Je zult dat mens links van de modderfoto maar op je krijgen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:44 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Zoals ik al zei... jeugdsentiment, niet iets wat ik tegenwoordig nog snel zal doen. Toch vind ik het iets dat er gewoon bijhoort... jammer dat de kids het tegenwoordig niet meer meemaken.
Porrrnooooo! Broek uuuuiiiit!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Je zult dat mens links van de modderfoto maar op je krijgen...![]()
Op een moment zag ik haar redelijk hard op me af komen, gelukkig weten te ontwijkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Je zult dat mens links van de modderfoto maar op je krijgen...![]()
Dat vind ik ook, alleen moet het dan wel goedkoper! 2 euro 10 voor een bekertje festivalbier, echt absurdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:07 schreef Vital_Remains het volgende:
[..]
En verder stem ik voor een verlening van7 dagen van LL 2007
bron: Nu.nlquote:De meeste concerten zijn on demand te bekijken en te beluisteren. De cijfers van het afgelopen festivalweekeinde laten zien dat de beelden van Iggy & The Stooges, Anouk, Placebo, Massive Attack, Urban Dance Squad en Snow Patrol het meest worden aangeklikt.
¤2,10? Nee man, je bedoelt één muntje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:18 schreef Jeweet het volgende:
Dat vind ik ook, alleen moet het dan wel goedkoper! 2 euro 10 voor een bekertje festivalbier, echt absurd.
En die van Massive Attackquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:33 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
bron: Nu.nl
waar staat het concert van Placebo dan
Een muntje is één euro heb ik mijzelf maar voorgehouden. Niet duur voor een biertje. 1,50 voor een pizzapunt, niet duur. 2 euro voor een swirl, niet duur.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:34 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
¤2,10? Nee man, je bedoelt één muntje.
Juist. Niks te prijzig, daar in Biddinghuizen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:39 schreef XxxPimxxX het volgende:
Een muntje is één euro heb ik mijzelf maar voorgehouden. Niet duur voor een biertje. 1,50 voor een pizzapunt, niet duur. 2 euro voor een swirl, niet duur.
Mijn Swirls kosten 1.50quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:39 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Een muntje is één euro heb ik mijzelf maar voorgehouden. Niet duur voor een biertje. 1,50 voor een pizzapunt, niet duur. 2 euro voor een swirl, niet duur.
![]()
Kon je ook grote bestellen danquote:
Hoe vaak ga je dit hier met je wause kop herhalen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:58 schreef Roellio het volgende:
Het coolste was nog dat ik maandagochtend met m'n wause kop Rubbereend tegenkwam bij de supermarkt, toen ik net uit de 24h kwam!
Dit is een nieuw topic!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit hier met je wause kop herhalen?
Volgens mij waren die gewoon 2 muntjes. De sundae's 1,5.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kon je ook grote bestellen dan! Die Fruitswirls waren keilekker trouwens
!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En het allerergste aan crowdsurfers is dat je ze niet gewoon op hun bek kan raggen als ze je een gat in je hoofd bezorgen. In de pit kan je gelukkig gewoon terugmeppen![]()
Conclussie: crowdsurfen is voor mieterige wannabe aandachtshoerige kutpubers die maar het maar lekker doen in de jeugdsoos.
*eensch!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:20 schreef Jed1Gam het volgende:
MSTRKRFT was veel vetter dan TIGA, die draaide maar een gemiddelde set, weinig bijzonders vond ik.
mrkraft draaide ook hitjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:21 schreef The_Martian het volgende:
TIGA draaide 13 in een dozijn electrohitjes idd.... vond het maar een oppervlakkige set.
mrkraft heb ik ook niet gezien... top 3 electronische hoogtepunten op LL waren voor mij:quote:
Neuh, je word door stoere mannen met oranje shirts het vak uit gesleept, en je de natuurlijk tent uitgezetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:04 schreef Mathijz het volgende:
Wat is eigenlijk de straf op lowlands als je gepakt werd op crowdsurfen? Gelijk je bandje moeten inleveren?
In 2003 hebben ze nog iemand direct van het terrein geschopt omdat hij ging stagediven. Dat was op zondagavond, op maandagochtend mocht hij zijn spullen komen halen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:14 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
De crowdsurfers die gepakt werden bij de Dirty Pretty Things mochten gelijk weer terug het publiek in. Gewoon weer vooraan dus.
Die in dat roze badpak en die veel te kleine en strakke zwarte zwenbroek?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:14 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
De crowdsurfers die gepakt werden bij de Dirty Pretty Things mochten gelijk weer terug het publiek in. Gewoon weer vooraan dus.
Hehe, ik wel. Alleen ze deden het iets rustiger aan vanaf toen..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
Die in dat roze badpak en die veel te kleine en strakke zwarte zwenbroek?En die man in dat supermanpak? Ik heb ze niet meer terug gezien
![]()
Ik was lichtelijk geshockeerd. Maar goed dat ik ze niet meer zag.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:22 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Hehe, ik wel. Alleen ze deden het iets rustiger aan vanaf toen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |