Ik acht die kans niet ondenkbeeldig: Verdonk en de VVD willen van elkaar af. Even een ruzietje tussen haar en Rutten in scene zetten, en ze sluit zich zo aan bij Pastorsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:48 schreef dimage het volgende:
nu nog rita in de gelederen
In het verleden behaalde fiasco's zeggen niets over de toekomstquote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zou "de kiezer" nu wat geleerd hebben van het LPF-fiasco? Of zou er weer een groot deel blind op een onderbuikenpartij stemmen?
De kiezer ziet een man die vier jaar lang uitstekend werk heeft geleverd in Rotterdam. Helaas is hij weggestemd door de allochtone bevolking.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zou "de kiezer" nu wat geleerd hebben van het LPF-fiasco? Of zou er weer een groot deel blind op een onderbuikenpartij stemmen?
Ik heb anders van iemand uit de Rotterdamse ambtenarij (op het gemeentehuis) gehoord dat ze érg te spreken waren over Leefbaar Rotterdam (van iemand die er erg tegenop zag, een vaste PvdA-adept). Hij heeft bij de laatste gemeenteraadverkiezingen LR gestemd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:36 schreef SCH het volgende:
Hij is in Rotterdam voor zijn arrogantie en opportunisme hard afgestraft door de kiezer. De mensen hebben gezien dat hij er helemaal niet voor hen is maar alleen voor de macht en zijn eigen gewin.
Pastors is binnen de politiek een van de vervelendste mensen die ik ken. Wat een onechte en arrogante blaaskaak met minachting voor de mensen.
Right.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:36 schreef SCH het volgende:
Hij is in Rotterdam voor zijn arrogantie en opportunisme hard afgestraft door de kiezer. De mensen hebben gezien dat hij er helemaal niet voor hen is maar alleen voor de macht en zijn eigen gewin.
Preciesquote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:44 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Right.
Ondertussen is Rotterdam nog nooit zo veilig gewest, is de criminaliteit afgenomen, zijn er projecten met buurtbewoners opgestart en zijn praktisch alle doelen bereikt aan het einde van de rit. De allochtone kiezer heeft roet in het eten gegooid omdat ze voor het eerst sinds jaren weer aan de bak moesten. Echte Rotterdammers omarmen Pastors vanwege zijn nuchterheid en goede werk.
Jij gelooft zeker ook dat kleine kaboutertje van GL die nu de integratie portefeuille heeft.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:36 schreef SCH het volgende:
Wat zijn al deze krielkippen toch dom. Als ze gewoon met elkaar een grote partij oprichten, hebben ze een geweldig potentieel. Nu vechten de VVD, Wilders, Pastors, Nawijn etc. elkaar onderling de tent uit. Ik vind het best maar dom is het wel.
Pastors is binnen de politiek een van de vervelendste mensen die ik ken. Wat een onechte en arrogante blaaskaak met minachting voor de mensen.
Ik heb anders van iemand gehoord dat ze erg ontevreden waren. Right!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb anders van iemand uit de Rotterdamse ambtenarij (op het gemeentehuis) gehoord dat ze érg te spreken waren over Leefbaar Rotterdam (van iemand die er erg tegenop zag, een vaste PvdA-adept). Hij heeft bij de laatste gemeenteraadverkiezingen LR gestemd.
Dat is precies het probleem. Pastors is er voor de blanken en autochtonen en niet voor alle Rotterdammers. Dom natuurlijk, daarom heeft hij ook zo verloren.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:44 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Right.
Ondertussen is Rotterdam nog nooit zo veilig gewest, is de criminaliteit afgenomen, zijn er projecten met buurtbewoners opgestart en zijn praktisch alle doelen bereikt aan het einde van de rit. De allochtone kiezer heeft roet in het eten gegooid omdat ze voor het eerst sinds jaren weer aan de bak moesten. Echte Rotterdammers omarmen Pastors vanwege zijn nuchterheid en goede werk.
PvdA is er alleen voor de allochtonen..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem. Pastors is er voor de blanken en autochtonen en niet voor alle Rotterdammers. Dom natuurlijk, daarom heeft hij ook zo verloren.
Pastors is er juist voor alle Rotterdammers en dat vonden veel allochtonen niet zo leuk omdat er opeens een brief op de deurmat lag waarin stond dat er een baan voor ze was gevonden.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem. Pastors is er voor de blanken en autochtonen en niet voor alle Rotterdammers. Dom natuurlijk, daarom heeft hij ook zo verloren.
Hahaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:54 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
PvdA is er alleen voor de allochtonen..
Hij heeft alles gewonnen op zijn afkeer van de islam, zijn afkeer van moskeeen en zijn polariserende maatregelen rond allochtonen.quote:Kom is met wat argumenten dat Pastors er alleen is voor de blanken dan
U mag nooit meer raden...... Wat er met de verkiezingen gebeurde na de moord op Fortuin, zal waarschijnlijk ook gaan gebeuren met de aankomende verkiezingen... Mensen stemmen met emotie, om zo snel mogelijk resultaat te halen. Als hij de premier gaat worden, ga ik emigreren...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:55 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Pastors is er juist voor alle Rotterdammers en dat vonden veel allochtonen niet zo leuk omdat er opeens een brief op de deurmat lag waarin stond dat er een baan voor ze was gevonden.
Daarom was hij zeker zo verbitterd en kwaad na de uitslag en liep hij stampvoetend door het gemeentehuis en verweet hij de PvdA en de allochtonen dat ze de stad verkwanselden. Man, hij was witheet, het was een hilarisch tafereeltje - wat een slechte verliezer.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:54 schreef Gebleekte het volgende:
btw: Als hij met zijn ideeen geen allochtonen op zijn partij kan doen laten stemmen laat het hem dat echt koud hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |