wanneer is de bruiloft danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:21 schreef Vinno het volgende:
Zo die koffie was lekker.
Kheb weer een boel gemist... Ben ik uitgenodigd voor de bruiloft?
Oh. Dan kies ik voor een duel om jou.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:19 schreef Blackletter het volgende:
[..]
dat hoort niet, er hoort voor mij geduelleert te worden, niet ik voor iemand anders![]()
dan is het goedquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:23 schreef Rio het volgende:
[..]
Oh. Dan kies ik voor een duel om jou.
Nietens.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:24 schreef tonks het volgende:
Hey Rio ze is van mij okee?
En vanavond bij mijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:25 schreef Thrilled het volgende:
zielige figurenvanmiddag zit ze weer lekker bij mij
ze eet bij mij, en 's avonds was het ook de bedoeling dat ze bij mij bleefquote:
Ik weet alleen dat jij haar navel probeerde te neuken..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:26 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ze eet bij mij, en 's avonds was het ook de bedoeling dat ze bij mij bleef
oh je verwacht dat een 4 uur durend wc-bezoek niet opvalt?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat jij haar navel probeerde te neuken..
dat gaat niet eensquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat jij haar navel probeerde te neuken..
Nog erger!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:27 schreef Blackletter het volgende:
[..]
dat gaat niet eensdaar ben ik aan geopereerd
Nadat hij het probeerde jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:27 schreef Blackletter het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat we voor elkaar gemaakt zijn; ik heb ook een litteken op mijn buik !!!11111eins!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:27 schreef Blackletter het volgende:
[..]
nee hij heeft het niet geprobeerdquote:
Dat is niet wat je mij op msn vertelde!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:29 schreef Blackletter het volgende:
[..]
nee hij heeft het niet geprobeerd![]()
heb niet zoveel leuke foto's van mezelfquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:28 schreef Vinno het volgende:
Blackletter, komen er nog meer foto's in je fobo?
hij heeft er wel eens in gelegen toen ik op je kwam liggenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:29 schreef Blackletter het volgende:
[..]
nee hij heeft het niet geprobeerd![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:30 schreef Thrilled het volgende:
[..]
hij heeft er wel eens in gelegen toen ik op je kwam liggen![]()
daar lijkt mijn navel niet eens opquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:30 schreef tonks het volgende:
Thrilled:
Dit is geen vagina:
[afbeelding]
duh, iedereen weet dat je hem hier in moet douwenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:30 schreef tonks het volgende:
Thrilled:
Dit is geen vagina:
[afbeelding]
heb ik jou op msn danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat is niet wat je mij op msn vertelde!
je lult je er steeds moeilijker uit hequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:34 schreef tonks het volgende:
[..]
Uhh probeer het ff niet te verbergen voor je vriendje.
Nouja ik zit er verder niet mee dat zij alles geheim wilt houdenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:35 schreef Thrilled het volgende:
[..]
je lult je er steeds moeilijker uit he
We kunnen je ook gewoon negeren als je dat liever hebt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:35 schreef Thrilled het volgende:
[..]
je lult je er steeds moeilijker uit he
Saai.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:30 schreef Blackletter het volgende:
[..]
heb niet zoveel leuke foto's van mezelf
Okay, puik plan. Mag ik haar in de weekenden?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:38 schreef tonks het volgende:
Hey Rio als wij thrilled nou samen afmaken dan kunnen we blackletter uitwisselen!
is niet nodig, zonder deken kan hij ook niets navertellen me dunkt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:39 schreef tonks het volgende:
Weet jij wat een blanket party is? Thrilled?
Ja dat is okee.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:39 schreef Rio het volgende:
[..]
Okay, puik plan. Mag ik haar in de weekenden?
Je hebt me email...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:40 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik heb wel een aantal pikante foto's van Blackletter, zelf gemaakt.![]()
wil ik ze zienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:40 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik heb wel een aantal pikante foto's van Blackletter, zelf gemaakt.![]()
zeg het eensquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:39 schreef tonks het volgende:
Weet jij wat een blanket party is? Thrilled?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Je sliep toen al. maar ik houd ze prive hoor.
ows okequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Je sliep toen al. maar ik houd ze prive hoor.
ga je me nou vertellen wat het isquote:
Kijk als iemand aan het slapen is bespring je hem en doe je een doek of laken (blanket) op zijn hoofd en dan sla je hem een minuut ofzoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:46 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ga je me nou vertellen wat het is![]()
dat lijkt me niet zo'n goed idee, je moet geen mensen willen uitmoorden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:47 schreef tonks het volgende:
[..]
Kijk als iemand aan het slapen is bespring je hem en doe je een doek of laken (blanket) op zijn hoofd en dan sla je hem een minuut ofzo
Niet dood! Ben je gek! hij moet mij nog wel met jou zien lopen enzo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:49 schreef Blackletter het volgende:
[..]
dat lijkt me niet zo'n goed idee, je moet geen mensen willen uitmoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |