Welk knopje? Ik gebruik nu gewoon print screen --> ctrl+v eigenlijkquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:58 schreef frankium het volgende:
[..]
Met dat stream proggie kun je caps maken.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:01 schreef Debbus het volgende:
Rik morgen in een t-shirt: I survived Hilde, and all i got was this lousy suitcase!
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:01 schreef Maurisico het volgende:
Tijn denk nu ook: "concentratie, krachten sparen, ja dank je de Hildekhildek!
Ze mogen wel uit de ruimte, maar hullies ruimteschip zit in die koffer, an als die in het water valt doet hun schip het niet meerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:00 schreef Maurisico het volgende:
Mogen ze nog steeds niet uit de ruimte? Ze zouden willen dat ze een Hildevoet hadden om de deur open te breken....
Die wilde ik ook bedenken maar ik kon geen zin verzinnen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:01 schreef Maurisico het volgende:
Tijn denk nu ook: "concentratie, krachten sparen, ja dank je de Hildekhildek!
En, wordt er nog geconcentreerd?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:03 schreef Maurisico het volgende:
Vroeger vroegen we: "En wordt er nog gefietst" hoe noemen we dit nu? "En wordt er nog gezeild"?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:03 schreef Maurisico het volgende:
Vroeger vroegen we: "En wordt er nog gefietst" hoe noemen we dit nu? "En wordt er nog gezeild"?
Volgende opdracht is om hier een mooie gele jurk voor Miss Piggy van te maken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:03 schreef Maurisico het volgende:
Hoezo? Lopen de streams achter op de werkelijkheid?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
Hij gaat zo... het is op de streams bijna 21:00
die jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:00 schreef washandje het volgende:
[..]
Welk knopje? Ik gebruik nu gewoon print screen --> ctrl+v eigenlijk
Edit: oh het rode knopje
Ja, zo'n 3-5 minuten, dat kan varieren, maar ze lopen altijd achter. Dat zul je bij de volgende live-uitzending uit het huis wel zien.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:04 schreef washandje het volgende:
[..]
Hoezo? Lopen de streams achter op de werkelijkheid?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:05 schreef Cee het volgende:
Het zou best grappig zijn als dat koffertje straks gewoon heel rustig naar beneden wordt getakeld, netjes in het zeiltje.
Goh, dat wordt dan een nietsverhullend jurkje....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgende opdracht is om hier een mooie gele jurk voor Miss Piggy van te maken.
het is daar dus nog geen negen uur? maar niemand zegt dat hij dan zal vallen natuurlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
Hij gaat zo... het is op de streams bijna 21:00
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:05 schreef Cee het volgende:
Het zou best grappig zijn als dat koffertje straks gewoon heel rustig naar beneden wordt getakeld, netjes in het zeiltje.
ik heb ajax ook in een hokje gezet in m`n scherm. Is wel leukerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:06 schreef Maurisico het volgende:
Ajax op tv....Fok op de computer... Kopje thee erbij....en een Hildtjesreep.....ik vermaak me wel!
Zijn jullie een beetje blij met Perez?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:06 schreef Maurisico het volgende:
Ajax op tv....Fok op de computer... Kopje thee erbij....en een Hildtjesreep.....ik vermaak me wel!
Staat hier op ons grote plasma scherm aan, voordeel dat er zo weinig bij bb gebeurd.. kun je de wedstrijd tenminste volgen!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:07 schreef frankium het volgende:
[..]
ik heb ajax ook in een hokje gezet in m`n scherm. Is wel leuker
hij moet wel haalbaar zijn he.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:09 schreef GeerenGoor het volgende:
volgens mij zit die koffer bom vol met lood!!!
dus als tie valt pleuren ze er allemaal in![]()
Of er zit helemaal niets inquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:09 schreef GeerenGoor het volgende:
hoe weet je nou waar het hoofd begint en haar nek stoptquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:08 schreef Bergie88 het volgende:
Als ik in dat huis had gezeten had Hilde al heel lang een stoot tegen haar hoofd van mij gehad.
Ik had Hilde in dat zeil gerold en vervolgens een SOS oproep gedaan aan Greenpeace! Potvis aangespoeld in BB! Afvoeren die hap voordat ze ontploft!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:08 schreef Bergie88 het volgende:
Als ik in dat huis had gezeten had Hilde al heel lang een stoot tegen haar hoofd van mij gehad.
Dat zou ik wel willen zienquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:09 schreef GeerenGoor het volgende:
Dan was de keuze snel gemaakt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:10 schreef Stamp_Kip het volgende:
* Stamp_Kip is dr ook weer
Ze mogen blij zijn dat Hilde niet aan ut plafond hangt ..en dan concentreer jullie, laat me niet in het water dondere![]()
Hier precies hetzelfde, behalve dat van die reepquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:06 schreef Maurisico het volgende:
Volgens mij zit er een geheim gat in het zeil. Koffer valt, recht er door heenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:09 schreef GeerenGoor het volgende:
Ajax is helemaal niet zo geconcentreerd...Huntelaar speelt alsof hij een zeiltje in zijn hand heeft.. hadden ze Hilde maar als coach gehad....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zijn jullie een beetje blij met Perez?
rollen gaat niet, te kleinquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:10 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik had Hilde in dat zeil gerold en vervolgens een SOS oproep gedaan aan Greenpeace! Potvis aangespoeld in BB! Afvoeren die hap voordat ze ontploft!
Ik denk niet dat hij op een rond getal valt. gewoon op het moment dat ze wisselen na een bepaalde tijd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:09 schreef Flyduck het volgende:
Ik heb zo een voorgevoel dat die koffer precies om 0:00 naar beneden komt..
Of in een prop in die grote smoel van der! Concentratie Hilde!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:11 schreef frankium het volgende:
[..]
rollen gaat niet, te klein. Misschien dat doek over haar rechterbeen leggen?
jah heel snel naar bed laat maar hangenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan was de keuze snel gemaakt.![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan was de keuze snel gemaakt.![]()
Ik denk het ook. Ze durven denk ik niet de echte inhoud het zwembad in te gooienquote:
Daarom kijk ik ook gewoon online naar de streams i.p.v. via een proggiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:11 schreef spinhead het volgende:
thx voor de reacties, dit prog (http://bb.nednu.nl/BBstream.zip blijft hangen als ik op play druk dan sluit ie meteen weer af hmmm
Jij snapt het.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:12 schreef sherrytje het volgende:
[..]
jah heel snel naar bed laat maar hangen![]()
Gebruik dan deze eens: http://www.nowlive.eu/quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:11 schreef spinhead het volgende:
thx voor de reacties, dit prog (http://bb.nednu.nl/BBstream.zip blijft hangen als ik op play druk dan sluit ie meteen weer af hmmm
Flauw! Die grap werd al een week geleden gemaakt. Next!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
zijn ze al gestopt met fietsen ??
Vast ergens aant huilen omdat het allemaal zo zwaar is en oneerlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:13 schreef washandje het volgende:
Waar is sjaan eigenlijk???
kan wel zijn, maar die grap maakte ik vorig jaar al in elk slowchat topic.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:13 schreef Cyan het volgende:
[..]
Flauw! Die grap werd al een week geleden gemaakt. Next!
Jammer Ireth, maar je topic is een vroege dood gestorven.... Flugeltje heerst als een Fidel uit Hildeba......quote:
Ha Scan, had je avondeten?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:16 schreef scanman01 het volgende:
Leuk setje
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2308128.jpg]afbeelding][/URL]
Tsja ze kan er ook niets aan doen dat ze maat 34 heeft.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:17 schreef Debbus het volgende:
Hehe, Janine maakt zich populair.
Ze helpt niet, want ze heeft er de kracht niet voor.
Weet jij veel, straks pijpt ie als de bestequote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:17 schreef Zhenar het volgende:
Eggbert: "We hebben allemaal onze kwaliteiten"
Nou, daar ben ik nog niet helemaal van overtuigd![]()
Nee... 1e helft gekeken van Ajax. Het is nu pauze.quote:
En nu zijn we een jaar verder dus die hele grap is al een jaar oud!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
kan wel zijn, maar die grap maakte ik vorig jaar al in elk slowchat topic.
opzouten dus
In COS #50 was het nog maat 38... gaat hard met het noodrantsoenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:17 schreef poohy het volgende:
[..]
Tsja ze kan er ook niets aan doen dat ze maat 34 heeft.
http://bb.nednu.nlquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:19 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
Vorige BB was er een site waarop je alle streams tegelijk kon zien....iemand een idee of deze dit jaar ook weer in de lucht is en waar ik deze kan vinden??
http://bb.florisd.nl bijvquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:19 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
Vorige BB was er een site waarop je alle streams tegelijk kon zien....iemand een idee of deze dit jaar ook weer in de lucht is en waar ik deze kan vinden??
http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:19 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
het is 34quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:19 schreef Debbus het volgende:
[..]
In COS #50 was het nog maat 38... gaat hard met het noodrantsoen![]()
Of gewoon hierheen gaan http://www.nowlive.eu/quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:19 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
Idem hier, maar ik zie dat die k*tkoffer er nog steeds hangt. Niets gemist dus.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:18 schreef scanman01 het volgende:
Nee... 1e helft gekeken van Ajax. Het is nu pauze.
Ik vond hem vorig jaar al niet erg grappigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:18 schreef Cyan het volgende:
[..]
En nu zijn we een jaar verder dus die hele grap is al een jaar oud!![]()
Ik denk dat rechtsachter (voor ons) degene die linksvoor staat het zwembad in trekt omdat die lui absoluut instabiel staan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:23 schreef scanman01 het volgende:
Ze lopen denk ik het risico dat zeil helemaal strak te trekken zodra de koffer valt. De kans is groot dat dat gebeurt op het moment dat de koffer net het zeil raakt en dan torpedeer je de koffer dus als het ware de ruimte weer in. Zal me benieuwen of dat idd gaat gebeuren
Daarom mag die koffer nog wel een uurtje blijven hangenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Idem hier, maar ik zie dat die k*tkoffer er nog steeds hangt. Niets gemist dus.
heel triest en daarom is het zo leukquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:23 schreef robster16 het volgende:
Jeeeezus christus zeg LOL wat dieptriest is dit! LOL
Dat is een vrij aannemelijk scenarioquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat rechtsachter (voor ons) degene die linksvoor staat het zwembad in trekt omdat die lui absoluut instabiel staan.
Da's toch een schrikreactie als de koffer valt: TREKKUH!
Of dat het zeil kapot gaat vanwege het gewicht van de kofferquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:23 schreef scanman01 het volgende:
Ze lopen denk ik het risico dat zeil helemaal strak te trekken zodra de koffer valt. De kans is groot dat dat gebeurt op het moment dat de koffer net het zeil raakt en dan torpedeer je de koffer dus als het ware de ruimte weer in. Zal me benieuwen of dat idd gaat gebeuren
Denk ik ook... en dan wordt het een soort van trampoline denk ik (iemand anders zei dat volgens mij ook al een paar uur geleden).quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
Da's toch een schrikreactie als de koffer valt: TREKKUH!
Probeer anders de Windows Media Player eens opnieuw te installeren... Daar ligt het namelijk aan volgens mij.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:24 schreef spinhead het volgende:
Gebruik dan deze eens: http://www.nowlive.eu/ hangt hier ookgrrrr kga wel proberen met screanshots dan...
We dachten hetzelfdequote:
Nee, mag niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:25 schreef Ole het volgende:
Kunnen ze niet gewoon in dat bad gaan zitten?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:25 schreef Debbus het volgende:
Janine valt ter aarde. Compleet uitgeput. Alles gegeven. Tot op het gaatje!
even af en toe kitelen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:28 schreef bitwizard het volgende:
Tijn heeft er wel op de juiste plaats vast
[afbeelding]
Ze noemen Milica steeds Lies, maar ik neem aan dat jij Marlies bedoelt?quote:
Ik wil niet spammen, maar http://www.hanff.nl/bbstreams.php loopt al vanaf het begin vloeiendquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:24 schreef spinhead het volgende:
Gebruik dan deze eens: http://www.nowlive.eu/ hangt hier ookgrrrr kga wel proberen met screanshots dan...
O ja?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:28 schreef Bergie88 het volgende:
Tijn zit aan Lies der schaamstreek
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:32 schreef scanman01 het volgende:
"Ja dat is liefde... liefde op het eerste gezicht"
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2308134.jpg]afbeelding][/URL]
Same here, maar kan ook zijn dat mensen zich inhouden in verband met de kijkers en stemmen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:34 schreef poohy het volgende:
Ik vind het wel erg leuk dat nog niemand homofobisch heeft gereageerd![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:34 schreef poohy het volgende:
Ik vind het wel erg leuk dat nog niemand homofobisch heeft gereageerd![]()
Heb er vaak genoeg berichtjes voorbij zien komen, die zeiden dat er één of meerdere streams van hingen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:31 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik wil niet spammen, maar http://www.hanff.nl/bbstreams.php loopt al vanaf het begin vloeiend
in het zwembad jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:35 schreef __Saviour__ het volgende:
De bewoners hebben geen eten heb ik dus begrepen, maar wel water toch zeker?
Een zwembad vol...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Daarin is ze wel onuitputtelijk idd... voor de rest irriteer ik me de pestpokken...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
Dus Hilde is nog steeds hetzelfde bezig als 4,5 uur geleden
nee, dat is bij drinken, bij roken heet dat nicotinehoerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:35 schreef koolheid het volgende:
hannah tokkie gaat maar weer ff roken, de alcoholiste
Zwembadwater ja.... maar als ze dat aanraken zijn ze af....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Oh, dan is het blijkbaar toch bij de een weer anders dan bij de ander. Zou kunnen natuurlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb er vaak genoeg berichtjes voorbij zien komen, die zeiden dat er één of meerdere streams van hingen.
Dat is Tijn niet met je eensquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:35 schreef DRenCC het volgende:
Ligt het nou aan mij... of staat diegene achter de vasthouder daar voor jan lul? Toch totaal geen nu hoe ze elkaar daar vasthouden
Ach alles hangt op dit moment.....koffersgewijs gesproken dan...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb er vaak genoeg berichtjes voorbij zien komen, die zeiden dat er één of meerdere streams van hingen.
het blijft een alcoholiste hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
nee, dat is bij drinken, bij roken heet dat nicotinehoer![]()
Mooi plaatjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:39 schreef bbfakir het volgende:
Ik heb het voor mekaar hoor.
[afbeelding]
Remember Robquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:38 schreef Bocaj het volgende:
Joost denkt dat Janine niet lang blijft...
Kortom heel FOK! + Joost haten haar!
http://www.joosthoebink.nl/index.php?page=column
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:40 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ach alles hangt op dit moment.....koffersgewijs gesproken dan...
Misschien gaan we het nog meemaken Scanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:32 schreef scanman01 het volgende:
"Ja dat is liefde... liefde op het eerste gezicht"
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2308134.jpg]afbeelding][/URL]
Joost.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:38 schreef Bocaj het volgende:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:39 schreef GeerenGoor het volgende:
[afbeelding]
Egbert is gesneuveld....![]()
Niet HEEL Fok... Ik haat haar niet, ik heb wel een hekel aan Semihquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:38 schreef Bocaj het volgende:
idd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Remember Rob
Die werd hier ook uitgekotst maar zat er wel veel te lang in, met een beetje hulp van BB
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Oh mijn god... ze komen er na een uur of 7 achter dat 4 man per keer genoeg is
Zelfs Hilde maakte er een opmerking over "Marlies, waar heb jij nu Tijn vast?"quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:42 schreef Debbus het volgende:
Nu had toch echt Marlies Tijn even goed vast...
veel bier en wijn + party!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:42 schreef Maurisico het volgende:
Ben benieuwd wat de prijs is als de opdracht slaagt... eten, drinken en een coverband? [ A'dams uitspreken]
XDquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:43 schreef Debbus het volgende:
[..]
Zelfs Hilde maakte er een opmerking over "Marlies, waar heb jij nu Tijn vast?"
Nu weer concentratie!!!!
Zei ze dat serieus of niet?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
"Waar heb jij je hand nou Marlies???..."
Tja.. daar zit wat in. Niet te lang dan maar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:43 schreef frankium het volgende:
Semih, Janine en Hilde moeten er juist inblijven We willen toch ruzie zien.
Waarom dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet HEEL Fok... Ik haat haar niet, ik heb wel een hekel aan Semih
en dat op een nuchtere maagquote:
te vroeg gejuicht...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:45 schreef Ireth het volgende:
Is ze dood! Ik hoor haar niet meer!
Wordt leuk toch.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:45 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
en dat op een nuchtere maagmoeten ze maar niet tot 16.00 wachten met ontbijt . . . .
![]()
er zit wat op zijn lip.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:46 schreef bbfakir het volgende:
Zou ze dat wel mogen van Semih?
[afbeelding]
Blij dan ik geconcentreerd weer hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:46 schreef Bergie88 het volgende:
De fuhrer is weer wakker
Ik zag Semih daar al euhhh...semi-nonchalant naar kijken.....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:46 schreef bbfakir het volgende:
Zou ze dat wel mogen van Semih?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:47 schreef Papabear het volgende:
Ik trek alvast een biertje open op de afloop. Wat die ook moge zijn![]()
Proost!
Goed idee ik ga de koelkast ook eens open trekken om mijn pilsje te halen, proostquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:47 schreef Papabear het volgende:
Ik trek alvast een biertje open op de afloop. Wat die ook moge zijn![]()
Proost!
De opmerking die hij van de week maakte... zo behandel je vrouwen niet, en al helemaal niet je eigen vriendinquote:
Je stream zal stil staan, langer dan vijf seconde is ze niet stilquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:40 schreef toxikon het volgende:
hebben ze hilda verzopen? tis zo stil...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |