Whehe leuke grapquote:
Iets waar wij dus geen zin in hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:15 schreef Gert het volgende:
Ja ééuwig dankbaar en zo, maar: daar is ze mod voor.
Hm, behalve je ietwat vreemde oneerbare voorstellen aan Coos en mij viel je best wel mee .quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:34 schreef PC eend het volgende:
Ik kan me niet meer zoveel herinneren, maar ik ben toch niet stout geweest he?![]()
Heb jij hier wel tijd voor eik ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:36 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
FB blijft wmb de leukste reeks in BB6.
Is toch wel ge-edit he?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hm, behalve je ietwat vreemde oneerbare voorstellen aan Coos en mij viel je best wel mee .
quote:
En zij wélquote:
NEE!quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:15 schreef flugeltje het volgende:
Ik voel er inmiddels heel erg veel voor om alles maar weer terug te draaien naar de situatie van vorig jaar.
Hoezo een "heterdaadje" ...quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:45 schreef -Myrt- het volgende:
intresant verhaal van 1 van de zusjes
Wil je me nooit meer zo laten schrikken? LUL!quote:
Ben jij familie van ze?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:45 schreef -Myrt- het volgende:
intresant verhaal van 1 van de zusjes
De ellende is dat je het toch niet zeker weet he...ik ook niet....ik heb Fluggs niet meer online gezien nadat Gert haar zo gekwetst heeft....het bericht zou dus nog altijd kunnen komen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:33 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Wil je me nooit meer zo laten schrikken? LUL!
Maar wel een hele goeie, iedereen tuinde er in zo te zien..![]()
O wat heeft ie het weer naar zijn zin.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
De ellende is dat je het toch niet zeker weet he...ik ook niet....ik heb Fluggs niet meer online gezien nadat Gert haar zo gekwetst heeft....het bericht zou dus nog altijd kunnen komen...![]()
BB maakt altijd het beste in mij los.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:49 schreef Gert het volgende:
[..]
O wat heeft ie het weer naar zijn zin.![]()
Deze zag ik net pas, op zoek naar de mate van intense gemeenheid die ik vanochtend over flugel had uitgestrooid.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:51 schreef CartWOman het volgende:
Flugel kan het blijkbaar op geen enkele manier goed doen en wordt op iedere beslissing aangevallen door mensen die de vorige BB heilig overtuigd waren dat dit dé oplossing moest zijn. Ik begrijp deze reactie dus wel.
Met het risico als 'glijer' te worden betiteld: ik heb niets van jou gelezen wat als chagrijnig overkwam.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:50 schreef flugeltje het volgende:
Zo, ik doe het weer. Een halve kilo chocola, wat extra slaap, erg veel TLC van de kittens en een half pakje sigaretten hebben me weer over m'n bui heengetrokken...
Sorry allemaal voor m'n chagerijnigheid vanochtend. Op zondag vóór tienen opstaan is dus écht geen goed plan...
Volgende week ben ik ongesteld, dan weten jullie het alvast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |