Verzet voeren tegen de gedachten-politie dus
![]()
Pas geleden ging het erover waarom mijn dossier zo dik is
![]()
Ik zei dus van..." Kijk eens daar, het grote boekwerk komt eraan".
kreeg te horen dat ik karakter had. Maar dat is het niet. Ik laat me dus niet in een hokje stoppen. Zelfs al zijn het de hokjes van Piet Mondriaan
![]()
Als ik kom met een bepaalde theorie en ik krijg te horen dat ik die theorie aan de kant moet leggen en bezig moet zijn met nuttige zaken ( wat nuttig ook moge betekenen) dan ga ik eens zo hard door met die ene theorie.
Ik laat me niet vertellen wat ik wel en niet moet doen. Daarom is mijn dossier zo dik
![]()
Omdat ik gewoon altijd door blijf gaan. Ze proberen je te normaliseren daar. Maar mij krijg je niet in het hokje normaal gestopt
![]()
Geniaal misschien als het ff kan. Maar normaal dus liever niet.
Ze kunnen nog 100 jaar inpraten op mij, ik verander niet.
Toen ze zeiden dat ik mijn wilde haren ga verliezen hadden ze het ook mis. Ben van plan om juist meer wilde haren erbij te krijgen nog
![]()
Dit is pas het begin
![]()
Soms vraag ik me wel eens af wie ze wel niet denken te zijn.
Geef mij maar de parkeer-politie of de normale politie. Die zijn 1010101 maal milder dan de gedachten-politie
![]()
Voel me nogmaals soms als in de film one flew over the chuckoo's nest. Ook die persoon moest zich verzetten tegen de gevestigde orde daar. En ook ik zal dat blijven doen. Van nature zit dat erin. Ik laat me niet de les lezen. Nooit en te nimmer
![]()
Zo, dat lucht op. Koffie wordt gezet en dan ga ik gewoon door met waar ik mee gebleven was.
Ik zal misschien in word eventuele situaties gaan uittypen nog, mogelijke scenario's die straks naar voren kunnen komen. En dat ik dan direct kan reageren. Mensen shockeren daar. Maar zonder agressie. Helemaal niet agressief. Het tegendeel van agressie. Zo kalm mogelijk. Geniaal kalm. Geniaal!!!!! Ik moet de rust zelver zijn en ze mogen totaal geen hoogte krijgen van mij.
Word ik besproken tijdens het staf-overleg dan moeten ze met een bek vol tanden staan
![]()
Gewoon verhalen vezinnen. Dat ik het moederschip van de UFO's gezien heb en nog meer. Alleen dan het risico dat ze medicatie willen verhogen, wilden ze de vorige keer ook op een gegeven moment.
Maar goed, ik verzin wel wat
Ik moet leren acteren nog. Hier op fok! lukt het me aardig tot goed, hier voer ik vaak genoeg een act op die me bevalt. In het echt moet het beter gaan nog. Ik moet leren de situatie te beheersen. Zelfs al heb ik te maken met de gedachten-politie die zich houdt aan bepaalde protocollen.
Die mensen moet ik gek maken. In ieder geval, nooit en te nimmer toegeven.
Ik geef geen cm toe. Geen mm.
Zis is my life
[ Bericht 20% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 23-08-2006 06:36:51 ]