Dawn rightquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:13 schreef Niekos het volgende:
bong-ra was dus echt te gek
Wat dacht je van Tiefschwartz dan, dat was ook top, die mannuh wisten niet van ophouden!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:41 schreef Laton het volgende:
tiga was echt te wreed wel. maar ame en dos santos hebben echt mijn lowlands gemaakt hoor
Ik hoop het!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:09 schreef super-muffin het volgende:
kun je ergens MSTRKRFT terug luisteren? Die was echt vet!
dat was echt irritant ja. stopte het weer. dat vind ik sowieso vaak een nadeel van d&bquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:02 schreef Roellio het volgende:
Die MC uit het eerste gedeelte van de Planet Pendulum set mochten ze van mijn trouwens ter plekke excecuteren.
Een gast die met ons mee was die was speciaal voor Planet Pendulum naar Lowlands gekomen. Die gast kon wel janken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:29 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
dat was echt irritant ja. stopte het weer. dat vind ik sowieso vaak een nadeel van d&b
jazeker!!! wij zijn ook naar Tiga gegaan toen. Hoe ie naar Washing Up van Thomas Andersson stond toe te werkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:37 schreef DJQuickFix het volgende:
Waarom oh waarom hoor ik toch geen mensen hier GILLEN over Tiga??![]()
Dat was helemaal te gek. Toen ik halverwege naar buiten liep om ff wat af te koele na een uur noest dansen (ik had het nogal warm, heel vreemd), stonden lui tot op de weg te dansen! Planet Pendulum was indd te gek, maar de MC bakte er maar weinig van... Vond Black Sun Empire ook de bom trouwens.
Whehequote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:44 schreef Spec87 het volgende:
Ohja, en ik maakte bij de ingang een praatje met een tweeling, de ene had een blauw bandje de ander een rode![]()
WAT EEN RAMP!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:44 schreef Spec87 het volgende:
Ik vond de security trouwens maar matig. Als eerste, helemaal vooraan bij het hek bij Dirty Pretty Things, word een bakje overgegeven, opengedaan, een speedbommetjes uitgehaald, doorgeslikt, bakje weer terug, EN DE SECURTITY STOND ER RECHT VOOR EN ZEGT ER NIKS VAN!![]()
Ik denk als jij het festivalterrein oploopt en ze vinden een gram speed en 2 pilletjes in je zak dat je wel degelijk een probleem hebt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:50 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
WAT EEN RAMP!!
ben blij dat ze niet over alles lopen te zeiken. drugs voor eigen gebruik is niet erg toch?
het is niet de taak van de securiy om ervoor te zorgen dat mensen zo min mogelijk plezier hebbenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:55 schreef DJQuickFix het volgende:
Nu je er toch over begint, ik zag op zondag"ochtend" in de asia alleen maar hele grote of hele kleine pupillen, echt IEDEREEN!, om over de voorgaande nachten maar te zwijgen..
Ik denk dat security het gewoon geen kloot kon schelen, omdat ze wisten dat de oorlog bij voorbaat verloren was..
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:58 schreef Roellio het volgende:
Het coolste was nog dat ik maandagochtend met m'n wause kop Rubbereend tegenkwam bij de supermarkt, toen ik net uit de 24h kwam!
Ik vond qua DJ's MSTRKRFT en de DnB-avond in de India het vetst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |