Staat hier op ons grote plasma scherm aan, voordeel dat er zo weinig bij bb gebeurd.. kun je de wedstrijd tenminste volgen!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:07 schreef frankium het volgende:
[..]
ik heb ajax ook in een hokje gezet in m`n scherm. Is wel leuker
hij moet wel haalbaar zijn he.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:09 schreef GeerenGoor het volgende:
volgens mij zit die koffer bom vol met lood!!!
dus als tie valt pleuren ze er allemaal in![]()
Of er zit helemaal niets inquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:09 schreef GeerenGoor het volgende:
hoe weet je nou waar het hoofd begint en haar nek stoptquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:08 schreef Bergie88 het volgende:
Als ik in dat huis had gezeten had Hilde al heel lang een stoot tegen haar hoofd van mij gehad.
Ik had Hilde in dat zeil gerold en vervolgens een SOS oproep gedaan aan Greenpeace! Potvis aangespoeld in BB! Afvoeren die hap voordat ze ontploft!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:08 schreef Bergie88 het volgende:
Als ik in dat huis had gezeten had Hilde al heel lang een stoot tegen haar hoofd van mij gehad.
Dat zou ik wel willen zienquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:09 schreef GeerenGoor het volgende:
Dan was de keuze snel gemaakt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:10 schreef Stamp_Kip het volgende:
* Stamp_Kip is dr ook weer
Ze mogen blij zijn dat Hilde niet aan ut plafond hangt ..en dan concentreer jullie, laat me niet in het water dondere![]()
Hier precies hetzelfde, behalve dat van die reepquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:06 schreef Maurisico het volgende:
Ajax op tv....Fok op de computer... Kopje thee erbij....en een Hildtjesreep.....ik vermaak me wel!
Volgens mij zit er een geheim gat in het zeil. Koffer valt, recht er door heenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:09 schreef GeerenGoor het volgende:
Ajax is helemaal niet zo geconcentreerd...Huntelaar speelt alsof hij een zeiltje in zijn hand heeft.. hadden ze Hilde maar als coach gehad....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zijn jullie een beetje blij met Perez?
rollen gaat niet, te kleinquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:10 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik had Hilde in dat zeil gerold en vervolgens een SOS oproep gedaan aan Greenpeace! Potvis aangespoeld in BB! Afvoeren die hap voordat ze ontploft!
Ik denk niet dat hij op een rond getal valt. gewoon op het moment dat ze wisselen na een bepaalde tijd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:09 schreef Flyduck het volgende:
Ik heb zo een voorgevoel dat die koffer precies om 0:00 naar beneden komt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |