checkquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:03 schreef Jeweet het volgende:
Mijn stem is nog steeds heel schor en ik ben nog steeds moe
checkquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een naar en zeer luidruchtig hoestje![]()
Je hebt geen fobo, om maar eens met iets te beginnen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:40 schreef DJQuickFix het volgende:
en wat is er mis met mij dat ik dar niet sta?
oehoehhhh, phhoorrrnoohhwwquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
IMPREGNEREN!!
Ik heb een rokje aanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
BRROOEEEKK UUUUIIIITTT!!!
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:06 schreef liefie_ het volgende:
volgens mij he
heb ik een griepje opgelopen daar
ik ben al voorzien, heurquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:14 schreef liefie_ het volgende:
kan niet iemand heel lief zijn en alle griepje op zich nemen dan?
dan merk je eentje meer heus niet opquote:
broooooeeeeek uuuuiiiiiiit!!!!quote:
Zie het DPT topic. Ik kan ook wel even die foto van ons en hem hier posten, of wil je liever volledig anoniem blijven?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:36 schreef MaJo het volgende:
Als we Carl Bârat toch openbaar ophemelen:
[afbeelding]
Oh en die foto die Lienelien heeft gemaakt, daar stond ik naast
Ben benieuwd naar de andere foto's![]()
Mail anders maarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zie het DPT topic. Ik kan ook wel even die foto van ons en hem hier posten, of wil je liever volledig anoniem blijven?![]()
hebbik al gedaan enzo. Als die link het doet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mail anders maarBen ook benieuwd naar de rest
Hij doet hetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
hebbik al gedaan enzo. Als die link het doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |