Pastors krijgt veel aandacht, reken daar maar op.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:03 schreef pberends het volgende:
PVV (Wilders): 8 zetels
Eén NL (Pastors): 4 zetels
PVN (Nawijn): 1 zetel
LPF: 1 zetel
Verder blijft het moeilijk in te schatten en de macht ligt vooral bij de media. Geven de media Pastors of Wilders de voorkeur in hun programma's? Degene die het meeste aandacht krijgt, krijgt de meeste zwevende stemmen op rechts. Wilders schat ik hoger in omdat hij al veel langer bezig is, en Pastors net begint.
Nawijn is vrij kansloos, maar zal vast nog wel een zeteltje krijgen. LPF misschien ook nog een zeteltje. Of Nawijn meedoet is overigens nog maar de vraag; ik zie hem nog wel vroegtijdig afvallen ivm procedures. LPF heeft het makkelijker omdat ze al in de Kamer zitten.
Denk het niet, ik denk dat Wilders meer aandacht gaat krijgen. Alhoewel Pastors mogelijk meer aandacht krijgt omdat ie nog relatief "nieuw" is... maar dat ebt na 2 weken ook weg.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Pastors krijgt veel aandacht, reken daar maar op.
Ik weet het niet... denk dat ie het wel allemaal zelf moet regelen dan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Pastors krijgt veel aandacht, reken daar maar op.
Nou ja, als ze een lijstverbinding aangaan kan je dat probleem ondervangen (moeten ze wel minstens 1 zetel halen natuurlijk).quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:49 schreef Tijger_m het volgende:
De enige die hier echt winst mee gaan halen zijn de grote 3 partijen, al die extra partijtjes gaan namelijk een grote hoeveelheid restzetels genereren voor de grote 3.
Als ze alle 4 bij elkaar 5 zetels halen zal het veel zijn.
Een lijstverbinding is logisch, maar 1 partij was nog logischer. Qua inhoud verschillen ze weinig tot niets, maar het zijn de persoonlijkheden die voor een wig zorgen. Komt mijn inziens ook voort uit de mentaliteit dat samenwerking communistisch is, compromissen laf zijn en overleg bureaucratisch is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, als ze een lijstverbinding aangaan kan je dat probleem ondervangen (moeten ze wel minstens 1 zetel halen natuurlijk).
Het lijkt me daarom juist heel verstandig dat ze niet één partij gaan vormen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:31 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Een lijstverbinding is logisch, maar 1 partij was nog logischer. Qua inhoud verschillen ze weinig tot niets, maar het zijn de persoonlijkheden die voor een wig zorgen. Komt mijn inziens ook voort uit de mentaliteit dat samenwerking communistisch is, compromissen laf zijn en overleg bureaucratisch is.
Mwah, ik geef ze wel een kans bij de verkiezingen, omdat hun verhaal redelijk doortimmerd is, hun uitstraling redelijk 'fatsoenlijk' en gewoontjes; geen gepruikte reactionair à la Wilders, geen dwaas à la Nawijn. Eerdmans heeft bewezen over bepaalde vaardigheden te beschikken. Pastors vast ook wel, maar die tak vd politiek is een beetje langs mij heen gegaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:16 schreef Aquila2005 het volgende:
1nl: 25 zetels
Hier bij Fok! heeft iedereen zijn stellingen al betrokken. Je ziet al dat de meeste deze partij afdoen als een niemendalletje. Ze ontkennen bij voorbaat al dat het iets zou kunnen zijn.
Op zich wel, maar het is het verschuiven van het probleem. Zodra 1 van die partijjes flink weet te scoren, dan krijg je vroeg of laat binnen die partij botsende ego's. Zie ook Bart Jan Spruyt. Zo blijft het allerlei bewegingen gecentreert rondom 1 persoon.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het lijkt me daarom juist heel verstandig dat ze niet één partij gaan vormen.
Dat mag je vinden. Ik ken ze niet persoonlijk en hoe ze overkomen interesseert me eigenlijk niet zoveel. en dat ze alleen op onvrede leven ben ik niet mee eens. Dan moeten de "normale" partijen maar met een beter verhaal komen ,met de daarbij horende daden. Dan ben ik de eerste die op ze gaat stemmen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:42 schreef Ringo het volgende:
[..]
Mwah, ik geef ze wel een kans bij de verkiezingen, omdat hun verhaal redelijk doortimmerd is, hun uitstraling redelijk 'fatsoenlijk' en gewoontjes; geen gepruikte reactionair à la Wilders, geen dwaas à la Nawijn. Eerdmans heeft bewezen over bepaalde vaardigheden te beschikken. Pastors vast ook wel, maar die tak vd politiek is een beetje langs mij heen gegaan.
Neemt niet weg dat ik ze allebei verachtelijke parvenu's vind; politiek onkruid dat telig wiert op een bodem van onvrede.
Nee, maar deconservatieven.nl hoopt ook op minstens 15 zetelsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:54 schreef MrBadGuy het volgende:
Gaat Nieuw Rechts ook weer meedoen of hebben die nu eindelijk door dat niemand op ze zit te wachten?
Winny de Jongquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:11 schreef nonzz het volgende:
[..]
Nee, maar deconservatieven.nl hoopt ook op minstens 15 zetels![]()
Nee joh, gun ze allemaal ten minste 1 zetel, dat scheelt weer een hoop huillie gedrag en dan zijn de opgeblazen ego's van de respectievelijke lijsttrekkers tevreden gesteltquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:14 schreef Vhiper het volgende:
PVV (Wilders): 0
Eén NL (Pastors): 0
PVN (Nawijn): 0
LPF (wie-o-wie?): 0
Ik mag hopen dat Nederland nu wel meer dan genoeg heeft van die rechts-populistsche splinterpartijtjes, die niets anders brengen dan absurde ideeën en onderlinge geruzie![]()
Hun ego's tevreden stellen met mijn belastingcenten?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee joh, gun ze allemaal ten minste 1 zetel, dat scheelt weer een hoop huillie gedrag en dan zijn de opgeblazen ego's van de respectievelijke lijsttrekkers tevreden gestelt![]()
Napalm. Realiteitszin?quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/902891/1/50#41099671]woensdag 23 augustus 2006
SGP 3 (+1)
Wat?quote:
Heb ik iets gemist? Het gaat toch goed met het CDA? Die herstellen zich helemaal. Let maar op. Ze gaan minstens 42 zetels halen. JP weer premierquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:25 schreef Napalm het volgende:
[..]
Wat?
SGP + 1 vind ik niet vreemd. Het CDA krijgt een hoop kritiek dus kiezers zullen naar de andere christenlijke partijen stromen.
Ik dacht dat ze de vorige keer maar net naast de restzetel grepen dus hebben ze niet veel meer nodig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:33 schreef EchtGaaf het volgende:
marginaal naar SGP. Maar dat zal ze geen zetel extra opleveren voorspel ik.
Je bent aan het radicaliseren en daarom zijn je topics juist minder interessantquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:33 schreef EchtGaaf het volgende:
1 dat was ff nachtwerk he, heb ik ff gezien. Toch niet verslaafd aan mijn topics
aan het worden, m'n jong![]()
![]()
vandaag valt het wel mee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:33 schreef EchtGaaf het volgende:
2 Draait bij jou FOK vaak ook zo klote tegenwoordig? (dikke stront lijkt het wel)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |