True, of je deed je tas open, werd nauwelijks in gekeken, één blik was blijkbaar voldoende.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:11 schreef The_Martian het volgende:
Ik ben ook geen enkele keer gefouilleerd trouwens, itt vorig jaar. Het leek echt stukken minder streng.
Ja, voor mij ging ook een of andere Engelse chick helemaal uit d'r stekker tegen een medewerker, dat het echt grote onzin was dat ze haar Bar le Duc niet mee mocht nemen terwijl ze die 5 minuten geleden had gekocht bij de vreettent.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:01 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
inderdaad. Bij die winkeltjes op het terrein kon je ook gewoon plu's kopen
Ik vond het wel een goeie zet. Zie je al 55.000 mensen met een paraplu rondlopen? Dat kost me op z'n minst één oog.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:15 schreef parselmouth het volgende:
En die paraplu's was ook gezeik, het regende fucking fucking hard en dan mag je geen bescherming meenemenDat ze een punt niet tof vinden is begrijpelijk, maar niks mocht mee naar binnen
I feel so naughty!quote:
Heb mijn bandje van vorig jaar ook nog gewoon om, is zelfs nu nog bij lange na niet als "ranzig" te classificeren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:02 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Hij ziet er nog verrassend schoon en fris uit eigenlijk!
Ik vraag me af waarom je zo'n bandje een jaar lang om zou houden...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:18 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Heb mijn bandje van vorig jaar ook nog gewoon om, is zelfs nu nog bij lange na niet als "ranzig" te classificeren.
Ik werd er ook een keer mee tegengehouden, heb me gewoon omgedraaid met een smoesje van "ik breng het wel terug naar de tent" en ben vervolgens gewoon bij een andere ingang naar binnen gewandeld met die plu wat minder opzichtig bij me.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:15 schreef parselmouth het volgende:
En die paraplu's was ook gezeik, het regende fucking fucking hard en dan mag je geen bescherming meenemenDat ze een punt niet tof vinden is begrijpelijk, maar niks mocht mee naar binnen
Waarom niet?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:20 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je zo'n bandje een jaar lang om zou houden...
Die mensen die erachter staan hebben er vast wel om gelachen!quote:
ik nu ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:21 schreef mrcool het volgende:
[..]
Die mensen die erachter staan hebben er vast wel om gelachen!
Dit is niet echt een reden...quote:
Misschien omdat een vol pak Bar Le Duc net als een blikje bier geen fijn projectiel is om op je kop te krijgen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:57 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wat was het trouwens voor onzin dat paraplu;s niet mee mochten? Zeker om dezelfde debiele reden dat je geen pakken bar le duc of dubbelfrisss die je gewoon op het terrein had gekocht niet mee naar binnen mocht nemen. Doekoes $$$..
Pfoe, als je zo gaat redeneren mag je helemaal niks mee naar binnen nemen. Een laars of schoen is dan ook geen fijn projectielquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:22 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Misschien omdat een vol pak Bar Le Duc net als een blikje bier geen fijn projectiel is om op je kop te krijgen...
tvp
Ik zag wel allemaal personeel/backstagevolk wel met flesjes lopen ... waarschijnlijk mag je gewoon geen plu en drinken meenemen omdat ze dat anders niet (genoeg) verkopen. Waarom geen plu maar wel een bus deo?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:22 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Misschien omdat een vol pak Bar Le Duc net als een blikje bier geen fijn projectiel is om op je kop te krijgen...
tvp
Hence het crowdsurfverbodquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:25 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Pfoe, als je zo gaat redeneren mag je helemaal niks mee naar binnen nemen. Een laars of schoen is dan ook geen fijn projectiel
Ik denk dat het ook te maken heeft met het feit dat men minder winst maakt op het moment dat jij pakken met anderhalf liter water mee naar binnen sleept.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:25 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Pfoe, als je zo gaat redeneren mag je helemaal niks mee naar binnen nemen. Een laars of schoen is dan ook geen fijn projectiel
Het crowdsurfverbod is echt het beste wat ze ooit hebben bedacht. Nooit meer kutpubers met kisten in je nekquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Hence het crowdsurfverbod
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:01 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Waarom heb ik nog niemand gehoord over MSTRKRFT (03:00-05:00, zaterdag, Bravo) trouwens? Dat was écht kankervet!
Of zoals een vriend van me zei:
[..]
o ja, camping 3 vooral:
Sleeeeeeeeeeeejuuuuuurrrrrrrrrr
Het werd wel gedaan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Crowdsurfen is nostalgiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het crowdsurfverbod is echt het beste wat ze ooit hebben bedacht. Nooit meer kutpubers met kisten in je nek![]()
Ik denk dat het vooral is omdat je hem natuurlijk ook makkelijk kunt vullen met (sterke) drank. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:28 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook te maken heeft met het feit dat men minder winst maakt op het moment dat jij pakken met anderhalf liter water mee naar binnen sleept.
Heel relaxed ja. Dat hebben ze op Dour nog niet uitgevonden. Is leuk als je frontstage staat en je steeds met je camera moet wegrennen omdat er weer zo'n sjaak over komt vliegen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het crowdsurfverbod is echt het beste wat ze ooit hebben bedacht. Nooit meer kutpubers met kisten in je nek![]()
Zal ik ff 200 kilo met kisten aan op jouw bek pleuren ofzoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:29 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Crowdsurfen is nostalgieVroegah veel plezier aan beleeft, jammer juist dat het niet mag IMHO.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:13 schreef mrcool het volgende:
Meer foto's zouden niet misstaan in dit topic.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:17 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goeie zet. Zie je al 55.000 mensen met een paraplu rondlopen? Dat kost me op z'n minst één oog.
Dat snapte ik ook nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:57 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wat was het trouwens voor onzin dat paraplu;s niet mee mochten?
Been there, done that... een beetje pijn hoort erbij af en toequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zal ik ff 200 kilo met kisten aan op jouw bek pleuren ofzo![]()
Ik dacht van, mm, die zet ik niet online, komt zo negatief over.quote:
Dan kun je dat pak toch alsnog vullen met sterke drank en dan vervolgens overgieten in bekers?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral is omdat je hem natuurlijk ook makkelijk kunt vullen met (sterke) drank. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
En je mag gewoon zo veel alles je wil overgieten in bekers. Dus als je cheapass wil doen neem je een traytje mee en veel blikken bier...
Ik mag god op me blote knietjes danken dat ik er niet zo bijloop:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:33 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Been there, done that... een beetje pijn hoort erbij af en toe![]()
Ja, in principe wel. Maar dat is natuurlijk iets minder praktischquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:34 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Dan kun je dat pak toch alsnog vullen met sterke drank en dan vervolgens overgieten in bekers?
dat waren precies dezelfde als ik had haha maar dan zonder razorlightquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:34 schreef lienelien het volgende:
Razorlight op mijn laars![]()
[afbeelding]
Nah, ik bedoel meer dat wanneer je echt met dingen wil smijten er altijd wel iets te vinden is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
dat mag dus niet, stond een bord bij de ingang dat je maar 1 blik mocht overgietenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral is omdat je hem natuurlijk ook makkelijk kunt vullen met (sterke) drank. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
En je mag gewoon zo veel alles je wil overgieten in bekers. Dus als je cheapass wil doen neem je een traytje mee en veel blikken bier...
Hear, hear!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik mag god op me blote knietjes danken dat ik er niet zo bijloop:
[afbeelding]
En het allerergste aan crowdsurfers is dat je ze niet gewoon op hun bek kan raggen als ze je een gat in je hoofd bezorgen. In de pit kan je gelukkig gewoon terugmeppen![]()
Conclussie: crowdsurfen is voor mieterige wannabe aandachtshoerige kutpubers die maar het maar lekker doen in de jeugdsoos.
Nah, paar jaar geleden liepen we nog rond met 2 traytjes pure wodkaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat mag dus niet, stond een bord bij de ingang dat je maar 1 blik mocht overgieten
Zoals ik al zei... jeugdsentiment, niet iets wat ik tegenwoordig nog snel zal doen. Toch vind ik het iets dat er gewoon bijhoort... jammer dat de kids het tegenwoordig niet meer meemaken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Conclussie: crowdsurfen is voor mieterige wannabe aandachtshoerige kutpubers die maar het maar lekker doen in de jeugdsoos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |