abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:53:53 #253
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41124121
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Grootjes met pijn ook

maar als kleintjes pijn hebben is dat zowel vor de kleintjes als voor de grootjes zielig.
Maar voor kleintjes vind ik het nog zieliger...die snappen nog niet wat er aan de hand is en je kunt ze het niet uitleggen...
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:54:56 #254
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41124165
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:06 schreef vamperotica het volgende:

[..]

krampjes...
Nou ja, maak er maar krampen van
sterkte ermee vamp, ik hoop dat de venkelthee snel helpt.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:55:33 #255
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41124189
Goeiemorgen allemaal trouwens
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:56:26 #256
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41124217
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:03 schreef nokwanda het volgende:
Doet het hier raar of ligt het aan mij?
Hier doet het trouwens niet raar, het gaat lekker snel zelfs. Geen hapering tijdens het opvragen van de pagina en het posten van een bericht.

Zoals het hoort gelukkig, als fok! hapert dan vind ik dat echt irritant. Gelukkig is het niet meer zo erg als vroeger.

En nog beter, ik heb een snellere verbinding. Stel je moet nog met 4 KB per seconde online zijn

In het begin hier was het echt 4 KB per seconde in 1998.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:56:52 #257
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41124238
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:55 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen allemaal trouwens
Goeie-morgen
pi_41124279
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:56 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Hier doet het trouwens niet raar, het gaat lekker snel zelfs. Geen hapering tijdens het opvragen van de pagina en het posten van een bericht.

Zoals het hoort gelukkig, als fok! hapert dan vind ik dat echt irritant. Gelukkig is het niet meer zo erg als vroeger.

En nog beter, ik heb een snellere verbinding. Stel je moet nog met 4 KB per seconde online zijn

In het begin hier was het echt 4 KB per seconde in 1998.
Dan had je een slechte lijn in 1998, want wij hadden lekker al isdn met gewoon het dubbele!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:59:08 #259
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41124298
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:58 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

Dan had je een slechte lijn in 1998, want wij hadden lekker al isdn met gewoon het dubbele!
Telefoonlijn mee begonnen, daarna via de glas-vezel maar ook dat was traag. Hoewel ik niet meer weet hoe traag het was. Ik kan me niet meer voorstellen hoe traag het was. Toen was het niet eens traag omdat je niet beter wist toen. Is het altijd traag dan weet je niet beter.

Nu een hele dvd downloaden binnen korte tijd, waar je vroeger gewoon super lang over deed. Een pagina opvragen was toen al een ramp.

Betere tijden nu gelukkig
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:59:10 #260
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41124300
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:31 schreef Mirage het volgende:
Maar er is wel meer loos en het is ook niet duidelijk of de zaken verband houdne met elkaar.
Het lijkt van niet (maar kan natuurlijk wel).

Ik heb ook iedere keer pijn op mijn rug en op mijn borstkast.
Laatst hebben ze mij al een longfoto laten maken om te kijken of daar iets zit,
maar dat leek in orde.
(ze verdachten mij van longembolie, ik was heel bang dat ze iets ernstigers tegen kwamen)

Maar dat leek in orde.

Ik loop er al wat langer mee, maar ik kwam nooit aan mijzelf toe.
Het duurt ontzettend lang voordat ik naar ene arts ga.. en altijd als ik mezelf een schop verkoop "en nu ga je", is er iets loos in mijn omgeving en gaat dat voor.
Maar nu ben ik begonnen en nu gaan ze door tot ze weten wat er loos is.
jee Mirage

goed dat je je nu grondig laat onderzoeken. Sterkte ermee en pas goed op jezelf hoor
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:06:15 #261
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41124567
Cannibal Corpse staat op

Hier een lekker nummer waar ik sadistisch van wordt, sadistisch zonder de neiging te hebben om andermans domein te stelen of in te dringen, het is dan een spel en een uitnodiging dat andere domeinen mee doen met het spel Domeinen opfokken Ik laat mezelf opfokken door die muziek en hoop dan dat de Goddelijke gedeelde domeinen zichzelf op gaan fokken zodat het grote geheel als Goddelijk domein sterker wordt, fok the fokking fok . Dus the prodigy is legaal Vooral ideaal als anderen je domein in willen komen, dan ga je gewoon het spel sterker spelen. Lang leve het spel Het fokking the fokking fok fok fok fok. Tok tok!!!! Tok Tok!!!! Fokking fok

Een soort actie-reactie-ketting-reactie En dan mag iedereen the prodigy luisteren of cannibal corpse. Iedereen mag opfokken van alles. Zodat het sterker wordt en Goddelijk. En ik ben niet te zeggen dat iedereen dat mag, ik zeg alleen dat in het spel niets verboden is. Komen ze aan je, dan vecht je terug.

Welcome to the thunderdome

The prodigy - breathe

Breathe with me.

Breathe the pressure,
Come play my game Ill test ya.
Psychosomatic addict, insane.
Breathe the pressure,
Psycho,-somatic addict, insane.

Come play my game.
Inhale, inhale, youre the victim.
Come play my game.
Exhale, exhale, exhale.

Breathe the pressure,
Breathe the pressure,

Come play my game.
Come play my game.
Exhale, exhale, exhale.

Breathe with me.

Breathe the pressure,
Breathe the pressure,

Come play my game.
Come play my game.
Exhale, exhale, exhale

Onschuldig nummer Maar wel okey. Net als cannibal cropse en nog meer van dat soort stevige muziek Om op te fokken dus

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-08-2006 12:12:45 ]
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:15:48 #262
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41124924

Gewoon opfokken die handel. Wordt overal gedaan ter wereld. Opfokken. Laten we de depressieve mensen nieuwe energie inblazen. Muziekanten doen dat ook dus. Waarom niet eens een flinke dosis pep erin pompen

Ik draag mijn steentje gewoon bij, af en toe een baksteen erin pompen en soms een kiezel-steen. Zolang het maar wordt opgepept.

Master of puppets staat op
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:17:32 #263
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41124983
Kan het niet laten om het hier te schrijven, het blijft ouwehoeren . Is niet erg maar goed, ik moet iets uitvinden. Een power booster in de vorm van anti-depressiva. Zonder dat het een pilletje is. Gewoon iets lanceren. Power power power. Misschien is de gedachte lanceren al genoeg, gewoon blijven schrijven en lanceren en met muziek naar boven uitzenden en contact leggen met het grote geheel. Ik als deel binnen het grote geheel. Nu tijd voor koffie

Die chronisch depressieve mensen die al 20 jaar in bed liggen te slapen moeten de marathon gaan lopen, genoeg geslapen hebben ze
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:30:02 #264
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41125433
Weet je waar ik zin in heb nu

Om mezelf via een adapter aan te sluiten op het electriciteits-net. Metzelf een flinke opppepper geven.

Geen benzine geen kerosine maar nog sterker. Benzine zou goed genoeg zijn op dit moment, maar het kan altijd meer dus. Echt zoveel energie en kracht, totdat het uit elkaar spat. Gewoon voor het opstaan mezelf aansluiten op een kracht-centrale en de hele dag als een snelle jelle tekeer gaan. Speed is dan een lachertje. Koffie is dan water.

Gewoon 200000000 volt erop. Maar dat gaat niet. Eerst moeten de juiste adapters gemaakt worden nog. Maak je niet druk, ik ga mijn vinger niet in het stop-contact steken. Maar het is dus richting de toekomst wel nodig dat ik meer energie ga krijgen. Energie kan niet genoeg aanwezig zijn Ik heb al energie, maar het kan meer en meer. Onbeperkt veel energie.

Kleine edit, de energie zit in de kosmos dus Dus dan is het in principe alleen nodig om de juiste verbinding met de kosmos te krijgen. Geen electriciteitsnet en adapter nodig, de energie uit de lucht halen.

Buiten staan dansen en op een gegeven moment kwam de moon-walk er zomaar uit Dat dansen is echt lekker En zorgt voor een goede oppepper Kosmos bestaat ook uit pure alcohol, dus dan is het misschien ook okey om tot die alcohol-voorraad te komen. Maar dat is een kwestie van doorgaan en doorgaan. Energie aanvullen en niet laten wegslibben

En vooral lachen, dansen, springen en zingen en muziek en koffie en bier en nog meer plezier

Ich brauche Zeit, kein Heroin
kein Alkohol, kein Nikotin
Brauch keine Hilfe, kein Koffein
doch Dynamit und Terpentin
Ich brauche Öl für Gasolin
explosiv wie Kerosin
mit viel Oktan und frei von Blei
einen Kraftstoff wie Benzin

Brauch keinen Freund, kein Kokain
Brauch weder Arzt noch Medizin
Brauch keine Frau, nur Vaselin
etwas Nitroglyzerin
Ich brauche Geld für Gasolin
explosiv wie Kerosin
mit viel Oktan und frei von Blei
einen Kraftstoff wie Benzin

Gib mir Benzin

Es fließt durch meine Venen
Es schläft in meinen Tränen
Es läuft mir aus den Ohren
Herz und Nieren sind Motoren

Benzin

Willst du dich von etwas trennen
dann musst du es verbrennen
Willst du es nie wieder sehen
lass es schwimmen in Benzin

Ich brauch Benzin

Gib mir Benzin

[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-08-2006 12:44:10 ]
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:46:21 #265
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41125911
Zo nu even rust

Ik moet echt omhoog gaan dus. Daarom schrijf ik het ook even op. Het schrijven opent de deuren en de wegen en nog meer. Straks weer dansen.

Nu metallica luisteren.

Ik ga de lucht dus in nog. Er komt een tijd dan ga ik echt vliegen. En dan doe ik het stap voor stap, en als the_shining vraag waarom niet nu. Dan zeg ik dat het niet vanzelf gaat, je moet werken om iets te krijgen. Je kunt niet vliegen zonder voorbereiding. Misschien eist het nog 4 jaar voorbereiding. Maar goed, ik voel profijt van de inspanningen en daarom ga ik dus ook door. Voelde ik het profijt niet dan lag ik nu depressief in bed Dit houdt mijn depressie dus tegen. Doorgaan hiermee.

Voor niets gaat de zon op.

Dus ik werk door richting het ultieme

En ik voel me iedere dag beter dan goed, maar ultiem nog niet. En na ultiem komt meer dan de 10. Altijd de lat hoger leggen

Vooral in het voelen en denken en nog veel meer
pi_41127793
Koffie hier. Maar echt wakker worden lukt niet vandaag ben ik bang
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:16:43 #267
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41128700
Ik ben ook nog aan de koffie, ben al redelijk wakker maar het kan altijd nog meer wakker.

Echt wakker ben ik nog nooit geweest in het leven. Ik weet dat ik nooit wakker ben geweest. Zelfs op mijn meest heldere momenten kan het nog een graad beter. En dan wil ik richting de toekomst constant wakker zijn. Constant wakker

Dan is het leven meteen een stuk makkelijker. Bij het indutten overdag krijg ik vanzelf te maken met negatieve energie en nog meer zeik.

Ontwaken is helder zijn hier

Dus ik drink me nog koffie even, voel me redelijk helder maar goed, zoals ik altijd zeg, het kan altijd beter

Ik kan dus ook niet stoppen met ontwaken nu, omdat goed niet goed genoeg is Sowieso kan ik niet stoppen

Ik kan alleen maar doorgaan

Vluchten kan niet meer
pi_41128717
leuk, exen op de msn die sex met je willen

Collega is hier even koffie halen opnieuw scheelt mij weer een loopje.
Tis nog altijd erg rustig hier op mijn werk, beetje saai maar ook wel weer lekker.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:18:01 #269
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41128741
Toch niet je laatste ex of wel?
pi_41128768
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Toch niet je laatste ex of wel?
nee gelukkig niet
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:28:26 #271
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41129129
Oeffff

Even opfrissen nu.

Ik ga vandaag wakker worden

Weet je wat het nadeel is aan alcohol? Alcohol brengt in slaap. Tis eigenlijk van de zotte, dan ben ik vanaf 's morgens vroeg bezig om lekker wakker te worden en vervolgens drink ik 2 flessen bier. Na 2 flessen bier is het meteen weer

Maar dan helpt dat biertje wel tegen de stress van de hele dag. Rond 1700 heb ik gewoon zin om af te schakelen helemaal. Dat biertje sla ik dus zeker niet af. Maar ik word er vervolgens weer te moe van.

Misschien is wijn beter of iets anders

Of gewoon helemaal geen alcohol drinken en thee drinken tegen de stress die soms naar voren komt?

Even douchen

Heb zin in de toekomst nog. Helemaal wakker worden

Pas geleden zei ik nog dat alles in slaap moet vallen in mijn leven en omgeving, nu wil ik weer dat het wakker gaat worden

En zo wissel ik nog vaker.

Tot zo

Wisselen is niet erg
pi_41129280
van bier word ik ook altijd erg moe ja. Maar ik kan dan ook slecht tegen alcohol, roken ed
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:45:06 #273
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41129720
Alcohol kon ik vroeger echt veel van op, tegenwoordig totaal niet meer. Vreemd kan zoiets lopen.

Roken is hier ook minder geworden. Ik rook niet meer zoveel als voorheen.

Ben vergeleken met februari dit jaar ook nog eens 8 kilo afgevallen. 95 woog ik werd tijdens het bloedprikken gezegd, en nu zit ik al op de 86,8 ongeveer.

Op naar de 80

Gezondheid is belangrijk hier. Gezondheid en dan gaat het ontwaken vanzelf ook beter. Een ongezond lichaam werkt niet goed. De tempel van de geest moet in orde zijn

Ik sla niet door in gezond willen worden dus, ik neem de tijd voor alles. En ik drink me het biertje en ik rook me de sigaret zolang het nog duurt. Is de tijd daarom te stoppen met roken, dan komt dat vanzelf wel op mijn pad.

Ik heb de instelling dat alles op het pad moet komen, gewoon het pad volgen en geen inspanning leveren, dat is de lekkerste manier van leven Vanzelf Zonder moeite

Even roken buiten. Frisse douche genomen en dat doet echt goed

Frisheid is belangrijk hier ook. Fris in alles. Een frisse wind die door het hoofd waait

In principe mag er altijd een briesje door mijn hoofd waaien. Dat het hoofd helemaal open staat en dat er dan altijd wind doorheen waait die de vervuiling en gedachtes doet wegblazen Geen gesloten hoofd dus, gewoon alle ramen en deuren open Dat is het beste, een totaal open mind hebben en dan is het gevoel vanzelf geweldig. Geen geslotenheid en opgeslotenheid. Alles wagenwijd open en dan lekker laten waaien
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:49:11 #274
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41129848
Ogen open ook

Oren open

En the mind open

En dan feestuh Bier heb ik straks zeker zin in. En daarvan ga ik straks ook zeker drinken een paar 2 en morgen iets meer. Morgen weekend vieren
pi_41130147
ik ga morgen weer lekker het weekend in morgenavond weer gezellig naar de wekelijkse automeeting en dan lekker rustig weekend daarna
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:59:35 #276
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41130186
Weekend

Immer weekend. Ik heb iedere dag weekend nog. Maar goed, ik ga nog werken. Maar mijn bedoeling is dat mijn werk straks ook als weekend aanvoelt Mijn toekomstige werk mag niet als werk aanvoelen Mijn werk moet weekend zijn Het leukste werk dat bestaat. Anders kunnen ze me de pot op

Altijd zaterdag Een weekend die het hele jaar duurt. Vrijdag en zaterdag voor altijd

Auto heb ik nog niet dus, lijkt me handig een auto. Maar auto komt ook nog een keer. Ik kijk positief naar voren, wat ik nu niet heb, kan altijd nog komen

Alles soll recht kommen

Das ook een uitspraak

Die positiviteit is dus echt hier. Als ik soms een bericht schrijf dan bulder ik het bijna uit van het lachen omdat ik gewoon lekker in het vel zit. Kan tenminste weer lachen vaker. Had het daar gisteren nog over. Ik zei dat ik soms gewoon 15 minuten achter elkaar moet lachen zonder reden en dat het beter is dan huilen, gisteren buiten nog, ik schoot gewoon constant in de lach . Gaven ze me gelijk in over dat lachen en huilen, maar dat is dus ook logisch. Lachen is veel beter
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:05:03 #277
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41130359
Smiley overdosis smiley overdosis.

Red alert red alert. Maar die smiley's benadrukken dus de vreugde ook. Dat ik verlost ben bijna. En dan zonder Christus. Ik heb mezelf verlost Ik ben Christus nul komma nul schuldig in mijn verlossing, die heeft nooit een hand uitgestoken naar mij. Ik heb alles alleen moeten doen. Met enige hulp van mensen. Zonder hulp van God En zeker met behulp van fok ook, zonder die duizenden berichten was ik nooit gezond geworden zoals nu. Zonder God maar met Fok En met de juiste mood en stemming en vooral met de juiste instelling.

Waarschijnlijk nog duizenden berichten te gaan

Maar goed, de laatste loodjes wegen het lichts. Dus ik zal niet vaak meer hoeven te gebruiken

Alleen nog maar en

[ Bericht 24% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-08-2006 15:11:06 ]
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:09:23 #278
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41130493
Auto meeting trouwens, is dat speciaal voor citroen

Of komen daar meerdere merken samen? En ga je dan racen tegen elkaar of wat? Drag-races houden
pi_41130538
Goedzo droom be happy! everything will fall on it's legs

Die meeting is een algemene meeting voor allerlei getunede wagens maar ik trek meestal met de leden van de suzuki tuningclub op (jaja i know ik heb een citroen )

Vaak is het gewoon wat kletsen, muziek luisteren, andere auto's bewonderen en gewoon wat lol hebben en ontspannen.

Racen doen ze eigenlijk niet vaak, en als ze het gaan doen gaan wij snel ervandoor, geen zin in gezeik met de cops
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:13:10 #280
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41130620
Suzuki is een goed merk ook

Maar zo heb je weinig slechte merken. Sommigen zeggen dat Alfa Romeo een onbetrouwbaar merk is, maar dat weet ik dus niet. Kan zijn dat die mensen toevallig pech hebben aan de auto. Zo heb je bij ieder merk wel eens een fabrieksfout.

Ik wil een audi straks Audi vind ik mooi. En dan echt geen grote audi. Gewoon zo'n audi als een VW golf ongeveer. Audi is echt okey volgens mij Ik zie in ieder geval vaak genoeg mooie audi's rijden Maar zo zie ik meer mooie auto's op de weg.

En wat is mooi, het is een voorkeur ook. Zolang de auto maar lekker doet gassen en veilig is Toch heeft de vormgeving van een audi wel wat. Persoonlijke smaak is dat ook. En het auto teken is okey met die 4 ringen. Wat is de naam van auto teken? Embleem symbool? Of heeft dat een speciale naam?

Races mag niet nee, moeten ze eigenlijk aparte stukken weg voor bouwen. Maar dat zal wel te gevaarlijk zijn. Maar goed, de kermis is ook op eigen risico
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:17:27 #281
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41130774
Happy trouwens zeer zeker Gewoon opgewekt en blij om in leven te zijn. Zorgen weg en ellende weg. En optimistisch richting de toekomst dus. Vooral optimistisch richting de toekomst. Inzien dat het allemaal goed komt ook. Vertrouwen op een goede afloop. En met dat vertrouwen gaat vanzelf een gedeelte van de huidige onzekerheid in het nu weg.

Als ik groot vertrouwen heb in de toekomst, dan voel ik me in het nu gewoon stukken beter. Als ik zeg dat de toekomst niet goed komt of als ik twijfels heb aan een goede afloop van de toekomst. Dan heeft dat gewoon invloed op mijn huidige stemming ook.

Daarom alleen maar optimistisch, zoveel mogelijk. En als het ff niet lukt, dan ga ik weer peppen en moet ik mezelf met de zweep geven
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:28:33 #282
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41131083
Nog 20 berichten en we kunnen naar deel 126

Air air air. Het is luchtig here

Bier staat koud. Bitburger

Rond 16:00 zal het wel op ideale temperatuur zijn. En dan drink ik 2 biertjes en daarna weer koffie en thee. Gewoon even een moment nemen om 2 biertjes te pakken. 2biertjes = 2 halve liters, dus 4 glazen ongeveer. 5 glazen denk ik eerder.

Genieten van het juiste gevoel. Genieten van de verlossing en oplossing. Genieten van de genezing, heling en gezondheid.

Wat nou manisch depressief

2e diagnose laat ik nog stellen. Zeker te weten ben ik niet meer ziek nu Ben gezonder dan gezond aan het worden Kan zijn dat er nog enige ziekte inzit, maar de wortel wordt getrokken straks. De wortel van alles gaat er nogmaals uit. Het was ook nooit een ziekte, het was ontwaking. Het was juist genezing inplaats van ziekte. Het was bewustwording en veel meer. Je kunt dat onmogelijk ziekte noemen. Het was een grote kans en mogelijkheid om eindelijk eens echt tot een mooi leven te komen. Het was een mogelijkheid en kans op een nieuwe geboorte

Op naar het jaar 4000

Op naar het jaar 6666

In the year 6666, where people live eternal life
Where people have all they need.
Where there is no reason to fight.
Where it is the biggest party in the universal flight

Eigen nummer maken nog. Ga ik een nummer schrijven over het jaar 6666

[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-08-2006 15:34:37 ]
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:46:31 #283
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41131659
Ben ik weer even

Ik was even buiten aan het denken ....

Waarom zouden we wachten zolang tot het jaar 6666.

Waarom zetten we de datum niet op 06-06-6666 dit jaar of volgend jaar. Dat we gewoon de datum gaan aanpassen dus. Gewoon goed inschatten wanneer de tijd daar is om alles op 6 te zetten en gewoon afstappen van de telling van Christus

Als ik het voor het zeggen had hier, dan wist ik het wel

Ik zou gaan onderzoeken wanneer het beste moment is om alles te zetten op de 6.

Tis ff wennen maar dan heb je waarschijnlijk wel wat.

6666 duurt nog super lang, we kunnen beter die datum naar ons toehalen volgens mij. Wie weet heeft dat wel toegevoegde waarde ook.

Leven we uberhaupt in het jaar 2006? Ik heb op dit het idee dat het veel later is, op dit moment heb ik ook het idee dat het een eeuwigheid is, het nu moment voelt aan als eeuwigheid Het eeuwige leven heb ik dus zeker al, sowieso krijg ik dat dit leven nog. Voor Christus een hele telling aan de gang. Wat heeft Christus betekend voor ons dat we zijn telling zijn gaan handhaven?

Maar goed, ik richt nog een partij op. De partij van.....raad maar eens welke partij Tis in ieder geval geen Christelijke partij

Hij heeft toch alleen maar gestraft? Chrisus was alleen maar kwaad en boos altijd. En was wraak-zuchtig ook nog eens. Hoe de bijbel omschreven staat dus. Wraak nemen omdat Adam en Eva gesnoept hebben van lekkere verboden vruchten. Wat the heck?

De partij van Satan dus. Die partij moet in leven geroepen worden nog. En dan echt geen donkere kleding en duivelse gezichten op een negatieve manier. Lichte kleuren in overvloed. Helder lichte kleuren.

Fantasy

En wederom niet bedoeld met de grootste serieusheid. Hoewel ik toch iets ervan meen nu.

Ik ben gewoon aan het zoeken en zoeken

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-08-2006 15:51:35 ]
  donderdag 24 augustus 2006 @ 16:14:17 #284
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41132524
Biertje

Ik wel Zeg maar als jullie bier willen, dan open ik een online tap waar je echt bier kunt tappen gratis Alle bieren tappen voor 0 cent per glas Glazen ook gratis. Het glas dat bij het bier hoort. Dus geen amstel of brand uit een grolsch glas Brand uit een brand-glas, amstel uit een amstel-glas en grolsch uit een grolsch glas Zoals het hoort

Meteen het nummer van Metallica nu

It's electric

ps. Die tap moet ik nog uitvinden dus. Op dit moment is de echte ultieme bar nog niet open jammer genoeg. Komt nog wel naar voren.

www.supergratismegadownloadingproductsandalotmore.org

Ik roep maar wat

[ Bericht 30% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-08-2006 16:21:04 ]
pi_41132870
Ja lekker biertje
  donderdag 24 augustus 2006 @ 16:28:13 #286
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41132972
Lekker inderdaad

1 bier smaakt naar meer bier Ik zei net wel dat ik moe word van bier, toch heb ik zin in een 50 liter vat Maar goed, 2 flessen of 3 flessen is ook meer als genoeg.

Net een wesp in huis Die beesten kunnen me dus echt op de kast jagen, ik vind die beesten zo onnuttig als maar zijn kan. Niet dat ze honing gaan maken. Ze gaan binnen van last zijn. Alleen maar lastig zijn die beesten. Net zat die wesp tegen het raam en toen heb ik meteen de lamellen dicht gemaakt, dus hij zit nu lekker opgesloten achter de lamellen

Ik wilde de electrische vliegenmepper gebruiken maar die moet eerst 10 keer hoger zijn opgevoerd voordat ik op een wesp afstap. Ik moord dus niet, alleen wespen en lastige vliegen. Zeker als die beesten zelf agressief overkomen. Aggressieve vliegen zijn er ook nog genoeg. Laat staan agressieve wespen. Zulk tuig gaat eraan en gaat voor de bijl. Toch is tam maken beter, zo'n wesp africhten en via gedachtes naar buiten zetten. De meest milde oplossing, maar als ik word aangevallen zonder dat ik zelf heb aangevallen ga ik al snel over op een snelle oplossing van het probleem. Ik wil rust verdomme. Dus ook rust van wespen en vliegen

Killer-bees

Metallica - Turn the page

Missie gaat verder

Op de sloffen en met blinddoek en armen vast gebonden maak ik de missie nog af

[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-08-2006 16:34:34 ]
pi_41134016
bijna tijd
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:14:40 #288
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41134588
Uitklokken ????

Ik ga zo inklokken bij C1000. Even een paar boodschappen doen

3 blikken bier halen nog. Vroeger ging ik tot 0500 stappen op donderdag, dus dan drink ik nu thuis een paar blikjes
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:25:18 #289
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41134890
Ben even weg

Weet je trouwens dat de stichting brein mij gigantisch op de wekker werkt? Niet eens zozeer hetgeen waar ze mee bezig zijn. De naam dus.

Stichting brein zou gebruikt moeten worden om hersen-ziektes mee te genezen. Net zoals het kanker fonds een goed fonds is en de kanker stichting dus ook. Een stichting brein die zich alleen bezig houdt met piraterij is niet goed. Te beperkt. Het menselijk brein is te belangrijk en zij hebben de naam stichting brein opgeeist onterecht dus. En dan snap ik niet dat geen enkele wetgeving of instelling daar iets tegen doet

Stichting brein houdt zich niet bezig met gezonde hersens. Ze hebben gewoon een naam gejat en gebruiken die naam voor foute doeleindes. Als ze nou bezig waren om de geestelijke ontplooiing te stimuleren, maar zelfs dat doen ze niet. Het enige dat ze doen is controleren op downloaden. Waarom is de naam stichting brein dan in Godsnaam geoorloofd op dat gebied? Totaal geen bestaansrecht. Gewoon afnemen die naam en zorgen dat een juiste instelling die naam krijgt. Kan me dus echt storen daaraan.

Dat ze de naam stichting brein gewoon terug geven en geven aan een echte juiste instelling dus.

Noemen ze zich van mijn part..." Stichting anti piraterij". Of ..." Stichting laat de artiesten zwemmen in het geld".

Maakt niet uit hoe ze zichzelf noemen, stichting brein moet voor iets anders staan.

Stichting brein zal best goede visies hebben, maar ze hebben de naam uit handen te geven. Ze hebben die naam te geven aan mensen die zich inzetten voor gezonde hersens dus.

Aldus mijn mening. Ik stoor me gigantisch daaraan dus

Even weg nu

Meteen sigaretten kopen

[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-08-2006 17:31:19 ]
  donderdag 24 augustus 2006 @ 18:04:44 #290
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41135895
Daarbij heeft stichting brein niets te zoeken in mijn computer. Niemand heeft wat te zoeken in mijn computer. Ze kunnen hoog en laag springen. Mijn gegevens uit mijn computer halen en mijn surf-gedrag achterhalen is een groter strafbaar feit dan het downloaden van muziek of films. Ik hoop dus ook dat tele-2 zo betrouwbaar is richting de klanten dat ze nooit toegeven. En dan hoop ik dat iedere provider betrouwbaar is richting de klanten. Anders krijg ik al snel het idee van reservoir dogs. Van verlinkers. Je gaat toch niet je klanten verlinken? Ik zou eerder brein een oor aannaaien als ik al die providers was. Stichting brein verdienen ze geen rooie cent aan.

En ik download maar af en toe.

Brein is crimineel straks. Dus kom maar op. Niemand heeft wat te maken met wat ik op internet doe. Privacy misschien???? Ooit gehoord van privacy. Bij kinder-porno is dat anders, maar zo krijg je steeds een nieuw feit dat meespeeld. Als het gaat om onschuldige mensen dan hebben ze totaal niets te maken ermee. Ze mogen niet iedereen controleren. Ze moeten de criminelen najagen en zich inzetten tegen ziektes. En vooral moeten ze een andere naam nemen dan stichting brein. Stichting brein is bedoeld om hersenziektes te genezen. En niets anders. Die naam past helemaal niet bij ze. Ik heb hele andere associaties bij die naam ook. En ik heb het altijd bij het rechte eind

Dat stichting brein zich gaat bezig houden met zinvolle zaken, aids-bestrijding bijvoorbeeld.

Meeste muzikanten zijn toch al stinkend rijk, daarbij is muziek maken meer bedoeld als hobby. Laat die artiesten lekker 1000 euro verdienen, ze zijn puur bezig met hobby. In ieder geval doen die downloads niet ter zake zo erg. Het zet ook nog eens tot koopgedrag aan.

Maar goed, dat is mijn mening dus. Ik hou sowieso niet van zulke instellingen die mensen een pleziertje niet gunnen. Kan daar echt op kotsen dus

10 euro voor 1 cd is ook te duur. 3 euro per cd is genoeg. Lekker laag die kosten. De prijs van cd's zoals in de bibliotheek. En dan toestaan dat je af en toe iets doet downloaden.

De klant is koning, de burger is God. En een stichting als brein moet opzouten.

Artiesten moeten blij zijn dat mensen luisteren ernaar. Het geld moet echt op een tweede plek staan dus. Muziek moet bedoeld zijn om vooruit te gaan. Dus zoveel mogelijk mensen moeten zoveel mogelijk muziek krijgen. Dus tegen de laagste prijs die mogelijk is.

[ Bericht 23% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-08-2006 18:12:32 ]
  donderdag 24 augustus 2006 @ 18:13:43 #291
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41136104
Ik dacht van, ik zeg het even

Nu brand bier

En rage against the machine. Netjes geleend in de bibliotheek, dus ik heb betaald

6 cd's voor bijna 10 euro. Dat is meer dan genoeg, teveel zelfs, ik verlang 20 cent voor 10 cd's, maar goed, de bibliotheek is ook geld kwijt. Het geld groeit me niet op de rug. Ik ga dus echt niet iedere week voor 100 euro muziek kopen. Belachelijk. En dan die artiesten zien zwemmen in het geld zeker . Zoals die Robbie Williams die iedere dag 50,000 euro verdiend. Heeft die gast niet genoeg geld? Volgens mij wel. Dus voortaan biedt hij zijn muziek maar gratis aan.

Dat ze mij maar uitbetalen dat ik uberhaupt muziek luister

Wederom de rollen eens omdraaien.

Mensen die muziek luisteren krijgen 10 cent per nummer dat ze aanschaffen. Hoef je geen muziek meer te kopen maar krijg je 1,60 euro per album in de winkel

Alle rolloen omdraaien dus. Koop je bij Albert Heyn eten, dan krijg je geld toebetaald omdat je de moeite doet tot eten. En ga zo door.

Je koopt nooit meer wat, je krijgt wat omdat je je best doet ergens voor. Muziek luisteren is meer inspanning dan muziek maken vaak ook nog eens. Maar niet altijd. Het is evenveel moeite. Het kost beide energie. En het is beide bedoeld voor het algemene doel. Voor het algemene doel bedoeld als de muziek de juiste insteek biedt dus.

Vooruitgang, afbraak, verbetering en ontwaking plus slapen.

Laat artiesten en luisteraars samen werken. En ook producenten en consumenten. Laat alles richting 0 gaan.

Geen 2 partijen maar 1 partij.

0 en 1.

Misschien 0 partijen dus.

[ Bericht 13% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-08-2006 18:19:15 ]
pi_41136402
Waar ik van die muziekmaatschappijen enzo altijd schijtziek van wordt is dat ze je alles en iedereen opdringen.

Je mag niet downloaden maar je betaald wel een heffing op blanco cd's en dvd's

Je mag niet kopieren maar op elke afspeelapparaat betaal je geld