sport stuur heb ik niet neequote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Opvoeren die auto
300 Km per uur binnen de bebouwde komEn als ze je aanhouden zeg je gewoon dat je die 30 voor 300 aanzag. Wel ff opletten dat kinderen de weg niet oversteken maar dat lukt wel
Heb je ook een sport-stuur of ga je die nog aanschaffen of wil je die niet?
Koop je die spullen via internet of via een winkel?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
sport stuur heb ik niet neehoeft ook niet zo nodig.
Ik kijk gewoon wat ik goedkoop 2e hands kan krijgen allemaalgewoon een beetje budget opleuken zeg maar
![]()
Via internetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Koop je die spullen via internet of via een winkel?
2e hands is okey als je niet stinkend rijk bentEn vaak genoeg van goede kwaliteit volgens mij. Producten die nieuw zijn die gaan daarbij ook vaak genoeg kapot door fabrieksfouten.
Das het betere werkquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Via internet![]()
Bv sport uitlaat kost nieuw bijna 400 euro voor mijn auto. Deze is misschien 1000km oud en kost me 7 tientjes![]()
zo moet je het hebben. Je moet er alleen wel geduld voor hebben. Er moet maar net iemand zijn die van zo'n ding af wil
Waarom stel je het uit dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Als het aan mij ligt liever vandaag dan morgen
Haastige spoed is zelden goedquote:
Haal je maar niets in je hoofd, je hebt het enkel tegen jezelf.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Toevallig dat het tegen jou was.
Over die gespannenheid even. Het gaat ook erom dat mensen mij met rust moeten laten. En volgens mij liet jij me niet met rust toen met dat conflictquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Haal je maar niets in je hoofd, je hebt het enkel tegen jezelf.
Je moet helemaal niksquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:09 schreef Dromenvanger het volgende:
The shining heeft het vaker gehad over het niveau waar we in samen leven. Dat we op hetzelfde niveau moeten leven toch of niet the shining?
uhm....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:03 schreef nokwanda het volgende:
Doet het hier raar of ligt het aan mij?
Nu niet meer neequote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:46 schreef vamperotica het volgende:
Pffff...... Kleintjes met pijn zijn zooooooooow zielig
owhjee, wat heeft de kleine?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:46 schreef vamperotica het volgende:
Pffff...... Kleintjes met pijn zijn zooooooooow zielig
yup.....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Grootjes met pijn ook
maar als kleintjes pijn hebben is dat zowel vor de kleintjes als voor de grootjes zielig.
krampjes...quote:
Dan voel je je knap machteloos jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
yup.....
Dat gekrijs... Dat gespartel...die blik in zn oogjes.....![]()
Niet dat soort kramp. Maag en darm krampjes komen bijna standaard voor bij baby's omdat hun hele systeem moet wennen aan het opnemen van voedsel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Is er geen zalf om op de spieren te doen zodat de kramp verdwijnt? Geen tijger-balsem want dat is te sterk dus voor kinderen. Een wonder-zalfje bij de apotheek of heb je dat al geprobeerd? Wonder zalf of wonder olie dus
Gisteren tijdens tv kijken kwam ik een commercial tegen van milde pillen die gewrichts-pijnen doen oplossen. 1 pilletje en van alle spierpijn af. Zo'n middel bedoel ik dus
Vandaag moet ik even op gang komen, gisteren had ik niet zo moeten happen bij the_shining. Hoewel ik vandaag vast en zeker nog een stuk ga schrijven over je eigen domein. Hoe ik op de opleiding geleerd hebt over functie-scheiding en hoe ik scheiding belangrijk vind als het gaat om domeinen van mensen. Dat je echt een veilige haven moet hebben waar niemand in mag komen. Een veilige haven en alsnog interactie. Zelfs interactie via telepathie van mijn part, maar dat is dan bij onderling overleg zo.
Merk dan echt dat ik ontspoord raak als ik te heftig reageer
Maar ik pak het nog wel op allemaal. Vandaag pak ik boel op.
Ik denk dat ik een circel om me heen moet bouwen, een circel die van mij is. Een circel waar mijn energie in blijft zitten. Een circel die hermetisch is afgesloten helemaal. Een circel waar totaal geen invloed van buitenaf in kan komen. Dat is een echt domein. En zo'n domein ga ik nog maken voor mezelf. Zodat niets naar buiten gaat zonder mijn toestemming en zodat niets naar binnen komt zonder mijn toestemming.
Want zis is my life
Ik dacht dat het een kind was van 5 jaar ofzo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet dat soort kramp. Maag en darm krampjes komen bijna standaard voor bij baby's omdat hun hele systeem moet wennen aan het opnemen van voedsel.
Waar heeft ie krampen? Buik ofzo?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
krampjes...
Nou ja, maak er maar krampen van
Maar voor kleintjes vind ik het nog zieliger...die snappen nog niet wat er aan de hand is en je kunt ze het niet uitleggen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Grootjes met pijn ook
maar als kleintjes pijn hebben is dat zowel vor de kleintjes als voor de grootjes zielig.
sterkte ermee vamp, ik hoop dat de venkelthee snel helpt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
krampjes...
Nou ja, maak er maar krampen van
Hier doet het trouwens niet raar, het gaat lekker snel zelfs. Geen hapering tijdens het opvragen van de pagina en het posten van een bericht.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:03 schreef nokwanda het volgende:
Doet het hier raar of ligt het aan mij?
Goeie-morgenquote:
Dan had je een slechte lijn in 1998, want wij hadden lekker al isdn met gewoon het dubbele!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:56 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hier doet het trouwens niet raar, het gaat lekker snel zelfs. Geen hapering tijdens het opvragen van de pagina en het posten van een bericht.
Zoals het hoort gelukkig, als fok! hapert dan vind ik dat echt irritant. Gelukkig is het niet meer zo erg als vroeger.
En nog beter, ik heb een snellere verbinding. Stel je moet nog met 4 KB per seconde online zijn
In het begin hier was het echt 4 KB per secondein 1998.
Telefoonlijn mee begonnen, daarna via de glas-vezel maar ook dat was traag. Hoewel ik niet meer weet hoe traag het was. Ik kan me niet meer voorstellen hoe traag het was. Toen was het niet eens traag omdat je niet beter wist toen. Is het altijd traag dan weet je niet beter.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:58 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Dan had je een slechte lijn in 1998, want wij hadden lekker al isdn met gewoon het dubbele!![]()
jee Miragequote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:31 schreef Mirage het volgende:
Maar er is wel meer loos en het is ook niet duidelijk of de zaken verband houdne met elkaar.
Het lijkt van niet (maar kan natuurlijk wel).
Ik heb ook iedere keer pijn op mijn rug en op mijn borstkast.
Laatst hebben ze mij al een longfoto laten maken om te kijken of daar iets zit,
maar dat leek in orde.
(ze verdachten mij van longembolie, ik was heel bang dat ze iets ernstigers tegen kwamen)
Maar dat leek in orde.
Ik loop er al wat langer mee, maar ik kwam nooit aan mijzelf toe.
Het duurt ontzettend lang voordat ik naar ene arts ga.. en altijd als ik mezelf een schop verkoop "en nu ga je", is er iets loos in mijn omgeving en gaat dat voor.
Maar nu ben ik begonnen en nu gaan ze door tot ze weten wat er loos is.
nee gelukkig nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Toch niet je laatste ex of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |