Vorig jaar kreeg je nog halve liter bekers het terrein op. Dit jaar niet meer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:57 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wat was het trouwens voor onzin dat paraplu;s niet mee mochten? Zeker om dezelfde debiele reden dat je geen pakken bar le duc of dubbelfrisss die je gewoon op het terrein had gekocht niet mee naar binnen mocht nemen. Doekoes $$$..
Van die bekers vond ik ook wel ruk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:28 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg je nog halve liter bekers het terrein op. Dit jaar niet meer.
Er werd trouwens erg goed gecontroleerd bij de ingang, een meisje van 15 die ik ken had gewoon een 16+ bandje omleuk voor haar
Dat is mijn vriendinquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:22 schreef Ascaroth het volgende:
Wil iemand die aankondiger in de Grolsch trouwens nog even een blauw oog verkopen? Jezus, wat een blèrwijf.
opzich wel logisch dat je niet zo veel mag mee nemen naar binnen, vorig jaar zelf 2 beker per persoon mee genomen, mocht nu ook niet meer.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van die bekers vond ik ook wel ruk.
En van die bandjes vind ik niet zo heel gek. Er zijn er altijd bij die het voor elkaar krijgen. En er zijn er altijd die binnenkomen zonder te betalen.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:35 schreef Rubber_Soul het volgende:
Dat is mijn vriendin
Blauw oog is reeds geregeld
Ik kreeg elke keer 2 bekers mee. En blikken bier in mijn broekzak.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:39 schreef super-muffin het volgende:
[..]
opzich wel logisch dat je niet zo veel mag mee nemen naar binnen, vorig jaar zelf 2 beker per persoon mee genomen, mocht nu ook niet meer.
Hoe kom je gratis binnen dan?
Nog 1 uur 40 te gaan.quote:
Hij is ge-wel-dig.. die track @ 50 minutenquote:
Dat valt mee, ik zit met de 360 dagen tot de volgende Lowlands in mijn hoofdquote:
Tijd voor een lowlands 2007 topic!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat valt mee, ik zit met de 360 dagen tot de volgende Lowlands in mijn hoofd
Vandaag alle weekenden van augustus 2007 al vrijgenomen... het kán niet misgaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat valt mee, ik zit met de 360 dagen tot de volgende Lowlands in mijn hoofd
of die laatstew minuten...na Rej.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:31 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Hij is ge-wel-dig.. die track @ 50 minuten
die doe ik ergens af eind september meestal. Eerst even een maandje aan iedereen een gespreksonderwerpmogelijkheid gevenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:53 schreef PLAE@ het volgende:
allemaal nog jullie inmiddels ranzige bandje om?
Haha, die gasten zaten bij ons op de camping!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
Die in dat roze badpak en die veel te kleine en strakke zwarte zwenbroek?En die man in dat supermanpak? Ik heb ze niet meer terug gezien
![]()
jij hebt je vast niet bedacht dat 55.000 paraplu's op het terrein heel irritant isquote:Op woensdag 23 augustus 2006 04:39 schreef Grumpey het volgende:
overigens wat wel echt kansloos is, en waar ik me dood aan ge-ergerd heb, is dat je mensen die in een knallende regenbui staan hun paraplu afneemt en weggooit omdat dat niet mag. Harstikke leuk die regeltjes, maar dan is het nut ervan wel echt ver te zoeken aangezien duizenden mensen natgeregend worden vanwege dat regeltje. Echt grote onzin en die vrouw die die paraplu van me afpakte heeft het leven niet begrepen.
daar sluit ik me helemaal bij aanquote:Joan As Police woman zien. Na zo'n half uur wachten met 2 plensbuien en in de verte nog Pennywise Bro Hymn horen spelen als een van de laatst de tent in gekomen en zodra Joan begon kon je een speld horen vallen. Het was zo mooi en zo gedreven gebracht dat je als snel niet meer in de gaten had dat er nog 54.000 man buiten liep te zoppen, mijn complimenten voor het erg goede geluid in de tent. Ze had het zelf duidelijk ook naar haar zin, zat constant grapjes te maken en dat giegeltje nadat iemand riep you rock was lief. Een van de bijzonderste optredens die ik op Lowlands heb gezien de laatste 7 jaar en de staande ovatie na afloop was meer dan terecht. Joan you rock! Na afloop weer naar buiten lopen de regen in was echt een back to reality momentje.
quote:Oh my fucking god!! The Lowlands 2006 show was the fucking bomb... Thanks for to all the people in the triple mosh-pit!! Here's a clip I received from the night...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |