Ik heb mijn keuze toch gemaakt? En wie heeft het hier over seks?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:19 schreef Blackletter het volgende:
[..]
die zijn er nu niet. en jij hebt al aan andere sex gevraagd
![]()
hahahahaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:20 schreef tonks het volgende:
[..]
Waarom scheld je dan? Omdat je er een harde van kreeg en omdat je nu weet dat je gay bent?
wat wilde je dan doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:20 schreef Rio het volgende:
[..]
Ik heb mijn keuze toch gemaakt? En wie heeft het hier over seks?
Niets zonder toestemming van je ouders. Of voordat we een romantische huwelijksvoltrekking achter de rug hebbenquote:
ga je me dan ook ten huwelijk vragen enzquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:23 schreef Rio het volgende:
[..]
Niets zonder toestemming van je ouders. Of voordat we een romantische huwelijksvoltrekking achter de rug hebben![]()
Daar is dat duel toch ook voor, even opletten hè!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:24 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ga je me dan ook ten huwelijk vragen enzhoe gaan we trouwen dan ?
maar ik zou al met tonks gaan trouwen, kan niet met jullie allebei trouwen he, dus dat moeten jullie eerst even uitvechten
Oh das goedquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:26 schreef Rio het volgende:
[..]
Ja, jij doordeweeks. Met mijn officiële vrouw.
Euh nee, omdat ik al een beetje misselijk was en door het zien van jouw plaatje bijna mijn maaginhoud op mijn tobo heb geleegdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:20 schreef tonks het volgende:
[..]
Waarom scheld je dan? Omdat je er een harde van kreeg en omdat je nu weet dat je gay bent?
wanneer gaan jullie duelleren dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:25 schreef Rio het volgende:
[..]
Daar is dat duel toch ook voor, even opletten hè!
En uiteraard vraag ik je ten huwelijk na het duel. Of we moeten daarna naar een tropische locatie vliegen, voor de betere setting.
Duel is niet meer nodig, we hebben een compromis. Dus kunnen we binnenkort naar de tropen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:27 schreef Blackletter het volgende:
[..]
wanneer gaan jullie duelleren dan?
tropische locatie klinkt aantrekkelijk
quote:
met mijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:25 schreef Blackletter het volgende:
met wie ga ik nu trouwen dan ?
je wilde gisteren nog met zwartedoos trouwen. zo wek je niet echt vertrouwen bij me eigenlijk, ik wil dan liever met tonks trouwenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:25 schreef Rio het volgende:
[..]
Daar is dat duel toch ook voor, even opletten hè!
En uiteraard vraag ik je ten huwelijk na het duel. Of we moeten daarna naar een tropische locatie vliegen, voor de betere setting.
Op welk gebied? Navelsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:31 schreef Thrilled het volgende:
[..]
jij bent zeker nog maagd op dat gebied, ik bespeur jaloezie, pure jaloezie![]()
hoe kom je toch bij je navelneuker hele tijdquote:
Vraag dat maar aan je vriendinquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:34 schreef Thrilled het volgende:
[..]
jeps.. je zal wel zo'n slettebak zijn dat je geen maagd meer bent (op gebied van vagina's)
Vraag dat maar aan je vriendinquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:34 schreef Thrilled het volgende:
[..]
jeps.. je zal wel zo'n slettebak zijn dat je geen maagd meer bent (op gebied van vagina's)
oh okequote:
ik ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:39 schreef Blackletter het volgende:
[..]
oh okeik vond het al raar worden
jippiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:40 schreef tonks het volgende:
Oja ff voor de duidelijkheid we krijgen alle 3 een weekban
wie zijn alle 3 ? en hoezo ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:40 schreef tonks het volgende:
en 100 van blackletter!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:42 schreef Thrilled het volgende:
[..]
waarvan 100 er van u zijn meneer
krijgt rio ook een ban hij doet ook meequote:
maar hoe weet je dan dat we alle3 weekban krijgenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:40 schreef tonks het volgende:
je bent bang hequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:45 schreef Blackletter het volgende:
[..]
maar hoe weet je dan dat we alle3 weekban krijgen?
maar 70quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:50 schreef tonks het volgende:
En van mij maar iets in de 70!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |