Opgelucht nu?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:21 schreef Thrilled het volgende:
Zegt iemand dus op msn tegen mij, hij was na een tijdje zoeken uitgekomen bij 3 telefoons en hij vond ze allemaal mooi en goed en ik moest helpen met de knoop doorhakken waarschijnlijk... hij geeft 3 linkjes naar telefoons...
dus ik bekijk ze even aandachtig..en zeg tegen hem, van deze 3 zou ik voor nummer 1 gaan...
"..oh ok bedankt.."
"..ik neem nummer 2! bedankt.. "
![]()
![]()
![]()
vraag het dan niet! ik heb kostbare minuten verspiltdt in het uitzoeken van je telefoon en dan neem je alsnog een andere![]()
![]()
ik zal nog eens helpen
dat moest er ff uit, bedankt voor uw aandacht, u kunt weer verder![]()
weet je dat zeker?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:35 schreef tonks het volgende:
ff over blackletter, ze is van mij!!!!!
O was jij die kerel die haar in de navel probeerde te neukenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
weet je dat zeker?
ik heb 'r gister gehad..
wil je nog steeds?![]()
dat soort opmerkingen kwetsen mij, evenals de opmerkingen boven jou post... gelieve niet meer te doen ok?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:39 schreef tonks het volgende:
[..]
O was jij die kerel die haar in de navel probeerde te neuken.
Als jij blackletter aan mij geeftquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:46 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dat soort opmerkingen kwetsen mij, evenals de opmerkingen boven jou post... gelieve niet meer te doen ok?![]()
ik wil wel om dr vechten, een steekduel, met lansen, beide te paard... je weet wel, like back in the old daysquote:
Back in the old days deden wij gewoon elkaar neerschieten dus.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:48 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik wil wel om dr vechten, een steekduel, lansengevecht, beide te paard... je weet wel, like back in the old days![]()
dan was het nu mijn beurt om zeker te reageren?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Back in the old days deden wij gewoon elkaar neerschieten dus.
wat moet je toch met mequote:Op maandag 21 augustus 2006 23:35 schreef tonks het volgende:
ff over blackletter, ze is van mij!!!!!
mannen die om me vechtenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:48 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik wil wel om dr vechten, een steekduel, met lansen, beide te paard... je weet wel, like back in the old days![]()
even een klein plaatje ter verduidelijking
[afbeelding]
ik heb liever zwaardgevechtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:15 schreef tonks het volgende:
In the good 'ol days deden we dat zo thrilled:
[afbeelding]
Ik was de man met het pistool en jij die huilende en dat meisjeBlackletter
jeps zoietsquote:
we deden een zwaardgevechtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:24 schreef Rio het volgende:
Mag ik ook mee duelleren?
[afbeelding]
We kunnen ook gewoon op de vuist wat mij betreft.
Tonks en Thrilled bedoel je. Ik wil ofwel een pistoolduel met de dood als gevolg, ofwel een vuistgevecht tot bloedens toe.quote:
waarom geen zwaardgevechtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:27 schreef Rio het volgende:
[..]
Tonks en Thrilled bedoel je. Ik wil ofwel een pistoolduel met de dood als gevolg, ofwel een vuistgevecht tot bloedens toe.
heb er nog een foto bij gezetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:24 schreef Rio het volgende:
* Rio wordt ook enthousiast. Wel vage foto in fobo, heb je geen betere?
Mag ik ook mee duelleren?
[afbeelding]
We kunnen ook gewoon op de vuist wat mij betreft.
nou leg eens uit dan...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:36 schreef tonks het volgende:
Ik weet wel wat voor een zwaard gevecht thrilled wilde. queer!
ik zal niet in je arm knijpenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:37 schreef tonks het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar ik wil dat niet thrilled, vuillaks!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:37 schreef tonks het volgende:
[..]
[afbeelding]
hhahaha komt je baas dan binnenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:44 schreef Vinno het volgende:
[..]Vetkees, kzit hier op me werk, ei.
En met een knipoog laat hij zijn broek zakken "Hallo vinno!" en dan maakt hij zo'n Zorro Z met zijn lulquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:45 schreef Blackletter het volgende:
[..]
hhahaha komt je baas dan binnen![]()
hahahah:P grote fantasiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:46 schreef tonks het volgende:
[..]
En met een knipoog laat hij zijn broek zakken "Hallo vinno!" en dan maakt hij zo'n Zorro Z met zijn lul.
ersaladequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:44 schreef Vinno het volgende:
[..]
Vetkees, kzit hier op me werk, ei.
Mijn baas niet, die van vinno.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:47 schreef Blackletter het volgende:
[..]
hahahah:P grote fantasie. gaat je baas dan ook meedoen in het gevecht
De business gaat goed dus?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:51 schreef tonks het volgende:
Ik moet vanaf morgen aan de slagelke dag van 9 tot 5
ben je gek in je hoofd gewordenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:51 schreef Vinno het volgende:
Deze week is mijn laatste week, half jaar stage gelopen hier + 7 weken in de zomervakantie gewerkt. Volgende week weer naar school, niet verwacht dat ik het ooit zou zeggen : Ik heb er zin in!
Ja erg he?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:52 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ben je gek in je hoofd geworden![]()
![]()
ja best welquote:
Wil je bij mij komen wonen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:54 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ja best welmoet morgen weer naar school en heb er echt geen zin in
![]()
weet je wel zeker dat je dat wilquote:
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:56 schreef Blackletter het volgende:
[..]
weet je wel zeker dat je dat wil![]()
ga je dan ook voor me zorgen enz![]()
quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:52 schreef Herald het volgende:
was ik maar zo'n player als Chriz2k Tonks
wrom zou je dan willen dat ik bij je kwam wonenquote:
Zodat we kunnen trouwen en vooraltijd samen zijn natuurlijk gekkiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:58 schreef Blackletter het volgende:
[..]
wrom zou je dan willen dat ik bij je kwam wonen
Is dat ene vrouwtje uit je sig niet meer van toepassing?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Zodat we kunnen trouwen en vooraltijd samen zijn natuurlijk gekkie
Neequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:59 schreef Vinno het volgende:
[..]
Is dat ene vrouwtje uit je sig niet meer van toepassing?
heb je een groot huis en veel geld ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Zodat we kunnen trouwen en vooraltijd samen zijn natuurlijk gekkie
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:29 schreef Blackletter het volgende:
[..]
waarom geen zwaardgevechtis veel leuker
Vechten met wapens is zo ... barbaars. Maar ik zal toch als overwinnaar het strijdtoneel verlaten, dus het is mij om het even. En dan ben jij mijn trofeequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:33 schreef Blackletter het volgende:
[..]
heb er nog een foto bij gezet
whoe ik mag de trofee zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:01 schreef Rio het volgende:
[..]
[..]
Vechten met wapens is zo ... barbaars. Maar ik zal toch als overwinnaar het strijdtoneel verlaten, dus het is mij om het even. En dan ben jij mijn trofee![]()
Ja en Ja en we nemen de mooiste kat die ze hebben!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:00 schreef Blackletter het volgende:
[..]
heb je een groot huis en veel geld ?
ohja en ik wil een berner sennen, kat of chinchilla![]()
okequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:02 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja en Ja en we nemen de mooiste kat die ze hebben!
maar... maar jullie hebben niet gevochtenquote:
quote:
nouquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:04 schreef Thrilled het volgende:
[..]eeuwige gezever over katten, honden, chinchilla's, dan is dat weer leuk, dan dit...
oja, en ze wilt ook al geen anaal
have fun
* tonks troostquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:05 schreef Blackletter het volgende:
[..]
nounou maak je me verdrietig
![]()
dat jullie me uberhaupt willen hebbenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:05 schreef Rio het volgende:
So, it's between you and me now Tonks...
Tomorrow at sunset, in front of the saloon.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:07 schreef Thrilled het volgende:
toch wel raar dat een topic over het kiezen van een telefoon eindigt in een battle wie er met mijn vriendin vandoor mag gaan
ipod ? hoezo ipodquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:08 schreef tonks het volgende:
Hey blackletter je mag mijn iPod wel aanraken hoor, hij is nieuw.
okequote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:08 schreef Thrilled het volgende:
ik ga wel verder met mijn zus
die wilt vast wel anaalen houd niet van honden, katten of chinchilla's
Niet gewoon hebben; bezitten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:07 schreef Blackletter het volgende:
[..]
dat jullie me uberhaupt willen hebben![]()
Je kan mijn inmenging niet blijven ontkennenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:11 schreef tonks het volgende:
Hey thrilled ukkie, gaat eens heen.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:12 schreef Thrilled het volgende:
guttegut, het jochie is ook 1 jaartje ouder dan ik
doe eens lief tegen hemquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:11 schreef tonks het volgende:
Hey thrilled ukkie, gaat eens heen.
We kunnen er ook stiekem tussenuit knijpen nu. Waar twee honden vechten etc.quote:
ooooh ik kwam er net achter dat je mevr.M ook wil hebbenquote:
Dan zullen we moeten duelleren.quote:Mijn Mevr.M, afblijven.
samen met Mevr. M zekerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:16 schreef Rio het volgende:
[..]
We kunnen er ook stiekem tussenuit knijpen nu. Waar twee honden vechten etc.
Dan zul jij met haar moeten duelleren, maar dat zoeken we later wel uit joh.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:16 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ooooh ik kwam er net achter dat je mevr.M ook wil hebben.
[..]
Dan zullen we moeten duelleren.
* Rio werpt handschoen toe na Chriz2k hiermee zachtjes in het gezicht te hebben geslagen
dat hoort niet, er hoort voor mij geduelleert te worden, niet ik voor iemand andersquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:18 schreef Rio het volgende:
[..]
Dan zul jij met haar moeten duelleren, maar dat zoeken we later wel uit joh.
hoezo?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:20 schreef Jroc het volgende:
Thrilled is whack!
wanneer is de bruiloft danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:21 schreef Vinno het volgende:
Zo die koffie was lekker.
Kheb weer een boel gemist... Ben ik uitgenodigd voor de bruiloft?
Oh. Dan kies ik voor een duel om jou.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:19 schreef Blackletter het volgende:
[..]
dat hoort niet, er hoort voor mij geduelleert te worden, niet ik voor iemand anders![]()
dan is het goedquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:23 schreef Rio het volgende:
[..]
Oh. Dan kies ik voor een duel om jou.
Nietens.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:24 schreef tonks het volgende:
Hey Rio ze is van mij okee?
En vanavond bij mijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:25 schreef Thrilled het volgende:
zielige figurenvanmiddag zit ze weer lekker bij mij
ze eet bij mij, en 's avonds was het ook de bedoeling dat ze bij mij bleefquote:
Ik weet alleen dat jij haar navel probeerde te neuken..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:26 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ze eet bij mij, en 's avonds was het ook de bedoeling dat ze bij mij bleef
oh je verwacht dat een 4 uur durend wc-bezoek niet opvalt?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat jij haar navel probeerde te neuken..
dat gaat niet eensquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat jij haar navel probeerde te neuken..
Nog erger!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:27 schreef Blackletter het volgende:
[..]
dat gaat niet eensdaar ben ik aan geopereerd
Nadat hij het probeerde jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:27 schreef Blackletter het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat we voor elkaar gemaakt zijn; ik heb ook een litteken op mijn buik !!!11111eins!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:27 schreef Blackletter het volgende:
[..]
nee hij heeft het niet geprobeerdquote:
Dat is niet wat je mij op msn vertelde!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:29 schreef Blackletter het volgende:
[..]
nee hij heeft het niet geprobeerd![]()
heb niet zoveel leuke foto's van mezelfquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:28 schreef Vinno het volgende:
Blackletter, komen er nog meer foto's in je fobo?
hij heeft er wel eens in gelegen toen ik op je kwam liggenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:29 schreef Blackletter het volgende:
[..]
nee hij heeft het niet geprobeerd![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:30 schreef Thrilled het volgende:
[..]
hij heeft er wel eens in gelegen toen ik op je kwam liggen![]()
daar lijkt mijn navel niet eens opquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:30 schreef tonks het volgende:
Thrilled:
Dit is geen vagina:
[afbeelding]
duh, iedereen weet dat je hem hier in moet douwenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:30 schreef tonks het volgende:
Thrilled:
Dit is geen vagina:
[afbeelding]
heb ik jou op msn danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat is niet wat je mij op msn vertelde!
je lult je er steeds moeilijker uit hequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:34 schreef tonks het volgende:
[..]
Uhh probeer het ff niet te verbergen voor je vriendje.
Nouja ik zit er verder niet mee dat zij alles geheim wilt houdenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:35 schreef Thrilled het volgende:
[..]
je lult je er steeds moeilijker uit he
We kunnen je ook gewoon negeren als je dat liever hebt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:35 schreef Thrilled het volgende:
[..]
je lult je er steeds moeilijker uit he
Saai.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:30 schreef Blackletter het volgende:
[..]
heb niet zoveel leuke foto's van mezelf
Okay, puik plan. Mag ik haar in de weekenden?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:38 schreef tonks het volgende:
Hey Rio als wij thrilled nou samen afmaken dan kunnen we blackletter uitwisselen!
is niet nodig, zonder deken kan hij ook niets navertellen me dunkt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:39 schreef tonks het volgende:
Weet jij wat een blanket party is? Thrilled?
Ja dat is okee.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:39 schreef Rio het volgende:
[..]
Okay, puik plan. Mag ik haar in de weekenden?
Je hebt me email...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:40 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik heb wel een aantal pikante foto's van Blackletter, zelf gemaakt.![]()
wil ik ze zienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:40 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik heb wel een aantal pikante foto's van Blackletter, zelf gemaakt.![]()
zeg het eensquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:39 schreef tonks het volgende:
Weet jij wat een blanket party is? Thrilled?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Je sliep toen al. maar ik houd ze prive hoor.
ows okequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Je sliep toen al. maar ik houd ze prive hoor.
ga je me nou vertellen wat het isquote:
Kijk als iemand aan het slapen is bespring je hem en doe je een doek of laken (blanket) op zijn hoofd en dan sla je hem een minuut ofzoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:46 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ga je me nou vertellen wat het is![]()
dat lijkt me niet zo'n goed idee, je moet geen mensen willen uitmoorden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:47 schreef tonks het volgende:
[..]
Kijk als iemand aan het slapen is bespring je hem en doe je een doek of laken (blanket) op zijn hoofd en dan sla je hem een minuut ofzo
Niet dood! Ben je gek! hij moet mij nog wel met jou zien lopen enzo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:49 schreef Blackletter het volgende:
[..]
dat lijkt me niet zo'n goed idee, je moet geen mensen willen uitmoorden.
Niet uitmoorden, alleen een tijdje uitschakelen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:49 schreef Blackletter het volgende:
[..]
dat lijkt me niet zo'n goed idee, je moet geen mensen willen uitmoorden.
dat is helemaal gemeenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:49 schreef tonks het volgende:
[..]
Niet dood! Ben je gek! hij moet mij nog wel met jou zien lopen enzo.
die film ken ik nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:51 schreef tonks het volgende:
KIjk maar eens naar full metal jacket!
Even voor de goede orde: ik heb wel meer plannen dan alleen maar een beetje samen lopen hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:49 schreef tonks het volgende:
[..]
Niet dood! Ben je gek! hij moet mij nog wel met jou zien lopen enzo.
hoezo uitschakelen. je mag thrilled geen pijn doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:50 schreef Rio het volgende:
[..]
Niet uitmoorden, alleen een tijdje uitschakelen.
Ja ik ook! als jij haar maar goed uitwast als ik haar kom halen op maandag..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:52 schreef Rio het volgende:
[..]
Even voor de goede orde: ik heb wel meer plannen dan alleen maar een beetje samen lopen hoor.
Geloof me: hij zal er niets van merken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:52 schreef Blackletter het volgende:
[..]
hoezo uitschakelen. je mag thrilled geen pijn doen![]()
ik weet niet of ik dat zo'n goed idee vindquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:52 schreef Rio het volgende:
[..]
Even voor de goede orde: ik heb wel meer plannen dan alleen maar een beetje samen lopen hoor.
ik vind het zieligquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:53 schreef Rio het volgende:
[..]
Geloof me: hij zal er niets van merken.
sinds wanneer gaat hij vreemd danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Ach, hij gaat toch vreemd dus boeiend
Nee natuurlijk merk jij dat niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:56 schreef Blackletter het volgende:
[..]
sinds wanneer gaat hij vreemd danheb er nooit iets van gemerkt
hoe ben je er achter gekomen dan? en met wiequote:
Ik had een kloon op fok (meisje) en die poste toen pikante foto's en toen kreeg ik opeens steeds mailtjes van "Thrilled van fok" of ik hem wilde toevoegen of meer foto's wilde sturen..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:58 schreef Blackletter het volgende:
[..]
hoe ben je er achter gekomen dan? en met wie![]()
neeeh dat moet iemand anders zijn geweest hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik had een kloon op fok (meisje) en die poste toen pikante foto's en toen kreeg ik opeens steeds mailtjes van "Thrilled van fok" of ik hem wilde toevoegen of meer foto's wilde sturen..
Het is waarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:00 schreef Blackletter het volgende:
[..]
neeeh dat moet iemand anders zijn geweest hoorik weet het zeker
ja waar blijven die trouwens!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik had een kloon op fok (meisje) en die poste toen pikante foto's en toen kreeg ik opeens steeds mailtjes van "Thrilled van fok" of ik hem wilde toevoegen of meer foto's wilde sturen..
quote:
volgens mij wilden ze al niet meer om me vechtenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:03 schreef trancethrust het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Jullie zijn toch geen amateurs?![]()
wat nou grappig, je had die foto's beloofd en ik wil ze nog wel hebben, er is nog ruimte boven mijn bed vrij...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Natuurlijk maar hij probeert grappig te doen zodat jij denkt dat het niet waar is,
Oh. Gaan ze je nu delen ofzo danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:04 schreef Blackletter het volgende:
[..]
volgens mij wilden ze al niet meer om me vechten![]()
ik twijfel toch een beetje hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Natuurlijk maar hij probeert grappig te doen zodat jij denkt dat het niet waar is,
Doe maar niet zo stoer knulquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:06 schreef Thrilled het volgende:
[..]
wat nou grappig, je had die foto's beloofd en ik wil ze nog wel hebben, er is nog ruimte boven mijn bed vrij...
We gaan eerst thrilled sufslaan en dan delen ik en Rio haar!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:06 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Oh. Gaan ze je nu delen ofzo dan
rio kreeg me in het weekend en tonks door de weekquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:06 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Oh. Gaan ze je nu delen ofzo dan
look who's talking, beetje op internet proberen de vriendin van iemand anders weg te kapen.. lukt het niet alleen, probeer het met zn tweequote:
ik wil niet dat jullie thrilled slaanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:07 schreef tonks het volgende:
[..]
We gaan eerst thrilled sufslaan en dan delen ik en Rio haar!
hahahahhahquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:07 schreef Thrilled het volgende:
[..]
look who's talking, beetje op internet proberen de vriendin van iemand anders weg te kapen.. lukt het niet alleen, probeer het met zn twee
Dat je je er zo druk om maakt zegt wel hoe stabiel je relatie is knulquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:07 schreef Thrilled het volgende:
[..]
look who's talking, beetje op internet proberen de vriendin van iemand anders weg te kapen.. lukt het niet alleen, probeer het met zn twee
hoezo toch telkens navels neukenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:08 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat je je er zo druk om maakt zegt wel hoe stabiel je relatie is knul. ga ff wat navels neuken ofzo.
druk om maakt? roflcopterquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:08 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat je je er zo druk om maakt zegt wel hoe stabiel je relatie is knul. ga ff wat navels neuken ofzo.
Nou volgens mij ben je een beetje aan het zweten knulquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:10 schreef Thrilled het volgende:
[..]
druk om maakt? roflcopterwaar maak je dat dan weer uit op, kheb de grootste lol hier achter mijn pc
Fietsen is ook leuk anders!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:54 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dat zo'n goed idee vind![]()
hoezo zou hijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou volgens mij ben je een beetje aan het zweten knul.
ligt eraan op welke manier je aan fietsen denktquote:
tegen jou?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Omdat jij de hele tijd op msn zegt "Stop nou"
Gewoon, op een fiets. Ik weet niet waar jij met je hoofd zit, maar ik wil niets strafbaars op mijn geweten hebben heur.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:12 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ligt eraan op welke manier je aan fietsen denkt
hoezo strafbaar danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:14 schreef Rio het volgende:
[..]
Gewoon, op een fiets. Ik weet niet waar jij met je hoofd zit, maar ik wil niets strafbaars op mijn geweten hebben heur.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Omdat jij de hele tijd op msn zegt "Stop nou"
Oh, vraag even aan je ouders dan, wie weet wat er na het fietsen nog op het programma staatquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:15 schreef Blackletter het volgende:
[..]
hoezo strafbaar dan?
als mijn ouders toestemming geven mag heten ik word 5 september 17
![]()
die zijn er nu nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:17 schreef Rio het volgende:
[..]
Oh, vraag even aan je ouders dan, wie weet wat er na het fietsen nog op het programma staat![]()
OMG kankerjosti, zit je rustig te scrollen, en te lachen om sommige mensen, zie je 2 mannen die met elkaars piemeltje tegen elkaar botsenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:37 schreef tonks het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waarom scheld je dan? Omdat je er een harde van kreeg en omdat je nu weet dat je gay bent?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:19 schreef Nawien het volgende:
[..]
OMG kankerjosti, zit je rustig te scrollen, en te lachen om sommige mensen, zie je 2 mannen die met elkaars piemeltje tegen elkaar botsen![]()
Ik heb mijn keuze toch gemaakt? En wie heeft het hier over seks?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:19 schreef Blackletter het volgende:
[..]
die zijn er nu niet. en jij hebt al aan andere sex gevraagd
![]()
hahahahaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:20 schreef tonks het volgende:
[..]
Waarom scheld je dan? Omdat je er een harde van kreeg en omdat je nu weet dat je gay bent?
wat wilde je dan doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:20 schreef Rio het volgende:
[..]
Ik heb mijn keuze toch gemaakt? En wie heeft het hier over seks?
Niets zonder toestemming van je ouders. Of voordat we een romantische huwelijksvoltrekking achter de rug hebbenquote:
ga je me dan ook ten huwelijk vragen enzquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:23 schreef Rio het volgende:
[..]
Niets zonder toestemming van je ouders. Of voordat we een romantische huwelijksvoltrekking achter de rug hebben![]()
Daar is dat duel toch ook voor, even opletten hè!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:24 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ga je me dan ook ten huwelijk vragen enzhoe gaan we trouwen dan ?
maar ik zou al met tonks gaan trouwen, kan niet met jullie allebei trouwen he, dus dat moeten jullie eerst even uitvechten
Oh das goedquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:26 schreef Rio het volgende:
[..]
Ja, jij doordeweeks. Met mijn officiële vrouw.
Euh nee, omdat ik al een beetje misselijk was en door het zien van jouw plaatje bijna mijn maaginhoud op mijn tobo heb geleegdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:20 schreef tonks het volgende:
[..]
Waarom scheld je dan? Omdat je er een harde van kreeg en omdat je nu weet dat je gay bent?
wanneer gaan jullie duelleren dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:25 schreef Rio het volgende:
[..]
Daar is dat duel toch ook voor, even opletten hè!
En uiteraard vraag ik je ten huwelijk na het duel. Of we moeten daarna naar een tropische locatie vliegen, voor de betere setting.
Duel is niet meer nodig, we hebben een compromis. Dus kunnen we binnenkort naar de tropen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:27 schreef Blackletter het volgende:
[..]
wanneer gaan jullie duelleren dan?
tropische locatie klinkt aantrekkelijk
quote:
met mijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:25 schreef Blackletter het volgende:
met wie ga ik nu trouwen dan ?
je wilde gisteren nog met zwartedoos trouwen. zo wek je niet echt vertrouwen bij me eigenlijk, ik wil dan liever met tonks trouwenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:25 schreef Rio het volgende:
[..]
Daar is dat duel toch ook voor, even opletten hè!
En uiteraard vraag ik je ten huwelijk na het duel. Of we moeten daarna naar een tropische locatie vliegen, voor de betere setting.
Op welk gebied? Navelsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:31 schreef Thrilled het volgende:
[..]
jij bent zeker nog maagd op dat gebied, ik bespeur jaloezie, pure jaloezie![]()
hoe kom je toch bij je navelneuker hele tijdquote:
Vraag dat maar aan je vriendinquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:34 schreef Thrilled het volgende:
[..]
jeps.. je zal wel zo'n slettebak zijn dat je geen maagd meer bent (op gebied van vagina's)
Vraag dat maar aan je vriendinquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:34 schreef Thrilled het volgende:
[..]
jeps.. je zal wel zo'n slettebak zijn dat je geen maagd meer bent (op gebied van vagina's)
oh okequote:
ik ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:39 schreef Blackletter het volgende:
[..]
oh okeik vond het al raar worden
jippiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:40 schreef tonks het volgende:
Oja ff voor de duidelijkheid we krijgen alle 3 een weekban
wie zijn alle 3 ? en hoezo ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:40 schreef tonks het volgende:
en 100 van blackletter!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:42 schreef Thrilled het volgende:
[..]
waarvan 100 er van u zijn meneer
krijgt rio ook een ban hij doet ook meequote:
maar hoe weet je dan dat we alle3 weekban krijgenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:40 schreef tonks het volgende:
je bent bang hequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:45 schreef Blackletter het volgende:
[..]
maar hoe weet je dan dat we alle3 weekban krijgen?
maar 70quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:50 schreef tonks het volgende:
En van mij maar iets in de 70!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:52 schreef tonks het volgende:
We zijn al over je heen blackletter!
ik wil geen banquote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:55 schreef Blackletter het volgende:
ik vond het wel leuk eigenlijkheb me vermaakt
voel me wel een beetje aan de kant gezetquote:
Tuurlijk niet. Ik heb de boel juist een beetje in toom gehouden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:44 schreef Blackletter het volgende:
[..]
krijgt Rio ook een ban hij doet ook mee
nou stort ik in een enorm dalquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:57 schreef tonks het volgende:
Ach het komt wel goed joh
tuurlijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:57 schreef Rio het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik heb de boel juist een beetje in toom gehouden.
Ach wat doe je eraan! Je had toch een zusje?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:57 schreef Blackletter het volgende:
[..]
nou stort ik in een enorm dal![]()
t was maar een grapjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:57 schreef Blackletter het volgende:
[..]
nou stort ik in een enorm dal![]()
Jij wilde ineens niet meer met mij trouwen, ik ben confuus! Nu wil je ineens wél weer naar een tropisch eiland? Dat kan niet zonder huwelijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:56 schreef Blackletter het volgende:
[..]
voel me wel een beetje aan de kant gezethad ik me net helemaal verheugd om te gaan trouwen op een tropisch eiland, gaat het niet door
![]()
jammer genoeg welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Ach wat doe je eraan! Je had toch een zusje?
Mag ik haar msn!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:59 schreef Blackletter het volgende:
[..]
jammer genoeg welmaar het is me zusje niet
nja jij wilde ook al trouwen met zwartedoosquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:58 schreef Rio het volgende:
[..]
Jij wilde ineens niet meer met mij trouwen, ik ben confuus! Nu wil je ineens wél weer naar een tropisch eiland? Dat kan niet zonder huwelijk.
Gaan we hiernaa elkanders fotoboeken volspammen?
van een kind van 6quote:
ik heb je email adres nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:04 schreef tonks het volgende:
msn mij blackletter!
kan zijn dat die niet klopt en het lijkt me niet zo verstandigquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:06 schreef Thrilled het volgende:
[..]
* thrilled mompelt iets over profielen enzo
kijk eens in je instellingen van de firewallquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:08 schreef Vinno het volgende:
De vorige 2 pagina's (50 berichten per pagina) worden geblocked door die kut firewall hier
Sommige woorden blockt hij ofzo, maar ik kan er nie echt achter komen welke...
Ben je bang dat je gedwongen wordt te strippen voor de webcam?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:07 schreef Blackletter het volgende:
[..]
kan zijn dat die niet klopt en het lijkt me niet zo verstandig
Ja als ik nou administrator wasquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:09 schreef Thrilled het volgende:
[..]
kijk eens in je instellingen van de firewall
die hebben wel wat beters te doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:09 schreef Blackletter het volgende:
weet je wat ik raar vind, dit topic is nu al open vanaf 23:21 gisteren en er is nog geen een keer een mod geweest
nopes want dat doe ik toch nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:09 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ben je bang dat je gedwongen wordt te strippen voor de webcam?
de woorden seks/ navelneuker mssquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:08 schreef Vinno het volgende:
De vorige 2 pagina's (50 berichten per pagina) worden geblocked door die kut firewall hier
Sommige woorden blockt hij ofzo, maar ik kan er nie echt achter komen welke...
Nope.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:10 schreef Blackletter het volgende:
[..]
de woorden seks/ navelneuker mss![]()
nee want hij kan nog reagerenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:11 schreef Thrilled het volgende:
ja nu is deze pagina ook geblokt, en bedankt!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:11 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dohsarcasme schat, het was sarcasme
2 - 0 voor mij
hoezo 2-0quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:11 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dohsarcasme schat, het was sarcasme
2 - 0 voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |