Ahhm dat zal het zijn dan, ik ken namelijk wel wat nummers van Brendan. Ik herkende het, maar wist vrijwel zeker dat het niet van The Raconteurs was, dus ging er vanuit dat het een cover was. Wat het dus in zekere zin ook wasquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:29 schreef mordradead het volgende:
Ik weet niet meer precies hoe de setlist was van ze maar ze speelden geloof ik ook nog een (of meerdere niet zo goed opgelet eigenlijk) nummer(s) van Brendan Benson
En dan is nog eens kwaliteitsmuziek
quote:
Ik weet het niet maar ik zal eens op zoek gaanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ahhm dat zal het zijn dan, ik ken namelijk wel wat nummers van Brendan. Ik herkende het, maar wist vrijwel zeker dat het niet van The Raconteurs was, dus ging er vanuit dat het een cover was. Wat het dus in zekere zin ook was![]()
Weet jij soms of 'ie een nummer heeft met 'Soul' in de titel?
Carl Barât, voormalig Libertine, huidige frontman van Dirty Pretty Things en een legende.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:37 schreef Parafernalia het volgende:
wie is dat?
Als je het over Carl hebt, die is gewoon geweldigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:38 schreef DJQuickFix het volgende:
wat is er toch met bovenstaand gasje?
checkquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:03 schreef Jeweet het volgende:
Mijn stem is nog steeds heel schor en ik ben nog steeds moe
checkquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een naar en zeer luidruchtig hoestje![]()
Je hebt geen fobo, om maar eens met iets te beginnen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:40 schreef DJQuickFix het volgende:
en wat is er mis met mij dat ik dar niet sta?
oehoehhhh, phhoorrrnoohhwwquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
IMPREGNEREN!!
Ik heb een rokje aanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
BRROOEEEKK UUUUIIIITTT!!!
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:06 schreef liefie_ het volgende:
volgens mij he
heb ik een griepje opgelopen daar
ik ben al voorzien, heurquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:14 schreef liefie_ het volgende:
kan niet iemand heel lief zijn en alle griepje op zich nemen dan?
dan merk je eentje meer heus niet opquote:
broooooeeeeek uuuuiiiiiiit!!!!quote:
Zie het DPT topic. Ik kan ook wel even die foto van ons en hem hier posten, of wil je liever volledig anoniem blijven?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:36 schreef MaJo het volgende:
Als we Carl Bârat toch openbaar ophemelen:
[afbeelding]
Oh en die foto die Lienelien heeft gemaakt, daar stond ik naast
Ben benieuwd naar de andere foto's![]()
Mail anders maarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zie het DPT topic. Ik kan ook wel even die foto van ons en hem hier posten, of wil je liever volledig anoniem blijven?![]()
hebbik al gedaan enzo. Als die link het doet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mail anders maarBen ook benieuwd naar de rest
Hij doet hetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
hebbik al gedaan enzo. Als die link het doet.
Hier ook griperig, rillerig, snotterig, hoesterig, the whole packagequote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:06 schreef liefie_ het volgende:
volgens mij he
heb ik een griepje opgelopen daar
Whehehquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:44 schreef Aventura het volgende:
. En ik kan er wel om lachen. 'Do you think music can change the world'? Iedereen in het publiek: 'yeeaaaahh!'. Danko: 'Well i don't. Let other people sing about improving the world. This next song is about SEX!!!'
ja he!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:45 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hier ook griperig, rillerig, snotterig, hoesterig, the whole package
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |