De foto is meer dan genoeg!quote:
misschien heb je er wat aan: http://www.dailymotion.com/video/xb6ol_raconteurquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:49 schreef Rubber_Soul het volgende:
Krocht... The Raconteurs speelde erg coole covers die NERGENS te vinden zijn op die oh zo kekke p2p programmaatjes.
Zit nu bij gebrek aan beter naar de versie van Shocking Blue te luisteren.
Schaam mij 7 malen.
Het nummer van daarvóór wil ik wetenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
misschien heb je er wat aan: http://www.dailymotion.com/video/xb6ol_raconteur
en misschien ook niet
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:59 schreef Laton het volgende:
hmmm die gekoelde 8packjes
jointje erbij
Kindaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:09 schreef peaceman het volgende:
Hmmmm is dit wel het LL topic? Of is de OP gekraakt?
Staat kees driehuis nu eigenlijk al online ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:08 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
![]()
die 8packs waren wel super ja![]()
![]()
volgend jaar 2voor12 packs
? Steady As She Goes of wat?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Het nummer van daarvóór wil ik weten![]()
Neenee, niet het eerste nummer. Na Steady, en voor BangBang, als ik het me goed herinnerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ze begonnen met Shocking Blue’s ‘Sent me a postcard darling’ iig
neenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:10 schreef Laton het volgende:
[..]
Staat kees driehuis nu eigenlijk al online ?![]()
Roellio, volgens mij. Dat type die er voor staat met z'n klauwen de lucht in is Guitarist.nlquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:17 schreef super-muffin het volgende:
Wie staat er in de maandag editie met het Fok!bord op pagina 20, tweede van boven en tweede van links?
heb ik anders niets van gemerkt! Securicor had volgens mij de lonen juist verlaagdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:12 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Nog iemand wat meegekregen van die gast die werd aangezien voor terrorist en dus hardhandig werd afgevoerd door de bewaking? Bewaking was sowieso nogal hardhandig, schijnen er nu nog 10 van vast te zitten vanwege mishandeling.
was dat niet bij een of ander autorace gedoe?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:12 schreef Ender_Wiggin het volgende:
schijnen er nu nog 10 van vast te zitten vanwege mishandeling.
idd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:21 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
was dat niet bij een of ander autorace gedoe?
Ik hoorde juist van lowlands (na wat ze onze kennis hebben aangedaan kan ik me dat ook wel voorstellen) die werd beticht van afsteken van vuurwerk tijdens ministry, terwijl hij samen met ons gewoon in de pit stond en dus hardhandig afgevoerd, zat na de tijd onder de schrammen en blauwe plekkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:21 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
was dat niet bij een of ander autorace gedoe?
ok achja geruchten gaan nogal snel de ronde en als je zelf geen goede ervaringen hebt dan geloof je ze natuurlijk wat snellerquote:
geen ideequote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Neenee, niet het eerste nummer. Na Steady, en voor BangBang, als ik het me goed herinner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |