Welnee....Gert kennnende had hij hooguit 0.013sec twijfel gehad en was dan nog veel bouter uit de bocht komen vliegn.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:58 schreef Nostalgist het volgende:
Ok, zie er nu de humor van in....wil je dat ik mijn bericht verwijder ?
In het Oosten wat regen maar hier in de randstad overwegend droog...prima dagje om F1 te kijken dus.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:59 schreef Thaan het volgende:
Wat wordt het weer vandaag?
Nee mijn kind dat gaat me te snel, mijn staar werkt niet zo mee.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
In het Oosten wat regen maar hier in de randstad overwegend droog...prima dagje om F1 te kijken dus.
Niet dat ik denk dat het je boeit maar vooruit... [FB] #5 Éen grote familie in de FBquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:00 schreef frenzy2003 het volgende:
en nu ff een linkje plaatsen zodat we allemaal begrijpen waar het over gaat.
Er schijnt om 13.30 ook nog een rollatorrace op turtle-island van start te gaanquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:01 schreef Thaan het volgende:
[..]
Nee mijn kind dat gaat me te snel, mijn staar werkt niet zo mee.
en dit topic is nodig,omdat?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet dat ik denk dat het je boeit maar vooruit... [FB] #5 Éen grote familie in de FB
Nu zal er binnen een half uurtje wel een slotje op dit topic komen en kun jij weer lekker elders baggeren.quote:
Maar eerst kan ik deze nog ff volbaggeren!quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu zal er binnen een half uurtje wel een slotje op dit topic komen en kun jij weer lekker elders baggeren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |