abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41084410
Bron: radio 1.

Nl en Nederland zijn ineens in als namen. Pastors gaat samen met Eerdmans deze partij beginnen. Vindt het zo snel nog even niet terug in de kranten.

5 speerpunten: veiligheid, integratie, sociale zekerheid, onderwijs en bureaucratie.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 07:31:57 #2
156057 the_fucker
Ga maar veilig op pad mensen..
pi_41084429
Ik ben benieuwd, in Rotterdam heeft hij goed werk geleverd.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 07:48:43 #3
46106 dimage
Beroeps levensgenieter
pi_41084501
nu nog rita in de gelederen en ze zijn klaar voor een machtsgreep. Ik denk zomaar dat een heleboel achtergestelden op hem gaan stemmen. Mensen die in verpauperde achterbuurten wonen die vergeven zijn van jeugdbendes van allochtone afkomst.

Na deze verkiezingen heeft het volk gesproken. Al stem ik zeer zeker niet op hem. Beetje te glad mannetje
pi_41084594
In Rotterdam heeft hij fantastisch werk geleverd, benieuwd wat hij in de landelijke politiek zou kunnen..
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 augustus 2006 @ 08:22:15 #5
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_41084717
en ze gaan voor de 15 zetels. Met al die partijen die zoiets roepen moeten we inmiddels toch wel over de 500 2e kamerleden hebben?
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 23 augustus 2006 @ 08:26:14 #6
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_41084743
Zou "de kiezer" nu wat geleerd hebben van het LPF-fiasco? Of zou er weer een groot deel blind op een onderbuikenpartij stemmen?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 23 augustus 2006 @ 08:26:33 #7
156057 the_fucker
pi_41084745
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 07:48 schreef dimage het volgende:
nu nog rita in de gelederen
Ik acht die kans niet ondenkbeeldig: Verdonk en de VVD willen van elkaar af. Even een ruzietje tussen haar en Rutten in scene zetten, en ze sluit zich zo aan bij Pastors
pi_41084762
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zou "de kiezer" nu wat geleerd hebben van het LPF-fiasco? Of zou er weer een groot deel blind op een onderbuikenpartij stemmen?
In het verleden behaalde fiasco's zeggen niets over de toekomst
pi_41084765
Mijn stem hebben ze
pi_41084769
Mijnes misschien ook wel
  woensdag 23 augustus 2006 @ 08:31:18 #11
156057 the_fucker
pi_41084779
quote:
De kiezer ziet een man die vier jaar lang uitstekend werk heeft geleverd in Rotterdam. Helaas is hij weggestemd door de allochtone bevolking.

Kennelijk beviel L.R zo goed, dat zelfs de PvdA smeekte om met hen samen te mogen werken in Rotterdam. Gelukkig heeft LR vriendelijk bedankt, en daarom kunnen we nu op Pastors stemmen.
pi_41084816
Hij is in Rotterdam voor zijn arrogantie en opportunisme hard afgestraft door de kiezer. De mensen hebben gezien dat hij er helemaal niet voor hen is maar alleen voor de macht en zijn eigen gewin.

Wat zijn al deze krielkippen toch dom. Als ze gewoon met elkaar een grote partij oprichten, hebben ze een geweldig potentieel. Nu vechten de VVD, Wilders, Pastors, Nawijn etc. elkaar onderling de tent uit. Ik vind het best maar dom is het wel.

Pastors is binnen de politiek een van de vervelendste mensen die ik ken. Wat een onechte en arrogante blaaskaak met minachting voor de mensen.
pi_41084834
De partij heet trouwens Een NL - TT even aanpassen.

Is het niet wat tegenstrijdig om een partij die er op gericht is mensen buiten te sluiten zo te noemen?
pi_41084902
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:36 schreef SCH het volgende:
Hij is in Rotterdam voor zijn arrogantie en opportunisme hard afgestraft door de kiezer. De mensen hebben gezien dat hij er helemaal niet voor hen is maar alleen voor de macht en zijn eigen gewin.

Pastors is binnen de politiek een van de vervelendste mensen die ik ken. Wat een onechte en arrogante blaaskaak met minachting voor de mensen.
Ik heb anders van iemand uit de Rotterdamse ambtenarij (op het gemeentehuis) gehoord dat ze érg te spreken waren over Leefbaar Rotterdam (van iemand die er erg tegenop zag, een vaste PvdA-adept). Hij heeft bij de laatste gemeenteraadverkiezingen LR gestemd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 23 augustus 2006 @ 08:44:40 #15
156057 the_fucker
pi_41084905
quote:
Right.
Ondertussen is Rotterdam nog nooit zo veilig gewest, is de criminaliteit afgenomen, zijn er projecten met buurtbewoners opgestart en zijn praktisch alle doelen bereikt aan het einde van de rit. De allochtone kiezer heeft roet in het eten gegooid omdat ze voor het eerst sinds jaren weer aan de bak moesten. Echte Rotterdammers omarmen Pastors vanwege zijn nuchterheid en goede werk.
pi_41084952
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:44 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Right.
Ondertussen is Rotterdam nog nooit zo veilig gewest, is de criminaliteit afgenomen, zijn er projecten met buurtbewoners opgestart en zijn praktisch alle doelen bereikt aan het einde van de rit. De allochtone kiezer heeft roet in het eten gegooid omdat ze voor het eerst sinds jaren weer aan de bak moesten. Echte Rotterdammers omarmen Pastors vanwege zijn nuchterheid en goede werk.
Precies
pi_41084965
quote:

Wat zijn al deze krielkippen toch dom. Als ze gewoon met elkaar een grote partij oprichten, hebben ze een geweldig potentieel. Nu vechten de VVD, Wilders, Pastors, Nawijn etc. elkaar onderling de tent uit. Ik vind het best maar dom is het wel.

Jij gelooft zeker ook dat kleine kaboutertje van GL die nu de integratie portefeuille heeft. Jammer, dat sommige mensen niet gewoon eerlijk kunnen zijn. Ik durf alle goede zaken van links toe te geven, maar rechts is altijd extreem rechts, arrogant en opportunistisch...

Niet lullen maar poetsen!
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
pi_41084977
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb anders van iemand uit de Rotterdamse ambtenarij (op het gemeentehuis) gehoord dat ze érg te spreken waren over Leefbaar Rotterdam (van iemand die er erg tegenop zag, een vaste PvdA-adept). Hij heeft bij de laatste gemeenteraadverkiezingen LR gestemd.
Ik heb anders van iemand gehoord dat ze erg ontevreden waren. Right!

Heb je ook argumenten?
pi_41084985
quote:

[..]

Right.
Dat is precies het probleem. Pastors is er voor de blanken en autochtonen en niet voor alle Rotterdammers. Dom natuurlijk, daarom heeft hij ook zo verloren.
pi_41085002
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is precies het probleem. Pastors is er voor de blanken en autochtonen en niet voor alle Rotterdammers. Dom natuurlijk, daarom heeft hij ook zo verloren.
PvdA is er alleen voor de allochtonen..

Kom is met wat argumenten dat Pastors er alleen is voor de blanken dan

btw: Als hij met zijn ideeen geen allochtonen op zijn partij kan doen laten stemmen laat het hem dat echt koud hoor
  woensdag 23 augustus 2006 @ 08:55:45 #21
156057 the_fucker
pi_41085012
quote:

[..]

Pastors is er juist voor alle Rotterdammers en dat vonden veel allochtonen niet zo leuk omdat er opeens een brief op de deurmat lag waarin stond dat er een baan voor ze was gevonden.
pi_41085024
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:54 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

PvdA is er alleen voor de allochtonen..
Haha
quote:
Kom is met wat argumenten dat Pastors er alleen is voor de blanken dan
Hij heeft alles gewonnen op zijn afkeer van de islam, zijn afkeer van moskeeen en zijn polariserende maatregelen rond allochtonen.

Precies in de lijn van Fortuyn.
pi_41085036
quote:
U mag nooit meer raden...... Wat er met de verkiezingen gebeurde na de moord op Fortuin, zal waarschijnlijk ook gaan gebeuren met de aankomende verkiezingen... Mensen stemmen met emotie, om zo snel mogelijk resultaat te halen. Als hij de premier gaat worden, ga ik emigreren...
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_41085044
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:55 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Pastors is er juist voor alle Rotterdammers en dat vonden veel allochtonen niet zo leuk omdat er opeens een brief op de deurmat lag waarin stond dat er een baan voor ze was gevonden.
Grapjas. Wat een bullocks. Aan dat werk heeft hij niks gedaan hoor. Hij had te druk met het zich afzetten tegen de islam. Daar stond en staat hij om bekend.
pi_41085061
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:54 schreef Gebleekte het volgende:

btw: Als hij met zijn ideeen geen allochtonen op zijn partij kan doen laten stemmen laat het hem dat echt koud hoor
Daarom was hij zeker zo verbitterd en kwaad na de uitslag en liep hij stampvoetend door het gemeentehuis en verweet hij de PvdA en de allochtonen dat ze de stad verkwanselden. Man, hij was witheet, het was een hilarisch tafereeltje - wat een slechte verliezer.
pi_41085143
quote:

[..]

Ik heb anders van iemand gehoord dat ze erg ontevreden waren. Right!

Heb je ook argumenten?
Nee, ik heb hierin geen argumenten. Wat valt er te beargumenteren?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_41085156
-edit-
Flames

[ Bericht 96% gewijzigd door Sidekick op 25-08-2006 21:42:16 ]
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
pi_41085160
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, ik heb hierin geen argumenten. Wat valt er te beargumenteren?
Loze opmerking dus. De ervaring van 1 iemand tegenover vele andere ervaringen. Je presenteert het als zijnde een argument. Niet meer doen.
pi_41085180
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Daarom was hij zeker zo verbitterd en kwaad na de uitslag en liep hij stampvoetend door het gemeentehuis en verweet hij de PvdA en de allochtonen dat ze de stad verkwanselden. Man, hij was witheet, het was een hilarisch tafereeltje - wat een slechte verliezer.
Haha... En nog meer domheid. Natuurlijk was hij boos. PVDA werkte hem jaren tegen en ging daarna voorstellen samen te werken. PVDA won alleen door mensen zoals jij die inspeelden op angst over nazi regimes.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:07:17 #31
156057 the_fucker
pi_41085185
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Grapjas. Wat een bullocks. Aan dat werk heeft hij niks gedaan hoor. Hij had te druk met het zich afzetten tegen de islam. Daar stond en staat hij om bekend.
hahahaha
De PvdA neemt momenteel zelfs enthousiast de leerbaanprojecten van Pastors over omdat ze het zo'n goed idee vonden.

Je hebt echt geen flauw idee waar je het over hebt, ga alsjeblieft een eind fietsen!
pi_41085188
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:05 schreef drugsgebruiker het volgende:
De hele linkse vleugel staat machteloos.
Ze hebben de verkiezingen gewonnen en LR zit in de oppositie. Wat nou machteloos. Als LR het goed had gedaan en iedereen er zo blij mee was dan is het wel een beetje gek dat ze niet met vlag en wimpel de verkiezingen hebben gewonnen toch?
pi_41085236
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn stem hebben ze
pi_41085243
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Loze opmerking dus. De ervaring van 1 iemand tegenover vele andere ervaringen. Je presenteert het als zijnde een argument. Niet meer doen.
Onzin. Het was een reactie op :
quote:
Hij is in Rotterdam voor zijn arrogantie en opportunisme hard afgestraft door de kiezer.De mensen hebben gezien dat hij er helemaal niet voor hen is maar alleen voor de macht en zijn eigen gewin.

Wat een verzameling prive-indrukken zijn van jou. Je kreeg een passende reactie. Niks argument, er werd niets beargumenteerd (er was ook geen stelling), zoals jij ook niets beargumenteerd in dat stukje.
pi_41085250
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:06 schreef drugsgebruiker het volgende:

[..]

Haha... En nog meer domheid. Natuurlijk was hij boos. PVDA werkte hem jaren tegen en ging daarna voorstellen samen te werken. PVDA won alleen door mensen zoals jij die inspeelden op angst over nazi regimes.
Pastors heeft zichzelf volstrekt buitenspel gezet door niet met de PvdA te willen praten. Dat is zijn stijl, minachting van de kiezer.

Maar je ziet hetzelfde mechanisme als bij Fortuyn, veel mensen vinden al die arrogantie en hypocrisie prachtig of ze willen het gewoon niet zien.
pi_41085255
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:10 schreef sigme het volgende:

[..]

Onzin. Het was een reactie op :
[..]

Wat een verzameling prive-indrukken zijn van jou. Je kreeg een passende reactie. Niks argument, er werd niets beargumenteerd (er was ook geen stelling), zoals jij ook niets beargumenteerd in dat stukje.
Let op je spelling.

Ik beargumenteer het hele topic door al hoor maar dat ontgaat je blijkbaar.
pi_41085266
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:07 schreef the_fucker het volgende:

[..]

hahahaha
De PvdA neemt momenteel zelfs enthousiast de leerbaanprojecten van Pastors over omdat ze het zo'n goed idee vonden.

Je hebt echt geen flauw idee waar je het over hebt, ga alsjeblieft een eind fietsen!
Is goed hoor. Is wel in de stijl van Pastors, niet willen praten met je opponenten.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:15:40 #38
156057 the_fucker
pi_41085316
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Pastors heeft zichzelf volstrekt buitenspel gezet door niet met de PvdA te willen praten. Dat is zijn stijl, minachting van de kiezer.
En nóg meer onzin. U gaat door voor de trofee?

Pastors heeft van tevoren luid en duidelijk verkondigt dat hij absoluut niet met de PvdA wil samenwerken. Ondanks het gesmeek van de PvdA, heeft hij vriendelijk bedankt voor de eer en is de oppositie in gegaan. Het was kiezersbedrog geweest als hij wel door de knieén was gegaan.
pi_41085348
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:15 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Pastors heeft van tevoren luid en duidelijk verkondigt dat hij absoluut niet met de PvdA wil samenwerken. Ondanks het gesmeek van de PvdA, heeft hij vriendelijk bedankt vcoor de eer. Het was kiezersbedrog geweest als hij wel door de knieén was gegaan.
Zo is die meneer dus. Lafhartig en bang. Een goede politicus gaat altijd in gesprek in het belang van de stad. Het is hem ook van alle kanten erg kwalijjk genomen natuurlijk en hij heeft zichzelf lekker buitenspel gezet. Prima toch.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:18:07 #40
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_41085355
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Als een partij vier jaar lang hard heeft gewerkt en daar electoraal niet de beloning voor krijgt, leidt dat tot frustratie. Dat is niet voorbehouden aan Leefbaar Rotterdam en Marco Pastors. Ik herinner me soortgelijke taferelen bij verkiezingsnederlagen van D66 en de PvdA, zowel op gemeentelijk als landelijk niveau. Als je vaker bij verkiezingsbijeenkomsten bent geweest, zou je dat zelf ook heel goed moeten weten.

Interessant was een debat over de uitkomsten van de gemeenteraadsverkiezingen op Radio 1 enkele dagen later, waarin Pastors de Amsterdamse wethouder Ahmed Aboutaleb zover kreeg dat deze ook min of meer moest toegeven dat hij waarschijnlijk gezien de prestaties uit het verleden ook moeite zou hebben om samen te werken met de Rotterdamse PvdA.

Om nog even op het startonderwerp terug te komen. Marco Pastors is erg vlot van de tongriem gesneden en is sterk in het debat, terwijl Joost Eerdmans zich de afgelopen jaren heeft bewezen als één van de weinige LPF-kamerleden met een grondige dossierkennis. Hij wordt door zijn collega's ook goed gewaardeerd. De versnippering binnen de conservatieve stroming zal een echte groei van deze partij in de weg zitten, maar het is zeker geen kansloos project als ze de komende jaren de tijd nemen om de partij grondig op de rails te zetten. Een te grote zetelwinst later dit jaar lijkt me vanuit dat standpunt ook ongewenst.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:21:48 #41
156057 the_fucker
pi_41085420
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Zo is die meneer dus. Lafhartig en bang. Een goede politicus gaat altijd in gesprek in het belang van de stad. Het is hem ook van alle kanten erg kwalijjk genomen natuurlijk en hij heeft zichzelf lekker buitenspel gezet. Prima toch.
Marco Pastors heeft aangegeven waar hij voor stond, íedereen weet dat hij niet met de PvdA samenwerkt, en hij is die belofte aan de kiezer voor de volle 100% nagekomen.

Your The Weakest Link , Goodbye!
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:22:43 #42
79262 Dwersdriever
pi_41085430
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:15 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Pastors heeft van tevoren luid en duidelijk verkondigt dat hij absoluut niet met de PvdA wil samenwerken. Ondanks het gesmeek van de PvdA, heeft hij vriendelijk bedankt voor de eer en is de oppositie in gegaan. Het was kiezersbedrog geweest als hij wel door de knieén was gegaan.
Leefbaar Rotterdam heeft de tweestrijd met de PvdA tot inzet van de verkiezingen gemaakt. Dat is strategisch wellicht niet verstandig, maar wanneer die partij direct na de verkiezingen alsnog met de PvdA was gaan regeren, was dat een nieuwe nagel in de doodskist van de geloofwaardigheid van de politiek geweest. Volkomen logisch dus dat LR hiervanaf heeft gezien. Over een paar jaar weer verkiezingen, met nieuwe kansen. Aangezien de PvdA veel LR-beleid uitvoert, is er wellicht dan wel te praten over samenwerking in een 'college van lokale eenheid'.
We Came A Long Time Ago
pi_41085446
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:21 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Marco Pastors heeft aangegeven waar hij voor stond, íedereen weet dat hij niet met de PvdA samenwerkt, en hij is die belofte aan de kiezer voor de volle 100% nagekomen.

Your The Weakest Link , Goodbye!
Die belofte is dus heel dom geweest. Hij had heel graag in het college gezeten maar kon niet meer terug. Nu bedriegt hij de kiezer alsnog door Rotterdam te verlaten.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:31:17 #44
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_41085570
Waarom worden trouwens alle successen van Leefbaar Rotterdam, in samenwerking met het volledige college van B&W en soms zelfs de oppositie toegedragen aan één enkele wethouder?
And now for something completely different, I'm on a horse.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:33:24 #45
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_41085612
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:31 schreef NJ het volgende:
Waarom worden trouwens alle successen van Leefbaar Rotterdam, in samenwerking met het volledige college van B&W en soms zelfs de oppositie toegedragen aan één enkele wethouder?
Om dezelfde reden dat alle successen tijdens de Kabinetten Balkenende worden toegeschreven aan de VVD of het CDA (en niet aan D66), zelfs als die successen duidelijk het gevolg zijn van beleid onder Paars.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:35:02 #46
156057 the_fucker
pi_41085648
quote:

mwa, daar zou men wat vollediger kunnen zijn: een groot deel van het college onder leiding van Pastors. Een groot aantal LR-politici staan straks trouwens ook op de lijst van Pastors.
pi_41085667
quote:
Dat LR is erg uit elkaar gevallen, net als de LPF - er is ook wethouder door de eigen partij afgeserveerd. En Pastors heeft zelf de rit niet uitgezeten. Uiteindelijk een beschamende score.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:38:44 #48
156057 the_fucker
pi_41085711
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:23 schreef SCH het volgende:

Die belofte is dus heel dom geweest. Hij had heel graag in het college gezeten maar kon niet meer terug. Nu bedriegt hij de kiezer alsnog door Rotterdam te verlaten.
quote:
Beste SCH,
Er is je nu al meerdere malen uitgelegd dat Pastors de kiezers pas zou bedriegen als hij met de PvdA ging samenwerken.
quote:
Beste SCH,
Er is je nu al meerdere malen uitgelegd dat Pastors de kiezers pas zou bedriegen als hij met de PvdA ging samenwerken.
quote:
Beste SCH,
quote:
Beste SCH,
pi_41085730
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:38 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Dat jij het 'uitlegt' maakt nog niet dat het klopt. Het was erg volwassen geweest om gewoon met de informateur te praten, fatsoen heet dat.
pi_41085735
Alleen de naam is al voldoende om er niet op te stemmen ...
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:41:23 #51
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41085747
Wat een K*T-naam zeg.
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:36 schreef SCH het volgende:
Dat LR is erg uit elkaar gevallen,
Valt toch wel mee?
In het begin hebben ze die nazi Smit eruit gemikt met zn vriendje. Maar volgens mij was het de laatste jaren erg rustig. Dat er af en toe een wethoudertje sneuvelt, boeie, onder Paars zijn er ook veel minister opgestapt, wil je nu zeggen dat dat ook k*t-partijen waren of telt het alleen als het rechtse politici zijn?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:44:11 #52
156057 the_fucker
pi_41085799
Heeft de nieuwe partij van Pastors trouwens al een website?
pi_41085842
quote:
Dat is nou fortuynisme

Anderen de schuld geven en zelf met de eer er vandoor gaan.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:47:10 #54
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41085864
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:44 schreef the_fucker het volgende:
Heeft de nieuwe partij van Pastors trouwens al een website?
www.een.nl?
www.eennl.nl?
P @ LR
www.heildegrotepastors.nl?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:47:48 #55
156057 the_fucker
pi_41085881
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:45 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Dat is nou Fortuynisme de PvdA.
Anderen de schuld geven en zelf met de eer er vandoor gaan.
pi_41085933
Wat probeert Pastors eigenlijk met die naam te bereiken?

Volgens mij WIL hij gewoon dat er antifascistische relschoppers voor z'n huis komen. Kom op man, "Één NL" ... Één NL, één Volk, één Leider ... het extreem-rechtse druipt er van af.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:54:39 #57
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41086040
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:50 schreef AntonDingeman het volgende:

Volgens mij WIL hij gewoon dat er antifascistische relschoppers voor z'n huis komen. Kom op man, "Één NL" ... Één NL, één Volk, één Leider ... het extreem-rechtse druipt er van af.
Zoals de waard is...

Je kan ook zeggen dat hij juist voor één grote geintegreerde meltingpot is ipv de multiculture seggregatie..
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:54:59 #58
79262 Dwersdriever
pi_41086049
quote:

Ik denk dat jouw vooroordelen hier een wat onzinnige interpretatie verzorgen. Joost Eerdmans is geen racist en zeker niet extreem-rechts. Ook bij Pastors zou ik het woord 'extreem' niet willen gebruiken. Het zijn geen neo-nazi's of iets dergelijks, hoe graag sommige critici dat misschien ook zouden willen. Dan hoef je ze namelijk niet serieus te nemen.

De werkelijkheid is dat het politici zijn die eerder in de law & order-hoek moeten worden gezet. En daar is in Nederland best een markt voor.
We Came A Long Time Ago
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:58:26 #59
156057 the_fucker
pi_41086127
quote:

Vier jaar gemeente Rotterdam, goede resultaten bereikt en banen gecreeerd voor allochtonen (die dat niet zo leuk vonden), veiligheid, meer eenheid in de stad, PvdA die ideeen overneemt.

Aan jóu nu de eer om de fascistische ideeen er uit te pikken, of gewoon de aftocht in te zetten............................
pi_41086185
quote:

Wat moet het leven toch simpel zijn wanneer je zo simplistisch beredeneerd en het jezelf toestaat.
pi_41086198
Ik wou hier reageren, maar doe het toch maar niet.
I´m back.
pi_41086205
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:41 schreef Napalm het volgende:
Wat een K*T-naam zeg.
[..]

Valt toch wel mee?
In het begin hebben ze die nazi Smit eruit gemikt met zn vriendje. Maar volgens mij was het de laatste jaren erg rustig. Dat er af en toe een wethoudertje sneuvelt, boeie, onder Paars zijn er ook veel minister opgestapt, wil je nu zeggen dat dat ook k*t-partijen waren of telt het alleen als het rechtse politici zijn?
Nee valt niet mee, moet het even opzoeken maar de fractie is erg uit elkaar gevallen in de loop der jaren, zijn een stuk of 6/7 opgestapt volgens mij, is toch een behoorlijk aantal. Die wethouders perikelen verdienen ook geen schoonheidsprijs omdat die vrouw vanuit de eigen partij is aangevallen. En Pastors is vanwege onbetrouwbaarheid weggestuurd.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:08:10 #63
156057 the_fucker
pi_41086362
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee valt niet mee, moet het even opzoeken maar de fractie is erg uit elkaar gevallen in de loop der jaren, zijn een stuk of 6/7 opgestapt volgens mij, is toch een behoorlijk aantal.
Er zijn er vijf opgestapt waarvan 2 doordat ze het te druk hadden met andere werkzaamheden, Michiel Smit en zijn vriendje in het begin omdat het enge mannetjes zijn, en die andere is met ruzie vertrokken. Wederom hulde voor je volledigheid.
quote:
Die wethouders perikelen verdienen ook geen schoonheidsprijs omdat die vrouw vanuit de eigen partij is aangevallen.
Vertel!
quote:
En Pastors is vanwege onbetrouwbaarheid weggestuurd.
hahahahahhahahaaha
Pastors is door links weggestemd met behulp van een Groenlinks motie.

Ga op de kermis staan, please.....
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:10:32 #64
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41086420
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee valt niet mee, moet het even opzoeken maar de fractie is erg uit elkaar gevallen in de loop der jaren, zijn een stuk of 6/7 opgestapt volgens mij, is toch een behoorlijk aantal. Die wethouders perikelen verdienen ook geen schoonheidsprijs omdat die vrouw vanuit de eigen partij is aangevallen. En Pastors is vanwege onbetrouwbaarheid weggestuurd.
Ze begonnen met 17 zetels, Smit is eruit gezet en Heijgele ging met hem mee. Later is volgens mij nog één iemand opgestapt. In de deelgemeenten is volgens mij helemaal niemand afgesplitst. Dat Pastors weg moest omdat hij zei wat van Heemst vond is volgens mij meer de afgang van van Heemst geweest maar goed, dat is een andere discussie.
Die excuusneger vrouw, De Faria, funcitoneerde niet. Moreel hoogstaande politiek dat je dan niet schiijnheilig je eigen mensen gaat beschermen ten koste van de stad. Dat is toch precies wat jij wil dat de VVD had moeten doen met Verdonk? Maar als LR hetzelfde doet dan is het weer niet goed?
Overigens stapte ook binnen het CDA een wethouder op vanwege carriere plannen.
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:08 schreef the_fucker het volgende:
Er zijn er vijf opgestapt waarvan 2 doordat ze het te druk hadden met andere werkzaamheden,
http://nl.wikipedia.org/wiki/Leefbaar_Rotterdam
claimt dat er 3 zijn opgestapt. Wellicht dat er 2 zijn teruggetreden vanwege andere zaken. zoiets kan gebeuren.
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:08 schreef the_fucker het volgende:
Pastors is door links weggestemd met behulp van een Groenlinks motie.
Probleem was dat het CDA (?) meestemde)
pi_41086507
quote:

Echte Rotterdammers omarmen Pastors vanwege zijn nuchterheid en goede werk.
Dus alleen blanken zijn 'echte' Rotterdammers? Vraag mij af wie hier moet integreren, zotezien kun jij ook wel een cursusje gebruiken.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:17:31 #66
156057 the_fucker
pi_41086627
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dus alleen blanken zijn 'echte' Rotterdammers?
Even voor de duidelijkheid hé, waar zeg ik dat?
quote:
Vraag mij af wie hier moet integreren, zotezien kun jij ook wel een cursusje gebruiken.
pi_41086637
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:54 schreef Napalm het volgende:

Zoals de waard is...

Je kan ook zeggen dat hij juist voor één grote geintegreerde meltingpot is ipv de multiculture seggregatie..
Een partij geleid door Pastors? Nah, hoogst onwaarschijnlijk gezien het feit dat zijn Leefbaar Rotterdam er in geslaagd is Rotterdammers van allerlei afkomsten tegen elkaar op te zetten.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:18:36 #68
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_41086663
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:10 schreef Napalm het volgende:
Dat Pastors weg moest omdat hij zei wat van Heemst vond is volgens mij meer de afgang van van Heemst geweest maar goed, dat is een andere discussie.
Dat valt wel mee.
Pastors was door een meerderheid van de raad op de vingers getikt vanwege zijn uitspraken over moslims en ze hadden hem opgedragen géén uitspraken te doen over moslims of de islam als het geen betrekking had op zijn portefeuille. Dat deed ie wel, dus moest ie weg. Terecht. Dan maakt het niet uit of je het er mee eens bent (zoals van Heemst) of niet.

Dat hij vervolgens gaat lopen huilen dat ie monddood gemaakt wordt, terwijl hij enkel opruiend bezig is, is dan weer een zwaktebod van Pastors.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_41086667
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:17 schreef the_fucker het volgende:

Even voor de duidelijkheid hé, waar zeg ik dat?
Dus LR is door de Rotterdammers weggestemd en niet de allochtonen?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:19:37 #70
156057 the_fucker
pi_41086690
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dus LR is door de Rotterdammers weggestemd en niet de allochtonen?
Door allochtonen die in Rotterdam wonen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')