abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:35:17 #201
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41098055
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Opvoeren die auto

300 Km per uur binnen de bebouwde kom En als ze je aanhouden zeg je gewoon dat je die 30 voor 300 aanzag. Wel ff opletten dat kinderen de weg niet oversteken maar dat lukt wel

Heb je ook een sport-stuur of ga je die nog aanschaffen of wil je die niet?
sport stuur heb ik niet nee hoeft ook niet zo nodig.
Ik kijk gewoon wat ik goedkoop 2e hands kan krijgen allemaal gewoon een beetje budget opleuken zeg maar
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:37:55 #202
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41098147
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:35 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

sport stuur heb ik niet nee hoeft ook niet zo nodig.
Ik kijk gewoon wat ik goedkoop 2e hands kan krijgen allemaal gewoon een beetje budget opleuken zeg maar
Koop je die spullen via internet of via een winkel?

2e hands is okey als je niet stinkend rijk bent En vaak genoeg van goede kwaliteit volgens mij. Producten die nieuw zijn die gaan daarbij ook vaak genoeg kapot door fabrieksfouten.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:39:45 #203
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41098207
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:37 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Koop je die spullen via internet of via een winkel?

2e hands is okey als je niet stinkend rijk bent En vaak genoeg van goede kwaliteit volgens mij. Producten die nieuw zijn die gaan daarbij ook vaak genoeg kapot door fabrieksfouten.
Via internet
Bv sport uitlaat kost nieuw bijna 400 euro voor mijn auto. Deze is misschien 1000km oud en kost me 7 tientjes
zo moet je het hebben. Je moet er alleen wel geduld voor hebben. Er moet maar net iemand zijn die van zo'n ding af wil
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:48:46 #204
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41098483
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:39 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Via internet
Bv sport uitlaat kost nieuw bijna 400 euro voor mijn auto. Deze is misschien 1000km oud en kost me 7 tientjes
zo moet je het hebben. Je moet er alleen wel geduld voor hebben. Er moet maar net iemand zijn die van zo'n ding af wil
Das het betere werk

Heb je mooi geld bespaard

En dan is dat toch het geduld waard of niet?

Even over dat werken nog. Kan me dus ook voorstellen dat werken in de bouw ook leuk kan zijn. Als je ziet dat je samen met een team bouwvakkers een huis of appartementen-complex gebouwd hebt. En als het dan klaar is dan kun je zeggen, dat hebben wij gebouwd. Je ziet dan dat je wat gedaan hebt. Maar of die bouwvakkers niet liever 100 miljoen euro hebben en een wereld reis maken voor de rest van hun leven Ik vraag me dat altijd af. Willen mensen nu eeuwig vakantie met onbeperkt geld en onbeperkte mogelijkheden. Of kiezen ze voor werken onder een baas. Volgens mij...ik zeg even niets. Maar volgens mij zouden de meeste mensen liever vakantie hebben en eigen baas zijn.

Bij lopende band werk, tja, je ziet een berg opgestapelde producten. Die worden daarna weer afgevoerd en zo blijf je bezig. Er komt geen eind aan. Je ziet nooit eens een duidelijk resultaat van je inspanningen.

Als verkoper heb je tenminste nog overzichten dat je veel verkocht hebt, en wordt je beloond.

Aan de lopende band krijg je een minimum-inkomen en daar moet je het mee doen. En nooit zie je eens wat voor werk je verzet hebt. Ben je klaar met een stapel producten dan komt de heftruck aanrijden.

En dan kan ik zelfs voorstellen dat rijden op de heftruck okey is

Lopende band werk

Papieren invoeren.

Een administratie beheren is dan ook okey. Je werkt naar een afronding toe van een jaar. En drinkt champagne als het klaar is Maar administratief lijkt mij dus ook niet alles.

Accountancy. Ieder jaar weer controleren. Handtekening zetten onder de jaarcijfers. Iedere keer hetzelfde. Ook een soort productie-werk. Systematisch controleren continu. Om gek van te worden

Waarom zorgen ze niet voor geautomatiseerde systemen en administraties. Kun je het hele beroep accountant schrappen omdat iedere administratie pico bello in orde is

Kunnen alle accountants hun 3 delig kostuum in de kast hangen en zich gaan bezig houden met ander werk.

En zo kun je al het werk verplaatsen.

Zo denk ik dat het moet zijn. Al het overbodige werk schrappen door automatisering

Scheelt veel kosten en vervolgens kunnen de mensen leuker werk doen. Vakantie vieren vaker. En nog veel meer Of ze gaan uitvinden. Alle mensen die uitvinders worden

En hebben ze tijd teveel, dan bouwen ze een old-timer of een helicopter. En die groente-tuin is niet eens een slecht idee. Of je legt een Japanse tuin aan en tevens een groente-tuin.

Zo, ik ga weer even rusten. Maar ik wil niet rusten. Rust is niet meer nodig. Ooit ben ik 24 uur wakker en ga ik feesten dus. Zoals ik wil feesten jah. Als het werk gedaan is
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:53:42 #205
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41098651
Al het werk schrappen

Fight for your right.

To party

NOS journaal die niet meer praat over oorlog. Alle nieuws-lezers met pre-pensioen Wordt er alleen nog maar over vakantie-oorden gepraat op tv

Sasha de Boer is goed in fotografie daarnaast, dus die kan mooi fotografie doen

En de rest vind ook wel wat anders

Zo hoort het te zijn

Paradise!!!!

Als het aan mij ligt liever vandaag dan morgen
pi_41099015
voor Mirage
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 23 augustus 2006 @ 17:10:15 #207
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41099135
Was even aan het verder gaan met automatisering

Computers vervangen menselijke arbeid maar er dient altijd controle te zijn op computers. Dus je zou denken dat er altijd mensen nodig zijn. Ik zei thuis van, als je nu een computer hebt die controleert. Een computer die niet gecontroleerd hoeft te worden. Dan ben je van al het werk verlost bijna.

Automatisering lijkt me best leuk om te doen.

Ik had het ook even over accountants. Accountants zijn bedoeld om de jaarrekening en nog meer te controleren van bedrijven. Maar de accountants zelf moeten ook gecontroleerd worden op de juiste manier.

Zoals bij die Ahold affaire dus. De accountants mogen dan wel de vertrouwenspersoon van het maatschappelijke verkeer zijn, maar wie zegt dat je een vertrouwenspersoon kunt vertrouwen? Wie zegt dat grote accountants-bureau's het werk goed doen? En wie zegt dat accountants zelf niet neiging hebben tot corruptie of laksheid. Net zoals de politie corrupt kan zijn.

Controle op controle op controle dus. Is er een toezichts-orgaan, dan moet er weer een nieuw orgaan zijn dat toezicht houdt op dat toezichts-orgaan. En dan heb je weer een toezichts-orgaan nodig dat toezicht houdt op dat vorige orgaan. En dan heb je zoveel organen nodig totdat er helemaal geen kans meer bestaat op fraude en corruptie.

Zover doorgaan ermee totdat er helemaal niets meer overblijft. Dan pas zul je te maken hebben met 100 procent eerlijkheid

En dit is dus ouwehoeren maar ook serieus. Het past elders beter maar ik ben gewend om hier te schrijven. Het zijn aantekeningen

Fabrieken die bestuurd worden door computers, en gecontroleerd worden door mensen. Voeg een computer toe die controleert, en je hebt de mensen niet meer nodig. Maar dan moet het wel een computer zijn die geen fouten maakt. En wellicht nog meer.

DSM bijvoorbeeld, een gigantische fabriek. Hoe zou je zo'n fabriek moeten laten draaien zonder mensen? DSM compleet automatiseren. Zonder dat er ook maar 1 individu nodig is. Kun je meteen gaan kijken naar de administratie en verkoop Alles automatiseren dus.

Al het werk schrappen
  woensdag 23 augustus 2006 @ 17:50:15 #208
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41100280
De toekomst is arbeids-loos De toekomst is gratis De toekomst is vrij van verplichtingen en normen De toekomst is okey ole ole

En ik vroeg aan mijn pa van, stel nou dat er geen mensen meer nodig zijn voor werk. Hoe verdienen mensen hun geld????? En dat wist mijn pa niet. Maar ik weet dat wel straks

Geld is geen probleem zometeen Nog sterker. Geld zal niet meer bestaan De dow jones index zal verdwijnen en de AEX index ook, alle indexen zullen verdwijnen en alle bedrijven en alles gewoon, er blijft gewoon niets meer over, alles gaat weg straks, weg weg weg, leegte. Mooie leegte die beter opgevuld kan worden . Alles dat te maken heeft met de economie gaat met de grond gelijk Alles gaat met de grond gelijk, en dan zal het beter worden. Omdat mensen met verstand en met hart voor de zaak het voor het zeggen krijgen En dat is een feit dus. Ik vertel geen leugens. Ik voel gewoon dat zoiets gaat gebeuren nog Ik weet het en ik voel het en ik vertel het.

Geen werk en alsnog stinkend rijk. Het hele kapitalisme onderuit. Geen enkele theorie over economie meer nodig.

Alles verleden tijd. Alles gaat eraan.

Want ik ben terminator

Terminator die het hele systeem kapot gaat maken

En als ik zeg dat ik het hele systeem kapot ga maken, dan meen ik dat dus echt. Dan blijft er geen miljardste promilage van over

En dan imiteer ik even rage against the machine.

I was born to rage against them

Alleen trek ik de grens verder dan Amerika. Ik ga praten over de hele wereld. En als het ff kan, en het kan dus ook, dan ga ik praten over het hele universum. En is het hele universum niet genoeg. Dan pak ik de parallele universums ook erbij. Van mijn part 10 miljard universums.

Alles moet en gaat kapot

Vervolgens kun je pas echt aan de slag zoals het hoort

Amen.

Het zij zo

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 23-08-2006 17:56:30 ]
  woensdag 23 augustus 2006 @ 17:58:35 #209
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41100521
Smiley overdosis. Kan het niet laten om smiley's toe te voegen. Kan het zonder smiley's doen. Maar dan ziet het al snel te serieus eruit.

Terwijl het juist als grote grap bedoeld is allemaal.

pi_41100806
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Als het aan mij ligt liever vandaag dan morgen
Waarom stel je het uit dan?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 18:09:21 #211
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41100827
Ik moet mezelf even corrigeren dus

Ik loop soms te hard van stapel

In de toekomst zullen de bedrijven en instellingen die bestaansrecht hebben overblijven. Heeft KINK FM bestaansrecht dan blijft KINK FM in leven, net als Radio 3.

Heeft mijn computer met het merk microstar bestaansrecht, dan blijft het in leven. Heeft microsoft enig bestaansrecht dan blijft het in leven.

Dat geldt ook voor de tv-zenders.

Een algemeen principe is dat, heb je bestaansrecht dan overleef je, heb je geen recht op bestaan dan ga je dood. Als instelling dus heb ik het over.

Niet alles gaat er aan, de zaken die niet kloppen gaan eraan. En ik denk sterk dat de huidige economie van de meters niet klopt.

Wie weet komt er een totaal andere vorm naar voren straks. Waar je geen stinkend geld hoeft aan te pakken met je handen. Zijn we meteen verlost van die stinkende R&B clips waar ze 100 biljetten in de handen nemen en denken dat ze God himself zijn.

Alles dat geen toekomst-perspectief heeft, gaat eraan.

Ook in de muziek, en ook in de film.

Tom Cruise is een mooi voorbeeld in deze tijd. Die man heeft geen bestaansrecht als acteur. Daarom wordt hij gedumd. Net zoals de Scientoloy Church straks geen bestaansrecht heeft, het Christendom en ook de Islam niet.

En wat blijft er over?

Het goede voor de mens? En zelfs het woord goed is niet toekomst gericht juist. Het gaat om wat juist is voor de mens.

Mensen met goede bedoelingen doen al snel slechte zaken. Wat goed bedoeld is, dan kan uitlopen tot een fiasco.

Maar ik bedoel het toch goed, maar ik bedoelde het toch goed. Bullshit. Je hebt je verstand te gebruiken

Amen

Ik moet mijn ei kwijt dus

En ik schrijf het op, omdat ik het op moet schrijven van mezelf. Schrijf ik het niet op, dan kan ik niet vooruit gaan. En ik moet vooruit.

Maak plaats maak plaats maak plaats, ik heb een ongelofelijke haast. Ik kan niet langer blijven, ik kan niet langer blijven staan. Want ik moet doorgaan !!!!!
  woensdag 23 augustus 2006 @ 18:10:20 #212
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41100857
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 18:08 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Waarom stel je het uit dan?
Haastige spoed is zelden goed

Rome en Parijs zijn ook niet in 1 nacht gebouwd. En al heeft het daar lang geduurd met bouwen. Nog steeds vliegt een hotel in de fik met doden en gewonden.

Je kunt beter de tijd nemen en goed werk afleveren dan snel snel snel doen en half werk afleveren.

Kwaliteit dus. Alles draait om kwaliteit in het leven. Het draait om kwaliteit en niets anders dan kwaliteit. Is er geen kwaliteit, dan is het nutteloos en heeft het tevens geen bestaansrecht.

En dan zeg ik niet dat je in 1 minuut kwaliteit moet leveren, je moet je inzetten voor kwaliteit en je moet leren van een wan-prestatie en tevens leren van fouten.

Aldus dromenvanger

En dan voeg ik toe. Als het gaat om je mening, dan draait het ook om kwaliteit. Maar zo draait alles om kwaliteit. Beter is niet goed genoeg.

Maar zo ben ik dus niet de enige die zo denkt, genoeg die ook zo denken. Misschien wel 90 procent van de mensen die zo denkt. En wie weet hebben 100 procent van de mensen wel zo'n instelling in het leven.

Ik bedoel, wie verlangt er nu minder dan het maximum?

Dan ben je toch gek of niet soms?

En het maximum heeft dan niets te maken met geld, ik ben een tegenstander van geld. Ik heb hele andere maatstaven dan rijkdom in geld.

En sorry nog van de vorige keer toen ik niet in mijn vel zat zoals het hoort. Ik ben gewoon vanaf het begin bezig met een soort gevecht om te komen tot een goed gevoel. Ik bedoel toen ik irritant tegen jou bezig was, dat was totaal niet persoonlijk bedoeld, ik had dat ook beter op mezelf kunnen botvieren. Maar soms stijgt de spanning hier zo hoog, of steeg de spanning zo hoog door alles, dat ik gewoon een "slachtoffer" zocht. En dat is fouter dan fout. Ben wel blij dat ik nu een bericht zie van jou Dat je terug bent even En over slachtoffer tussen aanhalingstekens, het was niet slachtoffer zoeken of pesten, het was blindelings schrijven, ik wist niet eens dat ik tegen jou bezig was, het had ook tegen Jan Pieter Huppakeeh kunnen gebeuren. Toevallig dat het tegen jou was.

Ook kwaliteit in het voelen dus. Kwaliteit in het voelen, ervaren, denken en beseffen. Gewoon eens dat het lekker gaat zoals het hoort. Zonder al die ellende en nog meer.

Geen problemen en conflicten. Alles gaat lekker met de flow. Helemaal vanzelf

Heb soms gewoon genoeg ervan, en dat was dus zo. Heb nu echt het idee dat er eindelijk een einde gaat komen aan alle zeik. Dat het eindelijk goed gaat komen.

[ Bericht 24% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 23-08-2006 18:18:14 ]
  woensdag 23 augustus 2006 @ 18:20:56 #213
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41101160
De ellende dus. Vanaf levensjaar 3 hier. Misschien wel eerder maar dat weet ik niet, kan me de eerste jaren niet herinneren en wie weet was het pas vanaf jaar 5. Vanaf het begin was het ellende en stress. Heb je meer dan 27 jaar ellende gehad en stress, dan komt het echt op een keer je strot uit. Chaos in de kop. Nog meer in de kop. Spanning stress, en als je dan de spanning opmerkt dan voel je dat. Als je de lichtste spanning voelt, dan sta je constant onder spanning. Dan is het nooit relaxen. En dat is niet om te huilen. Ik zeg even hoe ik heb moeten leven altijd. Maar nu niet meer Dromenvanger was gespannen en gestressed. Maar nu niet meer Centre-parks

En dan was het niet 24/7 ellende, ook leuke momenten gehad. Maar er zaten altijd spanningen in. Ook op mooie momenten was het niet ontspannen zijn. Mooie momenten waren mooi op het moment, maar het was nooit 100 procent relaxed zijn. Al zat er maar 5 procent spanning op. En vaak meer dan 5 procent. 0 procent spanning heb ik nooit gehad. Nu pas. En als ik nu 0 procent spanning denk te ervaren, dan moet ik wennen eraan en word ik weer gespannen omdat ik niet gewend ben aan ontspanning in het hoofd Maar daar wen ik wel aan. Het gevecht is bijna voorbij. En niet alleen thuis ontspannen zijn, overal ontspannen zijn dus Overal waar ik kom 100 procent ontspannen zijn. Stress en spanning voorgoed verleden tijd Zo hoort het leven te zijn. 1 grote ontspanning.

Nu pas kan ik vaker zeggen.

Ik ben verlost en vrij en verlicht.

Nu pas. Of nu pas. Sommige mensen die 100 worden zijn nog nooit spanningsloos geweest.

Denk soms echt dat die spanningen erin zitten bij iedereen.

Ik schakel ff af, even afschakelen en buiten zitten weer.

Komt tijd komt rust.

Ik voel me opgelucht. Was ook niet van plan om mijn hele leven met problemen te leven.
pi_41101313
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 18:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Toevallig dat het tegen jou was.
Haal je maar niets in je hoofd, je hebt het enkel tegen jezelf.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 18:42:58 #215
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41101783
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Haal je maar niets in je hoofd, je hebt het enkel tegen jezelf.
Over die gespannenheid even. Het gaat ook erom dat mensen mij met rust moeten laten. En volgens mij liet jij me niet met rust toen met dat conflict Je haalt nu zaken naar voren weer. Ik dacht dat ik fout was, maar volgens mij was jij juist degeen die fout bezig was tegen mij. Maar nogmaals, ik moet dat hele topic terug zoeken en de aanleiding vinden. Dan post ik dat wel eens. Dan zoek ik op waarom ik tegen jou begon uit te vallen. Tegen Nokwanda ben ik uitgevallen zonder reden, dat weet ik 100 procent zeker. Dat was gezeur van mijn kant. Gezeur en vooral een dwaalspoor en complete stress aan de kop. Stress die wellicht tot leven geroepen is door mensen als jou Mensen die anderen niet met rust laten. Mensen die anderen het leven zuur maken. En daar hoort Nokwanda dus alles behalve niet bij. Dus ik ga even op een andere tour nu.

Jij was degeen die zich begon te bemoeien met mijn leven.

En ik had even genoeg misschien ervan. Ik had misschien genoeg van mensen die zich bemoeien met andermans zaken.

Jij was degeen die mij aan het beoordelen was op dat moment.

En toen viel ik tegen jou uit

Zo is het gegaan ongeveer. Je dacht even mij te mogen beoordelen. Maar dan moet ik even dat topic terug zoeken.

Wie weet heb ik wel rechtmatig gehandeld

En hoe jij reageerd nu, haal je maar niets in je hoofd. Ook die toon bevalt me niet.

Toen ik tegen Nokwanda bezig was, toen was het onterecht. Een van de liefste dames hier. Wellicht de liefste op de gedeelde plaats met Mirage, Marietje en Senesta en de rest hier. Mensen die zich niet bemoeien met anderen. En dan ben ik net als jou, ik had met met Nowakanda bemoeid, over topic-titels die zogenaamd veelzeggend moeten zijn Grootste onzin, maar goed, ik vergeef het mezelf omdat ik constant onder druk handel, en dus ook geen mensen nodig heb als jou, die mij beoordelen. Ik vind het al een schande dat er uberhaupt een oordeel geveld wordt, waar dan ook ter wereld.

Maar jij was mij aan het uitlachen en nog meer volgens mij. Dat ik mijn visies en mijn theorie moet gaan oefenen in de praktijk.

Net zoals je net bezig was waarom ik het niet nu doe. En dan vertel ik je dat ik tijd nodig heb

Dus misschien moet jij je niets in de kop halen nu

Amen

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 23-08-2006 18:50:47 ]
  woensdag 23 augustus 2006 @ 18:46:25 #216
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41101891
Maar goed, ik ga buiten zitten.

The_shining. Ik weet niet wat jij nu wilt bereiken. Maar ik wil eeuwige rust

Dus laat me ook met rust. En ik haal me niets in mijn hoofd dus. Ik wil juist een leeg hoofd hebben

Dus maak jij je maar geen zorgen over wat ik me eventueel in mijn hoofd kan halen allemaal.

Het enige dat ik in mijn hoofd ga halen is eeuwige rust Meer hoef ik niet. Ik wil geen conflict in welke vorm dan ook.

Totaal geen conflicten meer. Nergens op deze wereld. Eeuwige vrede hier. Overal.

Dat ik in mijn ondertitel heb staan dat het tijd is voor the grote wraak dat hoort er even bij. Heeft niets met individuen te maken maar met grote instellingen en politieke macht. Daar richt ik me op voortaan.

Maar ik ga naar buiten weer

Lekker ontspannen en genieten van mijn welverdiende rust.

Tot zo

En zo kan binnen 5 of 30 minuten zijn. Of van 30 minuten tot 2 uur.

Ligt eraan, hoe de bries in mijn hoofd staat
  woensdag 23 augustus 2006 @ 18:51:01 #217
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41102074

Tot zo

Na de commercial verder
  woensdag 23 augustus 2006 @ 18:55:23 #218
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41102211
Korte commercial over wonder super magic Libresse for women. Die alles doet oplossen in het niets. Maandverband en inlegkruisjes zonder het te hoeven dragen

Dus ik ga even verder.

The_shining. Je was toen bezig dat ik veel deed schrijven en weinig deed toevoegen volgens mij. Je was bezig dat ik in de praktijk moet bezig zijn.

Laat mijn woorden nu theorie en praktijk tegelijk zijn

Dat ik toen heftig reageerde op jou, dat zij zo.

Ik ben niet gediend van wise-asses die denken grappig of meer te zijn. Daarom moest ik jou aanpakken.

En dan had ik het dus tegen jou ook.

Paar berichten geleden excuses aangeboden, gelukkig dat jij even op de juiste manier gereageerd heb. Zodat ik weet hoe de vork in de steel zat

Peace brother

Laten we samen op gelijk niveau komen

Zoals jij dat graag wilt

Nu echt weg.

Volgende commercial is voor incontinente bejaarden.

Super pampers, die pampers overbodig maakt
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:09:37 #219
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41102685
Geen commercials nu. Publieke omroep is speaking. De EO.

Ik zat buiten te denken aan the_shining. En ik dacht bijna bij mezelf...

" The shining moet mij als God zien".

Ik wilde bijna via het netwerk daarboven richting the shining gaan, hem op de knieeën zetten en hem laten zeggen......

" Dromenvanger, ik zie jou als menselijke God.....jij hoeft niet op mijn niveau te komen, ik hoef alleen maar op jou niveau te komen, zodra ik op jou niveau ben, zal ik ook Goddelijk zijn".

Maar dat doe ik dus niet

Ik ben bescheiden

Maar ik had de neiging om the_shining te laten zeggen. " Dromenvanger, jij bent de menselijke God op deze planeet, ik bied mijn excuses aan en heb het volste vertrouwen in jou capaciteiten".

Maar dat hoeft niet. Mocht the shining denken dat ik naar zijn niveau ga dan heeft hij het mis. Net zoals anderen niet naar mijn niveau hoeven te komen.

Al worden hier topics geopend met alleen maar das of lcd of lsd als titel.

Zal mij een worst wezen.

Mijn instelling is vrijheid en blijheid.

Ik laat anderen met rust en anderen laten mij met rust.

En omdat we elkaar met rust laten, kunnen we samen de grootste lol beleven.

En dan ben ik nog geen God. Mijn doel is Goddelijk worden. En mijn doel is vrijheid en blijheid. En mijn doel is eeuwig leven, en mijn doel is geen ziektes en oorlog. En mijn doel is eeuwig feest. En ultieme rijkdom zonder te werken.

Pas als ik al mijn doelen bereikt heb. Mag ik mezelf God noemen.

Dus the shining hoeft mij geen God te noemen.

Het enige dat hij hoeft te doen is mij met rust laten.

En dan is dit tevens het laatste bericht richting the shining.

Aan mij heb je geen kind, ga je mij het leven zuur maken dan moet ik verdedigen. Omdat verdediging van je domein belangrijk is.

The shining heeft het vaker gehad over het niveau waar we in samen leven. Dat we op hetzelfde niveau moeten leven toch of niet the shining?

Laat mij nu niet op jou niveau willen leven.

Ik pas daarvoor.

En als het moet dan gooi ik een troef
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:16:39 #220
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41102912
Mijn instelling is vrijheid en blijheid dus niemand hoeft mij als God te zien

Om misverstanden te voorkomen, ik doe waarvan ik denk dat het goed is of juist is. Ik doe wat ik moet doen.

Mensen proberen met rust te laten dus ook wel. Zoveel mogelijk mensen met rust laten. En dan hoop ik vanzelf dat ze mij met rust laten ook.

God ben ik nog niet, word ik wel nog. Eeuwig leven komt eraan.

Maar het gaat me om hoe mensen met elkaar omgaan dus. Via opvoeding krijg je dat mee. Ouders die jou de les lezen, school die jou de les leest. Onderling scholieren die elkaar pesten en het leven zuur maken. Op het werk lastige collega s

Vandaag op de zorg waar de vrouwelijke hulpverlener haar haar in een bepaalde houding deed om mooi te lijken voor mij. Begint ze zelfs te vertellen of ik niet over seks wil praten met haar

Ik kan zo een klacht indienen. Als ik over seks wil praten dan doe ik dat hier wel.

Als zij over seks wilt praten dan doet ze dat maar met haar man. Zo knap is ze niet. En bijster intelligent ook niet.

Ik ben daar dus niet van gediend. Dat betekend onprofessioneel gedrag. Ik ben daar puur wegens zakelijke redenen, en zelfs zakelijk is het niet. Ik heb ze niet nodig.

Snap dat ook niet. Alsof ik behoefte heb om daar te praten over seks. Ik heb andere middelen om te praten over seks.

Alsof ik afhankelijk ben daar.

Volgens mij wilde ze gewoon een reactie uitlokken. Die amateur. Ik zou haar moeten aanschijten.

Hoe ze het bracht ook.

En dan ben ik niet vies van seks-praat dus

Maar op een professionele instelling hoeft dat niet. Alsof zij mij weten te vertellen wat ik nodig heb. Die vrouw wilde dat gewoon hebben op dat moment.

Misschien ga ik wel een klacht indienen nog. Vaker is ze bezig met dingen tijdens het gesprek. Toespelingen maken de hele tijd. Haar goed doen en nog meer.

Ik vind dus echt dat je seksuele gevoelens en sowieso gevoelens buiten spel moet zetten als hulpverlener.

Je bent bezig met je werk en je hebt je in te houden.

Mondriaan zorg

Een bende amateuren bij elkaar

En over met rust laten dan maar. Om het spel te spelen en de post goed af te sluiten.

Je kunt dan zeggen dat die hulpverlener vrijheid moet krijgen en mij moet gaan versieren door met haar haar te wapperen en mij over seks te laten praten. Dat klopt dus niet.

Ze heeft gewoon zich in te houden. Ze heeft werk te doen. En als ze na 6 jaar nog steeds niet in de gaten heeft dat ik daar zit om te praten over wetenschap en de menselijke geest dan is ze dom.

En dan heb ik dat ook gezegd tegen haar. Ik heb andere methodes om over seks te praten als ik wil. Ik hoef dat niet met jou te doen. Ze wilt het wel, maar ik doe dat niet. Heb daar geen behoefte aan.

Ze is zinloos. Dat heb ik niet tegen haar gezegd. Maar ik denk het wel. Wie weet zeg ik dat nog wel eens.

Dat ze zinloos is

Overbodig.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:21:16 #221
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41103080

Tijd om te ontspannen. Ik ben dus echt aan het denken om klachten in te dienen nog. Meedere klachten.

Ze ontsporen je. Sowieso heb ik op dit moment weinig behoefte aan seks. Ik heb andere zaken aan mijn kop.

Seks is voor hippies ga ik niet zeggen nu. Maar seks is niet het belangrijkste. En dan deed ze vandaag net alsof seks ineens een groot onderwerp van gesprek moet zijn.

Opgelegd dus ook.

Wat denkt zo iemand bij zichzelf????

Self-improvement is like masturbation had iemand als sig hier. Laat dat nu eens op mij slaan.

Ik haal het grootste orgasme uit verbetering van mezelf. Ik heb op dat moment geen behoefte aan welke vorm van seks dan ook. Omdat verbetering een orgasme is. Verbetering en de lat hoger leggen.

Denkt dat mens dat ik iets tekort kom ofzo

Heeft ze het mis. Ze komt zelf tekort met gebrek aan verstand en inzicht.

En nu stopt dromenvanger. Het is gal spugen. Mensen die denken te weten wat goed voor je is

Mensen die denken te weten hoe jij in elkaar zit

Mensen die denken dat ze je mogen beoordelen
pi_41103356
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:09 schreef Dromenvanger het volgende:
The shining heeft het vaker gehad over het niveau waar we in samen leven. Dat we op hetzelfde niveau moeten leven toch of niet the shining?
Je moet helemaal niks

Je hoeft je domein niet te verdedigen, het is niet van jou en er is toch niemand die sterk genoeg is het van je af te pakken
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:05:01 #223
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41104595
Mijn domein is wel van mij

Daarom heet het domein

Een domein is je bezit. Jij hebt niets te doen op mijn domein. Net zoals ik niets op jou domein te doen heb. Jij moet van mijn domein blijven en ik moet van jou domein blijven. En zo moet jij van ieders domein blijven dat van iemand anders is.

Niemand heeft inbreuk te maken op het domein van iemand anders. En dan nog kun je goed samen leven met mensen.

Maar maakt iemand inbreuk op het domein van iemand anders. Dan mag je met wapens gaan vechten. En wapens zijn dan woorden als het ff kan.

Simpel as that.

Jij hebt helemaal niets te zoeken op mijn domein dus. Hoe graag je dat ook wilt. Ik heb niets te zoeken op jou domein.

Maar kom jij op mijn domein, dan zal ik moeten verdedigen. Pure logica.

Je hebt als mens recht op je gedachtengoed en nog veel meer. Zou te gek worden als dat niet zo is. Wat denk je wel ???? Wat voor wereld wil jij uberhaupt zien? Volgens mij zou jij een hel creeëren als jij het voor het zeggen zou hebben hier. Dus blijf in Godsnaam van mij domein En dan meteen blijf je van andermans domein. Ik ken iemand die maakte altijd inbreuk op het domein van iemand anders middels gesprekken. Die persoon heeft een blauw oog gekregen daardoor van een militair die niet gediend was van wise-asses, en nog steeds verkrachtte hij anderen met praten. Sommige mensen leren het nooit.

Als jij het tegendeel wilt bewijzen dan mag jij je gang gaan. Ben benieuwd zelfs hoe jij denkt daarover.

Maar vandaag is het genoeg geweest, ik ga tv kijken.

Succes met je domein

En blijf van mijn domein. Net zoals jij totaal geen recht hebt om mijn lichaam ooit aan te raken. Sommige zaken zijn bezit. En vooral als het gaat om je lichaam en geest.

Dan kun je hoog en laag springen. Daar verander je niets aan

Tot morgen
  Moderator woensdag 23 augustus 2006 @ 20:05:07 #224
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_41104601
prutzooi!
Mijn site ligt weer eens down
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:09:34 #225
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41104762
Jammer Senesta van je site, misschien een andere host nemen?

Ik ga even weg.

Dat verkrachten van praten van die jongen bij die militair is een verhaal apart. Ik kom daar later op terug. Die jongen die dat blauwe oog kreeg was lastig. Bij iedereen. En alle mensen ontvluchten die persoon. Maar die persoon die plakte zichzelf vast. Die drong zijn mening op en nog meer.

Die maakte dus inbreuk op het domein van anderen. Die liet de mening van iemand anders niet met rust.

Constant doorgaan en doorgaan. Steeds blijven indringen. Alsof het een parasiet was.

Daarom zeg ik van. Bescherm jezelf tegen parasieten en bescherm je domein. Mensen kunnen ook parasieten zijn

Ik ga tv kijken

Morgen verder

Altijd verder
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:14:54 #226
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41104987
Je kunt dus best je mening laten zien. Maar blijf van het domein. Praat maar laat met rust. Ga niet verder dan de toegestane grens. Ga nooit over de grens van het domein van de ander. En ben je een beetje slim, dan weet je meteen waar de grenzen van de ander liggen.

Daarom is die hulpverlener van mij niet intelligent. Die weet na 6 jaar nog steeds niet waar mijn grenzen liggen.

Maar dat hoort bij het spel. Het spel dat ik speel, slimmer worden van die hulp-verlening. Dat is de enige reden dat ik niet ga schelden en me niet meer laat zien. Vandaag kreeg ik nog te horen dat ik zo netjes aan mijn afspraken hou. Nog nooit te laat geweest terwijl ze daar altijd 10 minuten of meer te laat zijn. Het hoort bij het spel dat ik speel. Kijken hoe ze te werk gaan, en vervolgens later reageren daarop. En afstraffen komt vanzelf wel. Al is het indirect.

En the_shining

Ik ben benieuwd hoe jij erover denkt.

Verkrachting dus. Verkrachting is ook inbreuk maken op het domein van een ander. En dan heb ik het niet over het geestelijke domein maar over het lichamelijke domein.

Ga jij dan ook beweren dat het domein van vrouwen niet geldig is? Dat geen enkele vrouw recht heeft op een lichamelijk domein??? Nog sterker, geestelijk en lichamelijk domein. Je verkracht lichamelijk en richt geestelijk schade aan. Ben jij van mening dat jij het recht hebt daarop? Sowieso, denk jij uberhaupt dat je ook maar 1 procent recht hebt op het domein van een ander? Zo jah dan zou ik eens naar een dokter gaan. Je hebt nul komma nul rechten op het domein van een ander. Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar ik leef niet in jou wereld gelukkig

Verklaar U nader

Dan ben ik benieuwd hoe jij je eruit gaat lullen met je gelul dat geen enkel mens een domein heeft.

Pure onzin

Geestelijk en lichamelijk domein. Van wezenlijk belang. Noodzakelijk belang ook.

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 23-08-2006 20:20:17 ]
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:18:01 #227
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41105112
Nu weg dus. Ik kan nog 10 dagen doorgaan, maar het is tijd om lekker tv te kijken

Tot morgen

En morgen is het zo.

Morgen is

Geweldig
  Moderator woensdag 23 augustus 2006 @ 20:21:13 #228
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_41105233
Ja hij doet het weer!

Tot morgen dromenvanger!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:22:31 #229
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41105282
En the shining, en dat is de laatste post nu echt.

Die verkrachting is dan een aanhangsel dat te maken heeft met domeinen. Ik zeg niet dat jij gaat verkrachten omdat je een gebrek hebt aan respect voor domeinen.

Ik geef een voorbeeld waarom geestelijke en lichamelijke domeinen belangrijk zijn. Waarom vrouwen en ook mannen hun eigen domein ten volle moeten verdedigen.

En nu echt weg.

Computer gaat nu meteen uit

Anders blijf ik plakken.
pi_41119444
mogguh
pi_41119667
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 08:13 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_41119866
mogge
pi_41121140
Doet het hier raar of ligt het aan mij?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_41121182
Ik merk niks hier
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:13:38 #235
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41121401
Goede morgen

Koffie!!!!!!

En dan lekker rustig doorgaan
pi_41121503
mogge droom . ik val hier echt bijna in slaap gisteravond beetje laat geworden en zo donker buiten ineens
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:26:23 #237
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41121703
Gewoon meer koffie drinken en dan word je wel wakker

Ik ben ook nog niet helemaal wakker maar dat komt straks wel naar voren weer.

Hier is het ook grijs en bewolkt met regen.
pi_41122189
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:03 schreef nokwanda het volgende:
uhm....
pi_41122198
Pffff...... Kleintjes met pijn zijn zooooooooow zielig
pi_41122399
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:45 schreef vamperotica het volgende:

[..]

uhm....
Nu niet meer nee
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_41122444
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:46 schreef vamperotica het volgende:
Grootjes met pijn ook

maar als kleintjes pijn hebben is dat zowel vor de kleintjes als voor de grootjes zielig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_41122458
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:46 schreef vamperotica het volgende:
owhjee, wat heeft de kleine?
pi_41122756
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Grootjes met pijn ook

maar als kleintjes pijn hebben is dat zowel vor de kleintjes als voor de grootjes zielig.
yup.....
Dat gekrijs... Dat gespartel...die blik in zn oogjes.....
pi_41122801
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:55 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

owhjee, wat heeft de kleine?
krampjes...
Nou ja, maak er maar krampen van
pi_41123005
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:05 schreef vamperotica het volgende:

[..]

yup.....
Dat gekrijs... Dat gespartel...die blik in zn oogjes.....
Dan voel je je knap machteloos ja
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:31:07 #246
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41123478
Is er geen zalf om op de spieren te doen zodat de kramp verdwijnt? Geen tijger-balsem want dat is te sterk dus voor kinderen. Een wonder-zalfje bij de apotheek of heb je dat al geprobeerd? Wonder zalf of wonder olie dus

Gisteren tijdens tv kijken kwam ik een commercial tegen van milde pillen die gewrichts-pijnen doen oplossen. 1 pilletje en van alle spierpijn af. Zo'n middel bedoel ik dus

Vandaag moet ik even op gang komen, gisteren had ik niet zo moeten happen bij the_shining. Hoewel ik vandaag vast en zeker nog een stuk ga schrijven over je eigen domein. Hoe ik op de opleiding geleerd hebt over functie-scheiding en hoe ik scheiding belangrijk vind als het gaat om domeinen van mensen. Dat je echt een veilige haven moet hebben waar niemand in mag komen. Een veilige haven en alsnog interactie. Zelfs interactie via telepathie van mijn part, maar dat is dan bij onderling overleg zo.

Merk dan echt dat ik ontspoord raak als ik te heftig reageer

Maar ik pak het nog wel op allemaal. Vandaag pak ik boel op.

Ik denk dat ik een circel om me heen moet bouwen, een circel die van mij is. Een circel waar mijn energie in blijft zitten. Een circel die hermetisch is afgesloten helemaal. Een circel waar totaal geen invloed van buitenaf in kan komen. Dat is een echt domein. En zo'n domein ga ik nog maken voor mezelf. Zodat niets naar buiten gaat zonder mijn toestemming en zodat niets naar binnen komt zonder mijn toestemming.

Want zis is my life
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:36:02 #247
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41123589
Ik heb de boel al opgepakt Gewoon een bericht schrijven die voor mij okey is en die mijn in het juiste perspectief plaatst en ik zit weer op de juiste weg Zo makkelijk gaat dat, gewoon het overzicht en inzicht terug halen en het is weer in orde.

Ik zit weer in mijn domein

Dido heeft ook een nummer geschreven over het domein, Queen of her domain dus. Waar zij de baas is van haar leven, waar anderen in mogen komen maar waar zij altijd de baas is van alles, anderen mogen met toestemming zoeken en nog meer, maar zij blijft de baas. En zo hoort dat dus nogmaals zo. Niemans is baas over jou leven. Er is niemand die wat te zeggen heeft over jou. Jij bent de baas

En zo hoort dat ook. Baas over lichaam, geest, ziel en eigen huis en tuin

Ook kinderen zouden dat moeten hebben, kinderen die zelf bepalen wat ze doen. Maar het systeem laat dat niet toe. Teveel verplichtingen nog. Zoals school-plicht. En dan zeggen velen dat school-plicht noodzakelijk is. Maar ik zeg dat het gebrek aan beter is. Het is nog niet juist in orde allemaal. Leren en wijzer worden zonder boeken is nog niet aan de orde. Kunnen kinderen leren zonder boeken en leraren, dan kunnen ze de hele dag buiten spelen en nog meer. Als het leren vanzelf gaat dus. Als de wijsheid vanzelf naar voren komt. De wijsheid en de kennis.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:41:47 #248
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41123736
Koffie

Kopje koffie lekker bakkie koffie, jongens daar knap je van op....

Ole
pi_41123975
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Is er geen zalf om op de spieren te doen zodat de kramp verdwijnt? Geen tijger-balsem want dat is te sterk dus voor kinderen. Een wonder-zalfje bij de apotheek of heb je dat al geprobeerd? Wonder zalf of wonder olie dus

Gisteren tijdens tv kijken kwam ik een commercial tegen van milde pillen die gewrichts-pijnen doen oplossen. 1 pilletje en van alle spierpijn af. Zo'n middel bedoel ik dus

Vandaag moet ik even op gang komen, gisteren had ik niet zo moeten happen bij the_shining. Hoewel ik vandaag vast en zeker nog een stuk ga schrijven over je eigen domein. Hoe ik op de opleiding geleerd hebt over functie-scheiding en hoe ik scheiding belangrijk vind als het gaat om domeinen van mensen. Dat je echt een veilige haven moet hebben waar niemand in mag komen. Een veilige haven en alsnog interactie. Zelfs interactie via telepathie van mijn part, maar dat is dan bij onderling overleg zo.

Merk dan echt dat ik ontspoord raak als ik te heftig reageer

Maar ik pak het nog wel op allemaal. Vandaag pak ik boel op.

Ik denk dat ik een circel om me heen moet bouwen, een circel die van mij is. Een circel waar mijn energie in blijft zitten. Een circel die hermetisch is afgesloten helemaal. Een circel waar totaal geen invloed van buitenaf in kan komen. Dat is een echt domein. En zo'n domein ga ik nog maken voor mezelf. Zodat niets naar buiten gaat zonder mijn toestemming en zodat niets naar binnen komt zonder mijn toestemming.

Want zis is my life
Niet dat soort kramp. Maag en darm krampjes komen bijna standaard voor bij baby's omdat hun hele systeem moet wennen aan het opnemen van voedsel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:50:53 #250
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41124028
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:49 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Niet dat soort kramp. Maag en darm krampjes komen bijna standaard voor bij baby's omdat hun hele systeem moet wennen aan het opnemen van voedsel.
Ik dacht dat het een kind was van 5 jaar ofzo.

Maar baby's zijn denk ik inderdaad erg kwetsbaar nog. Maar daar heb ik dus weinig verstand van. Ik zie alleen bij baby's een kwetsbaar iets liggen of zitten. Iets dat nog sterker moet worden en groeien.
pi_41124052
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:06 schreef vamperotica het volgende:

[..]

krampjes...
Waar heeft ie krampen? Buik ofzo?

edit: zie net: buikkrampjes dus sterkte ermee, altijd zielig als je er weinig aan kunt doen
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:53:26 #252
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41124110
Ik moet iets doen aan mijn energie-voorziening hier. Ik merk dat ik moet sleutelen dus. Ook de slaap moet nog beter worden beheerd. Mezelf zie ik soms als machine, kan het niet anders doen als zo. Ik zie mezelf als een soort machine en heb mezelf gewoon goed in te delen en te bewerken en nog meer.

Mind body & soul indelen en dan hoort daar sport ook bij. Hoewel ik liever 3 uur op zolder ga dansen. Rennen of fietsen of kracht-training vind ik saai. Bij dansen kun je tenminste je geest in de dans gooien zodat ook de geest lekker meedoet En bij dansen gebruik je ook al snel alle spieren, alleen heb ik dan meer ruimte nodig, de zolder is te klein om te gaan dansen. Heb dan 10 bij 10 meter nodig of iets dergelijks. Meteen een trampoline erbij
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:53:53 #253
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41124121
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Grootjes met pijn ook

Maar voor kleintjes vind ik het nog zieliger...die snappen nog niet wat er aan de hand is en je kunt ze het niet uitleggen...
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:54:56 #254
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41124165
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:06 schreef vamperotica het volgende:

[..]

krampjes...
sterkte ermee vamp, ik hoop dat de venkelthee snel helpt.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:55:33 #255
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41124189
Goeiemorgen allemaal trouwens
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:56:26 #256
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41124217
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:03 schreef nokwanda het volgende:
Hier doet het trouwens niet raar, het gaat lekker snel zelfs. Geen hapering tijdens het opvragen van de pagina en het posten van een bericht.

Zoals het hoort gelukkig, als fok! hapert dan vind ik dat echt irritant. Gelukkig is het niet meer zo erg als vroeger.

En nog beter, ik heb een snellere verbinding. Stel je moet nog met 4 KB per seconde online zijn

In het begin hier was het echt 4 KB per seconde in 1998.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:56:52 #257
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41124238
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:55 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen allemaal trouwens
Goeie-morgen
pi_41124279
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:56 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Hier doet het trouwens niet raar, het gaat lekker snel zelfs. Geen hapering tijdens het opvragen van de pagina en het posten van een bericht.

Zoals het hoort gelukkig, als fok! hapert dan vind ik dat echt irritant. Gelukkig is het niet meer zo erg als vroeger.

En nog beter, ik heb een snellere verbinding. Stel je moet nog met 4 KB per seconde online zijn

In het begin hier was het echt 4 KB per seconde in 1998.
Dan had je een slechte lijn in 1998, want wij hadden lekker al isdn met gewoon het dubbele!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:59:08 #259
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41124298
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:58 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

Dan had je een slechte lijn in 1998, want wij hadden lekker al isdn met gewoon het dubbele!
Telefoonlijn mee begonnen, daarna via de glas-vezel maar ook dat was traag. Hoewel ik niet meer weet hoe traag het was. Ik kan me niet meer voorstellen hoe traag het was. Toen was het niet eens traag omdat je niet beter wist toen. Is het altijd traag dan weet je niet beter.

Nu een hele dvd downloaden binnen korte tijd, waar je vroeger gewoon super lang over deed. Een pagina opvragen was toen al een ramp.

Betere tijden nu gelukkig
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:59:10 #260
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41124300
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:31 schreef Mirage het volgende:
Maar er is wel meer loos en het is ook niet duidelijk of de zaken verband houdne met elkaar.
Het lijkt van niet (maar kan natuurlijk wel).

Ik heb ook iedere keer pijn op mijn rug en op mijn borstkast.
Laatst hebben ze mij al een longfoto laten maken om te kijken of daar iets zit,
maar dat leek in orde.
(ze verdachten mij van longembolie, ik was heel bang dat ze iets ernstigers tegen kwamen)

Maar dat leek in orde.

Ik loop er al wat langer mee, maar ik kwam nooit aan mijzelf toe.
Het duurt ontzettend lang voordat ik naar ene arts ga.. en altijd als ik mezelf een schop verkoop "en nu ga je", is er iets loos in mijn omgeving en gaat dat voor.
Maar nu ben ik begonnen en nu gaan ze door tot ze weten wat er loos is.
jee Mirage

goed dat je je nu grondig laat onderzoeken. Sterkte ermee en pas goed op jezelf hoor
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:06:15 #261
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41124567
Cannibal Corpse staat op

Hier een lekker nummer waar ik sadistisch van wordt, sadistisch zonder de neiging te hebben om andermans domein te stelen of in te dringen, het is dan een spel en een uitnodiging dat andere domeinen mee doen met het spel Domeinen opfokken Ik laat mezelf opfokken door die muziek en hoop dan dat de Goddelijke gedeelde domeinen zichzelf op gaan fokken zodat het grote geheel als Goddelijk domein sterker wordt, fok the fokking fok . Dus the prodigy is legaal Vooral ideaal als anderen je domein in willen komen, dan ga je gewoon het spel sterker spelen. Lang leve het spel Het fokking the fokking fok fok fok fok. Tok tok!!!! Tok Tok!!!! Fokking fok

Een soort actie-reactie-ketting-reactie En dan mag iedereen the prodigy luisteren of cannibal corpse. Iedereen mag opfokken van alles. Zodat het sterker wordt en Goddelijk. En ik ben niet te zeggen dat iedereen dat mag, ik zeg alleen dat in het spel niets verboden is. Komen ze aan je, dan vecht je terug.

Welcome to the thunderdome

The prodigy - breathe

Breathe with me.

Breathe the pressure,
Come play my game Ill test ya.
Psychosomatic addict, insane.
Breathe the pressure,
Psycho,-somatic addict, insane.

Come play my game.
Inhale, inhale, youre the victim.
Come play my game.
Exhale, exhale, exhale.

Breathe the pressure,
Breathe the pressure,

Come play my game.
Come play my game.
Exhale, exhale, exhale.

Breathe with me.

Breathe the pressure,
Breathe the pressure,

Come play my game.
Come play my game.
Exhale, exhale, exhale

Onschuldig nummer Maar wel okey. Net als cannibal cropse en nog meer van dat soort stevige muziek Om op te fokken dus

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-08-2006 12:12:45 ]
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:15:48 #262
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41124924

Gewoon opfokken die handel. Wordt overal gedaan ter wereld. Opfokken. Laten we de depressieve mensen nieuwe energie inblazen. Muziekanten doen dat ook dus. Waarom niet eens een flinke dosis pep erin pompen

Ik draag mijn steentje gewoon bij, af en toe een baksteen erin pompen en soms een kiezel-steen. Zolang het maar wordt opgepept.

Master of puppets staat op
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:17:32 #263
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41124983
Kan het niet laten om het hier te schrijven, het blijft ouwehoeren . Is niet erg maar goed, ik moet iets uitvinden. Een power booster in de vorm van anti-depressiva. Zonder dat het een pilletje is. Gewoon iets lanceren. Power power power. Misschien is de gedachte lanceren al genoeg, gewoon blijven schrijven en lanceren en met muziek naar boven uitzenden en contact leggen met het grote geheel. Ik als deel binnen het grote geheel. Nu tijd voor koffie

Die chronisch depressieve mensen die al 20 jaar in bed liggen te slapen moeten de marathon gaan lopen, genoeg geslapen hebben ze
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:30:02 #264
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41125433
Weet je waar ik zin in heb nu

Om mezelf via een adapter aan te sluiten op het electriciteits-net. Metzelf een flinke opppepper geven.

Geen benzine geen kerosine maar nog sterker. Benzine zou goed genoeg zijn op dit moment, maar het kan altijd meer dus. Echt zoveel energie en kracht, totdat het uit elkaar spat. Gewoon voor het opstaan mezelf aansluiten op een kracht-centrale en de hele dag als een snelle jelle tekeer gaan. Speed is dan een lachertje. Koffie is dan water.

Gewoon 200000000 volt erop. Maar dat gaat niet. Eerst moeten de juiste adapters gemaakt worden nog. Maak je niet druk, ik ga mijn vinger niet in het stop-contact steken. Maar het is dus richting de toekomst wel nodig dat ik meer energie ga krijgen. Energie kan niet genoeg aanwezig zijn Ik heb al energie, maar het kan meer en meer. Onbeperkt veel energie.

Kleine edit, de energie zit in de kosmos dus Dus dan is het in principe alleen nodig om de juiste verbinding met de kosmos te krijgen. Geen electriciteitsnet en adapter nodig, de energie uit de lucht halen.

Buiten staan dansen en op een gegeven moment kwam de moon-walk er zomaar uit Dat dansen is echt lekker En zorgt voor een goede oppepper Kosmos bestaat ook uit pure alcohol, dus dan is het misschien ook okey om tot die alcohol-voorraad te komen. Maar dat is een kwestie van doorgaan en doorgaan. Energie aanvullen en niet laten wegslibben

En vooral lachen, dansen, springen en zingen en muziek en koffie en bier en nog meer plezier

Ich brauche Zeit, kein Heroin
kein Alkohol, kein Nikotin
Brauch keine Hilfe, kein Koffein
doch Dynamit und Terpentin
Ich brauche Öl für Gasolin
explosiv wie Kerosin
mit viel Oktan und frei von Blei
einen Kraftstoff wie Benzin

Brauch keinen Freund, kein Kokain
Brauch weder Arzt noch Medizin
Brauch keine Frau, nur Vaselin
etwas Nitroglyzerin
Ich brauche Geld für Gasolin
explosiv wie Kerosin
mit viel Oktan und frei von Blei
einen Kraftstoff wie Benzin

Gib mir Benzin

Es fließt durch meine Venen
Es schläft in meinen Tränen
Es läuft mir aus den Ohren
Herz und Nieren sind Motoren

Benzin

Willst du dich von etwas trennen
dann musst du es verbrennen
Willst du es nie wieder sehen
lass es schwimmen in Benzin

Ich brauch Benzin

Gib mir Benzin

[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-08-2006 12:44:10 ]
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:46:21 #265
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41125911
Zo nu even rust

Ik moet echt omhoog gaan dus. Daarom schrijf ik het ook even op. Het schrijven opent de deuren en de wegen en nog meer. Straks weer dansen.

Nu metallica luisteren.

Ik ga de lucht dus in nog. Er komt een tijd dan ga ik echt vliegen. En dan doe ik het stap voor stap, en als the_shining vraag waarom niet nu. Dan zeg ik dat het niet vanzelf gaat, je moet werken om iets te krijgen. Je kunt niet vliegen zonder voorbereiding. Misschien eist het nog 4 jaar voorbereiding. Maar goed, ik voel profijt van de inspanningen en daarom ga ik dus ook door. Voelde ik het profijt niet dan lag ik nu depressief in bed Dit houdt mijn depressie dus tegen. Doorgaan hiermee.

Voor niets gaat de zon op.

Dus ik werk door richting het ultieme

En ik voel me iedere dag beter dan goed, maar ultiem nog niet. En na ultiem komt meer dan de 10. Altijd de lat hoger leggen

Vooral in het voelen en denken en nog veel meer
pi_41127793
Koffie hier. Maar echt wakker worden lukt niet vandaag ben ik bang
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:16:43 #267
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41128700
Ik ben ook nog aan de koffie, ben al redelijk wakker maar het kan altijd nog meer wakker.

Echt wakker ben ik nog nooit geweest in het leven. Ik weet dat ik nooit wakker ben geweest. Zelfs op mijn meest heldere momenten kan het nog een graad beter. En dan wil ik richting de toekomst constant wakker zijn. Constant wakker

Dan is het leven meteen een stuk makkelijker. Bij het indutten overdag krijg ik vanzelf te maken met negatieve energie en nog meer zeik.

Ontwaken is helder zijn hier

Dus ik drink me nog koffie even, voel me redelijk helder maar goed, zoals ik altijd zeg, het kan altijd beter

Ik kan dus ook niet stoppen met ontwaken nu, omdat goed niet goed genoeg is Sowieso kan ik niet stoppen

Ik kan alleen maar doorgaan

Vluchten kan niet meer
pi_41128717
leuk, exen op de msn die sex met je willen

Collega is hier even koffie halen opnieuw scheelt mij weer een loopje.
Tis nog altijd erg rustig hier op mijn werk, beetje saai maar ook wel weer lekker.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:18:01 #269
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41128741
Toch niet je laatste ex of wel?
pi_41128768
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Toch niet je laatste ex of wel?
nee gelukkig niet
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:28:26 #271
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41129129
Oeffff

Even opfrissen nu.

Ik ga vandaag wakker worden

Weet je wat het nadeel is aan alcohol? Alcohol brengt in slaap. Tis eigenlijk van de zotte, dan ben ik vanaf 's morgens vroeg bezig om lekker wakker te worden en vervolgens drink ik 2 flessen bier. Na 2 flessen bier is het meteen weer

Maar dan helpt dat biertje wel tegen de stress van de hele dag. Rond 1700 heb ik gewoon zin om af te schakelen helemaal. Dat biertje sla ik dus zeker niet af. Maar ik word er vervolgens weer te moe van.

Misschien is wijn beter of iets anders

Of gewoon helemaal geen alcohol drinken en thee drinken tegen de stress die soms naar voren komt?

Even douchen

Heb zin in de toekomst nog. Helemaal wakker worden

Pas geleden zei ik nog dat alles in slaap moet vallen in mijn leven en omgeving, nu wil ik weer dat het wakker gaat worden

En zo wissel ik nog vaker.

Tot zo

Wisselen is niet erg
pi_41129280
van bier word ik ook altijd erg moe ja. Maar ik kan dan ook slecht tegen alcohol, roken ed
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:45:06 #273
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41129720
Alcohol kon ik vroeger echt veel van op, tegenwoordig totaal niet meer. Vreemd kan zoiets lopen.

Roken is hier ook minder geworden. Ik rook niet meer zoveel als voorheen.

Ben vergeleken met februari dit jaar ook nog eens 8 kilo afgevallen. 95 woog ik werd tijdens het bloedprikken gezegd, en nu zit ik al op de 86,8 ongeveer.

Op naar de 80

Gezondheid is belangrijk hier. Gezondheid en dan gaat het ontwaken vanzelf ook beter. Een ongezond lichaam werkt niet goed. De tempel van de geest moet in orde zijn

Ik sla niet door in gezond willen worden dus, ik neem de tijd voor alles. En ik drink me het biertje en ik rook me de sigaret zolang het nog duurt. Is de tijd daarom te stoppen met roken, dan komt dat vanzelf wel op mijn pad.

Ik heb de instelling dat alles op het pad moet komen, gewoon het pad volgen en geen inspanning leveren, dat is de lekkerste manier van leven Vanzelf Zonder moeite

Even roken buiten. Frisse douche genomen en dat doet echt goed

Frisheid is belangrijk hier ook. Fris in alles. Een frisse wind die door het hoofd waait

In principe mag er altijd een briesje door mijn hoofd waaien. Dat het hoofd helemaal open staat en dat er dan altijd wind doorheen waait die de vervuiling en gedachtes doet wegblazen Geen gesloten hoofd dus, gewoon alle ramen en deuren open Dat is het beste, een totaal open mind hebben en dan is het gevoel vanzelf geweldig. Geen geslotenheid en opgeslotenheid. Alles wagenwijd open en dan lekker laten waaien
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:49:11 #274
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41129848
Ogen open ook

Oren open

En the mind open

En dan feestuh Bier heb ik straks zeker zin in. En daarvan ga ik straks ook zeker drinken een paar 2 en morgen iets meer. Morgen weekend vieren
pi_41130147
ik ga morgen weer lekker het weekend in morgenavond weer gezellig naar de wekelijkse automeeting en dan lekker rustig weekend daarna
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:59:35 #276
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41130186
Weekend

Immer weekend. Ik heb iedere dag weekend nog. Maar goed, ik ga nog werken. Maar mijn bedoeling is dat mijn werk straks ook als weekend aanvoelt Mijn toekomstige werk mag niet als werk aanvoelen Mijn werk moet weekend zijn Het leukste werk dat bestaat. Anders kunnen ze me de pot op

Altijd zaterdag Een weekend die het hele jaar duurt. Vrijdag en zaterdag voor altijd

Auto heb ik nog niet dus, lijkt me handig een auto. Maar auto komt ook nog een keer. Ik kijk positief naar voren, wat ik nu niet heb, kan altijd nog komen

Alles soll recht kommen

Das ook een uitspraak

Die positiviteit is dus echt hier. Als ik soms een bericht schrijf dan bulder ik het bijna uit van het lachen omdat ik gewoon lekker in het vel zit. Kan tenminste weer lachen vaker. Had het daar gisteren nog over. Ik zei dat ik soms gewoon 15 minuten achter elkaar moet lachen zonder reden en dat het beter is dan huilen, gisteren buiten nog, ik schoot gewoon constant in de lach . Gaven ze me gelijk in over dat lachen en huilen, maar dat is dus ook logisch. Lachen is veel beter
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:05:03 #277
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41130359
Smiley overdosis smiley overdosis.

Red alert red alert. Maar die smiley's benadrukken dus de vreugde ook. Dat ik verlost ben bijna. En dan zonder Christus. Ik heb mezelf verlost Ik ben Christus nul komma nul schuldig in mijn verlossing, die heeft nooit een hand uitgestoken naar mij. Ik heb alles alleen moeten doen. Met enige hulp van mensen. Zonder hulp van God En zeker met behulp van fok ook, zonder die duizenden berichten was ik nooit gezond geworden zoals nu. Zonder God maar met Fok En met de juiste mood en stemming en vooral met de juiste instelling.

Waarschijnlijk nog duizenden berichten te gaan

Maar goed, de laatste loodjes wegen het lichts. Dus ik zal niet vaak meer hoeven te gebruiken

Alleen nog maar en

[ Bericht 24% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-08-2006 15:11:06 ]
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:09:23 #278
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41130493
Auto meeting trouwens, is dat speciaal voor citroen

Of komen daar meerdere merken samen? En ga je dan racen tegen elkaar of wat? Drag-races houden
pi_41130538
Goedzo droom be happy! everything will fall on it's legs

Die meeting is een algemene meeting voor allerlei getunede wagens maar ik trek meestal met de leden van de suzuki tuningclub op (jaja i know ik heb een citroen )

Vaak is het gewoon wat kletsen, muziek luisteren, andere auto's bewonderen en gewoon wat lol hebben en ontspannen.

Racen doen ze eigenlijk niet vaak, en als ze het gaan doen gaan wij snel ervandoor, geen zin in gezeik met de cops
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:13:10 #280
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41130620
Suzuki is een goed merk ook

Maar zo heb je weinig slechte merken. Sommigen zeggen dat Alfa Romeo een onbetrouwbaar merk is, maar dat weet ik dus niet. Kan zijn dat die mensen toevallig pech hebben aan de auto. Zo heb je bij ieder merk wel eens een fabrieksfout.

Ik wil een audi straks Audi vind ik mooi. En dan echt geen grote audi. Gewoon zo'n audi als een VW golf ongeveer. Audi is echt okey volgens mij Ik zie in ieder geval vaak genoeg mooie audi's rijden Maar zo zie ik meer mooie auto's op de weg.

En wat is mooi, het is een voorkeur ook. Zolang de auto maar lekker doet gassen en veilig is Toch heeft de vormgeving van een audi wel wat. Persoonlijke smaak is dat ook. En het auto teken is okey met die 4 ringen. Wat is de naam van auto teken? Embleem symbool? Of heeft dat een speciale naam?

Races mag niet nee, moeten ze eigenlijk aparte stukken weg voor bouwen. Maar dat zal wel te gevaarlijk zijn. Maar goed, de kermis is ook op eigen risico
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:17:27 #281
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41130774
Happy trouwens zeer zeker Gewoon opgewekt en blij om in leven te zijn. Zorgen weg en ellende weg. En optimistisch richting de toekomst dus. Vooral optimistisch richting de toekomst. Inzien dat het allemaal goed komt ook. Vertrouwen op een goede afloop. En met dat vertrouwen gaat vanzelf een gedeelte van de huidige onzekerheid in het nu weg.

Als ik groot vertrouwen heb in de toekomst, dan voel ik me in het nu gewoon stukken beter. Als ik zeg dat de toekomst niet goed komt of als ik twijfels heb aan een goede afloop van de toekomst. Dan heeft dat gewoon invloed op mijn huidige stemming ook.

Daarom alleen maar optimistisch, zoveel mogelijk. En als het ff niet lukt, dan ga ik weer peppen en moet ik mezelf met de zweep geven
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:28:33 #282
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41131083
Nog 20 berichten en we kunnen naar deel 126

Air air air. Het is luchtig here

Bier staat koud. Bitburger

Rond 16:00 zal het wel op ideale temperatuur zijn. En dan drink ik 2 biertjes en daarna weer koffie en thee. Gewoon even een moment nemen om 2 biertjes te pakken. 2biertjes = 2 halve liters, dus 4 glazen ongeveer. 5 glazen denk ik eerder.

Genieten van het juiste gevoel. Genieten van de verlossing en oplossing. Genieten van de genezing, heling en gezondheid.

Wat nou manisch depressief

2e diagnose laat ik nog stellen. Zeker te weten ben ik niet meer ziek nu Ben gezonder dan gezond aan het worden Kan zijn dat er nog enige ziekte inzit, maar de wortel wordt getrokken straks. De wortel van alles gaat er nogmaals uit. Het was ook nooit een ziekte, het was ontwaking. Het was juist genezing inplaats van ziekte. Het was bewustwording en veel meer. Je kunt dat onmogelijk ziekte noemen. Het was een grote kans en mogelijkheid om eindelijk eens echt tot een mooi leven te komen. Het was een mogelijkheid en kans op een nieuwe geboorte

Op naar het jaar 4000

Op naar het jaar 6666

In the year 6666, where people live eternal life
Where people have all they need.
Where there is no reason to fight.
Where it is the biggest party in the universal flight

Eigen nummer maken nog. Ga ik een nummer schrijven over het jaar 6666

[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-08-2006 15:34:37 ]
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:46:31 #283
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41131659
Ben ik weer even

Ik was even buiten aan het denken ....

Waarom zouden we wachten zolang tot het jaar 6666.

Waarom zetten we de datum niet op 06-06-6666 dit jaar of volgend jaar. Dat we gewoon de datum gaan aanpassen dus. Gewoon goed inschatten wanneer de tijd daar is om alles op 6 te zetten en gewoon afstappen van de telling van Christus

Als ik het voor het zeggen had hier, dan wist ik het wel

Ik zou gaan onderzoeken wanneer het beste moment is om alles te zetten op de 6.

Tis ff wennen maar dan heb je waarschijnlijk wel wat.

6666 duurt nog super lang, we kunnen beter die datum naar ons toehalen volgens mij. Wie weet heeft dat wel toegevoegde waarde ook.

Leven we uberhaupt in het jaar 2006? Ik heb op dit het idee dat het veel later is, op dit moment heb ik ook het idee dat het een eeuwigheid is, het nu moment voelt aan als eeuwigheid Het eeuwige leven heb ik dus zeker al, sowieso krijg ik dat dit leven nog. Voor Christus een hele telling aan de gang. Wat heeft Christus betekend voor ons dat we zijn telling zijn gaan handhaven?

Maar goed, ik richt nog een partij op. De partij van.....raad maar eens welke partij Tis in ieder geval geen Christelijke partij

Hij heeft toch alleen maar gestraft? Chrisus was alleen maar kwaad en boos altijd. En was wraak-zuchtig ook nog eens. Hoe de bijbel omschreven staat dus. Wraak nemen omdat Adam en Eva gesnoept hebben van lekkere verboden vruchten. Wat the heck?

De partij van Satan dus. Die partij moet in leven geroepen worden nog. En dan echt geen donkere kleding en duivelse gezichten op een negatieve manier. Lichte kleuren in overvloed. Helder lichte kleuren.

Fantasy

En wederom niet bedoeld met de grootste serieusheid. Hoewel ik toch iets ervan meen nu.

Ik ben gewoon aan het zoeken en zoeken

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-08-2006 15:51:35 ]
  donderdag 24 augustus 2006 @ 16:14:17 #284
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41132524
Biertje

Ik wel Zeg maar als jullie bier willen, dan open ik een online tap waar je echt bier kunt tappen gratis Alle bieren tappen voor 0 cent per glas Glazen ook gratis. Het glas dat bij het bier hoort. Dus geen amstel of brand uit een grolsch glas Brand uit een brand-glas, amstel uit een amstel-glas en grolsch uit een grolsch glas Zoals het hoort

Meteen het nummer van Metallica nu

It's electric

ps. Die tap moet ik nog uitvinden dus. Op dit moment is de echte ultieme bar nog niet open jammer genoeg. Komt nog wel naar voren.

www.supergratismegadownloadingproductsandalotmore.org

Ik roep maar wat

[ Bericht 30% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-08-2006 16:21:04 ]
pi_41132870
Ja lekker biertje
  donderdag 24 augustus 2006 @ 16:28:13 #286
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41132972
Lekker inderdaad

1 bier smaakt naar meer bier Ik zei net wel dat ik moe word van bier, toch heb ik zin in een 50 liter vat Maar goed, 2 flessen of 3 flessen is ook meer als genoeg.

Net een wesp in huis Die beesten kunnen me dus echt op de kast jagen, ik vind die beesten zo onnuttig als maar zijn kan. Niet dat ze honing gaan maken. Ze gaan binnen van last zijn. Alleen maar lastig zijn die beesten. Net zat die wesp tegen het raam en toen heb ik meteen de lamellen dicht gemaakt, dus hij zit nu lekker opgesloten achter de lamellen

Ik wilde de electrische vliegenmepper gebruiken maar die moet eerst 10 keer hoger zijn opgevoerd voordat ik op een wesp afstap. Ik moord dus niet, alleen wespen en lastige vliegen. Zeker als die beesten zelf agressief overkomen. Aggressieve vliegen zijn er ook nog genoeg. Laat staan agressieve wespen. Zulk tuig gaat eraan en gaat voor de bijl. Toch is tam maken beter, zo'n wesp africhten en via gedachtes naar buiten zetten. De meest milde oplossing, maar als ik word aangevallen zonder dat ik zelf heb aangevallen ga ik al snel over op een snelle oplossing van het probleem. Ik wil rust verdomme. Dus ook rust van wespen en vliegen

Killer-bees

Metallica - Turn the page

Missie gaat verder

Op de sloffen en met blinddoek en armen vast gebonden maak ik de missie nog af

[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-08-2006 16:34:34 ]
pi_41134016
bijna tijd
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:14:40 #288
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41134588
Uitklokken ????

Ik ga zo inklokken bij C1000. Even een paar boodschappen doen

3 blikken bier halen nog. Vroeger ging ik tot 0500 stappen op donderdag, dus dan drink ik nu thuis een paar blikjes
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:25:18 #289
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41134890
Ben even weg

Weet je trouwens dat de stichting brein mij gigantisch op de wekker werkt? Niet eens zozeer hetgeen waar ze mee bezig zijn. De naam dus.

Stichting brein zou gebruikt moeten worden om hersen-ziektes mee te genezen. Net zoals het kanker fonds een goed fonds is en de kanker stichting dus ook. Een stichting brein die zich alleen bezig houdt met piraterij is niet goed. Te beperkt. Het menselijk brein is te belangrijk en zij hebben de naam stichting brein opgeeist onterecht dus. En dan snap ik niet dat geen enkele wetgeving of instelling daar iets tegen doet

Stichting brein houdt zich niet bezig met gezonde hersens. Ze hebben gewoon een naam gejat en gebruiken die naam voor foute doeleindes. Als ze nou bezig waren om de geestelijke ontplooiing te stimuleren, maar zelfs dat doen ze niet. Het enige dat ze doen is controleren op downloaden. Waarom is de naam stichting brein dan in Godsnaam geoorloofd op dat gebied? Totaal geen bestaansrecht. Gewoon afnemen die naam en zorgen dat een juiste instelling die naam krijgt. Kan me dus echt storen daaraan.

Dat ze de naam stichting brein gewoon terug geven en geven aan een echte juiste instelling dus.

Noemen ze zich van mijn part..." Stichting anti piraterij". Of ..." Stichting laat de artiesten zwemmen in het geld".

Maakt niet uit hoe ze zichzelf noemen, stichting brein moet voor iets anders staan.

Stichting brein zal best goede visies hebben, maar ze hebben de naam uit handen te geven. Ze hebben die naam te geven aan mensen die zich inzetten voor gezonde hersens dus.

Aldus mijn mening. Ik stoor me gigantisch daaraan dus

Even weg nu

Meteen sigaretten kopen

[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-08-2006 17:31:19 ]
  donderdag 24 augustus 2006 @ 18:04:44 #290
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41135895
Daarbij heeft stichting brein niets te zoeken in mijn computer. Niemand heeft wat te zoeken in mijn computer. Ze kunnen hoog en laag springen. Mijn gegevens uit mijn computer halen en mijn surf-gedrag achterhalen is een groter strafbaar feit dan het downloaden van muziek of films. Ik hoop dus ook dat tele-2 zo betrouwbaar is richting de klanten dat ze nooit toegeven. En dan hoop ik dat iedere provider betrouwbaar is richting de klanten. Anders krijg ik al snel het idee van reservoir dogs. Van verlinkers. Je gaat toch niet je klanten verlinken? Ik zou eerder brein een oor aannaaien als ik al die providers was. Stichting brein verdienen ze geen rooie cent aan.

En ik download maar af en toe.

Brein is crimineel straks. Dus kom maar op. Niemand heeft wat te maken met wat ik op internet doe. Privacy misschien???? Ooit gehoord van privacy. Bij kinder-porno is dat anders, maar zo krijg je steeds een nieuw feit dat meespeeld. Als het gaat om onschuldige mensen dan hebben ze totaal niets te maken ermee. Ze mogen niet iedereen controleren. Ze moeten de criminelen najagen en zich inzetten tegen ziektes. En vooral moeten ze een andere naam nemen dan stichting brein. Stichting brein is bedoeld om hersenziektes te genezen. En niets anders. Die naam past helemaal niet bij ze. Ik heb hele andere associaties bij die naam ook. En ik heb het altijd bij het rechte eind

Dat stichting brein zich gaat bezig houden met zinvolle zaken, aids-bestrijding bijvoorbeeld.

Meeste muzikanten zijn toch al stinkend rijk, daarbij is muziek maken meer bedoeld als hobby. Laat die artiesten lekker 1000 euro verdienen, ze zijn puur bezig met hobby. In ieder geval doen die downloads niet ter zake zo erg. Het zet ook nog eens tot koopgedrag aan.

Maar goed, dat is mijn mening dus. Ik hou sowieso niet van zulke instellingen die mensen een pleziertje niet gunnen. Kan daar echt op kotsen dus

10 euro voor 1 cd is ook te duur. 3 euro per cd is genoeg. Lekker laag die kosten. De prijs van cd's zoals in de bibliotheek. En dan toestaan dat je af en toe iets doet downloaden.

De klant is koning, de burger is God. En een stichting als brein moet opzouten.

Artiesten moeten blij zijn dat mensen luisteren ernaar. Het geld moet echt op een tweede plek staan dus. Muziek moet bedoeld zijn om vooruit te gaan. Dus zoveel mogelijk mensen moeten zoveel mogelijk muziek krijgen. Dus tegen de laagste prijs die mogelijk is.

[ Bericht 23% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-08-2006 18:12:32 ]
  donderdag 24 augustus 2006 @ 18:13:43 #291
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41136104
Ik dacht van, ik zeg het even

Nu brand bier

En rage against the machine. Netjes geleend in de bibliotheek, dus ik heb betaald

6 cd's voor bijna 10 euro. Dat is meer dan genoeg, teveel zelfs, ik verlang 20 cent voor 10 cd's, maar goed, de bibliotheek is ook geld kwijt. Het geld groeit me niet op de rug. Ik ga dus echt niet iedere week voor 100 euro muziek kopen. Belachelijk. En dan die artiesten zien zwemmen in het geld zeker . Zoals die Robbie Williams die iedere dag 50,000 euro verdiend. Heeft die gast niet genoeg geld? Volgens mij wel. Dus voortaan biedt hij zijn muziek maar gratis aan.

Dat ze mij maar uitbetalen dat ik uberhaupt muziek luister

Wederom de rollen eens omdraaien.

Mensen die muziek luisteren krijgen 10 cent per nummer dat ze aanschaffen. Hoef je geen muziek meer te kopen maar krijg je 1,60 euro per album in de winkel

Alle rolloen omdraaien dus. Koop je bij Albert Heyn eten, dan krijg je geld toebetaald omdat je de moeite doet tot eten. En ga zo door.

Je koopt nooit meer wat, je krijgt wat omdat je je best doet ergens voor. Muziek luisteren is meer inspanning dan muziek maken vaak ook nog eens. Maar niet altijd. Het is evenveel moeite. Het kost beide energie. En het is beide bedoeld voor het algemene doel. Voor het algemene doel bedoeld als de muziek de juiste insteek biedt dus.

Vooruitgang, afbraak, verbetering en ontwaking plus slapen.

Laat artiesten en luisteraars samen werken. En ook producenten en consumenten. Laat alles richting 0 gaan.

Geen 2 partijen maar 1 partij.

0 en 1.

Misschien 0 partijen dus.

[ Bericht 13% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-08-2006 18:19:15 ]
pi_41136402
Waar ik van die muziekmaatschappijen enzo altijd schijtziek van wordt is dat ze je alles en iedereen opdringen.

Je mag niet downloaden maar je betaald wel een heffing op blanco cd's en dvd's

Je mag niet kopieren maar op elke afspeelapparaat betaal je geld