Hij is turks, maar geen moslim.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:38 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Mr. Achmed zal het niet erg vinden , en denk dat zn vriendin ook solidair is en tijdens de Ramadan meevast....
En weer een verslaafde erbij...welcome to the club!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:38 schreef BBoon het volgende:
Met dit forum erbij is het best leuk kijken trouwens ...
Zekerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:38 schreef BBoon het volgende:
Met dit forum erbij is het best leuk kijken trouwens ...
Kan me er iets bij voorstellenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:40 schreef frankium het volgende:
Tijnn droomt over een dode Hilde.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:40 schreef KlootMajoor het volgende:
BB had veel beter een soort eletriische rails kunnen bevestigen, waardoor die koffer dus in de lengte van het zwembad van links naar rechts had kunnen 'rijden' , zo hadden ze de hele tijd met de koffer mee moeten lopen
Nu staan ze maar een beetje.......
Tnx...bij de andere BB's heb ik dit niet gedaan maar ben idd sinds gisteren behoorlijk verslaafd aan dit forum...Ik lig soms helemaal in een deuk achter mn computer ...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En weer een verslaafde erbij...welcome to the club!
eenschquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ZekerAlleen is FOK! soms een beetje traag maar verder zou ik BB zonder FOK! lang zo leuk niet vinden
Hier ook zoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ZekerAlleen is FOK! soms een beetje traag maar verder zou ik BB zonder FOK! lang zo leuk niet vinden
Damn, nu je het zegt!?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:43 schreef Cee het volgende:
Wat denkt Hilde? "Zolang ik praat merken ze niet dat ik geen hol aan het bijdragen ben."
Hoe wou je dat ooit doen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:43 schreef Bergie88 het volgende:
Tijn krijgt van mij 10.000 euro als hij hilde nu knock-out slaat
Zie die concentraatiequote:
Van iedere streamer 1 Euro zal ie vast wel op prijs stellen en zelfs ergens een metalen buis uit de muur trekkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:43 schreef Bergie88 het volgende:
Tijn krijgt van mij 10.000 euro als hij hilde nu knock-out slaat
Fout! Hilde denkt helemaal niet....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:43 schreef Cee het volgende:
Wat denkt Hilde? "Zolang ik praat merken ze niet dat ik geen hol aan het bijdragen ben."
heeft iets met haar pigment kleur te maken....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:13 schreef Mereltje het volgende:
Waarom doet Janine niet mee?
Ik ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:44 schreef Bergie88 het volgende:
Tijn zat naar haar tietuh te kijken
Ikke ook niet snapquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:45 schreef Tamaartje het volgende:
Ik snap gewoon echt niet dat iemand er niet iets van zegt
Ja straks gaat ze op je zittenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:45 schreef Tamaartje het volgende:
die is aan het voetballen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:46 schreef KlootMajoor het volgende:
Nog geen enkele post van SCANMAN deze pagina
Mijn stream keek vanuit de verkeerde hoek ik kon de tietuh van mischeline niet zien maar de blik van tijn welquote:
Jawel, iemand (weet niet wie, herkende de stem niet dus misschien Jeroen?) zei dat moeders niet zo moest zeuren.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:45 schreef Tamaartje het volgende:
zouden de zusjes dat wel snappen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:46 schreef BBoon het volgende:
ach ze gaat over in het engels concentration......
Ja ze kent haar talen..Straks gaat ze in het duits...CONCENTRATIE SOFORT !!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:47 schreef Tovaho het volgende:
zo zo, hildictator gaat ook al concentration zeggen, ze gaat overzees
was e10 volgens mijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jawel, iemand (weet niet wie, herkende de stem niet dus misschien Jeroen?) zei dat moeders niet zo moest zeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |