quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:34 schreef Soempie het volgende:eh. Onweer echt recht boven 't dorp waar ik woon. Ik ga de computer uitzetten en hopen dat het niet inslaat zo vlak voor m'n verhuizing.
Onweer?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:34 schreef Soempie het volgende:eh. Onweer echt recht boven 't dorp waar ik woon. Ik ga de computer uitzetten en hopen dat het niet inslaat zo vlak voor m'n verhuizing.
Ja, sindsdien is Brasilia de hoofdstadquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:34 schreef BwennieBren het volgende:
1960?
jeujquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, sindsdien is Brasilia de hoofdstad
BwennieBren +1!
Jij sprookjesfanaat jij!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:40 schreef Soempie het volgende:
princes op de erwt
de Chinese nachtegaal?
meisje met de rode schoentjes
kleine zeemeermin
zo snel mogelijk. Hopelijk dit weekendquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wanneer ga je verhuizen dan?
lief van jou! was wel de chinese nachtegaal. Bedacht ik me ook laterquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:43 schreef BwennieBren het volgende:
Sorry Marhil en SS, ik wilde een keer coulant zijn met de nachtegaal
Dat is juuste wb de rode schoentjes maar alle nachtegalen zingen, alleen deze doet t in t Chineesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:45 schreef dolle_hond het volgende:
gewoon de rode schoentjes
zingende nachtegaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |