Neenee, niet het eerste nummer. Na Steady, en voor BangBang, als ik het me goed herinnerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ze begonnen met Shocking Blue’s ‘Sent me a postcard darling’ iig
neenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:10 schreef Laton het volgende:
[..]
Staat kees driehuis nu eigenlijk al online ?![]()
Roellio, volgens mij. Dat type die er voor staat met z'n klauwen de lucht in is Guitarist.nlquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:17 schreef super-muffin het volgende:
Wie staat er in de maandag editie met het Fok!bord op pagina 20, tweede van boven en tweede van links?
heb ik anders niets van gemerkt! Securicor had volgens mij de lonen juist verlaagdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:12 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Nog iemand wat meegekregen van die gast die werd aangezien voor terrorist en dus hardhandig werd afgevoerd door de bewaking? Bewaking was sowieso nogal hardhandig, schijnen er nu nog 10 van vast te zitten vanwege mishandeling.
was dat niet bij een of ander autorace gedoe?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:12 schreef Ender_Wiggin het volgende:
schijnen er nu nog 10 van vast te zitten vanwege mishandeling.
idd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:21 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
was dat niet bij een of ander autorace gedoe?
Ik hoorde juist van lowlands (na wat ze onze kennis hebben aangedaan kan ik me dat ook wel voorstellen) die werd beticht van afsteken van vuurwerk tijdens ministry, terwijl hij samen met ons gewoon in de pit stond en dus hardhandig afgevoerd, zat na de tijd onder de schrammen en blauwe plekkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:21 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
was dat niet bij een of ander autorace gedoe?
ok achja geruchten gaan nogal snel de ronde en als je zelf geen goede ervaringen hebt dan geloof je ze natuurlijk wat snellerquote:
geen ideequote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Neenee, niet het eerste nummer. Na Steady, en voor BangBang, als ik het me goed herinner
Ahhm dat zal het zijn dan, ik ken namelijk wel wat nummers van Brendan. Ik herkende het, maar wist vrijwel zeker dat het niet van The Raconteurs was, dus ging er vanuit dat het een cover was. Wat het dus in zekere zin ook wasquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:29 schreef mordradead het volgende:
Ik weet niet meer precies hoe de setlist was van ze maar ze speelden geloof ik ook nog een (of meerdere niet zo goed opgelet eigenlijk) nummer(s) van Brendan Benson
En dan is nog eens kwaliteitsmuziek
quote:
Ik weet het niet maar ik zal eens op zoek gaanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ahhm dat zal het zijn dan, ik ken namelijk wel wat nummers van Brendan. Ik herkende het, maar wist vrijwel zeker dat het niet van The Raconteurs was, dus ging er vanuit dat het een cover was. Wat het dus in zekere zin ook was![]()
Weet jij soms of 'ie een nummer heeft met 'Soul' in de titel?
Carl Barât, voormalig Libertine, huidige frontman van Dirty Pretty Things en een legende.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:37 schreef Parafernalia het volgende:
wie is dat?
Als je het over Carl hebt, die is gewoon geweldigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:38 schreef DJQuickFix het volgende:
wat is er toch met bovenstaand gasje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |