quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:46 schreef KlootMajoor het volgende:
Nog geen enkele post van SCANMAN deze pagina
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:48 schreef Apache4U het volgende:
, ik vond het gewoon een waarheid als een Hilde.
Wacht maar tot Tijn erbij staat. Die houd ze wel stevig vast.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:48 schreef Tovaho het volgende:
hoe marlies jeroen vast heeft, heeft totaal GEEN nut, denk ik....
Ja, maar hij meende het wel degelijk serieus neem ik aanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:48 schreef Apache4U het volgende:
toch jammer dat egbert het " doe ook eens wat" nu afzwakt met "het was een geintje" , ik vond het gewoon een waarheid als een Hilde.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Scanman01
Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig
Dat is volkomen overbodig
Denkt hij nu echt dat zoiets moet
Zo heeft zijn moeder hem toch niet opgevoed...
schijnt dat ze daar gewoon gekapt zijn, hing er al meer dan 24 uur ofzo ietsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
Die twee zusjes zijn nu *echt* de zwakste schakel.
Weet iemand hoe lang het duurde in Belgie voordat dat ding viel?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:51 schreef Kinga het volgende:
dit is echt het saaiste wat ik ooit gezien heb, lig bijna te pitten!
wedden dat ze er morgen nog staan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:51 schreef Kinga het volgende:
dit is echt het saaiste wat ik ooit gezien heb, lig bijna te pitten!
Je moet van een mug geen Hilde maken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:52 schreef BBoon het volgende:
Een gegeven Hilde mag je nooit in haar bek kijken
Waardeloze poll..... de optie totdat de laatste bewoner het pand verlaat is niet eens opgenomen....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:44 schreef Marrije het volgende:
De 40 mensen die in de poll Poll: Wanneer valt de koffer?? hebben aangegeven dat de koffer voor 21 uur valt hebben nog een kwartier![]()
Conzentratie BITTE SOFORT >>>>>>>>>>>>>>>>JAWOHL UBERSTORMBAHNFUHRERquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:53 schreef Bergie88 het volgende:
ACHTUNG BITTE!!
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
Nieuwe trainer van PSV:
Ronald Hildeman
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:53 schreef BBoon het volgende:
[..]
Conzentratie BITTE SOFORT >>>>>>>>>>>>>>>>JAWOHL UBERSTORMBAHNFUHRER
Ik pis zowat in me broek van het lachen whahahaha geweldig is dit Waarom heb ik dit forum niet eerder gevondenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
nu weet ik waarom die hilde zo loopt te gillen.
als deze opdracht lukt, dan mogen haar zusjes ook het huis in
[afbeelding]
Wuhahahahahaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:52 schreef Zhenar het volgende:
Wie laat zich niet Hildeneren?
Boes Boes
Boes Boes
Met dat stream proggie kun je caps maken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:56 schreef spinhead het volgende:
kan iemand me een link geven naar een foto opneem progje?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |