Belachelijk idd. Ik was de tentstokken vergeten en kon gelijk ¤45 achterlaten voor een nieuwe tent die bij Decathlon ¤ 21 kost. Alles was te duur en van de kebab kreeg je schijterij!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb die dingen 'moeten' kopen op de campingwinkel... 2 voor 40 euro
1 voor 25. En dan ook nog zo'n laag kutding waar niet eens een bierhouder inzit!
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:16 schreef mberg86 het volgende:
Is er trouwens nog iemand naar Anouk geweest?? Heb er nog niks over gehoord..
Dat gold voor mij voor iedere vorm van voedsel op het terrein!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:07 schreef Ibanez het volgende:
[..]
van de kebab kreeg je schijterij!
Ik kreeg het van de koffie verkeerdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:11 schreef mrcool het volgende:
[..]
Dat gold voor mij voor iedere vorm van voedsel op het terrein!
Bij ons 9 skippieballen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben 3 stoelen van ons gejat![]()
Ik had bij de LeenBakker 2 vouwstoelen met blikjeshouder in de armleuning voor ¤10 gehaald en zaten perfectquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb die dingen 'moeten' kopen op de campingwinkel... 2 voor 40 euro
1 voor 25. En dan ook nog zo'n laag kutding waar niet eens een bierhouder inzit!
Dan ben je er na zaterdagavond zeker niet meer geweest?quote:
Jewel, zondagmiddag nogquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:27 schreef mrcool het volgende:
[..]
Dan ben je er na zaterdagavond zeker niet meer geweest?
Inderdaad. En erg jammer want het is een erg gave band, als ze strak spelen. Nu was het geluid ook niet geweldig afgesteld, de zanger was achterin nauwelijks te horen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:26 schreef DJQuickFix het volgende:
In een keer de inhaalslag, hetbgeluid van mastodon was kut omdat ze sloppy speelde en dat was weer omdat ze stoned waren, de oplettende luisteraar heeft het ze horen zeggen.
Jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat the hell is de wand? Heb je het over de heuvels aan de weerskanten van de Alphatent?
Ik heb nog steeds een naar en zeer luidruchtig hoestjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:03 schreef Jeweet het volgende:
Mijn stem is nog steeds heel schor en ik ben nog steeds moe
Oh okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |