Niet uitmoorden, alleen een tijdje uitschakelen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:49 schreef Blackletter het volgende:
[..]
dat lijkt me niet zo'n goed idee, je moet geen mensen willen uitmoorden.
dat is helemaal gemeenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:49 schreef tonks het volgende:
[..]
Niet dood! Ben je gek! hij moet mij nog wel met jou zien lopen enzo.
die film ken ik nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:51 schreef tonks het volgende:
KIjk maar eens naar full metal jacket!
Even voor de goede orde: ik heb wel meer plannen dan alleen maar een beetje samen lopen hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:49 schreef tonks het volgende:
[..]
Niet dood! Ben je gek! hij moet mij nog wel met jou zien lopen enzo.
hoezo uitschakelen. je mag thrilled geen pijn doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:50 schreef Rio het volgende:
[..]
Niet uitmoorden, alleen een tijdje uitschakelen.
Ja ik ook! als jij haar maar goed uitwast als ik haar kom halen op maandag..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:52 schreef Rio het volgende:
[..]
Even voor de goede orde: ik heb wel meer plannen dan alleen maar een beetje samen lopen hoor.
Geloof me: hij zal er niets van merken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:52 schreef Blackletter het volgende:
[..]
hoezo uitschakelen. je mag thrilled geen pijn doen![]()
ik weet niet of ik dat zo'n goed idee vindquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:52 schreef Rio het volgende:
[..]
Even voor de goede orde: ik heb wel meer plannen dan alleen maar een beetje samen lopen hoor.
ik vind het zieligquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:53 schreef Rio het volgende:
[..]
Geloof me: hij zal er niets van merken.
sinds wanneer gaat hij vreemd danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Ach, hij gaat toch vreemd dus boeiend
Nee natuurlijk merk jij dat niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:56 schreef Blackletter het volgende:
[..]
sinds wanneer gaat hij vreemd danheb er nooit iets van gemerkt
hoe ben je er achter gekomen dan? en met wiequote:
Ik had een kloon op fok (meisje) en die poste toen pikante foto's en toen kreeg ik opeens steeds mailtjes van "Thrilled van fok" of ik hem wilde toevoegen of meer foto's wilde sturen..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:58 schreef Blackletter het volgende:
[..]
hoe ben je er achter gekomen dan? en met wie![]()
neeeh dat moet iemand anders zijn geweest hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik had een kloon op fok (meisje) en die poste toen pikante foto's en toen kreeg ik opeens steeds mailtjes van "Thrilled van fok" of ik hem wilde toevoegen of meer foto's wilde sturen..
Het is waarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:00 schreef Blackletter het volgende:
[..]
neeeh dat moet iemand anders zijn geweest hoorik weet het zeker
ja waar blijven die trouwens!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik had een kloon op fok (meisje) en die poste toen pikante foto's en toen kreeg ik opeens steeds mailtjes van "Thrilled van fok" of ik hem wilde toevoegen of meer foto's wilde sturen..
quote:
volgens mij wilden ze al niet meer om me vechtenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:03 schreef trancethrust het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Jullie zijn toch geen amateurs?![]()
wat nou grappig, je had die foto's beloofd en ik wil ze nog wel hebben, er is nog ruimte boven mijn bed vrij...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Natuurlijk maar hij probeert grappig te doen zodat jij denkt dat het niet waar is,
Oh. Gaan ze je nu delen ofzo danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:04 schreef Blackletter het volgende:
[..]
volgens mij wilden ze al niet meer om me vechten![]()
ik twijfel toch een beetje hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Natuurlijk maar hij probeert grappig te doen zodat jij denkt dat het niet waar is,
Doe maar niet zo stoer knulquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:06 schreef Thrilled het volgende:
[..]
wat nou grappig, je had die foto's beloofd en ik wil ze nog wel hebben, er is nog ruimte boven mijn bed vrij...
We gaan eerst thrilled sufslaan en dan delen ik en Rio haar!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:06 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Oh. Gaan ze je nu delen ofzo dan
rio kreeg me in het weekend en tonks door de weekquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:06 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Oh. Gaan ze je nu delen ofzo dan
look who's talking, beetje op internet proberen de vriendin van iemand anders weg te kapen.. lukt het niet alleen, probeer het met zn tweequote:
ik wil niet dat jullie thrilled slaanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:07 schreef tonks het volgende:
[..]
We gaan eerst thrilled sufslaan en dan delen ik en Rio haar!
hahahahhahquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:07 schreef Thrilled het volgende:
[..]
look who's talking, beetje op internet proberen de vriendin van iemand anders weg te kapen.. lukt het niet alleen, probeer het met zn twee
Dat je je er zo druk om maakt zegt wel hoe stabiel je relatie is knulquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:07 schreef Thrilled het volgende:
[..]
look who's talking, beetje op internet proberen de vriendin van iemand anders weg te kapen.. lukt het niet alleen, probeer het met zn twee
hoezo toch telkens navels neukenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:08 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat je je er zo druk om maakt zegt wel hoe stabiel je relatie is knul. ga ff wat navels neuken ofzo.
druk om maakt? roflcopterquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:08 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat je je er zo druk om maakt zegt wel hoe stabiel je relatie is knul. ga ff wat navels neuken ofzo.
Nou volgens mij ben je een beetje aan het zweten knulquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:10 schreef Thrilled het volgende:
[..]
druk om maakt? roflcopterwaar maak je dat dan weer uit op, kheb de grootste lol hier achter mijn pc
Fietsen is ook leuk anders!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:54 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dat zo'n goed idee vind![]()
hoezo zou hijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou volgens mij ben je een beetje aan het zweten knul.
ligt eraan op welke manier je aan fietsen denktquote:
tegen jou?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Omdat jij de hele tijd op msn zegt "Stop nou"
Gewoon, op een fiets. Ik weet niet waar jij met je hoofd zit, maar ik wil niets strafbaars op mijn geweten hebben heur.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:12 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ligt eraan op welke manier je aan fietsen denkt
hoezo strafbaar danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:14 schreef Rio het volgende:
[..]
Gewoon, op een fiets. Ik weet niet waar jij met je hoofd zit, maar ik wil niets strafbaars op mijn geweten hebben heur.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Omdat jij de hele tijd op msn zegt "Stop nou"
Oh, vraag even aan je ouders dan, wie weet wat er na het fietsen nog op het programma staatquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:15 schreef Blackletter het volgende:
[..]
hoezo strafbaar dan?
als mijn ouders toestemming geven mag heten ik word 5 september 17
![]()
die zijn er nu nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:17 schreef Rio het volgende:
[..]
Oh, vraag even aan je ouders dan, wie weet wat er na het fietsen nog op het programma staat![]()
OMG kankerjosti, zit je rustig te scrollen, en te lachen om sommige mensen, zie je 2 mannen die met elkaars piemeltje tegen elkaar botsenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:37 schreef tonks het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar ik wil dat niet thrilled, vuillaks!
Waarom scheld je dan? Omdat je er een harde van kreeg en omdat je nu weet dat je gay bent?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:19 schreef Nawien het volgende:
[..]
OMG kankerjosti, zit je rustig te scrollen, en te lachen om sommige mensen, zie je 2 mannen die met elkaars piemeltje tegen elkaar botsen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |