Welk knopje? Ik gebruik nu gewoon print screen --> ctrl+v eigenlijkquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:58 schreef frankium het volgende:
[..]
Met dat stream proggie kun je caps maken.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:01 schreef Debbus het volgende:
Rik morgen in een t-shirt: I survived Hilde, and all i got was this lousy suitcase!
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:01 schreef Maurisico het volgende:
Tijn denk nu ook: "concentratie, krachten sparen, ja dank je de Hildekhildek!
Ze mogen wel uit de ruimte, maar hullies ruimteschip zit in die koffer, an als die in het water valt doet hun schip het niet meerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:00 schreef Maurisico het volgende:
Mogen ze nog steeds niet uit de ruimte? Ze zouden willen dat ze een Hildevoet hadden om de deur open te breken....
Die wilde ik ook bedenken maar ik kon geen zin verzinnen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:01 schreef Maurisico het volgende:
Tijn denk nu ook: "concentratie, krachten sparen, ja dank je de Hildekhildek!
En, wordt er nog geconcentreerd?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:03 schreef Maurisico het volgende:
Vroeger vroegen we: "En wordt er nog gefietst" hoe noemen we dit nu? "En wordt er nog gezeild"?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:03 schreef Maurisico het volgende:
Vroeger vroegen we: "En wordt er nog gefietst" hoe noemen we dit nu? "En wordt er nog gezeild"?
Volgende opdracht is om hier een mooie gele jurk voor Miss Piggy van te maken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:03 schreef Maurisico het volgende:
Hoezo? Lopen de streams achter op de werkelijkheid?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
Hij gaat zo... het is op de streams bijna 21:00
die jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:00 schreef washandje het volgende:
[..]
Welk knopje? Ik gebruik nu gewoon print screen --> ctrl+v eigenlijk
Edit: oh het rode knopje
Ja, zo'n 3-5 minuten, dat kan varieren, maar ze lopen altijd achter. Dat zul je bij de volgende live-uitzending uit het huis wel zien.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:04 schreef washandje het volgende:
[..]
Hoezo? Lopen de streams achter op de werkelijkheid?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:05 schreef Cee het volgende:
Het zou best grappig zijn als dat koffertje straks gewoon heel rustig naar beneden wordt getakeld, netjes in het zeiltje.
Goh, dat wordt dan een nietsverhullend jurkje....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgende opdracht is om hier een mooie gele jurk voor Miss Piggy van te maken.
het is daar dus nog geen negen uur? maar niemand zegt dat hij dan zal vallen natuurlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
Hij gaat zo... het is op de streams bijna 21:00
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:05 schreef Cee het volgende:
Het zou best grappig zijn als dat koffertje straks gewoon heel rustig naar beneden wordt getakeld, netjes in het zeiltje.
ik heb ajax ook in een hokje gezet in m`n scherm. Is wel leukerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:06 schreef Maurisico het volgende:
Ajax op tv....Fok op de computer... Kopje thee erbij....en een Hildtjesreep.....ik vermaak me wel!
Zijn jullie een beetje blij met Perez?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:06 schreef Maurisico het volgende:
Ajax op tv....Fok op de computer... Kopje thee erbij....en een Hildtjesreep.....ik vermaak me wel!
Staat hier op ons grote plasma scherm aan, voordeel dat er zo weinig bij bb gebeurd.. kun je de wedstrijd tenminste volgen!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:07 schreef frankium het volgende:
[..]
ik heb ajax ook in een hokje gezet in m`n scherm. Is wel leuker
hij moet wel haalbaar zijn he.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:09 schreef GeerenGoor het volgende:
volgens mij zit die koffer bom vol met lood!!!
dus als tie valt pleuren ze er allemaal in![]()
Of er zit helemaal niets inquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:09 schreef GeerenGoor het volgende:
volgens mij zit die koffer bom vol met lood!!!
dus als tie valt pleuren ze er allemaal in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |