Dat was een Camel spider, die kom ik ook liever niet tegen hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Brr, en bedankt voor je medeleven he![]()
Ach, even op je tong bijten en dan lukt dat welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Tja zal je zien dat ik een spin pak met grootheidswaan.![]()
Nee ik denk niet dat ik daar overheen ga komen.
Het idee er één aan te raken, brr lopen de rillingen over mijn rug.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat was een Camel spider, die kom ik ook liever niet tegen hoordie zijn een halve meter lang ofzo
![]()
In mijn huis lopen helaas ook regelmatig spinnen, gelukkig heb ik een kat die me beschermd(lees: hard wegrent van spinnen
)
Katje mag ook af en toe zijn pleziertjesquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En jij bent zo'n grote vent... lat je dat kleine katje dat doen
Dan zou ik Spiderwoman moeten zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Het voordeel van een beet van een spin dat is dat je misschien spider-man kan worden
Nog eens laten bijten dan maarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan zou ik Spiderwoman moeten zijn.
Heb wel eens een leuke beet te pakken gehad.
Week lang met een heel erg dikke achterpoot gezeten waar nauwelijks op te lopen viel en voordat het niet meer blauw was en niet meer vervelde waren we een maand verder.
dan moet die spin of hierheen komen, of ikmoet weer naar Zuid afrika gaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nog eens laten bijten dan maar
Wie niet waagt die niet wint
nèt gepaktquote:
wel aardigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:50 schreef Metro2005 het volgende:
Middag mirage, alles goed?
En dat is voorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
wel aardig
vanochtend ben ik naar het ziekenhuis geweest en hebben ze "slikfoto's" gemaakt.
Ze nemen iets dat op kalk (?) lijkt, voegen daar een klein beetje water aan toe..
het resultaat, een nog dikker papje dan vla, moet je drinken.
één slok per keer.
In je mond nemen.. even wachten .. en slikken..
ze volgen het goedje dan naar beneden.
Dit wordt een paar keer herhaald.
één keer recht van voren, één maal opzij en één schuin.
Vervolgens werd een boterham in stukjes erdoor gesmeerd (het proefde echt als een hap kalk/cement) en werd het proces herhaald.
4 september krijg ik de uitslag.
Ik ben benieuwd.
mijn eten blijft hangen (al een tijdje).quote:
Oei okee, heel veel sterkte ermee.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:31 schreef Mirage het volgende:
Maar er is wel meer loos en het is ook niet duidelijk of de zaken verband houdne met elkaar.
Het lijkt van niet (maar kan natuurlijk wel).
Ik heb ook iedere keer pijn op mijn rug en op mijn borstkast.
Laatst hebben ze mij al een longfoto laten maken om te kijken of daar iets zit,
maar dat leek in orde.
(ze verdachten mij van longembolie, ik was heel bang dat ze iets ernstigers tegen kwamen)
Maar dat leek in orde.
Ik loop er al wat langer mee, maar ik kwam nooit aan mijzelf toe.
Het duurt ontzettend lang voordat ik naar ene arts ga.. en altijd als ik mezelf een schop verkoop "en nu ga je", is er iets loos in mijn omgeving en gaat dat voor.
Maar nu ben ik begonnen en nu gaan ze door tot ze weten wat er loos is.
Gewoon naar zuid africa !!!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
dan moet die spin of hierheen komen, of ikmoet weer naar Zuid afrika gaan.
Het eerste is voor mij het goedkoopst, het tweede geniet mijn absolute voorkeur. heb ik nog wel een spinnebeetje voor over hoor. Zo erg was het nou ook weer niet. En ik heb van die tabletjes die ik toen kreeg daaaagen lang verrukkelijk geslapen
Veel sterkte ermeequote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:31 schreef Mirage het volgende:
Maar er is wel meer loos en het is ook niet duidelijk of de zaken verband houdne met elkaar.
maar dat leek in orde.
(ze verdachten mij van longembolie, ik was heel bang dat ze iets ernstigers tegen kwamen)
Maar dat leek in orde.
Het duurt ontzettend lang voordat ik naar ene arts ga.. en altijd als ik mezelf een schop verkoop "en nu ga je", is er iets loos in mijn omgeving en gaat dat voor.
Dit speelt nou al zo lang. Ik zit even terug te denken aan de tijd dat je zwanger was en zo vaak moest overgeven dat je haast niet meer gewoon kon slikken. Vroeg me af of er toen iets helemaal fout is gegaan wat over het hoofd gezien is.een raar klein sheurtje of een ontsteking.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:31 schreef Mirage het volgende:
maar dat leek in orde.
Maar dat leek in orde.
Tuurlijk heb je gelijk. Mijn zoon is immers ook King Kefentse the first of Lesothoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Gewoon naar zuid africa !!!!!
Je doet net of je van koninklijke adel bent en wilt gratis vervoer en huisvesting. Alles gratis omdat jij hare majesteit Nokwanda de eerste bent
Waarom zou jij minder zijn dan onze Bea![]()
Ik ben ondertussen terug van gesprek. Veel blah blah blah. En lah lah lah. Hoppah. In principe stelt het echt geen sodemieter voor allemaal. Waar maak ik me soms druk om. Ik ga toch lekker door. Daar een beetje vertellen dat het goed gaat, dat ik mijn hersens laat oplossen, dan word er gelachen gelukkig. En zo gaat dat door
Zolang ze me niet vertellen dat ik gek ben is alles goed
Maar Nok, je gaat vanaf nu als Koninklijke adel door het leven. I insist on that
Rasta adel van mijn part
Dan moeten we daar snel verandering in brengenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je gelijk. Mijn zoon is immers ook King Kefentse the first of Lesotho![]()
Maar ja..... helaas ben ik dan wel een koningin zonder bijbehorend inkomen..... opgelsoten in de gouden kooi der Nederlanden en zonder recht op staatsbezoeken.
Zelf eten verbouwen is nog leuk ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:25 schreef nokwanda het volgende:
op zich niks mis met arbeid. Zolang je betrokken bent bij wat je doet en je het gevoel hebt dat je bijdraagt aan het functioneren van de maatschappij waarin je leeft en weet waarom je dat doet.
Zi is het niet fout om je eigen eten te verbouwen. Het daarna eten brengt heel veel voldoening. Nou ben ik daar niet zo handig in, maar we hebben wel eens bij kennissen elders gelogeerd die dan vroegen: wat wil je eten vandaag? okay..... ga maar plukken in de tuin wat je wil eten dan.
Het zorgt wel dat men wat meer respect krijgt voor wat je eet. Net als wanneer je moet slachten voor je vlees kunt eten. Echt.... het maakt echt dat ik niet zo vaak vlees eet.
Ik ben niet zo afgestompt dat ik dat iedere dag zou kunnen doen hoor.
Maar wat ik wil zeggen is dat door de differentiatie in arbeid de andere mens geenidee heeft wat de een doet en waarom. Want men is er nooit direct bij betrokken.
Zo komen er steeds meer rare functies bij met namen waarvan je denkt: is dit echt nodig? Of is dit gewoon sociale werkverschaffing waar iemand vet voor betaald krijgt.
Net zoals mensen die in commissietje zus en zo zitten omdat het zo fucking interessant staat maar die heel vaak alleen adviesjes uitbrengen en zelf verder niet echt veel doen... lipservice dus.
Zoveel mensen die niet doen wat ze doen met hun hart maar om andere redenen.
sport stuur heb ik niet neequote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Opvoeren die auto
300 Km per uur binnen de bebouwde komEn als ze je aanhouden zeg je gewoon dat je die 30 voor 300 aanzag. Wel ff opletten dat kinderen de weg niet oversteken maar dat lukt wel
Heb je ook een sport-stuur of ga je die nog aanschaffen of wil je die niet?
Koop je die spullen via internet of via een winkel?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
sport stuur heb ik niet neehoeft ook niet zo nodig.
Ik kijk gewoon wat ik goedkoop 2e hands kan krijgen allemaalgewoon een beetje budget opleuken zeg maar
![]()
Via internetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Koop je die spullen via internet of via een winkel?
2e hands is okey als je niet stinkend rijk bentEn vaak genoeg van goede kwaliteit volgens mij. Producten die nieuw zijn die gaan daarbij ook vaak genoeg kapot door fabrieksfouten.
Das het betere werkquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Via internet![]()
Bv sport uitlaat kost nieuw bijna 400 euro voor mijn auto. Deze is misschien 1000km oud en kost me 7 tientjes![]()
zo moet je het hebben. Je moet er alleen wel geduld voor hebben. Er moet maar net iemand zijn die van zo'n ding af wil
Waarom stel je het uit dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Als het aan mij ligt liever vandaag dan morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |