abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41084410
Bron: radio 1.

Nl en Nederland zijn ineens in als namen. Pastors gaat samen met Eerdmans deze partij beginnen. Vindt het zo snel nog even niet terug in de kranten.

5 speerpunten: veiligheid, integratie, sociale zekerheid, onderwijs en bureaucratie.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 07:31:57 #2
156057 the_fucker
Ga maar veilig op pad mensen..
pi_41084429
Ik ben benieuwd, in Rotterdam heeft hij goed werk geleverd.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 07:48:43 #3
46106 dimage
Beroeps levensgenieter
pi_41084501
nu nog rita in de gelederen en ze zijn klaar voor een machtsgreep. Ik denk zomaar dat een heleboel achtergestelden op hem gaan stemmen. Mensen die in verpauperde achterbuurten wonen die vergeven zijn van jeugdbendes van allochtone afkomst.

Na deze verkiezingen heeft het volk gesproken. Al stem ik zeer zeker niet op hem. Beetje te glad mannetje
pi_41084594
In Rotterdam heeft hij fantastisch werk geleverd, benieuwd wat hij in de landelijke politiek zou kunnen..
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 augustus 2006 @ 08:22:15 #5
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_41084717
en ze gaan voor de 15 zetels. Met al die partijen die zoiets roepen moeten we inmiddels toch wel over de 500 2e kamerleden hebben?
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 23 augustus 2006 @ 08:26:14 #6
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_41084743
Zou "de kiezer" nu wat geleerd hebben van het LPF-fiasco? Of zou er weer een groot deel blind op een onderbuikenpartij stemmen?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 23 augustus 2006 @ 08:26:33 #7
156057 the_fucker
pi_41084745
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 07:48 schreef dimage het volgende:
nu nog rita in de gelederen
Ik acht die kans niet ondenkbeeldig: Verdonk en de VVD willen van elkaar af. Even een ruzietje tussen haar en Rutten in scene zetten, en ze sluit zich zo aan bij Pastors
pi_41084762
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zou "de kiezer" nu wat geleerd hebben van het LPF-fiasco? Of zou er weer een groot deel blind op een onderbuikenpartij stemmen?
In het verleden behaalde fiasco's zeggen niets over de toekomst
pi_41084765
Mijn stem hebben ze
pi_41084769
Mijnes misschien ook wel
  woensdag 23 augustus 2006 @ 08:31:18 #11
156057 the_fucker
pi_41084779
quote:
De kiezer ziet een man die vier jaar lang uitstekend werk heeft geleverd in Rotterdam. Helaas is hij weggestemd door de allochtone bevolking.

Kennelijk beviel L.R zo goed, dat zelfs de PvdA smeekte om met hen samen te mogen werken in Rotterdam. Gelukkig heeft LR vriendelijk bedankt, en daarom kunnen we nu op Pastors stemmen.
pi_41084816
Hij is in Rotterdam voor zijn arrogantie en opportunisme hard afgestraft door de kiezer. De mensen hebben gezien dat hij er helemaal niet voor hen is maar alleen voor de macht en zijn eigen gewin.

Wat zijn al deze krielkippen toch dom. Als ze gewoon met elkaar een grote partij oprichten, hebben ze een geweldig potentieel. Nu vechten de VVD, Wilders, Pastors, Nawijn etc. elkaar onderling de tent uit. Ik vind het best maar dom is het wel.

Pastors is binnen de politiek een van de vervelendste mensen die ik ken. Wat een onechte en arrogante blaaskaak met minachting voor de mensen.
pi_41084834
De partij heet trouwens Een NL - TT even aanpassen.

Is het niet wat tegenstrijdig om een partij die er op gericht is mensen buiten te sluiten zo te noemen?
pi_41084902
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:36 schreef SCH het volgende:
Hij is in Rotterdam voor zijn arrogantie en opportunisme hard afgestraft door de kiezer. De mensen hebben gezien dat hij er helemaal niet voor hen is maar alleen voor de macht en zijn eigen gewin.

Pastors is binnen de politiek een van de vervelendste mensen die ik ken. Wat een onechte en arrogante blaaskaak met minachting voor de mensen.
Ik heb anders van iemand uit de Rotterdamse ambtenarij (op het gemeentehuis) gehoord dat ze érg te spreken waren over Leefbaar Rotterdam (van iemand die er erg tegenop zag, een vaste PvdA-adept). Hij heeft bij de laatste gemeenteraadverkiezingen LR gestemd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 23 augustus 2006 @ 08:44:40 #15
156057 the_fucker
pi_41084905
quote:
Right.
Ondertussen is Rotterdam nog nooit zo veilig gewest, is de criminaliteit afgenomen, zijn er projecten met buurtbewoners opgestart en zijn praktisch alle doelen bereikt aan het einde van de rit. De allochtone kiezer heeft roet in het eten gegooid omdat ze voor het eerst sinds jaren weer aan de bak moesten. Echte Rotterdammers omarmen Pastors vanwege zijn nuchterheid en goede werk.
pi_41084952
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:44 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Right.
Ondertussen is Rotterdam nog nooit zo veilig gewest, is de criminaliteit afgenomen, zijn er projecten met buurtbewoners opgestart en zijn praktisch alle doelen bereikt aan het einde van de rit. De allochtone kiezer heeft roet in het eten gegooid omdat ze voor het eerst sinds jaren weer aan de bak moesten. Echte Rotterdammers omarmen Pastors vanwege zijn nuchterheid en goede werk.
Precies
pi_41084965
quote:

Wat zijn al deze krielkippen toch dom. Als ze gewoon met elkaar een grote partij oprichten, hebben ze een geweldig potentieel. Nu vechten de VVD, Wilders, Pastors, Nawijn etc. elkaar onderling de tent uit. Ik vind het best maar dom is het wel.

Jij gelooft zeker ook dat kleine kaboutertje van GL die nu de integratie portefeuille heeft. Jammer, dat sommige mensen niet gewoon eerlijk kunnen zijn. Ik durf alle goede zaken van links toe te geven, maar rechts is altijd extreem rechts, arrogant en opportunistisch...

Niet lullen maar poetsen!
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
pi_41084977
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb anders van iemand uit de Rotterdamse ambtenarij (op het gemeentehuis) gehoord dat ze érg te spreken waren over Leefbaar Rotterdam (van iemand die er erg tegenop zag, een vaste PvdA-adept). Hij heeft bij de laatste gemeenteraadverkiezingen LR gestemd.
Ik heb anders van iemand gehoord dat ze erg ontevreden waren. Right!

Heb je ook argumenten?
pi_41084985
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:44 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Right.
Dat is precies het probleem. Pastors is er voor de blanken en autochtonen en niet voor alle Rotterdammers. Dom natuurlijk, daarom heeft hij ook zo verloren.
pi_41085002
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is precies het probleem. Pastors is er voor de blanken en autochtonen en niet voor alle Rotterdammers. Dom natuurlijk, daarom heeft hij ook zo verloren.
PvdA is er alleen voor de allochtonen..

Kom is met wat argumenten dat Pastors er alleen is voor de blanken dan

btw: Als hij met zijn ideeen geen allochtonen op zijn partij kan doen laten stemmen laat het hem dat echt koud hoor
  woensdag 23 augustus 2006 @ 08:55:45 #21
156057 the_fucker
pi_41085012
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Pastors is er juist voor alle Rotterdammers en dat vonden veel allochtonen niet zo leuk omdat er opeens een brief op de deurmat lag waarin stond dat er een baan voor ze was gevonden.
pi_41085024
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:54 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

PvdA is er alleen voor de allochtonen..
Haha
quote:
Kom is met wat argumenten dat Pastors er alleen is voor de blanken dan
Hij heeft alles gewonnen op zijn afkeer van de islam, zijn afkeer van moskeeen en zijn polariserende maatregelen rond allochtonen.

Precies in de lijn van Fortuyn.
pi_41085036
quote:
U mag nooit meer raden...... Wat er met de verkiezingen gebeurde na de moord op Fortuin, zal waarschijnlijk ook gaan gebeuren met de aankomende verkiezingen... Mensen stemmen met emotie, om zo snel mogelijk resultaat te halen. Als hij de premier gaat worden, ga ik emigreren...
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_41085044
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:55 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Pastors is er juist voor alle Rotterdammers en dat vonden veel allochtonen niet zo leuk omdat er opeens een brief op de deurmat lag waarin stond dat er een baan voor ze was gevonden.
Grapjas. Wat een bullocks. Aan dat werk heeft hij niks gedaan hoor. Hij had te druk met het zich afzetten tegen de islam. Daar stond en staat hij om bekend.
pi_41085061
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:54 schreef Gebleekte het volgende:

btw: Als hij met zijn ideeen geen allochtonen op zijn partij kan doen laten stemmen laat het hem dat echt koud hoor
Daarom was hij zeker zo verbitterd en kwaad na de uitslag en liep hij stampvoetend door het gemeentehuis en verweet hij de PvdA en de allochtonen dat ze de stad verkwanselden. Man, hij was witheet, het was een hilarisch tafereeltje - wat een slechte verliezer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')