mogge droomquote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Nu genoeg, spontane posts waren het. Vraag me soms af waarom het geschreven wordt. Het komt er spontaan uit en dan schrijf ik het gewoon op.
En nu gewoon weer ouwehoeren hoewel dit ook ouwehoeren is.
Plezier Plezier Plezier!!!!
Maar eerst aan de slag.
Plezier komt nog wel een keer. Maar soms is het hier serieus en dan moet ik gewoon "gal" spugen.
Goede morgenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
mogge droom![]()
Gewoon doorgaan met gal spuwen hevind het wel leuk om te lezen altijd.
Doe maar... ik heb alleen nog maar decafquote:
Zal ik een kopje doorzenden via de lucht of via email?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe maar... ik heb alleen nog maar decaf![]()
Heeft beep krampjes?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:09 schreef vamperotica het volgende:
Vampje zit aan de venkelthee
Das een mooie optiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:10 schreef nokwanda het volgende:
Geen enkele nieuwszender of krant of welk medium dan ook is vrij van invloeden en echt neutraal.
In geen enkele tijd en geen enkel land.
Dus.... als je echt zelf een mening wil vormen lees je en luister en kijk je ze allemaal.
Toch is dat niet helemaal goed. Ik bedoel. Je spreekt mensen aan. Je spreekt als journalist misschien wel 100,000 mensen aan als je een redelijk groot publiek hebt, heb je te maken met een zender als CNN dan spreek je over miljoenen, dan zou die redactie toch echt wel neutraal moeten zijn, anders is het massa hersenspoel-gedrag en dan geldt iedere kleine invloed opgelegd door CNN als ongewenst, erg ongewenst zelfs.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:16 schreef Metro2005 het volgende:
Elke vorm van media is enigszins gekleurd, daar ontkom je nou eenmaal niet aan. Je hebt altijd de mening van bv de journalist of reporter die meespeelt. Emoties ed.
Ohjee, hoop dat het snel over isquote:
Zou jij 100% objectief het nieuws kunnen verslaan als je midden op een slagveld staat, met allemaal lijken rondom om je, waar kinderen vermoord worden en waar zojuist weer een autobom ontploft isquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Toch is dat niet helemaal goed. Ik bedoel. Je spreekt mensen aan. Je spreekt als journalist misschien wel 100,000 mensen aan als je een redelijk groot publiek hebt. Je zou het nieuws dan moeten brengen voor al die mensen zodat al die 100,000 mensen een eigen mening kunnen vormen.
De mening van die ene journalist die zou helemaal niet ter zake mogen doen. Die mening van die journalist die is van lager belang.
Het gaat om de mening van de kijker, lezer of luisteraar. Die moeten een juiste mening kunnen vormen. Daarom is neutraal nieuws zo belangrijk. Zodat iedereen een eigen mening kan vormen. Zonder invloed.
Ik denk het welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zou jij 100% objectief het nieuws kunnen verslaan als je midden op een slagveld staat, met allemaal lijken rondom om je, waar kinderen vermoord worden en waar zojuist weer een autobom ontploft is?
Ik niet. Ik weet dat mijn mening gekleurd is maar sta er desondanks wel kritisch tegenover. Weet dat ook de regeringen van deze slachtoffers morgen ook slachtoffers zullen maken onder de burgers van de andere groep. En dat is even tragisch.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zou jij 100% objectief het nieuws kunnen verslaan als je midden op een slagveld staat, met allemaal lijken rondom om je, waar kinderen vermoord worden en waar zojuist weer een autobom ontploft is?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:25 schreef nokwanda het volgende:
Daarom, DV, heb ik als tiener al geleerd om erg kritisch te zijn waar het dat betreft. En nog leer ik soms en krijg ik nieuwe inzichten in verschillende kanten aan een zaak/oorlog.
Hier ben ik het helemal mee eensquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:05 schreef Dromenvanger het volgende:
En dan voeg ik nog 1 ding toe
Ik denk echt dat onderdrukking invloed heeft op andere mensen. Vooral mensen met een open mind en die sowieso meer in verbinding staan met alles.
Als er gewoon fout wordt omgegaan met mensen en mensen worden opgesloten en mensen worden de mond dood gemaakt dan voelen anderen dat ook. De een zal het niet zo snel voelen maar ondanks dat zal hij het toch meemaken. Hij merkt het verschil niet omdat hij niet open staat voor dat verschil. Maar het verschil is zeker aanwezig. Die mensen weten niet hoe het voelt om in een cel te leven dus.
Hoe het voelt om gebrek aan vrijheid te ervaren omdat ze zelf geen vrijheid ervaren. Je kunt pas verschil in vrijheid ervaren als je beseft hoe het voelt om je vrij te voelen. En dan bedoel ik met cel geen gevangenis maar gewoon de cel in het bestaan. Hoe het voelt om met je geest in een cel te zitten. Ik voel vaak genoeg dat die cel weg is helemaal, dan is het onbeperkt veel ruimte in het bewustzijn. En dat is tevens weer het moment dat het helder is. Dan lijk ik te kunnen vliegen met beide benen op de grond. Vliegen in het hoofdMet het hoofd vliegen. Geen vliegende vliegen in het hoofd. Gewoon het gevoel van de zevende hemel is dat.
Als je als mens zomaar in deze maatschappij leeft zonder je te beseffen hoe het voelt, dan voel je geen vrijheid. Als je als mens alleen maar leeft om te werken en te eten en nog meer, dan zul je ook niet weten hoe het is.
Maar dan zullen er genoeg mensen zijn die wel beseffen dat de algemene sfeer van belang is waar ieder individu invloed op heeft. Ik heb dat al vaak gezegd. 100 miljoen depressieve mensen bepalen in zekere mate de stemming van de totale wereld-bevolking. Vanwege het grote geheel dus ook.
Niemand op deze wereld is gezond en heeft vrijheid. Volgens mij is het zo dat we met z'n allen ziek zijn en dat we met z'n allen op elkaar aangewezen zijn. En daarom juist moet er actief worden ingegrepen tegen landen die onderdrukken en landen die mensen-rechten schenden.
En dan kan ik de grens doortrekken naar lichamelijke ziektes nog en geestelijke ziektes.
We hebben te maken met het grote geheel, het Goddelijke geheel. En is het geheel ziek dan is het deel ziek, en is het deel ziek dan is het geheel ziek.
En zo ga ik nu even ......niets doen
Ik geloof echt in deze theorie. Dat er gewoon overal ziektes in zitten. En dat je zelfs kunt spreken dat aids invloed heeft op alle mensen. Is een aids-patient ziek en voelt hij zich klote en slecht, dan is het geestelijk minder en dan krijg je weer het geval dat het een reactie veroorzaakt richting de algemene stemming en het algemene gevoel.
En dan had ik zelfs aids fout geformuleerd. Juist bij aids kan ik beter zeggen. Zelfs aids komt over alsof aids niets voorsteld als ziekte.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:56 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Vannacht werd Samara wakker en ik ging dus beneden een flesje drinken voor haar maken.
Ik loop met mijn duffe hoofd naar beneden en toen ik bijna beneden was keek ik op.
Ik zag echt een dikke vette mega spin!!!
Whaaaa ik krijg nu nog kriebels.
Ik heb manlief uit zijn bed gesleurd en die heeft hem buiten gezet, brrr wat een grOOOte spin was dat.
Brr, en bedankt voor je medeleven hequote:
Tja zal je zien dat ik een spin pak met grootheidswaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Je moet gewoon over die angst heenkomen senesta. Geef je anders op voor een programma waar je moet gaan liggen in een bak vol vogelspinnen
Ben je voor eens en voor altijd verlost van je spinnen-fobie. Over de drempel stappen dus. De enige manier om van je angst af te komen. Zoveel mogelijk spinnen optillen en aanraken en aaien. Spinnen bijten niet. In de meeste gevallen dus niet. De kans dat je gebeten wordt door een giftige spin is klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |