeft niks. Maakt het op zich wel leukquote:
DUCKMAN+1quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:26 schreef Duckman het volgende:
George Lazenby
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:44 schreef Soempie het volgende:
ik ben in shock![]()
politie aan de deur, maar was gelukkig voor de buurman
Gewoon even meelopenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:47 schreef Soempie het volgende:
Ja, Nem..dat durfde ik niet te vragen
Ben ook wel benieuwd/ nieuwsgierig
quote:
Wat had je opstaan dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:48 schreef Soempie het volgende:
die politieman: lekkere funky muziek![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:50 schreef Soempie het volgende:
gnarls barkley go-go gadget gospel
De politiemeneer kon het wel waarderen andersquote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:53 schreef DM-Ghostly het volgende:
marillion? dus fish?
Oh wacht, is 'Go Go Gadget Gospel' echt een titel van een Gnarls Barkley nummer/album?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
De politiemeneer kon het wel waarderen anders![]()
OOhh yeah weer een punt, maar zonder die hint was het niks geworden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:54 schreef Duckman het volgende:
[..]
![]()
Het album heet "Vigil in the wilderness of mirrors"... mooi album...
DM-Ghostly +1
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:55 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Oh wacht, is 'Go Go Gadget Gospel' echt een titel van een Gnarls Barkley nummer/album?![]()
1. je gaat verhuizenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:57 schreef Soempie het volgende:
maargoed ik kijk hier af en toe even. Ben mn spullen aan het inpakken. Wat kan een mens in 6 jaar veel zooi verzamelen zeg
En As, ik sta nog in het lijstje.
Ben je een groot fan van Marillion? Ik moet toegeven dat ik hier ergens een CD van ze heb liggen, maar ik wist echt niet dat ze juist in '88 uit elkaar gingen. En zonder dat had ik toch zeker eerder andere bands gegokt die veel bekender zijn met symf-rock, zoals ELO, Jethro Tull, Genesis, EL&P... Maar kennelijk is niet iedereen als ikquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:55 schreef DM-Ghostly het volgende:
[..]
OOhh yeah weer een punt, maar zonder die hint was het niks geworden.
Hmm nieuwe vraag.......
klopt alletwee. Je kunt je clownspak thuislaten en me een andere keer de stuipen op het lijf jagenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1. je gaat verhuizen
2. je komt niet naar de meet?
Nou ik vond ze zeer goed. ik heb na de splitsinf eigenlijk niet meer zoveel van ze gekocht.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:58 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ben je een groot fan van Marillion? Ik moet toegeven dat ik hier ergens een CD van ze heb liggen, maar ik wist echt niet dat ze juist in '88 uit elkaar gingen. En zonder dat had ik toch zeker eerder andere bands gegokt die veel bekender zijn met symf-rock, zoals ELO, Jethro Tull, Genesis, EL&P... Maar kennelijk is niet iedereen als ik
Alleen de zanger Fish stapte uit de band in 1988. Marillion bestaat nog steeds en maakt nog steeds albums. Ze hebben nog steeds trouwe fans.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:58 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ben je een groot fan van Marillion? Ik moet toegeven dat ik hier ergens een CD van ze heb liggen, maar ik wist echt niet dat ze juist in '88 uit elkaar gingen. En zonder dat had ik toch zeker eerder andere bands gegokt die veel bekender zijn met symf-rock, zoals ELO, Jethro Tull, Genesis, EL&P... Maar kennelijk is niet iedereen als ik
Fish deed een tijdje geleden dat hele album live. Was een mooi optreden (heb ik op DVD). De dag daarop deed hij eigen materiaal, daar was ik wel live bij.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:01 schreef DM-Ghostly het volgende:
[..]
Nou ik vond ze zeer goed. ik heb na de splitsinf eigenlijk niet meer zoveel van ze gekocht.
Dus om nou te zeggen dat ik een groot fan ben is overdreven. De cd die ik het best vond is misplaced childhood!!
Ja, dat zal bijna iedereen zeggenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:01 schreef DM-Ghostly het volgende:
[..]
Nou ik vond ze zeer goed. ik heb na de splitsinf eigenlijk niet meer zoveel van ze gekocht.
Dus om nou te zeggen dat ik een groot fan ben is overdreven. De cd die ik het best vond is misplaced childhood!!
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
Shit...kan ik de kostuumwinkel afbellen![]()
Ik weet het, ik verwoordde het verkeerdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:01 schreef Duckman het volgende:
[..]
Alleen de zanger Fish stapte uit de band in 1988. Marillion bestaat nog steeds en maakt nog steeds albums. Ze hebben nog steeds trouwe fans.
Jawel..maar speciale gelegenheden vereisen speciale pakken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
is dat niet je normale outfit dan?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel..maar speciale gelegenheden vereisen speciale pakken.
Je denkt toch niet dat ik mijn dagelijke kloffie naar bv een bruiloft ga?
toch lief dat je dan speciaal voor mij een speciaal pak ging huren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel..maar speciale gelegenheden vereisen speciale pakken.
Je denkt toch niet dat ik mijn dagelijke kloffie naar bv een bruiloft ga?
Alles om iemand een beetje de stuipen op het lijf te jagen. Was Asmo ook niet bang voor clowns?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
toch lief dat je dan speciaal voor mij een speciaal pak ging huren.![]()
quote:Thank you, ladies and gentlemen. Before I begin, I've been asked to make an announcement. Whoever parked 14 black bulletproof S.U.V.'s out front, could you please move them? They are blocking in 14 other black bulletproof S.U.V.'s and they need to get out.
Wow. Wow, what an honor. The White House correspondents' dinner. To actually sit here, at the same table with my hero, George W. Bush, to be this close to the man. I feel like I'm dreaming. Somebody pinch me. You know what? I'm a pretty sound sleeper -- that may not be enough. Somebody shoot me in the face. Is he really not here tonight? Dammit. The one guy who could have helped.
(...)
Now, I know there are some polls out there saying this man has a 32% approval rating. But guys like us, we don't pay attention to the polls. We know that polls are just a collection of statistics that reflect what people are thinking in "reality." And reality has a well-known liberal bias.
So, Mr. President, please, pay no attention to the people that say the glass is half full. 32% means the glass -- it's important to set up your jokes properly, sir. Sir, pay no attention to the people who say the glass is half empty, because 32% means it's 2/3 empty. There's still some liquid in that glass is my point, but I wouldn't drink it. The last third is usually backwash.
Ik? Welnee joh, grapjas.. Haha... Clowns? Bang? Ik? Hoe kom je erbij? Echt niet dat ik bang ben voor clowns, helemaal niet zelfs.. Haha... Nee johquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alles om iemand een beetje de stuipen op het lijf te jagen. Was Asmo ook niet bang voor clowns?
wel heel close, maar no dicequote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:11 schreef Asmodian het volgende:
Klinkt iets voor Jon Stewart om te zeggen...
Nee, die was er ook wel, maar is dit nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
Die Bush immitator?
Yay!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:15 schreef U het volgende:
Asmodian + 1
http://video.google.com/videoplay?docid=-869183917758574879 als je 'n half uurtje overhebt
Da' klopt!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:27 schreef Jajong het volgende:
Godfather 1 en Lost in Translation.
Daar was ik weer.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:28 schreef Jajong het volgende:
Kreta is warm, beetje jammer dat ik zaterdag keelonsteking kreeg alleen en 2 dagen met 39 graden koorts op mijn hotelkamer lag
Ik ben net terug gekomen schat. Vanochtend 7u Griekse tijd vliegen, en dus de wekker om half 4quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:31 schreef Soempie het volgende:
[..]vervelend..
wanneer kom je terug?
m'n verhuisdozen zijn op![]()
Voor de rest was het geweldig. Blauwe zee, wit strand. Gelukkig in een rustig, nonzuipjongeren-dorp ( Hersonissos ), een lieve vriendin, en temperaturen tot 41 gradenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:31 schreef Asmodian het volgende:
Welkom terug Jajong!![]()
- Hoe was het? Behalve het ziek zijn? (ik ben momenteel ook ziek, dus I know how you're feeling
)
Ik ben ook vrij rot. Last van mijn keel en van mijn spieren. En toch was het het Lowlands waardquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:31 schreef Asmodian het volgende:
Welkom terug Jajong!![]()
- Hoe was het? Behalve het ziek zijn? (ik ben momenteel ook ziek, dus I know how you're feeling
)
Klinkt geweldig!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Voor de rest was het geweldig. Blauwe zee, wit strand. Gelukkig in een rustig, nonzuipjongeren-dorp ( Hersonissos ), een lieve vriendin, en temperaturen tot 41 graden
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:28 schreef requiem4adream het volgende:
nvm makelaar
neequote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:23 schreef Mark het volgende:
Was dat trouwens een ballastbrug?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:35 schreef marhil het volgende:
was een basculebrug ?
makkie The Hivesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:31 schreef requiem4adream het volgende:
Van welke band is het album: Your new favourite band?
sorry, weet het echt nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:19 schreef Soempie het volgende:m'n vragen lopen niet goed vandaag
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:22 schreef Supersheep het volgende:
The Offspring toch?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:24 schreef BwennieBren het volgende:
Casa Batlló in Barcelona is het overigens
hoi
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:24 schreef BwennieBren het volgende:
Casa Batlló in Barcelona is het overigens
hoi
Geef nix ik wou t alleen even meldenquote:
hello dearquote:
juist dat was de derde!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:26 schreef Soempie het volgende:
! americana
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:34 schreef Soempie het volgende:eh. Onweer echt recht boven 't dorp waar ik woon. Ik ga de computer uitzetten en hopen dat het niet inslaat zo vlak voor m'n verhuizing.
Onweer?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:34 schreef Soempie het volgende:eh. Onweer echt recht boven 't dorp waar ik woon. Ik ga de computer uitzetten en hopen dat het niet inslaat zo vlak voor m'n verhuizing.
Ja, sindsdien is Brasilia de hoofdstadquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:34 schreef BwennieBren het volgende:
1960?
jeujquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, sindsdien is Brasilia de hoofdstad
BwennieBren +1!
Jij sprookjesfanaat jij!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:40 schreef Soempie het volgende:
princes op de erwt
de Chinese nachtegaal?
meisje met de rode schoentjes
kleine zeemeermin
zo snel mogelijk. Hopelijk dit weekendquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wanneer ga je verhuizen dan?
lief van jou! was wel de chinese nachtegaal. Bedacht ik me ook laterquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:43 schreef BwennieBren het volgende:
Sorry Marhil en SS, ik wilde een keer coulant zijn met de nachtegaal
Dat is juuste wb de rode schoentjes maar alle nachtegalen zingen, alleen deze doet t in t Chineesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:45 schreef dolle_hond het volgende:
gewoon de rode schoentjes
zingende nachtegaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |