abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:08:39 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41071299
Het grote kleine babietjes topic deel 84

Babietjes

25 augustus 2005: Sara Runé Catharina, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman (papa)
*** 14 oktober 2005: Kady Máire, dochter van Elegantly Wasted en Digger***
18 oktober 2005: Jort, zoon van Quinny en chocobo
18 oktober 2005: Amber Sophie, dochter van Vicky
21 oktober 2005: Amber, dochter van Biebz en Xlarge
27 oktober 2005: Tobias, zoon van Saffier en Lautie
28 oktober 2005: Robin Thomas, zoon van Wennie
28 oktober 2005: Emma Sophie, dochter van Jelief en Mike Air
11 november 2005: Emma Salome, docher van Suzanna
***18 november 2005 Lucas, zoontje van FoN en Bierie ***
19 november 2005: Jasmijn, dochter van Bastard (papa)
6 december 2005: Kim Jessie, dochter van Ingrid19 en Djeez
27 december 2005: Merlijn, zoon van Randa_v en Magneet
*** 30 december 2005: Arwen, dochter van _evenstar_ en DarkManta ****
12 januari 2006: Aron Marick, zoon van Renegate
20 januari 2006: Randall, zoon van ladylike
17 februari 2006: Max, zoon van pinquit
10 maart 2006: Joey Luciano Miquel, zoon van Girly
18 april 2005: Tinka, dochter van Mammietje
24 april 2006: Fabian Willem, zoon van cheqy (papa)
7 mei 2006: Kai, zoon van Troma78
8 mei 2006: Nienke, dochter van kwipsel
9 mei 2006: Merlijn Jean Joseph, zoon van Icicle
20 mei 2006: Mahre Junah, dochter van Leentje2907 en Tazz
31 mei 2006: Romijn, zoon van Martineke
3 juni 2006: Finn, zoon van Tamea
20 juni 2006: Sarah, dochter van CrazyMoon
20 juni 2006: Cas Anthony, zoon van Dutchie
22 juni 2006: Damiën, zoon van Vamperotica
23 juni 2006: Iris, dochter van LadyS
30 juni 2006: Dirk Daniel Fransiscus, zoon van nanalune en jojoja
5 juli 2006: Ive Lucas Tone, zoon van cattie
8 juli 2006: Kendahl Ro, zoon van Paradijsvogeltje
13 juli 2006: Ezra Sebastian, zoon van Belana en Kbot2000
***18 juli 2006: Jetske Julia, dochter van Sjak en Schanulleke ***
04 augustus 2006: Mikael, zoon van MeNicole en ke2v2in
09 augustus 2006: Ronja Megan Camille, dochter van owlet
14 augustus 2006: Romme Harmjan, zoon van kozakken
18 augustus 2006: Myrddin Kaylah Agnes, dochter van Misticle_lightning
*** 19 augustus 2006: Anna, dochter van Yppy en Jarno ***

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's***
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:11:50 #2
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_41071409
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:41 schreef leentje2907 het volgende:
en dan kom je thuis en tref je paps oververhit aan en Mahre is in diepe rust, zich van kwaad bewust!
Papa was niet oververhit, ik was hongerig..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_41071548
Belana, zal ff kijken welke maat de slaapzakjes zijn en ik zal er ff een foto van maken. het is iig een witte met rode letters (van Prenatal) en een roze

kan nu alleen maar de witte vinden en die is 70 cm
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_41072083
Slaapzakjes..
Ik snap het echt niet he..
Maar waarom zijn er (bijna) nergens slaapzakken te krijgen met lange mouwen Tja, die bij de Prenatal van 80,- of een Slaapje van 50,- .. Ze zijn wel leuk en mooi hoor, maar dat moet toch ook goedkoper kunnen?
Laatst heb ik na heel lang zoeken een slaapzak van Little Sheep op internet gevonden. Het is echt een super ding! Heel mooi stof, lekker warm gevoerd. Maar.. Het was de laatste en hij is al bijna te klein.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_41072939
Vandaag zag ik bij de C&A slaapzakjes met lange (afritsbare) mouwen. Voor 15 euro ofzo.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:21:02 #6
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_41074198
Icicle, toevallig zag ik ze laatst op de markt ook. Bij zo'n dekbeddenkraam.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:23:47 #7
24188 Belana
kloon van belana
pi_41074293
icicle, ik zag ze toevallig op de site van pranatal: hier die vielen wel mee dus in prijs
stormy waters...
sailin'
pi_41074455
Geen idee wat vrouwlief over Kady verteld heeft, maar in een tijdbestek van 2 weken heeft ze nu 6 tandjes (was 2) en kan ze zelf gaan staan. En d'r haar groeit als kool.

Verder is ze qua uiterlijk sterk gelijkend op Glenn, maar qua doen wel anders. Aanhankelijker, knuffeliger en ook rustiger. Glenn is een wildebras, kletskous, schreeuwt je af en toe de oren van de kop van enthousiasme, Kady is juist de wat ingetogener stille genietster, observeert alles.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:43:42 #9
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41074926
cattie, ik heb zo'n speciale inbakerdoek gekocht bij de Gardo in de Velserbroek.
Belana, ik dacht dat je ook met zo'n slaapzak moest wachten tot ze wat groter zijn. Maar dat heb ik dus helemaal mis. Wij gaan Jetske morgen in een ledikant leggen (spannend!) en ik vind een lakentje zo gek staan, zeker als je het zo kort opmaakt.
Lekker douchen!
pi_41075565
Nog 3 nachtjes en dan is Sara 1
Wij zijn druk bezig met de voorbereidingen, volgens mij ben ik nog nooit zo emo-zenuwachtig geweest. De hele tijd denk ik, vorig jaar deed ik dit of dat....

Alles gaat verder super met d'r. Ze heeft weer veel nieuws geleerd, leukste is wel: op onze neus drukken en toe oe doen (van toet toet) en echte lieve kwijl (mond open-tong eruit) kusjes geven
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_41076678
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 20:29 schreef lcicle het volgende:
Slaapzakjes..
Ik snap het echt niet he..
Maar waarom zijn er (bijna) nergens slaapzakken te krijgen met lange mouwen Tja, die bij de Prenatal van 80,- of een Slaapje van 50,- .. Ze zijn wel leuk en mooi hoor, maar dat moet toch ook goedkoper kunnen?
Laatst heb ik na heel lang zoeken een slaapzak van Little Sheep op internet gevonden. Het is echt een super ding! Heel mooi stof, lekker warm gevoerd. Maar.. Het was de laatste en hij is al bijna te klein.
Dat zat ik ook te denken.

Die van Prenatal heb ik hier nog niet gezien. (van de link van iemand in dit topic) Zal er eens na vragen. Bij C&A kom ik weinig. Toch maar eens kijken dan. Het heeft iig geen haast.
En anders krijgt Kim als het koud wordt maar weer rompertje lange mouw aan, pyama en slaapzak zonder mouw.
pi_41076794
tvp, even niks te melden
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_41076833
ik heb ze wel met mouwen maar in de praktijk zijn die vaak al gauw te warm is mijn ervaring, dan kunnen ze hun warmte maar slecht kwijt. die afritsbare mouwen zijn in zo'n geval wel makkelijk, of gewoon dus een paar verschillende slaapzakken hebben zodat je de keus hebt.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:55:43 #14
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_41077388
Vanavond terugkomavond van de zwangerschapscursus gehad.Hartstikke leuk om al die kleine droppies eens te zien! Wat een wonder toch he? allemaaal blakend gezond en bolle toetjes

Soory trouwens, ik had helemaal niet door dat ik het vorige deel dichtgooide
pi_41078186
Vandaag ook even bij C&A geweest toevallig en ik zag op de baby-afdeling ook een slaapzak met afritsbare mouwen. Bovendien kon je de onderkant in maat verstellen (alleen wel met touwtjes volgens mij). Kostte 25 euro. Ik vond 'm alleen wat te breed voor een pasgeborene.

Bakerzakken zijn ook online te koop, zie www.bakerzak.nl Er is alleen geen eenduidigheid over de veiligheid ervan (m.n. of een kind wel zelf kan terugrollen als het per ongeluk op de buik gerold is).
pi_41078713
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 21:23 schreef Belana het volgende:
icicle, ik zag ze toevallig op de site van pranatal: hier die vielen wel mee dus in prijs
Heeeeej die zijn leuk! Bedankt voor de tip! Ik check de site en winkel regelmatig, maar die had ik nog niet gezien
Ik zal de markt en zeker de C&A ook een checken.
pi_41080143
Emma klom vanavond zelf de trap op Het enige wat ik heb gedaan is mijn hand onder haar billen houden zodat ze niet kon vallen. Ik was best verbaasd want ik had haar van de week nog geholpen met hoe dat nou moest maar toen wilde ze het niet doen, ze wilde lopend naar boven...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_41084202
FF stoom afblazen! Djeez heeft Kim drank gegeven! 20 ml. Hoe erg is dat? Ik ben iig heel boos en vind het niet kunnen. Ze was vanaf 4.50 wakker en huilde heel erg. Niks hielp. Ik zei dat ze wel een klein sapflesje moch hebben, met water en een klein beetje poeder. Djeez ging het maken en ik gaf het. Daarna liet ze een boer en die rook zoet, dus vroeg ik hem wat hij in de fles had gedaan. Maracuja, dus drank erdoor, 20 ml.
Overdrijf ik nu? Kim is nu hyper btw.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 06:10:52 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41084243
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 05:30 schreef Ingrid19 het volgende:
FF stoom afblazen! Djeez heeft Kim drank gegeven! 20 ml. Hoe erg is dat? Ik ben iig heel boos en vind het niet kunnen. Ze was vanaf 4.50 wakker en huilde heel erg. Niks hielp. Ik zei dat ze wel een klein sapflesje moch hebben, met water en een klein beetje poeder. Djeez ging het maken en ik gaf het. Daarna liet ze een boer en die rook zoet, dus vroeg ik hem wat hij in de fles had gedaan. Maracuja, dus drank erdoor, 20 ml.
OMG! Is hij niet goed bij zijn hoofd of zo?
Ik zou geloof ik ook goed pissig zijn!

En dan over 2 weken hier weer gaan piepen dat Kim zo huilt of zo'n last van d'r darmen heeft en hoe zwaar dat wel niet is.

Ik hoop toch echt voor Kim dat hij niet meer van dit soort trucjes verzint...

[ Bericht 17% gewijzigd door BE op 23-08-2006 06:19:50 ]
pi_41084264
Dat is echt gestoord Ingrid! Het is je goed recht boos te zijn! Wat een actie.
pi_41084577
Is hij wel 100% eigenlijk?
Jeez.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 08:04:27 #22
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41084599
OMG Wat een eikel.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 23 augustus 2006 @ 08:07:05 #23
24188 Belana
kloon van belana
pi_41084615
Djeez, als je dit leest... wat ben jij een eikel zeg! Wat mij betreft hoef je je hier niet meer te vertonen. Dit is wel de meest achterlijke actie die ik tot nu toe gelezen heb! Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd? Een baby drank geven? Mijn god nog aan toe, ik struikel hier gewoon over mijn woorden met hoe ik over jou denk! Reden voor scheiding zou ik zeggen, met zo'n man zou ik iig niet willen leven, halve zool!
stormy waters...
sailin'
pi_41084700
Ik hoop echt dat het arme kind er niks aan overhoudt!
Idioot figuur
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 23 augustus 2006 @ 08:25:02 #25
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41084734
Hoe is het nu met Kim, Ingrid?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_41084812
Hoe sterk is maracuja? 20 ml is best veel.

En je hebt alle recht om boos te zijn Ingrid, ik zou uit m'n vel gesprongen zijn als hubbie dat gelfikt had.
pi_41084874
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 05:30 schreef Ingrid19 het volgende:
Dit is zo triest dat ik er hard om heb moeten lachen. Hoe gestoord kun je zijn. Meteen die man terug naar zijn moeder sturen.

En je dan nog afvragen of je overdrijft? Ben jíj eigenlijk wel goed bij je hoofd?

En zulke mensen krijgen kinderen. .
Abdoel Kofski, de man die er een sadistisch genoegen in schept om zijn meest interessante opmerkingen te maken als hij alleen is.
pi_41084878
Ik ben het volledig eens met Belana. Djeez jongen, als je mijn vent zou zijn zou je nu echt 2 blauwe ogen hebben jongen en vannacht ergens anders hebben geslapen. Sorry maar dit kan echt niet
  woensdag 23 augustus 2006 @ 08:54:45 #29
108648 cattie
lieve moeder
pi_41085006
Drank aan een baby geven!?!

Gisteren heb ik nog een slaapzakje gekocht en ik weet niet of het daardoor kwam, maar Ive heeft vannacht van 9 tot half 2 geslapen en daarna tot 5 uur! Helaas was het daarna weer mis, maar dat kwam volgens mij door zijn darmpjes, want het borrelde alsof hij een bubbelbad had ingeslikt en nadat mijn man hem met buikjesolie had gemasseerd (waar hij van ging lachen ) en weer had gedronken sliep hij wel weer (maar wel onrustiger dan daarvoor).
En het slaapzakje staat echt onwijs schattig!
pi_41085039
Je moet natuurlijk helemaal zelf weten wat je hiermee doet, maar ik hoop dat je door de reacties hier wel beseft hoe ernstig zoiets is. Jíj snapt gelukkig dat alcohol niet geschikt is voor baby's, maar als Djeez dat niet snapt of daar bewust niets mee doet, wat snapt 'ie dan nog meer niet?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 08:58:09 #31
24188 Belana
kloon van belana
pi_41085050
lekker cattie dat Ive zo goed geslapen heeft, scheelt voor jezelf ook
Ezra sliep vanacht ook lekker Van 11 tot half 5 Woeiiii en daarna tot half 8 dus ik ben weer bijgetankt
Ik moet zo op nacontrole bij de vk... afsluiting van een periode in mijn leven, ben er helemaal emotioneel van, serieus. Nooit meer zwanger, nooit meer vk bezoekjes enzo. Aan de ene kant ben ik daar blij om hoor, maar het is wat ik zeg, een afsluiting van een periode
stormy waters...
sailin'
pi_41085052
Hoe kwam hij op het idee? Was hij zelf dronken?
/edit En zit er wel alcohol in? Zie zo online ook veel gewone sapjes die zo heten.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:03:28 #33
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41085125
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:36 schreef Tamea het volgende:
Hoe sterk is maracuja? 20 ml is best veel.
Als Ingrid Passoa bedoelt: 20%
Als Ingrid Maracuja-likeur bedoelt van Berentzen: 18%

Dus ergens in die buurt ligt het percentage alcohol, denk ik?
pi_41085301
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:07 schreef Belana het volgende:
Reden voor scheiding zou ik zeggen, met zo'n man zou ik iig niet willen leven, halve zool!
Ja, daar wordt de baby vast en zeker veel beter van.

(Je bent zelf, als mrs perfect natuurlijk getrouwd met mr. perfect die beiden werkelijk nooit iets fout doen wat de kids e.d. zou kunnen schaden in ook maar de lichtste betekenis van het woord, dat je er zo'n lekkere subtiele mening op nahoud?)

Ingrid, zo'n klein beetje drank is niet goed uiteraard, Had Djeez moeten weten natuurlijk, maar kan verder geen kwaad ivm de geringe hoeveelheid. Beste in zo'n situatie kun je de kleine meer laten drinken (van een andere vloeistof dan de drank uiteraard). Op deze wijze verdun je de dosis snel.

Verder zou ik alleen even uiterlijk opletten of je iets kunt waarnemen, en de temperatuur in de gaten houden.
pi_41085346
Mén... en ik was al boos toen Emma met een paar weken oud per ongeluk roosvicee had gekregen van iemand die niet veel van baby's afwist, even op haar zou letten (kwartier) en dacht dat ze dorst had (en het flesje van Noa zag staan) ... maar DRANK!!??

(ze deden het vroeger wel op een speen, brandewijn ofzo, ook zo gestoord...maar dat vind ik nog minder erg dan 20 ml (!!!) in een flesje... )

maar goed, spuit elf...Ingrid, je hebt alle recht om pisnijdig te zijn op Djeez...hou Kim in ieder geval goed in de gaten!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 augustus 2006 @ 09:22:39 #36
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41085426
Heb je hem gevraagd waaróm hij dat gedaan heeft? Want dat zou ik wel willen weten. Ik neem aan dat je hem inmiddels wel duidelijk hebt gemaakt dat het een hele stomme actie was, maar misschien had hij wel een voor hem hele logische reden.

Al zou ik hem voorlopig bij alle flesjes vandaan houden, dat wel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:30:05 #37
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_41085549
Ik kan me voorstellen dat je boos bent Ingrid, maar idd, waarom deed ie het? Ik heb namelijk van meerdere mensen gehoord dat ze een klein beetje in een melkfles deden als ze b.v. veel problemen met tandjes hadden en daardoor echt niet sliepen. Als Djeez echt met z'n handen in het haar zat...

Vind de rest vd reactie's een beetje overtrokken hoor, iedereen doet wel eens wat stoms.
pi_41085550
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:14 schreef DIGGER het volgende:

(Je bent zelf, als mrs perfect natuurlijk getrouwd met mr. perfect die beiden werkelijk nooit iets fout doen wat de kids e.d. zou kunnen schaden in ook maar de lichtste betekenis van het woord, dat je er zo'n lekkere subtiele mening op nahoud?)
Iedereen hier weet heus wel dat de perfecte ouder niet bestaat.

Waarom zou je een subtiele mening moeten hebben over iemand die doelbewust een baby alcohol voert? Je doet je uiterste best om je kind de beste zorg te geven die het kan krijgen, en dan komt je eigen vent als een klootviool met zoiets. Geeft jou een flesje, jij voert het je kind en dan pas komt de aap uit de mouw. Dat zijn toch geen geintjes, of wel dan?
Abdoel Kofski, de man die er een sadistisch genoegen in schept om zijn meest interessante opmerkingen te maken als hij alleen is.
pi_41085575
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:30 schreef micha het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je boos bent Ingrid, maar idd, waarom deed ie het? Ik heb namelijk van meerdere mensen gehoord dat ze een klein beetje in een melkfles deden als ze b.v. veel problemen met tandjes hadden en daardoor echt niet sliepen. Als Djeez echt met z'n handen in het haar zat...

Vind de rest vd reactie's een beetje overtrokken hoor, iedereen doet wel eens wat stoms.
Waarom vraagt hij het dan niet eerst even aan z'n vrouw? Als je denkt dat het misschien een goed idee is, dan overleg je toch? Iets stoms doen, kan wel. Maar er zijn gradaties.
pi_41085580
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:17 schreef Suzanna het volgende:
(ze deden het vroeger wel op een speen, brandewijn ofzo, ook zo gestoord...maar dat vind ik nog minder erg dan 20 ml (!!!) in een flesje... )
Vroeger deden ze dat idd als kindjes tandjes kregen en daar erge last van hadden. Gelukkig hebben we daar nu betere mideltjes voor. En 20ml isvergeleken een speen in de drank dopen wel erg veel. En Alcohol kan de kans op wiegedood verhogen (al weet ik niet tot wanneer er een risico op wiegedood is eigenlijk).
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_41085633
Wij zeggen wel eens voor de gein dat als Amber niet wil slapen ze maar een druppeltje jenever moet nemen, maar ik zal het nooit doen..

Vind het een hele stomme actie van Djeez! Ben ook heel benieuwd naar zijn uitleg hierover...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_41085634
Waar haal je dat doelbewust dan uit Emilie? Die conclusie valt nergens uit te trekken. En je hoeft niet supersubtiel te reageren, maar gelijk met een reden tot scheiding aankomen, nee dat staat in verhouding en daar wordt een kind beter van t.o.v. het gebeurde......

En dan ook nog eens nergens ingaan op het gevolg van de gegeven drank. Dan geef je in mijn ogen gewoon een stom antwoord waar iemand die om 5.30 uur post en dus duidelijk ergens mee zit, nog eens niks aan heeft ook.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:35:34 #43
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_41085657
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:34 schreef DIGGER het volgende:
Waar haal je dat doelbewust dan uit? Die conclusie valt nergens uit te trekken. En je hoeft niet supersubtiel te reageren, maar gelijk met een reden tot scheiding aankomen, nee dat staat in verhouding en daar wordt een kind beter van t.o.v. het gebeurde......

En dan ook nog eens nergens ingaan op het gevolg van de gegeven drank. Dan geef je in mijn ogen gewoon een stom antwoord waar iemand die om 5.30 uur post en dus duidelijk ergens mee zit, nog eens niks aan heeft ook.
my point exactly...
pi_41085689
quote:
Waar haal je dat doelbewust dan uit Emilie? Die conclusie valt nergens uit te trekken.
Jij denkt dat Djeez per ongeluk sterke drank in het flesje van Kim heeft gedaan
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † woensdag 23 augustus 2006 @ 09:41:21 #45
81992 Githa
pi_41085746
Ik zou ook vreselijk boos zijn! nouja, ik ontplofte al toen Jordy met 2 maanden een hapje banaan kreeg van oma die dat vervolgens voor ons probeerde te verzwijgen
Maar ik vindt het ook raar dat Djeez een flesje melk moest maken, terug komt met drank en dit niet even vermeld... ik zou het vertrouwen wel een beetje verliezen hierdoor.
Hoe gaat het met Kim nu Ingrid ? ... 20 ml is best veel.

Ik vind het wel doelbewust hoor Digger, als je een opdracht krijgt melk te maken en terug komt met drank en dat aan je kind laat voeren zonder het even te vermelden... los van het feit of hij wel of niet bewust was van de gevaren.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:41:28 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41085748
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:30 schreef micha het volgende:

Nou ja eh... je hebt 'wat stoms' en je baby die toch al darmprobleempjes heeft (ze waren een paar dagen terug nog euforisch omdat Kim eindelijk een paar dag lactulose vrij was ) alcohol gaan zitten voeren omdat ze huilt...
Sorry, je kan een hoop onder 'onwetendheid' scharen, maar dit???
Voor mij ben je dan echt niet goed snik hoor.
pi_41085774
quote:
Waar haal je dat doelbewust dan uit Emilie? Die conclusie valt nergens uit te trekken. En je hoeft niet supersubtiel te reageren, maar gelijk met een reden tot scheiding aankomen, nee dat staat in verhouding en daar wordt een kind beter van t.o.v. het gebeurde......

Oké, dus hij was misschien aan het slaapwandelen en wist niet wat hij deed? Het kan toch niet anders dan doelbewust zijn geweest?

Dat van die scheiding is misschien ingegeven door verontwaardiging en de emotie die daarbij komt kijken, maar dat lijkt me begrijpelijk als het om een baby gaat.

En als Ingrid een antwoord wil op dit 'probleem' dan is het nu om half tien sowieso nogal laat. Hier om 5.30 posten en dan denken dat je een zinnig antwoord zult krijgen, is ook behoorlijk debiel. Ze kwam hier vooral om stoom af te blazen, begrijp ik. Voor echt zinnige informatie kun je toch beter om een uur of acht even de huisarts bellen.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:44:10 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41085798
quote:

Jij denkt echt dat hij 'toevallig' een fles drank zag staan en dacht 'Goh, laten we dat eens proberen?'.
Ik denk eerder dat Djeez idd ooit ergens een praatje opgevangen heeft van de spenen in de alcohol dopen maar als je dan echt niet wijzer bent dan te bedenken dat 20 ml alcohol echt niet goed is (een speentje al niet trouwens) voor een babytje van nog geen jaar...
Voor een kind van 10 vind ik het zelfs nog niet kunnen...
pi_41085802
djeez, niet bijster slim nee.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:45:11 #50
24188 Belana
kloon van belana
pi_41085822
ik ga toch echt niet mijn excuses aanbieden voor het feit dat ik niet subtiel genoeg ben
Ik vind de hele actie gewoon te stom voor woorden en als jullie (micha en digger) er ook maar iets normaals in kunnen ontdekken, of een excuus voor kunnen verzinnen, dan vind ik dat enorm knap, applaus!
stormy waters...
sailin'
pi_41085880
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:44 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Jij denkt echt dat hij 'toevallig' een fles drank zag staan en dacht 'Goh, laten we dat eens proberen?'.
Ik denk eerder dat Djeez idd ooit ergens een praatje opgevangen heeft van de spenen in de alcohol dopen maar als je dan echt niet wijzer bent dan te bedenken dat 20 ml alcohol echt niet goed is (een speentje al niet trouwens) voor een babytje van nog geen jaar...
Maar dat laatste valt dan dus niet onder doelbewust en dat is mijn punt in deze. Je kunt dat oordeel niet vellen totdat Ingrid of Djeez hier aangeeft wat de reden geweest is.
pi_41085926
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:47 schreef DIGGER het volgende:

Maar dat laatste valt dan dus niet onder doelbewust en dat is mijn punt in deze. Je kunt dat oordeel niet vellen totdat Ingrid of Djeez hier aangeeft wat de reden geweest is.
Je kunt heel goed heel stomme dingen doen met de beste bedoelingen.

Maar als Djeez echt niet begrijpt dat je zulke zaken in ieder geval in overleg moet doen met je vrouw dan is hij inderdaad misschien niet helemaal toerekeningsvatbaar.
pi_41085947
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:45 schreef Belana het volgende:
ik ga toch echt niet mijn excuses aanbieden voor het feit dat ik niet subtiel genoeg ben
Ik vind de hele actie gewoon te stom voor woorden en als jullie (micha en digger) er ook maar iets normaals in kunnen ontdekken, of een excuus voor kunnen verzinnen, dan vind ik dat enorm knap, applaus!
Knap dat je (cynisch in je 2e alinea) reageert op zaken die nergens staan (Ik vraag niet om je excuus en vind de actie uiteraard ook stom, maar roepen om een scheiding vanwege zoiets vind ik wellicht mbt welzijn van de baby nog wel stommer).
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:54:12 #54
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_41086030
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:45 schreef Belana het volgende:
Ik vraag ook nergens om dat te doen en ik zeg nergens dat dit een normale actie is. Het is niet slim, maar om nou meteen met een scheiding aan te komen vind ik een stomme uitspraak.

Maar Ingrid, ik zou iig ff letten of ze wel goed slaapt (kan me weinig anders voorstellen nadat ze erg actief gaat worden) en of ze er niet gelig uit gaat zien, wat kan wijzen op een verminderde leverfunctie. Die zal wel een tikkie krijgen bij zo'n uk, bel anders even een dokter mocht je het niet vertrouwen.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:55:12 #55
24188 Belana
kloon van belana
pi_41086055
ik zeg toch niet dat jij of iemand daarom vraagt digger? pffff... man! En ja, het is idd volkomen verontwaardiging dat ik dat schreef ja. Iets waar jij letterlijk dingen gaat zoeken terwijl je, lijkt mij, heus wel begrijpt hoe zo'n post bedoelt is.

mijn god zeg, micha ook nog! ga ff lekker alles letterlijk nemen

ik zal mezelf even duidelijk maken:

Ik ben heel erg verontwaardigd dat iemand 20 cc drank in een fles doet van een baby van nog geen jaar. dan ben je in mijn ogen niet goed bij je hoofd. Ik zou dus Razend zijn op mijn man, werkelijk ziedend!
Daarbij heb ik, onsubtiel, de term echtscheiding laten vallen, omdat ik dus niet subtiel kan zijn wanneer er zulke dingen plaatsvinden.
stormy waters...
sailin'
pi_41086075
Zo wie zo even de ha bellen en vragen wat de consequenties kunnen zijn... beter een stapje voor...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_41086087
O ja, vrouwen bedoelen altijd iets anders dan ze zeggen/schrijven
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 augustus 2006 @ 09:56:41 #58
13151 crew  Rewimo
pi_41086090
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:55 schreef Belana het volgende:
ik zeg toch niet dat jij of iemand daarom vraagt digger? pffff... man! En ja, het is idd volkomen verontwaardiging dat ik dat schreef ja. Iets waar jij letterlijk dingen gaat zoeken terwijl je, lijkt mij, heus wel begrijpt hoe zo'n post bedoelt is.
Ik zie een Venus en Mars-probleem hier
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:59:06 #59
24188 Belana
kloon van belana
pi_41086141
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:56 schreef DIGGER het volgende:
O ja, vrouwen bedoelen altijd iets anders dan ze zeggen/schrijven
stormy waters...
sailin'
pi_41086144
Beetje flauw ook om zo in te gaan op een opmerking over scheiden. Als je een beetje nadenkt, begrijpt zelfs een man van mars wel dat je die opmerking niet zo letterlijk moet nemen en dat die opmerking simpelweg voortkwam uit de verontwaardiging van het moment. En bovendien Digger, heeft Ingrid ook heel weinig aan discussies zoals deze. Dus ik laat het hierbij.
pi_41086156
Oke even rekenen...

Een gemiddelde volwassene is 75 kg
Een flink kind van 8 maanden is 9 kg

De volwassene is dus 8,33 keer zo zwaar

Een kind van 9 kg krijgt 20 cc sterke drank

Verhoudingsgewijs zou de volwassene 166,6 cc drank toegediend krijgen(nl 20x8,33) even om het te visualiseren dat is dus een half blikje bier...maar dan niet met bier maar met sterke drank en voldoende om drie mixjes te maken!!!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_41086165
Cattie, wat fijn trouwens dat Ive zo goed geslapen heeft!!

Amber heeft vannacht bij opa en oma gelogeerd. Ze lag er om 20.45 in, heeft later nog een flesje gekregen die ze half slapen bijna leeg gedronken heeft, om 1 uur gaf ze een kick, om 6 uur gaf ze een kick en om 8.15 uur werd ze pas wakker... waarom doet ze dat nou thuis ook niet.....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:00:58 #63
24188 Belana
kloon van belana
pi_41086178
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:59 schreef Emilie het volgende:
Beetje flauw ook om zo in te gaan op een opmerking over scheiden. Als je een beetje nadenkt, begrijpt zelfs een man van mars wel dat je die opmerking niet zo letterlijk moet nemen en dat die opmerking simpelweg voortkwam uit de verontwaardiging van het moment. En bovendien Digger, heeft Ingrid ook heel weinig aan discussies zoals deze. Dus ik laat het hierbij.
Amen to that. Ik laat het er ook bij.
stormy waters...
sailin'
pi_41086314
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 00:19 schreef Jelief het volgende:
Emma klom vanavond zelf de trap op Het enige wat ik heb gedaan is mijn hand onder haar billen houden zodat ze niet kon vallen. Ik was best verbaasd want ik had haar van de week nog geholpen met hoe dat nou moest maar toen wilde ze het niet doen, ze wilde lopend naar boven...
Wil iemand even zeggen dat mijn kind geweldig knap is? Of dat het idioot van mij is dat ik haar leer om trap te klimmen?
Ik hoop overigens dat Kim er geen last van heeft gehad en dat Djeez geschrokken is van zijn stomme actie...
pi_41086365
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:00 schreef Vicky het volgende:
Cattie, wat fijn trouwens dat Ive zo goed geslapen heeft!!

Amber heeft vannacht bij opa en oma gelogeerd. Ze lag er om 20.45 in, heeft later nog een flesje gekregen die ze half slapen bijna leeg gedronken heeft, om 1 uur gaf ze een kick, om 6 uur gaf ze een kick en om 8.15 uur werd ze pas wakker... waarom doet ze dat nou thuis ook niet.....
Omdat ze weet dat je, als ze maar lang genoeg piept bij haar komt. Bij opa en oma is dat waarschijnlijk niet zo ?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 augustus 2006 @ 10:08:16 #66
13151 crew  Rewimo
pi_41086368
Emma is knap Zo goed? 't Is een snelle dame zeg! En als ze zelf wil is het enige wat je kunt doen haar aanleren om het goed te doen. En haar goed in de gaten houden
pi_41086380
Jelief, Amber kruipt bij ons ook het trappetje op van de woonkamer naar de keuken. Heb het haar niet geleerd, heeft ze zelf uitgevonden Vind het op zich wel ehel erg knap dat ze het kan..
Tja, of het slim is of niet......

ik ben er niet echt blij mee dat ze nu kan trapklauteren. Ik heb nog geen hekje voor het trapje maar er hangt een fleecedeken tussen box en kast. Alleen is Amber behoorlijk bijdehand en die trekt gewoon de fleecedeken opzij en zit binnen 1 seconde boven...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_41086403
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:08 schreef Jelief het volgende:

[..]

Omdat ze weet dat je, als ze maar lang genoeg piept bij haar komt. Bij opa en oma is dat waarschijnlijk niet zo ?
tja.. geen idee. Ik laat haar ook gewoon piepen. Op het moment dat ze echt gaat huilen ga ik pas naar haar toe... en zo zijn opa en oma eigenlijk ook.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:11:27 #69
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_41086449
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:59 schreef Emilie het volgende:
Uh.. Dus ik mag niet mijn verontwaardiging over die opmerking spuien, maar iemand mag wel een opmerking over scheiden maken omdat ze verontwaardigd is. Kromme manier van redeneren.
  † In Memoriam † woensdag 23 augustus 2006 @ 10:11:53 #70
81992 Githa
pi_41086461
Jelief, ik vind het geen stomme actie om je kind te leren traplopen hoor
Erop klimmen doen ze toch wel, die trappen roepen gewoon "klim op mij! "
Super knapp van je Emma

Vicky, tjah.... zo gaat dat... bij opa en oma heeft ze dat allemaal nog niet uitgeprobeerd net wat Jelief zegt, als ze thuis maar lang genoeg huilt dan komen jullie wel. Wat zijn ze slim hé die kleintjes
pi_41086487
Ik vind het écht knap Jelief! Lekker vlot ook! En waarom idioot? Jij kan je eigen kind wel inschatten dacht ik zo. Ze wil vooruit in het leven en geef haar eens ongelijk!

Ik hoop dat het met Kimmetje goed gaat, Ingrid. Laat je dat nog even weten?
Variety is the spice of life
pi_41086639
Ik had eigenlijk even een knipoog als posicon moeten maken. Ik bedacht mij net dat ik dat gister had gepost en daarna kwam het verhaal over de alcohol. Ik had dus het idee dat er overheen gelezen was. Niet erg ofzo maar ik vind het zo knap van Emma dat ze dat zomaar kan en dat wilde ik ff delen.
pi_41086953
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:11 schreef micha het volgende:

[..]

Uh.. Dus ik mag niet mijn verontwaardiging over die opmerking spuien, maar iemand mag wel een opmerking over scheiden maken omdat ze verontwaardigd is. Kromme manier van redeneren.
Maar waag het niet om andersom in (veel te) grote bewoordingen en harde termen iets over hun kroost/manier van opvoeden etc. te zeggen als jeverontwaardigt bent he, want dan is het forum te klein
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:30:38 #74
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41086967

[ Bericht 87% gewijzigd door _evenstar_ op 23-08-2006 16:48:34 ]
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:31:22 #75
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41086987
en Digger/micha voor dat soort dingen is het modtopic en speeltuin bankje
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_41087036
Evenstar wat fijn kan me heel goed voorstellen dat je hartstikke trots bent!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_41087127
Fijn dat het zo goed gaat met dingen uitproberen evenstar en dat je langzaam normale maaltijden bij elkaar kan puzzelen.
pi_41087196
Ik hoop gewoon serieus dat Kim er geen last van krijgt. Ingrid, ik zou de huisarts even bellen als ik jou was. Gewoon uit voorzorg.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:43:02 #79
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_41087300
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 22:55 schreef nanalune het volgende:
Soory trouwens, ik had helemaal niet door dat ik het vorige deel dichtgooide
Nanalune, als je je handtekening aanpast aan onderstaand, dan werkt het wel.
[url=http://b1.lilypie.com/ayyYp2.pngt]Lieve kleine Daniël[/ur l]
wel even de spatie bij url weghalen
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_41087483
Ingrid ik zou idd de huiarts ff bellen en na laten kijken of alles wel oke is. Voor zo'n kleintje is het nl een behoorlijke hoeveelheid. Idd ook veel laten drinken. Het is niet goed wat Djeez heeft gedaan, maar denk nu eerst aan Kim en aan jezelf!
pi_41088267
Jelief, leuk he dat traplopen! Ik ben ook zo'n moeder die het wel leuk vond en haar gewoon haar gang liet gaan, maar ik deed (en doe voor Emma) wel de deur naar de trap dicht zodat ze niet zomaar de trap op kon. Ik vind het ook knap van je Emma
Mijn Emma begint ook met traplopen, maar dat merkte ik doordat ze van de eerste trede aftuimelde toen ik de deur niet goed dicht had gedaan en heb haar verder niet meer bij de trap gelaten eigenlijk.

Evenstar, wat fijn dat je nu een maaltijd hebt die verdragen wordt door Arwen! Ben blij voor je
pi_41088677
Jouw Emma dus ook al aan het klimmen, datstelt mij weer gerust, dan is Mijn Emma dus niet verschrikkelijk snel ofzo . Ze probeerde net trouwens op een stoeltje te klimmen dat tegen de verwarming onder de vensterbank staat. Duidelijk met de bedoeling om de vensternbank leeg te halen,dat heb ik dus maar even voor haar gedaan
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:40:57 #83
24188 Belana
kloon van belana
pi_41088818
zow, ik ben officieel klaar bij de vk nu en ik ben er echt helemaal van
Het is zo'n leuke praktijk, zulke lieve vk's alle 4

Wat goed van Emma Jelief
stormy waters...
sailin'
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:41:08 #84
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_41088827
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:00 schreef Loena-tik- het volgende:
Verhoudingsgewijs zou de volwassene 166,6 cc drank toegediend krijgen(nl 20x8,33) even om het te visualiseren dat is dus een half blikje bier...maar dan niet met bier maar met sterke drank en voldoende om drie mixjes te maken!!!
Wat ze waarschijnlijk binnen heel korte tijd heeft binnen gekregen, op een onvolgroeid levertje en maag/darmkanaal.

Ik zou haar vandaag geen moment uit 't oog verliezen Ingrid, ook niet als ze slaapt. Veel vocht geven en bij de minste twijfel naar de huisarts. En vannacht zal het wel ellende worden, want ze zal zich wel lekker brak voelen.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:02:10 #85
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41089375
Ik heb gebeld met een vriendin van me die bij het Trimbos-instituut werkt. Ze gaf aan dat het in die hoeveelheid waarschijnlijk geen schade oplevert bij een kindje van die leeftijd. Maar natuurlijk vond ook zij dat zo'n actie niet goed is en dus niet meer moet gebeuren.
Maar puur het fysieke gevaar schatte ze niet zo ernstig in. Let wel: ze is geen arts en kan het natuurlijk altijd alsnog mis hebben.

Daarnaast vind ik het persoonlijk een beetje gek dat er in 40 minuten tijd dit is gebeurd. Kim werd wakker om 4.50 u., huilde, er viel niks aan te doen (álles geprobeerd dus in een half uur tijd?) en dat deed Djeez al beslissen dan maar alcohol te proberen. (Ingrid postte immers al om 5.30 u. wat er was gebeurd)
Ik begrijp wanhopige acties best, ook al vind ik ze stom, maar wanhoop binnen een half uur die zo'n actie oplevert...
  † In Memoriam † woensdag 23 augustus 2006 @ 12:04:30 #86
81992 Githa
pi_41089448
gelukkig maar!
Al zou ik haar voor alle zekerheid nog wel goed in de gaten houden.

Wat lief van je Sugar dat je dat hebt uitgezocht!
pi_41089603
Waar ik me vooral dan zorgen om zou maken is de reden waarom Djeez dit heeft gedaan. Was het uit wanhoop omdat ze zo huilde? In dat geval zou ik toch eens gaan werken aan een wat beter om kunnen gaan met dat huilen want wanhoopsacties als deze zijn een beetje eng...

On a brighter note, gister is onze antropohuisarts langs geweest voor de intake voor het kinderspreekuur (inplaats van het reguliere consultatiebureau) en dat was erg fijn. Meteen een goed gesprek gehad over hoe we de vaccinaties willen gaan doen en daar heeft ze ook wat helderheid over kunnen geven, met name ook op het gebied van de reacties op de vaccinaties en het wel/niet geven van paracetamol e.d.

Over twee weken gaan we even wegen/meten en over vier weken de eerste officiele controle met weer een uitgebreid gesprek over wat voor beslissing we hebben genomen naar aanleiding van de gegeven info over de entingen.

En verder ga ik maar snel weer wiegen en knuffelen want Ronja heeft een baaldagje
pi_41091303
Owlet, wat lekker dat je dat allemaal lekker bij je eigen huisarts kunt doen. Ik heb nog getwijfeldof we naarhet antroposofische consultatieburo zouden gaan. We hebben het niet gedaan omdat het een behoorlijke extra kostenpost zou worden. Tot nu toe ben ik niet heel ontevreden over het cb, al moeten ze niet weer zo'n fout maken als rijstebloem adviseren bij 4 maanden,dan ben ik alsnog weg naar het antroCB.
pi_41091527
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:04 schreef Jelief het volgende:
Owlet, wat lekker dat je dat allemaal lekker bij je eigen huisarts kunt doen. Ik heb nog getwijfeldof we naarhet antroposofische consultatieburo zouden gaan. We hebben het niet gedaan omdat het een behoorlijke extra kostenpost zou worden. Tot nu toe ben ik niet heel ontevreden over het cb, al moeten ze niet weer zo'n fout maken als rijstebloem adviseren bij 4 maanden,dan ben ik alsnog weg naar het antroCB.
Volgens mij wordt het in ons huidige verzekeringspakket ook niet vergoed. Ik kan wel kiezen voor een extra antroposofisch pakket, maar voor die paar maanden van dit jaar laat ik het maar zo. Als de kosten echt tegenvallen kan ik altijd bij het volgende "veranderingsmoment" (januari 2007) kiezen voor een aanvullend pakket.

Geen idee wat het gaat kosten trouwens, is het echt zo erg?

edit: kwam dit tegen op de site van een ander therapeuticum:
quote:
Kosten

Ons consultatiebureau wordt niet vanuit de AWBZ gefinancierd. Dit betekent dat u een rekening van ons krijgt.

Voor de artsconsulten geldt dat u de rekening over het algemeen kunt declareren bij uw ziektekostenverzekeraar.

Kosten Arts

Consult ¤ 27,50

Kort consult (vaccinatie) ¤ 14,-

Telefonisch consult ¤ 10,-

Kosten Verpleegkundige

Consult ¤ 18,-

Bakerconsult ¤ 22,50

Telefonisch consult ¤ 10,-

Huisbezoek ¤ 33,-
Valt me wel mee gelukkig, en de kosten van het consult van de arts worden meestal wel vergoed.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:31:24 #90
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41092183
Tja, Djeez en Ingrid, ik heb er ook geen woorden voor. Houd haar maar goed in de gaten de komende 24 uur. 20 ml is wel erg veel, vooral als het 18% was. Arme Kim, ik hoop echt dat ze er niet teveel last van heeft! Djeez, grrr, overleg dit soort dingen nou met Ingrid, sufferd!

Met Jetske gaat het erg goed. Ze gaat steeds langer slapen 's nachts en is overdag steeds langer wakker. Gezellig hoor! Vannacht sliep ze van 23.00 tot 5.30, ik heb haar toen ongeveer 15 minuten gevoed, daarna heeft ze geslapen tot 7.00 uur. En als ik haar niet wakker had gemaakt had ze nog wel doorgepit
Straks gaan we weer eens lekker op pad samen. Even wat boodschappen doen en kijken naar een slaapzakje. Ik hoop dat ze die nu ook in kleine maten hebben want ik heb ze altijd gezien vanaf maat 80.
Lekker douchen!
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:32:34 #91
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_41092211
Ik zit hier met verbazing en een achter de pc. Djeez, hoe kon je zo dom zijn?
Hoe kóm je erop? Dit zou hier toch wel reden zijn om het mannetje eens flink verrot te schelden. Het verschil is alleen dat het mannetje zoiets nóóit maar dan ook nóóit zou doen. Die denkt wel na. Ik kan er niet bij hoe je zoiets verzint.
pi_41092411
Omdat ik vanmorgen erg moe was en nu nog ben en weg moest heb ik niet eerder gereageerd.
Voel me wel schuldig, want ik zei dat ze dorst had en vroeg of djeez een flesje water wilde pakken, met een half schepje voeding erdoor. Gewoon water wil ze niet.

Het gaat wel goed met Kim, ik heb een matras gepakt en ben met haar daarop gaan slapen, nou ja, slapen.
Djeez heeft het gedaan omdat hij vandaag gewoon moet werken. Kim was al een paar keer wakker geworden, maar na een knuffel en speen sliep ze snel weer verder. Toen dus niet. Tandjesspul hielp niet, normaal wel. Krampjes waren het niet. Haar lipjes waren droog en ik dacht dat ze weleens dorst kon hebben, want dat is dan meestal zo. Het flesje was ook snel leeg.

Misschien wil Djeez zijn verhaal nog posten. Ik ga maar eens wat eten, ben ik nog niet aan toe gekomen.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:47:40 #93
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_41092648
Maar Ingrid, hoe komt hij er dan bij om haar alcohol te geven? En omdat hij moest werken vandaag? Wat is dat dan voor kut-smoes? Daar krijg ik echt de kriebels van.
Zeg nou eens eerlijk wat jij ervan vindt, zelf. Ik snap je staat achter je vent, maar je moet toch gewoon ziedend zijn?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:49:04 #94
24188 Belana
kloon van belana
pi_41092693
ik snap er ook niks van zo
stormy waters...
sailin'
pi_41092731
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:47 schreef dutchie het volgende:
Maar Ingrid, hoe komt hij er dan bij om haar alcohol te geven? En omdat hij moest werken vandaag? Wat is dat dan voor kut-smoes? Daar krijg ik echt de kriebels van.
Zeg nou eens eerlijk wat jij ervan vindt, zelf. Ik snap je staat achter je vent, maar je moet toch gewoon ziedend zijn?
Ik ben heel boos en ik ben en was bang dat er nu iets mis is. Of iig dat ze ziek wordt. Daarom ging ik ook bij haar liggen.
Mijn emoties liggen nu nogal overhoop. Maar ik ga nu ff eten enzo. Hoop dat Djeez vanavond nog uitleg post.
Hij kan het natuurlijk zelf het beste uitleggen.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:54:14 #96
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41092852
Djeez hoeft hier geen uitleg te posten hoor, hij is ons geen uitleg schuldig. Maar wel aan jou. Ik hoop dat hij jou goed kan uitleggen waarom hij dit gedaan heeft en dat jij het vertrouwen kan hebben dat hij zoiets NOOIT maar dan ook NOOIT meer doet.
Ik kan me voorstellen dat jij nu heel verward bent

Heb je nog een huisarts gebeld of het CB voor Kim? Gaat het nu goed met haar? Laat haar vandaag maar wat extra (water) drinken. Ze zal wel dorst hebben want alcohol zorgt daarvoor en daardoor zou ze hoofdpijn kunnen krijgen.
Lekker douchen!
  † In Memoriam † woensdag 23 augustus 2006 @ 14:00:13 #97
43556 miss_dynastie
pi_41093051
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:40 schreef Ingrid19 het volgende:
Voel me wel schuldig, want ik zei dat ze dorst had en vroeg of djeez een flesje water wilde pakken, met een half schepje voeding erdoor. Gewoon water wil ze niet.
Waar voel jij je schuldig om dan? Dat moet kunnen hoor, dat papa zoiets doet zonder het kind dronken te voeren.
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:50 schreef Ingrid19 het volgende:
Hij kan het natuurlijk zelf het beste uitleggen.
Heeft ie dat al gedaan dan. Aan jou, bedoel ik? Da's namelijk nog veel belangrijker.
pi_41093082
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:54 schreef sjak het volgende:
Djeez hoeft hier geen uitleg te posten hoor, hij is ons geen uitleg schuldig. Maar wel aan jou. Ik hoop dat hij jou goed kan uitleggen waarom hij dit gedaan heeft en dat jij het vertrouwen kan hebben dat hij zoiets NOOIT maar dan ook NOOIT meer doet.
Ik kan me voorstellen dat jij nu heel verward bent

Heb je nog een huisarts gebeld of het CB voor Kim? Gaat het nu goed met haar? Laat haar vandaag maar wat extra (water) drinken. Ze zal wel dorst hebben want alcohol zorgt daarvoor en daardoor zou ze hoofdpijn kunnen krijgen.
De ha moet ik om 14.30 terug bellen. Ws Kim in de gaten houden. Ze wil trouwens niks extra drinken, alleen om 13.00 de gewone fles gehad. Eten ook niet.
pi_41093185
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:00 schreef miss_dynastie het volgende:

Heeft ie dat al gedaan dan. Aan jou, bedoel ik? Da's namelijk nog veel belangrijker.
Een beetje. Dat Kim er lekker van zou gaan slapen. Heb hem verder nog niet gesproken. Hij is zonder dart ik wakker werd, naar het werk gegaan.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:05:13 #100
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41093218
En wat was het nou voor drank?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')