Ik vond hem vorig jaar al niet erg grappigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:18 schreef Cyan het volgende:
[..]
En nu zijn we een jaar verder dus die hele grap is al een jaar oud!![]()
Ik denk dat rechtsachter (voor ons) degene die linksvoor staat het zwembad in trekt omdat die lui absoluut instabiel staan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:23 schreef scanman01 het volgende:
Ze lopen denk ik het risico dat zeil helemaal strak te trekken zodra de koffer valt. De kans is groot dat dat gebeurt op het moment dat de koffer net het zeil raakt en dan torpedeer je de koffer dus als het ware de ruimte weer in. Zal me benieuwen of dat idd gaat gebeuren
Daarom mag die koffer nog wel een uurtje blijven hangenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Idem hier, maar ik zie dat die k*tkoffer er nog steeds hangt. Niets gemist dus.
heel triest en daarom is het zo leukquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:23 schreef robster16 het volgende:
Jeeeezus christus zeg LOL wat dieptriest is dit! LOL
Dat is een vrij aannemelijk scenarioquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat rechtsachter (voor ons) degene die linksvoor staat het zwembad in trekt omdat die lui absoluut instabiel staan.
Da's toch een schrikreactie als de koffer valt: TREKKUH!
Of dat het zeil kapot gaat vanwege het gewicht van de kofferquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:23 schreef scanman01 het volgende:
Ze lopen denk ik het risico dat zeil helemaal strak te trekken zodra de koffer valt. De kans is groot dat dat gebeurt op het moment dat de koffer net het zeil raakt en dan torpedeer je de koffer dus als het ware de ruimte weer in. Zal me benieuwen of dat idd gaat gebeuren
Denk ik ook... en dan wordt het een soort van trampoline denk ik (iemand anders zei dat volgens mij ook al een paar uur geleden).quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
Da's toch een schrikreactie als de koffer valt: TREKKUH!
Probeer anders de Windows Media Player eens opnieuw te installeren... Daar ligt het namelijk aan volgens mij.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:24 schreef spinhead het volgende:
Gebruik dan deze eens: http://www.nowlive.eu/ hangt hier ookgrrrr kga wel proberen met screanshots dan...
We dachten hetzelfdequote:
Nee, mag niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:25 schreef Ole het volgende:
Kunnen ze niet gewoon in dat bad gaan zitten?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:25 schreef Debbus het volgende:
Janine valt ter aarde. Compleet uitgeput. Alles gegeven. Tot op het gaatje!
even af en toe kitelen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:28 schreef bitwizard het volgende:
Tijn heeft er wel op de juiste plaats vast
[afbeelding]
Ze noemen Milica steeds Lies, maar ik neem aan dat jij Marlies bedoelt?quote:
Ik wil niet spammen, maar http://www.hanff.nl/bbstreams.php loopt al vanaf het begin vloeiendquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:24 schreef spinhead het volgende:
Gebruik dan deze eens: http://www.nowlive.eu/ hangt hier ookgrrrr kga wel proberen met screanshots dan...
O ja?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:28 schreef Bergie88 het volgende:
Tijn zit aan Lies der schaamstreek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |