quote:
En bedankt he Gertquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:35 schreef Dagonet het volgende:
Flugeltje heeft aangegeven geen zin meer te hebben in het "politieagentje spelen" in het BB6 forum en al helemaal niet om vervolgens ook nog eens door diverse so called "welwillende oldbies" belachelijk gemaakt te worden.
Vandaar dat vandaag haar laatste dag als mod op BB6 was. Zij is echter nog lang niet klaar met FOK! en blijft gewoon haar andere moderator taken in de andere subfora van fok vervullen.
Flugeltje bedankt voor je inzet maar gezien de huidige problematiek op het BB6 forum kan ik je geeneens ongelijk geven. Wij zullen vandaag achter de schermen bespreken of het BB6 forum in zijn huidige vorm uberhaupt nog wel levensvatbaar is.
Af en toe vraag ik me wel eens af of die blaaskaak moedwillig probeert de boel te saboteren.......quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:42 schreef CartWOman het volgende:
Godverdomme.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:47 schreef Nostalgist het volgende:
Jezus, dat meen je niet. Flugel !!!!! Don't leave us !!!
Kom op zeg, ze doet een hoop moeite om de boel een beetje in goede banen te leiden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:04 schreef Gert het volgende:
Dan lever je je kleurtje toch weer in, chagrijn.
Vorig jaar zou ik het nog met je eens zijn geweest maar me dunkt dat flugs zichzelf inmiddels het afgelopen jaar in KLB wel bewezen heeft.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:46 schreef Loedertje het volgende:
*proest*
Als je voor dit soort dingen al wegloopt dan kun je idd beter gewoon user zijn Fugeltje
Als er een prijs was voor Miss Hysterica zou jij 'm nu in ontvangst mogen nemenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:51 schreef CartWOman het volgende:
Flugel, neem even de tijd om af te koelen
Ja, IK ben histerisch, met je caps.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:52 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als er een prijs was voor Miss Hysterica zou jij 'm nu in ontvangst mogen nemen
ER IS NIX AAN DE HAND CW.
Dat moest wel om je weer met twee benen op de grond te krijgen, er IS geen zondagsrelquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, IK ben histerisch, met je caps.![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:52 schreef Nostalgist het volgende:
Huh ? De verwijzing naar het bericht van Dagonet is incorrect..... Ook staat er niets over in MED!
Ik heb zo het vermoeden dat het niet waar is......
Dit is de doorverwijzing....:
[..]
Oh...dan heb ik de verkeerde gepakt...quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:52 schreef Nostalgist het volgende:
Huh ? De verwijzing naar het bericht van Dagonet is incorrect..... Ook staat er niets over in MED!
Ik heb zo het vermoeden dat het niet waar is......
Dit is de doorverwijzing....:
[..]
Ik hoef me niet te schamen voor mijn oprechte emoties toch?quote:
Ik geloofde het echt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat moest wel om je weer met twee benen op de grond te krijgen, er IS geen zondagsrel
Ik ook van jouquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, IK ben histerisch, met je caps.![]()
Als het waar was geweest (bedankt, Jappie) was het een beslissing uit kwaadheid genomen en dan is even afkoelen niet vreemd.
Zo, daar had je er een paar mooi te pakken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
[..]
En bedankt he Gert![]()
Rot toch ook een keertje op met dat sarcastische gelul van je altijd......![]()
![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
![]()
Maar al met al hebben jullie wel verknald dat we Gert nu jankend achter zijn pceetje konden aanschouwen.![]()
Ja ééuwig dankbaar en zo, maar: daar is ze mod voor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:49 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg, ze doet een hoop moeite om de boel een beetje in goede banen te leiden.![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Next time Gadget....next time ... [afbeelding]![]()
Whehe leuke grapquote:
Iets waar wij dus geen zin in hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:15 schreef Gert het volgende:
Ja ééuwig dankbaar en zo, maar: daar is ze mod voor.
Hm, behalve je ietwat vreemde oneerbare voorstellen aan Coos en mij viel je best wel mee .quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:34 schreef PC eend het volgende:
Ik kan me niet meer zoveel herinneren, maar ik ben toch niet stout geweest he?![]()
Heb jij hier wel tijd voor eik ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:36 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
FB blijft wmb de leukste reeks in BB6.
Is toch wel ge-edit he?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hm, behalve je ietwat vreemde oneerbare voorstellen aan Coos en mij viel je best wel mee .
quote:
En zij wélquote:
NEE!quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:15 schreef flugeltje het volgende:
Ik voel er inmiddels heel erg veel voor om alles maar weer terug te draaien naar de situatie van vorig jaar.
Hoezo een "heterdaadje" ...quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:45 schreef -Myrt- het volgende:
intresant verhaal van 1 van de zusjes
Wil je me nooit meer zo laten schrikken? LUL!quote:
Ben jij familie van ze?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:45 schreef -Myrt- het volgende:
intresant verhaal van 1 van de zusjes
De ellende is dat je het toch niet zeker weet he...ik ook niet....ik heb Fluggs niet meer online gezien nadat Gert haar zo gekwetst heeft....het bericht zou dus nog altijd kunnen komen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:33 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Wil je me nooit meer zo laten schrikken? LUL!
Maar wel een hele goeie, iedereen tuinde er in zo te zien..![]()
O wat heeft ie het weer naar zijn zin.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
De ellende is dat je het toch niet zeker weet he...ik ook niet....ik heb Fluggs niet meer online gezien nadat Gert haar zo gekwetst heeft....het bericht zou dus nog altijd kunnen komen...![]()
BB maakt altijd het beste in mij los.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:49 schreef Gert het volgende:
[..]
O wat heeft ie het weer naar zijn zin.![]()
Deze zag ik net pas, op zoek naar de mate van intense gemeenheid die ik vanochtend over flugel had uitgestrooid.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:51 schreef CartWOman het volgende:
Flugel kan het blijkbaar op geen enkele manier goed doen en wordt op iedere beslissing aangevallen door mensen die de vorige BB heilig overtuigd waren dat dit dé oplossing moest zijn. Ik begrijp deze reactie dus wel.
Met het risico als 'glijer' te worden betiteld: ik heb niets van jou gelezen wat als chagrijnig overkwam.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:50 schreef flugeltje het volgende:
Zo, ik doe het weer. Een halve kilo chocola, wat extra slaap, erg veel TLC van de kittens en een half pakje sigaretten hebben me weer over m'n bui heengetrokken...
Sorry allemaal voor m'n chagerijnigheid vanochtend. Op zondag vóór tienen opstaan is dus écht geen goed plan...
Volgende week ben ik ongesteld, dan weten jullie het alvast
quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:50 schreef flugeltje het volgende:
Zo, ik doe het weer. Een halve kilo chocola, wat extra slaap, erg veel TLC van de kittens en een half pakje sigaretten hebben me weer over m'n bui heengetrokken...
Sorry allemaal voor m'n chagerijnigheid vanochtend. Op zondag vóór tienen opstaan is dus écht geen goed plan...
Volgende week ben ik ongesteld, dan weten jullie het alvast
Nah ...vooruit dan maar.....quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met het risico als 'glijer' te worden betiteld: ik heb niets van jou gelezen wat als chagrijnig overkwam.
Het was gewoon een soort van optelsom en ik was wel degelijk chagerijnigquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:01 schreef CartWOman het volgende:
Gert, dus zodra flugel even flink op haar strepen gaat staan is ze sjacherijnig?
Het is ook nooit goed, wat er tot nu toe ook is besloten (let wel: voor en min of meer door de users): prompt allerlei commentaar in de FB-topics. Het is verdomde moeilijk om het iedereen naar de zin te maken hier, en toch blijft ze het proberen. Dus vind ik het niet vreemd dat ze het vanmorgen even spuugzat was en op haar strepen ging staan.
En nee, ik bedoelde jou niet in mijn post, ik ken je standpunt wat betreft de COS en SC, excuses dat dit zo is overgekomen. Ik was wél even pissig over het sjacherijnig zijn.![]()
Ik had hem mooi nog 24 uur in het ongewisse gelaten...lekker de boel controleren onder bijv teamlead's account en dan zien dat langzaam maar zeker de twijfel bij Gert en de andere usertjes gaat toeslaan.....quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:12 schreef flugeltje het volgende:
En toen nota bene Gert (die altijd vóór een schone COS was) ineens begon te roepen dat ik dan m'n kleurtje maar in moest leveren had ik het helemaal gehad.
Een mod is ook maar een mens, na anderhalve week lang discussiëren in FB over wel/geen slowchat in COS en vervolgens over wel geen commentaar op de streams in de SC kan het wel eens gebeuren dat het emmertje vol is.
Dat sloeg dus op het feit dat jij aangaf geen zin meer te hebben in politie-agentje spelen. En toen nog die opmerking dat je het terug wilde draaien: voila, vinnige reactie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:12 schreef flugeltje het volgende:
En toen nota bene Gert (die altijd vóór een schone COS was) ineens begon te roepen dat ik dan m'n kleurtje maar in moest leveren had ik het helemaal gehad.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat sloeg dus op het feit dat jij aangaf geen zin meer te hebben in politie-agentje spelen. En toen nog die opmerking dat je het terug wilde draaien: voila, vinnige reactie.
Maar goed, ik was zelf ook een beetje chagrijnig.![]()
Ik zal ze vast voor je klaarleggen voor volgende week.
[afbeelding]
Stats #01quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:14 schreef Peter6000 het volgende:
Ooooooo, ik dacht al, wat is een banaanvraag nou weer
Dat scenario is inderdaad ingecalculeerd, ook bij de mods volgens mij, maar als je er uiteindelijk een iéts minder grote zwaai- en ouwehoertopicreeks aan overhoudt, en wat meer BB, is het wat mij betreft geslaagd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:31 schreef Pinball het volgende:
De huidige SC is al meer dood dan levend dus die sterft vanzelf, en dan hebben we de situatie van vorig jaar, met een nieuwe naam en nieuwe mensen. En blijkbaar is dat toch wat iedereen wil, dus ik zou me er niet meer te druk over maken.
editten biatchquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat is er dan mis mee elkaar daarin te coachen?
Hé Roel, dit topic is niet bedoeld voor offtopic gebabbel, zullen we hier verder gaan? => [BB SC] # 13: Trekt koud op
Er wordt verwacht dat wij (mods) de boel ontopic houden, dat we meedenken met iedereen en o wee als de boel versloft, dan zijn wij de eersten die daar op aangesproken worden. Waren het niet de mods die schuldig waren aan het zwaaigebeuren van vorig jaar? Die grepen immers niet snel genoeg in en lieten iedereen hun gang gaan??
Dit jaar hebben we daarom de boel gesplitst, iedereen z'n zin. Maar als niemand er aan mee wenst te gaan werken of ook maar enigzins meedenkt over z'n eigen gedrag is het gewoon een verloren zaak. We zijn geen politieagentje of schooljuffrouwtje aan het spelen. Als het niet werkt draaien we gewoon alles weer terug en ben ik niet meer gevoelig voor welk tegen-argument dan ook. Wij doen ons best, nu de users zélf nog.
Wat is jouw probleem, man?quote:
Rot effe op naar een ander topic forum aub.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:17 schreef -Myrt- het volgende:
o my god!!!!! ik zet net de streams aan....
zie ik e10
met beide zussjes
en natuurlijk gaat het over de borsten
e10 zijn conclusie... de ene heeft rondere siliconen de andere langere aha
de zusjes zijn not pleased
Hoe doe jij dat, dat posten?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:17 schreef -Myrt- het volgende:
o my god!!!!! ik zet net de streams aan....
zie ik e10
met beide zussjes
en natuurlijk gaat het over de borsten
e10 zijn conclusie... de ene heeft rondere siliconen de andere langere aha
de zusjes zijn not pleased
Dezelfde post staat in COS, dus ik denk dat het een vervelend figuurtje betreft.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:23 schreef Pinball het volgende:
Hoe doe jij dat, dat posten?
Klik je gewoon een willekeurig topic aan of zoek je echt heel gericht naar het verkeerde topic om je briljante ingevingen te dumpen?
Of gewoon héél erg dom natuurlijk, die mogelijkheid wil ik niet bij voorbaat uitsluiten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:24 schreef APK het volgende:
Dezelfde post staat in COS, dus ik denk dat het een vervelend figuurtje betreft.
Hoe kun je nou chagerijnig zijn als je 3 kittens hebt om mee te spelen en te bekijkenquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het was gewoon een soort van optelsom en ik was wel degelijk chagerijnig
![]()
APK hierbij een doos chocola en een waterbed, een wekker die niet werkt, 10 vakantiedagen en 7 kittens van 6 weken oud. Misschien geef ik je ook nog wel een forum kadoquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:21 schreef APK het volgende:
[..]
Rot effe op naar een ander topic forum aub.
Ik zie vooralsnog weinig bewijs voor deze uitspraak.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:21 schreef Felixje het volgende:
(Myrt is niet vervelend en zeker niet dom)
Het bewijs is toch dat ik het zegquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie vooralnog weinig bewijs voor deze uitspraak.
Sorry hoor, ik wist niet dat jij het alleenrecht had op stomvervelende afzeik opmerkingen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:08 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem, man?
Wil je er ook graag bijhoren door te zeiken ofzo?
Doe normaal mafkees...quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:30 schreef PH52 het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik wist niet dat jij het alleenrecht had op stomvervelende afzeik opmerkingen.
En mijn probleem is dat er in de originele post de opmerking was toegevoegd dat alles teruggebracht zou worden naar de oorspronkelijk situatie, toch een niet onbelangrijk detail.
En anders negeer je gewoon mijn reacties, kansloze kale kanker kneus.
Een snelkookpan kan nog wel eens een lekker gerecht produceren, maar bovenstaande uitspraak vind ik redelijk smakeloos.quote:
Leg eens uit?quote:
Ik denk niet dat het zo serieus bedoeld is, maar het slaat de plank wel behoorlijk mis ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:18 schreef APK het volgende:
[..]
Een snelkookpan kan nog wel eens een lekker gerecht produceren, maar bovenstaande uitspraak vind ik redelijk smakeloos.
Als ik achteraf een post van mezelf wijzig komt daarin de mededeling : gewijzigd door.quote:
Flugel was gisteren ook chagerijnig, maar dan gaat ze iemand nog niet meteen voor 'kale' uitschelden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:39 schreef PH52 het volgende:
Dat mijn woordenschat zeer beperkt is moge blijken uit mijn reactie richting die persoon, maar ook ik heb mijn chagerijnige momenten, mijnheer.
Poep uit je ogen halen schat,quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als ik achteraf een post van mezelf wijzig komt daarin de mededeling : gewijzigd door.
Bovendien type ik dan zelf nog ff : edit: ...
In de post van flugeltje zondagmorgen verklaarde zij klip en klaar dat de mieuwe opzet zou worden teruggedraaid en dat ze dat achter de schermen zou neerleggen.
Zondagmiddag teruglezend is dat stuk eruitgehaald, zonder verdere vermelding.
Vandaar mijn meldling : editten biatch.
Dat ik vervolgens door een figuuur wiens levensroeping het schijnt te zijn om in andermans strond te roeren op een denigrerende manier wordt toegevoegd te posten "om er bij te horen " wekt bij mij enige wrevel op.
Dat mijn woordenschat zeer beperkt is moge blijken uit mijn reactie richting die persoon, maar ook ik heb mijn chagerijnige momenten, mijnheer.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik bedoel. Alle goede bedoelingen ten spijt. Het blijkt gewoon niet te werken. Ik voel er veel voor de boel terug te draaien en zal dit achter de schermen neerleggen voor overleg.
Kut.. zit ik een heel verhaal te tiepen is ze me nèt voor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:09 schreef flugeltje het volgende:
Poep uit je ogen halen schat,
Het is geen poep, maar 'strond'.quote:
Ik ook van jouquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:31 schreef PH52 het volgende:
Tjongejonge, wat een hoop gedoe om niks, stelletje sukkels![]()
Ik vind jou inderdaad helemaal niks. Goed dat je het daar in ieder geval zelf mee eens bent...quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:31 schreef PH52 het volgende:
Als jij in dit tempo doorgaat met steeds kinderachtiger doen, dan schijt je over een half jaar luiers vol.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:31 schreef PH52 het volgende:
Grappig dat je dat 'kale' er tussen uit haalt! Kansloos, kanker en kneus hadden immers ook gekund.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:44 schreef APK het volgende:
[..]
Flugel was gisteren ook chagerijnig, maar dan gaat ze iemand nog niet meteen voor 'kale' uitschelden.![]()
Dat zeepje is gewoon in je verkeerde keelgat geschoten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij in dit tempo doorgaat met steeds kinderachtiger doen, dan schijt je over een half jaar luiers vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |