abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 augustus 2006 @ 18:09:21 #211
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41100827
Ik moet mezelf even corrigeren dus

Ik loop soms te hard van stapel

In de toekomst zullen de bedrijven en instellingen die bestaansrecht hebben overblijven. Heeft KINK FM bestaansrecht dan blijft KINK FM in leven, net als Radio 3.

Heeft mijn computer met het merk microstar bestaansrecht, dan blijft het in leven. Heeft microsoft enig bestaansrecht dan blijft het in leven.

Dat geldt ook voor de tv-zenders.

Een algemeen principe is dat, heb je bestaansrecht dan overleef je, heb je geen recht op bestaan dan ga je dood. Als instelling dus heb ik het over.

Niet alles gaat er aan, de zaken die niet kloppen gaan eraan. En ik denk sterk dat de huidige economie van de meters niet klopt.

Wie weet komt er een totaal andere vorm naar voren straks. Waar je geen stinkend geld hoeft aan te pakken met je handen. Zijn we meteen verlost van die stinkende R&B clips waar ze 100 biljetten in de handen nemen en denken dat ze God himself zijn.

Alles dat geen toekomst-perspectief heeft, gaat eraan.

Ook in de muziek, en ook in de film.

Tom Cruise is een mooi voorbeeld in deze tijd. Die man heeft geen bestaansrecht als acteur. Daarom wordt hij gedumd. Net zoals de Scientoloy Church straks geen bestaansrecht heeft, het Christendom en ook de Islam niet.

En wat blijft er over?

Het goede voor de mens? En zelfs het woord goed is niet toekomst gericht juist. Het gaat om wat juist is voor de mens.

Mensen met goede bedoelingen doen al snel slechte zaken. Wat goed bedoeld is, dan kan uitlopen tot een fiasco.

Maar ik bedoel het toch goed, maar ik bedoelde het toch goed. Bullshit. Je hebt je verstand te gebruiken

Amen

Ik moet mijn ei kwijt dus

En ik schrijf het op, omdat ik het op moet schrijven van mezelf. Schrijf ik het niet op, dan kan ik niet vooruit gaan. En ik moet vooruit.

Maak plaats maak plaats maak plaats, ik heb een ongelofelijke haast. Ik kan niet langer blijven, ik kan niet langer blijven staan. Want ik moet doorgaan !!!!!
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 18:10:20 #212
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41100857
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 18:08 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Waarom stel je het uit dan?
Haastige spoed is zelden goed

Rome en Parijs zijn ook niet in 1 nacht gebouwd. En al heeft het daar lang geduurd met bouwen. Nog steeds vliegt een hotel in de fik met doden en gewonden.

Je kunt beter de tijd nemen en goed werk afleveren dan snel snel snel doen en half werk afleveren.

Kwaliteit dus. Alles draait om kwaliteit in het leven. Het draait om kwaliteit en niets anders dan kwaliteit. Is er geen kwaliteit, dan is het nutteloos en heeft het tevens geen bestaansrecht.

En dan zeg ik niet dat je in 1 minuut kwaliteit moet leveren, je moet je inzetten voor kwaliteit en je moet leren van een wan-prestatie en tevens leren van fouten.

Aldus dromenvanger

En dan voeg ik toe. Als het gaat om je mening, dan draait het ook om kwaliteit. Maar zo draait alles om kwaliteit. Beter is niet goed genoeg.

Maar zo ben ik dus niet de enige die zo denkt, genoeg die ook zo denken. Misschien wel 90 procent van de mensen die zo denkt. En wie weet hebben 100 procent van de mensen wel zo'n instelling in het leven.

Ik bedoel, wie verlangt er nu minder dan het maximum?

Dan ben je toch gek of niet soms?

En het maximum heeft dan niets te maken met geld, ik ben een tegenstander van geld. Ik heb hele andere maatstaven dan rijkdom in geld.

En sorry nog van de vorige keer toen ik niet in mijn vel zat zoals het hoort. Ik ben gewoon vanaf het begin bezig met een soort gevecht om te komen tot een goed gevoel. Ik bedoel toen ik irritant tegen jou bezig was, dat was totaal niet persoonlijk bedoeld, ik had dat ook beter op mezelf kunnen botvieren. Maar soms stijgt de spanning hier zo hoog, of steeg de spanning zo hoog door alles, dat ik gewoon een "slachtoffer" zocht. En dat is fouter dan fout. Ben wel blij dat ik nu een bericht zie van jou Dat je terug bent even En over slachtoffer tussen aanhalingstekens, het was niet slachtoffer zoeken of pesten, het was blindelings schrijven, ik wist niet eens dat ik tegen jou bezig was, het had ook tegen Jan Pieter Huppakeeh kunnen gebeuren. Toevallig dat het tegen jou was.

Ook kwaliteit in het voelen dus. Kwaliteit in het voelen, ervaren, denken en beseffen. Gewoon eens dat het lekker gaat zoals het hoort. Zonder al die ellende en nog meer.

Geen problemen en conflicten. Alles gaat lekker met de flow. Helemaal vanzelf

Heb soms gewoon genoeg ervan, en dat was dus zo. Heb nu echt het idee dat er eindelijk een einde gaat komen aan alle zeik. Dat het eindelijk goed gaat komen.

[ Bericht 24% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 23-08-2006 18:18:14 ]
  woensdag 23 augustus 2006 @ 18:20:56 #213
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41101160
De ellende dus. Vanaf levensjaar 3 hier. Misschien wel eerder maar dat weet ik niet, kan me de eerste jaren niet herinneren en wie weet was het pas vanaf jaar 5. Vanaf het begin was het ellende en stress. Heb je meer dan 27 jaar ellende gehad en stress, dan komt het echt op een keer je strot uit. Chaos in de kop. Nog meer in de kop. Spanning stress, en als je dan de spanning opmerkt dan voel je dat. Als je de lichtste spanning voelt, dan sta je constant onder spanning. Dan is het nooit relaxen. En dat is niet om te huilen. Ik zeg even hoe ik heb moeten leven altijd. Maar nu niet meer Dromenvanger was gespannen en gestressed. Maar nu niet meer Centre-parks

En dan was het niet 24/7 ellende, ook leuke momenten gehad. Maar er zaten altijd spanningen in. Ook op mooie momenten was het niet ontspannen zijn. Mooie momenten waren mooi op het moment, maar het was nooit 100 procent relaxed zijn. Al zat er maar 5 procent spanning op. En vaak meer dan 5 procent. 0 procent spanning heb ik nooit gehad. Nu pas. En als ik nu 0 procent spanning denk te ervaren, dan moet ik wennen eraan en word ik weer gespannen omdat ik niet gewend ben aan ontspanning in het hoofd Maar daar wen ik wel aan. Het gevecht is bijna voorbij. En niet alleen thuis ontspannen zijn, overal ontspannen zijn dus Overal waar ik kom 100 procent ontspannen zijn. Stress en spanning voorgoed verleden tijd Zo hoort het leven te zijn. 1 grote ontspanning.

Nu pas kan ik vaker zeggen.

Ik ben verlost en vrij en verlicht.

Nu pas. Of nu pas. Sommige mensen die 100 worden zijn nog nooit spanningsloos geweest.

Denk soms echt dat die spanningen erin zitten bij iedereen.

Ik schakel ff af, even afschakelen en buiten zitten weer.

Komt tijd komt rust.

Ik voel me opgelucht. Was ook niet van plan om mijn hele leven met problemen te leven.
pi_41101313
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 18:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Toevallig dat het tegen jou was.
Haal je maar niets in je hoofd, je hebt het enkel tegen jezelf.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 18:42:58 #215
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41101783
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Haal je maar niets in je hoofd, je hebt het enkel tegen jezelf.
Over die gespannenheid even. Het gaat ook erom dat mensen mij met rust moeten laten. En volgens mij liet jij me niet met rust toen met dat conflict Je haalt nu zaken naar voren weer. Ik dacht dat ik fout was, maar volgens mij was jij juist degeen die fout bezig was tegen mij. Maar nogmaals, ik moet dat hele topic terug zoeken en de aanleiding vinden. Dan post ik dat wel eens. Dan zoek ik op waarom ik tegen jou begon uit te vallen. Tegen Nokwanda ben ik uitgevallen zonder reden, dat weet ik 100 procent zeker. Dat was gezeur van mijn kant. Gezeur en vooral een dwaalspoor en complete stress aan de kop. Stress die wellicht tot leven geroepen is door mensen als jou Mensen die anderen niet met rust laten. Mensen die anderen het leven zuur maken. En daar hoort Nokwanda dus alles behalve niet bij. Dus ik ga even op een andere tour nu.

Jij was degeen die zich begon te bemoeien met mijn leven.

En ik had even genoeg misschien ervan. Ik had misschien genoeg van mensen die zich bemoeien met andermans zaken.

Jij was degeen die mij aan het beoordelen was op dat moment.

En toen viel ik tegen jou uit

Zo is het gegaan ongeveer. Je dacht even mij te mogen beoordelen. Maar dan moet ik even dat topic terug zoeken.

Wie weet heb ik wel rechtmatig gehandeld

En hoe jij reageerd nu, haal je maar niets in je hoofd. Ook die toon bevalt me niet.

Toen ik tegen Nokwanda bezig was, toen was het onterecht. Een van de liefste dames hier. Wellicht de liefste op de gedeelde plaats met Mirage, Marietje en Senesta en de rest hier. Mensen die zich niet bemoeien met anderen. En dan ben ik net als jou, ik had met met Nowakanda bemoeid, over topic-titels die zogenaamd veelzeggend moeten zijn Grootste onzin, maar goed, ik vergeef het mezelf omdat ik constant onder druk handel, en dus ook geen mensen nodig heb als jou, die mij beoordelen. Ik vind het al een schande dat er uberhaupt een oordeel geveld wordt, waar dan ook ter wereld.

Maar jij was mij aan het uitlachen en nog meer volgens mij. Dat ik mijn visies en mijn theorie moet gaan oefenen in de praktijk.

Net zoals je net bezig was waarom ik het niet nu doe. En dan vertel ik je dat ik tijd nodig heb

Dus misschien moet jij je niets in de kop halen nu

Amen

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 23-08-2006 18:50:47 ]
  woensdag 23 augustus 2006 @ 18:46:25 #216
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41101891
Maar goed, ik ga buiten zitten.

The_shining. Ik weet niet wat jij nu wilt bereiken. Maar ik wil eeuwige rust

Dus laat me ook met rust. En ik haal me niets in mijn hoofd dus. Ik wil juist een leeg hoofd hebben

Dus maak jij je maar geen zorgen over wat ik me eventueel in mijn hoofd kan halen allemaal.

Het enige dat ik in mijn hoofd ga halen is eeuwige rust Meer hoef ik niet. Ik wil geen conflict in welke vorm dan ook.

Totaal geen conflicten meer. Nergens op deze wereld. Eeuwige vrede hier. Overal.

Dat ik in mijn ondertitel heb staan dat het tijd is voor the grote wraak dat hoort er even bij. Heeft niets met individuen te maken maar met grote instellingen en politieke macht. Daar richt ik me op voortaan.

Maar ik ga naar buiten weer

Lekker ontspannen en genieten van mijn welverdiende rust.

Tot zo

En zo kan binnen 5 of 30 minuten zijn. Of van 30 minuten tot 2 uur.

Ligt eraan, hoe de bries in mijn hoofd staat
  woensdag 23 augustus 2006 @ 18:51:01 #217
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41102074

Tot zo

Na de commercial verder
  woensdag 23 augustus 2006 @ 18:55:23 #218
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41102211
Korte commercial over wonder super magic Libresse for women. Die alles doet oplossen in het niets. Maandverband en inlegkruisjes zonder het te hoeven dragen

Dus ik ga even verder.

The_shining. Je was toen bezig dat ik veel deed schrijven en weinig deed toevoegen volgens mij. Je was bezig dat ik in de praktijk moet bezig zijn.

Laat mijn woorden nu theorie en praktijk tegelijk zijn

Dat ik toen heftig reageerde op jou, dat zij zo.

Ik ben niet gediend van wise-asses die denken grappig of meer te zijn. Daarom moest ik jou aanpakken.

En dan had ik het dus tegen jou ook.

Paar berichten geleden excuses aangeboden, gelukkig dat jij even op de juiste manier gereageerd heb. Zodat ik weet hoe de vork in de steel zat

Peace brother

Laten we samen op gelijk niveau komen

Zoals jij dat graag wilt

Nu echt weg.

Volgende commercial is voor incontinente bejaarden.

Super pampers, die pampers overbodig maakt
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:09:37 #219
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41102685
Geen commercials nu. Publieke omroep is speaking. De EO.

Ik zat buiten te denken aan the_shining. En ik dacht bijna bij mezelf...

" The shining moet mij als God zien".

Ik wilde bijna via het netwerk daarboven richting the shining gaan, hem op de knieeën zetten en hem laten zeggen......

" Dromenvanger, ik zie jou als menselijke God.....jij hoeft niet op mijn niveau te komen, ik hoef alleen maar op jou niveau te komen, zodra ik op jou niveau ben, zal ik ook Goddelijk zijn".

Maar dat doe ik dus niet

Ik ben bescheiden

Maar ik had de neiging om the_shining te laten zeggen. " Dromenvanger, jij bent de menselijke God op deze planeet, ik bied mijn excuses aan en heb het volste vertrouwen in jou capaciteiten".

Maar dat hoeft niet. Mocht the shining denken dat ik naar zijn niveau ga dan heeft hij het mis. Net zoals anderen niet naar mijn niveau hoeven te komen.

Al worden hier topics geopend met alleen maar das of lcd of lsd als titel.

Zal mij een worst wezen.

Mijn instelling is vrijheid en blijheid.

Ik laat anderen met rust en anderen laten mij met rust.

En omdat we elkaar met rust laten, kunnen we samen de grootste lol beleven.

En dan ben ik nog geen God. Mijn doel is Goddelijk worden. En mijn doel is vrijheid en blijheid. En mijn doel is eeuwig leven, en mijn doel is geen ziektes en oorlog. En mijn doel is eeuwig feest. En ultieme rijkdom zonder te werken.

Pas als ik al mijn doelen bereikt heb. Mag ik mezelf God noemen.

Dus the shining hoeft mij geen God te noemen.

Het enige dat hij hoeft te doen is mij met rust laten.

En dan is dit tevens het laatste bericht richting the shining.

Aan mij heb je geen kind, ga je mij het leven zuur maken dan moet ik verdedigen. Omdat verdediging van je domein belangrijk is.

The shining heeft het vaker gehad over het niveau waar we in samen leven. Dat we op hetzelfde niveau moeten leven toch of niet the shining?

Laat mij nu niet op jou niveau willen leven.

Ik pas daarvoor.

En als het moet dan gooi ik een troef
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:16:39 #220
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41102912
Mijn instelling is vrijheid en blijheid dus niemand hoeft mij als God te zien

Om misverstanden te voorkomen, ik doe waarvan ik denk dat het goed is of juist is. Ik doe wat ik moet doen.

Mensen proberen met rust te laten dus ook wel. Zoveel mogelijk mensen met rust laten. En dan hoop ik vanzelf dat ze mij met rust laten ook.

God ben ik nog niet, word ik wel nog. Eeuwig leven komt eraan.

Maar het gaat me om hoe mensen met elkaar omgaan dus. Via opvoeding krijg je dat mee. Ouders die jou de les lezen, school die jou de les leest. Onderling scholieren die elkaar pesten en het leven zuur maken. Op het werk lastige collega s

Vandaag op de zorg waar de vrouwelijke hulpverlener haar haar in een bepaalde houding deed om mooi te lijken voor mij. Begint ze zelfs te vertellen of ik niet over seks wil praten met haar

Ik kan zo een klacht indienen. Als ik over seks wil praten dan doe ik dat hier wel.

Als zij over seks wilt praten dan doet ze dat maar met haar man. Zo knap is ze niet. En bijster intelligent ook niet.

Ik ben daar dus niet van gediend. Dat betekend onprofessioneel gedrag. Ik ben daar puur wegens zakelijke redenen, en zelfs zakelijk is het niet. Ik heb ze niet nodig.

Snap dat ook niet. Alsof ik behoefte heb om daar te praten over seks. Ik heb andere middelen om te praten over seks.

Alsof ik afhankelijk ben daar.

Volgens mij wilde ze gewoon een reactie uitlokken. Die amateur. Ik zou haar moeten aanschijten.

Hoe ze het bracht ook.

En dan ben ik niet vies van seks-praat dus

Maar op een professionele instelling hoeft dat niet. Alsof zij mij weten te vertellen wat ik nodig heb. Die vrouw wilde dat gewoon hebben op dat moment.

Misschien ga ik wel een klacht indienen nog. Vaker is ze bezig met dingen tijdens het gesprek. Toespelingen maken de hele tijd. Haar goed doen en nog meer.

Ik vind dus echt dat je seksuele gevoelens en sowieso gevoelens buiten spel moet zetten als hulpverlener.

Je bent bezig met je werk en je hebt je in te houden.

Mondriaan zorg

Een bende amateuren bij elkaar

En over met rust laten dan maar. Om het spel te spelen en de post goed af te sluiten.

Je kunt dan zeggen dat die hulpverlener vrijheid moet krijgen en mij moet gaan versieren door met haar haar te wapperen en mij over seks te laten praten. Dat klopt dus niet.

Ze heeft gewoon zich in te houden. Ze heeft werk te doen. En als ze na 6 jaar nog steeds niet in de gaten heeft dat ik daar zit om te praten over wetenschap en de menselijke geest dan is ze dom.

En dan heb ik dat ook gezegd tegen haar. Ik heb andere methodes om over seks te praten als ik wil. Ik hoef dat niet met jou te doen. Ze wilt het wel, maar ik doe dat niet. Heb daar geen behoefte aan.

Ze is zinloos. Dat heb ik niet tegen haar gezegd. Maar ik denk het wel. Wie weet zeg ik dat nog wel eens.

Dat ze zinloos is

Overbodig.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:21:16 #221
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41103080

Tijd om te ontspannen. Ik ben dus echt aan het denken om klachten in te dienen nog. Meedere klachten.

Ze ontsporen je. Sowieso heb ik op dit moment weinig behoefte aan seks. Ik heb andere zaken aan mijn kop.

Seks is voor hippies ga ik niet zeggen nu. Maar seks is niet het belangrijkste. En dan deed ze vandaag net alsof seks ineens een groot onderwerp van gesprek moet zijn.

Opgelegd dus ook.

Wat denkt zo iemand bij zichzelf????

Self-improvement is like masturbation had iemand als sig hier. Laat dat nu eens op mij slaan.

Ik haal het grootste orgasme uit verbetering van mezelf. Ik heb op dat moment geen behoefte aan welke vorm van seks dan ook. Omdat verbetering een orgasme is. Verbetering en de lat hoger leggen.

Denkt dat mens dat ik iets tekort kom ofzo

Heeft ze het mis. Ze komt zelf tekort met gebrek aan verstand en inzicht.

En nu stopt dromenvanger. Het is gal spugen. Mensen die denken te weten wat goed voor je is

Mensen die denken te weten hoe jij in elkaar zit

Mensen die denken dat ze je mogen beoordelen
pi_41103356
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:09 schreef Dromenvanger het volgende:
The shining heeft het vaker gehad over het niveau waar we in samen leven. Dat we op hetzelfde niveau moeten leven toch of niet the shining?
Je moet helemaal niks

Je hoeft je domein niet te verdedigen, het is niet van jou en er is toch niemand die sterk genoeg is het van je af te pakken
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:05:01 #223
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41104595
Mijn domein is wel van mij

Daarom heet het domein

Een domein is je bezit. Jij hebt niets te doen op mijn domein. Net zoals ik niets op jou domein te doen heb. Jij moet van mijn domein blijven en ik moet van jou domein blijven. En zo moet jij van ieders domein blijven dat van iemand anders is.

Niemand heeft inbreuk te maken op het domein van iemand anders. En dan nog kun je goed samen leven met mensen.

Maar maakt iemand inbreuk op het domein van iemand anders. Dan mag je met wapens gaan vechten. En wapens zijn dan woorden als het ff kan.

Simpel as that.

Jij hebt helemaal niets te zoeken op mijn domein dus. Hoe graag je dat ook wilt. Ik heb niets te zoeken op jou domein.

Maar kom jij op mijn domein, dan zal ik moeten verdedigen. Pure logica.

Je hebt als mens recht op je gedachtengoed en nog veel meer. Zou te gek worden als dat niet zo is. Wat denk je wel ???? Wat voor wereld wil jij uberhaupt zien? Volgens mij zou jij een hel creeëren als jij het voor het zeggen zou hebben hier. Dus blijf in Godsnaam van mij domein En dan meteen blijf je van andermans domein. Ik ken iemand die maakte altijd inbreuk op het domein van iemand anders middels gesprekken. Die persoon heeft een blauw oog gekregen daardoor van een militair die niet gediend was van wise-asses, en nog steeds verkrachtte hij anderen met praten. Sommige mensen leren het nooit.

Als jij het tegendeel wilt bewijzen dan mag jij je gang gaan. Ben benieuwd zelfs hoe jij denkt daarover.

Maar vandaag is het genoeg geweest, ik ga tv kijken.

Succes met je domein

En blijf van mijn domein. Net zoals jij totaal geen recht hebt om mijn lichaam ooit aan te raken. Sommige zaken zijn bezit. En vooral als het gaat om je lichaam en geest.

Dan kun je hoog en laag springen. Daar verander je niets aan

Tot morgen
  Moderator woensdag 23 augustus 2006 @ 20:05:07 #224
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_41104601
prutzooi!
Mijn site ligt weer eens down
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:09:34 #225
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41104762
Jammer Senesta van je site, misschien een andere host nemen?

Ik ga even weg.

Dat verkrachten van praten van die jongen bij die militair is een verhaal apart. Ik kom daar later op terug. Die jongen die dat blauwe oog kreeg was lastig. Bij iedereen. En alle mensen ontvluchten die persoon. Maar die persoon die plakte zichzelf vast. Die drong zijn mening op en nog meer.

Die maakte dus inbreuk op het domein van anderen. Die liet de mening van iemand anders niet met rust.

Constant doorgaan en doorgaan. Steeds blijven indringen. Alsof het een parasiet was.

Daarom zeg ik van. Bescherm jezelf tegen parasieten en bescherm je domein. Mensen kunnen ook parasieten zijn

Ik ga tv kijken

Morgen verder

Altijd verder
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:14:54 #226
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41104987
Je kunt dus best je mening laten zien. Maar blijf van het domein. Praat maar laat met rust. Ga niet verder dan de toegestane grens. Ga nooit over de grens van het domein van de ander. En ben je een beetje slim, dan weet je meteen waar de grenzen van de ander liggen.

Daarom is die hulpverlener van mij niet intelligent. Die weet na 6 jaar nog steeds niet waar mijn grenzen liggen.

Maar dat hoort bij het spel. Het spel dat ik speel, slimmer worden van die hulp-verlening. Dat is de enige reden dat ik niet ga schelden en me niet meer laat zien. Vandaag kreeg ik nog te horen dat ik zo netjes aan mijn afspraken hou. Nog nooit te laat geweest terwijl ze daar altijd 10 minuten of meer te laat zijn. Het hoort bij het spel dat ik speel. Kijken hoe ze te werk gaan, en vervolgens later reageren daarop. En afstraffen komt vanzelf wel. Al is het indirect.

En the_shining

Ik ben benieuwd hoe jij erover denkt.

Verkrachting dus. Verkrachting is ook inbreuk maken op het domein van een ander. En dan heb ik het niet over het geestelijke domein maar over het lichamelijke domein.

Ga jij dan ook beweren dat het domein van vrouwen niet geldig is? Dat geen enkele vrouw recht heeft op een lichamelijk domein??? Nog sterker, geestelijk en lichamelijk domein. Je verkracht lichamelijk en richt geestelijk schade aan. Ben jij van mening dat jij het recht hebt daarop? Sowieso, denk jij uberhaupt dat je ook maar 1 procent recht hebt op het domein van een ander? Zo jah dan zou ik eens naar een dokter gaan. Je hebt nul komma nul rechten op het domein van een ander. Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar ik leef niet in jou wereld gelukkig

Verklaar U nader

Dan ben ik benieuwd hoe jij je eruit gaat lullen met je gelul dat geen enkel mens een domein heeft.

Pure onzin

Geestelijk en lichamelijk domein. Van wezenlijk belang. Noodzakelijk belang ook.

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 23-08-2006 20:20:17 ]
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:18:01 #227
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41105112
Nu weg dus. Ik kan nog 10 dagen doorgaan, maar het is tijd om lekker tv te kijken

Tot morgen

En morgen is het zo.

Morgen is

Geweldig
  Moderator woensdag 23 augustus 2006 @ 20:21:13 #228
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_41105233
Ja hij doet het weer!

Tot morgen dromenvanger!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:22:31 #229
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41105282
En the shining, en dat is de laatste post nu echt.

Die verkrachting is dan een aanhangsel dat te maken heeft met domeinen. Ik zeg niet dat jij gaat verkrachten omdat je een gebrek hebt aan respect voor domeinen.

Ik geef een voorbeeld waarom geestelijke en lichamelijke domeinen belangrijk zijn. Waarom vrouwen en ook mannen hun eigen domein ten volle moeten verdedigen.

En nu echt weg.

Computer gaat nu meteen uit

Anders blijf ik plakken.
pi_41119444
mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_41119667
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 08:13 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_41119866
mogge
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_41121140
Doet het hier raar of ligt het aan mij?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_41121182
Ik merk niks hier
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:13:38 #235
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41121401
Goede morgen

Koffie!!!!!!

En dan lekker rustig doorgaan
pi_41121503
mogge droom . ik val hier echt bijna in slaap gisteravond beetje laat geworden en zo donker buiten ineens
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:26:23 #237
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41121703
Gewoon meer koffie drinken en dan word je wel wakker

Ik ben ook nog niet helemaal wakker maar dat komt straks wel naar voren weer.

Hier is het ook grijs en bewolkt met regen.
pi_41122189
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:03 schreef nokwanda het volgende:
Doet het hier raar of ligt het aan mij?
uhm....
pi_41122198
Pffff...... Kleintjes met pijn zijn zooooooooow zielig
pi_41122399
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:45 schreef vamperotica het volgende:

[..]

uhm....
Nu niet meer nee
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_41122444
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:46 schreef vamperotica het volgende:
Grootjes met pijn ook

maar als kleintjes pijn hebben is dat zowel vor de kleintjes als voor de grootjes zielig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_41122458
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:46 schreef vamperotica het volgende:
owhjee, wat heeft de kleine?
pi_41122756
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Grootjes met pijn ook

maar als kleintjes pijn hebben is dat zowel vor de kleintjes als voor de grootjes zielig.
yup.....
Dat gekrijs... Dat gespartel...die blik in zn oogjes.....
pi_41122801
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:55 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

owhjee, wat heeft de kleine?
krampjes...
Nou ja, maak er maar krampen van
pi_41123005
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:05 schreef vamperotica het volgende:

[..]

yup.....
Dat gekrijs... Dat gespartel...die blik in zn oogjes.....
Dan voel je je knap machteloos ja
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:31:07 #246
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41123478
Is er geen zalf om op de spieren te doen zodat de kramp verdwijnt? Geen tijger-balsem want dat is te sterk dus voor kinderen. Een wonder-zalfje bij de apotheek of heb je dat al geprobeerd? Wonder zalf of wonder olie dus

Gisteren tijdens tv kijken kwam ik een commercial tegen van milde pillen die gewrichts-pijnen doen oplossen. 1 pilletje en van alle spierpijn af. Zo'n middel bedoel ik dus

Vandaag moet ik even op gang komen, gisteren had ik niet zo moeten happen bij the_shining. Hoewel ik vandaag vast en zeker nog een stuk ga schrijven over je eigen domein. Hoe ik op de opleiding geleerd hebt over functie-scheiding en hoe ik scheiding belangrijk vind als het gaat om domeinen van mensen. Dat je echt een veilige haven moet hebben waar niemand in mag komen. Een veilige haven en alsnog interactie. Zelfs interactie via telepathie van mijn part, maar dat is dan bij onderling overleg zo.

Merk dan echt dat ik ontspoord raak als ik te heftig reageer

Maar ik pak het nog wel op allemaal. Vandaag pak ik boel op.

Ik denk dat ik een circel om me heen moet bouwen, een circel die van mij is. Een circel waar mijn energie in blijft zitten. Een circel die hermetisch is afgesloten helemaal. Een circel waar totaal geen invloed van buitenaf in kan komen. Dat is een echt domein. En zo'n domein ga ik nog maken voor mezelf. Zodat niets naar buiten gaat zonder mijn toestemming en zodat niets naar binnen komt zonder mijn toestemming.

Want zis is my life
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:36:02 #247
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41123589
Ik heb de boel al opgepakt Gewoon een bericht schrijven die voor mij okey is en die mijn in het juiste perspectief plaatst en ik zit weer op de juiste weg Zo makkelijk gaat dat, gewoon het overzicht en inzicht terug halen en het is weer in orde.

Ik zit weer in mijn domein

Dido heeft ook een nummer geschreven over het domein, Queen of her domain dus. Waar zij de baas is van haar leven, waar anderen in mogen komen maar waar zij altijd de baas is van alles, anderen mogen met toestemming zoeken en nog meer, maar zij blijft de baas. En zo hoort dat dus nogmaals zo. Niemans is baas over jou leven. Er is niemand die wat te zeggen heeft over jou. Jij bent de baas

En zo hoort dat ook. Baas over lichaam, geest, ziel en eigen huis en tuin

Ook kinderen zouden dat moeten hebben, kinderen die zelf bepalen wat ze doen. Maar het systeem laat dat niet toe. Teveel verplichtingen nog. Zoals school-plicht. En dan zeggen velen dat school-plicht noodzakelijk is. Maar ik zeg dat het gebrek aan beter is. Het is nog niet juist in orde allemaal. Leren en wijzer worden zonder boeken is nog niet aan de orde. Kunnen kinderen leren zonder boeken en leraren, dan kunnen ze de hele dag buiten spelen en nog meer. Als het leren vanzelf gaat dus. Als de wijsheid vanzelf naar voren komt. De wijsheid en de kennis.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:41:47 #248
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41123736
Koffie

Kopje koffie lekker bakkie koffie, jongens daar knap je van op....

Ole
pi_41123975
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Is er geen zalf om op de spieren te doen zodat de kramp verdwijnt? Geen tijger-balsem want dat is te sterk dus voor kinderen. Een wonder-zalfje bij de apotheek of heb je dat al geprobeerd? Wonder zalf of wonder olie dus

Gisteren tijdens tv kijken kwam ik een commercial tegen van milde pillen die gewrichts-pijnen doen oplossen. 1 pilletje en van alle spierpijn af. Zo'n middel bedoel ik dus

Vandaag moet ik even op gang komen, gisteren had ik niet zo moeten happen bij the_shining. Hoewel ik vandaag vast en zeker nog een stuk ga schrijven over je eigen domein. Hoe ik op de opleiding geleerd hebt over functie-scheiding en hoe ik scheiding belangrijk vind als het gaat om domeinen van mensen. Dat je echt een veilige haven moet hebben waar niemand in mag komen. Een veilige haven en alsnog interactie. Zelfs interactie via telepathie van mijn part, maar dat is dan bij onderling overleg zo.

Merk dan echt dat ik ontspoord raak als ik te heftig reageer

Maar ik pak het nog wel op allemaal. Vandaag pak ik boel op.

Ik denk dat ik een circel om me heen moet bouwen, een circel die van mij is. Een circel waar mijn energie in blijft zitten. Een circel die hermetisch is afgesloten helemaal. Een circel waar totaal geen invloed van buitenaf in kan komen. Dat is een echt domein. En zo'n domein ga ik nog maken voor mezelf. Zodat niets naar buiten gaat zonder mijn toestemming en zodat niets naar binnen komt zonder mijn toestemming.

Want zis is my life
Niet dat soort kramp. Maag en darm krampjes komen bijna standaard voor bij baby's omdat hun hele systeem moet wennen aan het opnemen van voedsel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:50:53 #250
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41124028
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:49 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Niet dat soort kramp. Maag en darm krampjes komen bijna standaard voor bij baby's omdat hun hele systeem moet wennen aan het opnemen van voedsel.
Ik dacht dat het een kind was van 5 jaar ofzo.

Maar baby's zijn denk ik inderdaad erg kwetsbaar nog. Maar daar heb ik dus weinig verstand van. Ik zie alleen bij baby's een kwetsbaar iets liggen of zitten. Iets dat nog sterker moet worden en groeien.
pi_41124052
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:06 schreef vamperotica het volgende:

[..]

krampjes...
Nou ja, maak er maar krampen van
Waar heeft ie krampen? Buik ofzo?

edit: zie net: buikkrampjes dus sterkte ermee, altijd zielig als je er weinig aan kunt doen
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:53:26 #252
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41124110
Ik moet iets doen aan mijn energie-voorziening hier. Ik merk dat ik moet sleutelen dus. Ook de slaap moet nog beter worden beheerd. Mezelf zie ik soms als machine, kan het niet anders doen als zo. Ik zie mezelf als een soort machine en heb mezelf gewoon goed in te delen en te bewerken en nog meer.

Mind body & soul indelen en dan hoort daar sport ook bij. Hoewel ik liever 3 uur op zolder ga dansen. Rennen of fietsen of kracht-training vind ik saai. Bij dansen kun je tenminste je geest in de dans gooien zodat ook de geest lekker meedoet En bij dansen gebruik je ook al snel alle spieren, alleen heb ik dan meer ruimte nodig, de zolder is te klein om te gaan dansen. Heb dan 10 bij 10 meter nodig of iets dergelijks. Meteen een trampoline erbij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')