Ik zie vooralsnog weinig bewijs voor deze uitspraak.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:21 schreef Felixje het volgende:
(Myrt is niet vervelend en zeker niet dom)
Het bewijs is toch dat ik het zegquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie vooralnog weinig bewijs voor deze uitspraak.
Sorry hoor, ik wist niet dat jij het alleenrecht had op stomvervelende afzeik opmerkingen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:08 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem, man?
Wil je er ook graag bijhoren door te zeiken ofzo?
Doe normaal mafkees...quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:30 schreef PH52 het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik wist niet dat jij het alleenrecht had op stomvervelende afzeik opmerkingen.
En mijn probleem is dat er in de originele post de opmerking was toegevoegd dat alles teruggebracht zou worden naar de oorspronkelijk situatie, toch een niet onbelangrijk detail.
En anders negeer je gewoon mijn reacties, kansloze kale kanker kneus.
Een snelkookpan kan nog wel eens een lekker gerecht produceren, maar bovenstaande uitspraak vind ik redelijk smakeloos.quote:
Leg eens uit?quote:
Ik denk niet dat het zo serieus bedoeld is, maar het slaat de plank wel behoorlijk mis ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:18 schreef APK het volgende:
[..]
Een snelkookpan kan nog wel eens een lekker gerecht produceren, maar bovenstaande uitspraak vind ik redelijk smakeloos.
Als ik achteraf een post van mezelf wijzig komt daarin de mededeling : gewijzigd door.quote:
Flugel was gisteren ook chagerijnig, maar dan gaat ze iemand nog niet meteen voor 'kale' uitschelden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:39 schreef PH52 het volgende:
Dat mijn woordenschat zeer beperkt is moge blijken uit mijn reactie richting die persoon, maar ook ik heb mijn chagerijnige momenten, mijnheer.
Poep uit je ogen halen schat,quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als ik achteraf een post van mezelf wijzig komt daarin de mededeling : gewijzigd door.
Bovendien type ik dan zelf nog ff : edit: ...
In de post van flugeltje zondagmorgen verklaarde zij klip en klaar dat de mieuwe opzet zou worden teruggedraaid en dat ze dat achter de schermen zou neerleggen.
Zondagmiddag teruglezend is dat stuk eruitgehaald, zonder verdere vermelding.
Vandaar mijn meldling : editten biatch.
Dat ik vervolgens door een figuuur wiens levensroeping het schijnt te zijn om in andermans strond te roeren op een denigrerende manier wordt toegevoegd te posten "om er bij te horen " wekt bij mij enige wrevel op.
Dat mijn woordenschat zeer beperkt is moge blijken uit mijn reactie richting die persoon, maar ook ik heb mijn chagerijnige momenten, mijnheer.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik bedoel. Alle goede bedoelingen ten spijt. Het blijkt gewoon niet te werken. Ik voel er veel voor de boel terug te draaien en zal dit achter de schermen neerleggen voor overleg.
Kut.. zit ik een heel verhaal te tiepen is ze me nèt voor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:09 schreef flugeltje het volgende:
Poep uit je ogen halen schat,
Het is geen poep, maar 'strond'.quote:
Ik ook van jouquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:31 schreef PH52 het volgende:
Tjongejonge, wat een hoop gedoe om niks, stelletje sukkels![]()
Ik vind jou inderdaad helemaal niks. Goed dat je het daar in ieder geval zelf mee eens bent...quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:31 schreef PH52 het volgende:
Als jij in dit tempo doorgaat met steeds kinderachtiger doen, dan schijt je over een half jaar luiers vol.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:31 schreef PH52 het volgende:
Grappig dat je dat 'kale' er tussen uit haalt! Kansloos, kanker en kneus hadden immers ook gekund.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:44 schreef APK het volgende:
[..]
Flugel was gisteren ook chagerijnig, maar dan gaat ze iemand nog niet meteen voor 'kale' uitschelden.![]()
Dat zeepje is gewoon in je verkeerde keelgat geschoten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij in dit tempo doorgaat met steeds kinderachtiger doen, dan schijt je over een half jaar luiers vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |