quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:50 schreef flugeltje het volgende:
Zo, ik doe het weer. Een halve kilo chocola, wat extra slaap, erg veel TLC van de kittens en een half pakje sigaretten hebben me weer over m'n bui heengetrokken...
Sorry allemaal voor m'n chagerijnigheid vanochtend. Op zondag vóór tienen opstaan is dus écht geen goed plan...
Volgende week ben ik ongesteld, dan weten jullie het alvast
Nah ...vooruit dan maar.....quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met het risico als 'glijer' te worden betiteld: ik heb niets van jou gelezen wat als chagrijnig overkwam.
Het was gewoon een soort van optelsom en ik was wel degelijk chagerijnigquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:01 schreef CartWOman het volgende:
Gert, dus zodra flugel even flink op haar strepen gaat staan is ze sjacherijnig?
Het is ook nooit goed, wat er tot nu toe ook is besloten (let wel: voor en min of meer door de users): prompt allerlei commentaar in de FB-topics. Het is verdomde moeilijk om het iedereen naar de zin te maken hier, en toch blijft ze het proberen. Dus vind ik het niet vreemd dat ze het vanmorgen even spuugzat was en op haar strepen ging staan.
En nee, ik bedoelde jou niet in mijn post, ik ken je standpunt wat betreft de COS en SC, excuses dat dit zo is overgekomen. Ik was wél even pissig over het sjacherijnig zijn.![]()
Ik had hem mooi nog 24 uur in het ongewisse gelaten...lekker de boel controleren onder bijv teamlead's account en dan zien dat langzaam maar zeker de twijfel bij Gert en de andere usertjes gaat toeslaan.....quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:12 schreef flugeltje het volgende:
En toen nota bene Gert (die altijd vóór een schone COS was) ineens begon te roepen dat ik dan m'n kleurtje maar in moest leveren had ik het helemaal gehad.
Een mod is ook maar een mens, na anderhalve week lang discussiëren in FB over wel/geen slowchat in COS en vervolgens over wel geen commentaar op de streams in de SC kan het wel eens gebeuren dat het emmertje vol is.
Dat sloeg dus op het feit dat jij aangaf geen zin meer te hebben in politie-agentje spelen. En toen nog die opmerking dat je het terug wilde draaien: voila, vinnige reactie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:12 schreef flugeltje het volgende:
En toen nota bene Gert (die altijd vóór een schone COS was) ineens begon te roepen dat ik dan m'n kleurtje maar in moest leveren had ik het helemaal gehad.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat sloeg dus op het feit dat jij aangaf geen zin meer te hebben in politie-agentje spelen. En toen nog die opmerking dat je het terug wilde draaien: voila, vinnige reactie.
Maar goed, ik was zelf ook een beetje chagrijnig.![]()
Ik zal ze vast voor je klaarleggen voor volgende week.
[afbeelding]
Stats #01quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:14 schreef Peter6000 het volgende:
Ooooooo, ik dacht al, wat is een banaanvraag nou weer
Dat scenario is inderdaad ingecalculeerd, ook bij de mods volgens mij, maar als je er uiteindelijk een iéts minder grote zwaai- en ouwehoertopicreeks aan overhoudt, en wat meer BB, is het wat mij betreft geslaagd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:31 schreef Pinball het volgende:
De huidige SC is al meer dood dan levend dus die sterft vanzelf, en dan hebben we de situatie van vorig jaar, met een nieuwe naam en nieuwe mensen. En blijkbaar is dat toch wat iedereen wil, dus ik zou me er niet meer te druk over maken.
editten biatchquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat is er dan mis mee elkaar daarin te coachen?
Hé Roel, dit topic is niet bedoeld voor offtopic gebabbel, zullen we hier verder gaan? => [BB SC] # 13: Trekt koud op
Er wordt verwacht dat wij (mods) de boel ontopic houden, dat we meedenken met iedereen en o wee als de boel versloft, dan zijn wij de eersten die daar op aangesproken worden. Waren het niet de mods die schuldig waren aan het zwaaigebeuren van vorig jaar? Die grepen immers niet snel genoeg in en lieten iedereen hun gang gaan??
Dit jaar hebben we daarom de boel gesplitst, iedereen z'n zin. Maar als niemand er aan mee wenst te gaan werken of ook maar enigzins meedenkt over z'n eigen gedrag is het gewoon een verloren zaak. We zijn geen politieagentje of schooljuffrouwtje aan het spelen. Als het niet werkt draaien we gewoon alles weer terug en ben ik niet meer gevoelig voor welk tegen-argument dan ook. Wij doen ons best, nu de users zélf nog.
Wat is jouw probleem, man?quote:
Rot effe op naar een ander topic forum aub.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:17 schreef -Myrt- het volgende:
o my god!!!!! ik zet net de streams aan....
zie ik e10
met beide zussjes
en natuurlijk gaat het over de borsten
e10 zijn conclusie... de ene heeft rondere siliconen de andere langere aha
de zusjes zijn not pleased
Hoe doe jij dat, dat posten?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:17 schreef -Myrt- het volgende:
o my god!!!!! ik zet net de streams aan....
zie ik e10
met beide zussjes
en natuurlijk gaat het over de borsten
e10 zijn conclusie... de ene heeft rondere siliconen de andere langere aha
de zusjes zijn not pleased
Dezelfde post staat in COS, dus ik denk dat het een vervelend figuurtje betreft.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:23 schreef Pinball het volgende:
Hoe doe jij dat, dat posten?
Klik je gewoon een willekeurig topic aan of zoek je echt heel gericht naar het verkeerde topic om je briljante ingevingen te dumpen?
Of gewoon héél erg dom natuurlijk, die mogelijkheid wil ik niet bij voorbaat uitsluiten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:24 schreef APK het volgende:
Dezelfde post staat in COS, dus ik denk dat het een vervelend figuurtje betreft.
Hoe kun je nou chagerijnig zijn als je 3 kittens hebt om mee te spelen en te bekijkenquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het was gewoon een soort van optelsom en ik was wel degelijk chagerijnig
![]()
APK hierbij een doos chocola en een waterbed, een wekker die niet werkt, 10 vakantiedagen en 7 kittens van 6 weken oud. Misschien geef ik je ook nog wel een forum kadoquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:21 schreef APK het volgende:
[..]
Rot effe op naar een ander topic forum aub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |