quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:52 schreef tonks het volgende:
We zijn al over je heen blackletter!
ik wil geen banquote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:55 schreef Blackletter het volgende:
ik vond het wel leuk eigenlijkheb me vermaakt
voel me wel een beetje aan de kant gezetquote:
Tuurlijk niet. Ik heb de boel juist een beetje in toom gehouden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:44 schreef Blackletter het volgende:
[..]
krijgt Rio ook een ban hij doet ook mee
nou stort ik in een enorm dalquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:57 schreef tonks het volgende:
Ach het komt wel goed joh
tuurlijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:57 schreef Rio het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik heb de boel juist een beetje in toom gehouden.
Ach wat doe je eraan! Je had toch een zusje?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:57 schreef Blackletter het volgende:
[..]
nou stort ik in een enorm dal![]()
t was maar een grapjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:57 schreef Blackletter het volgende:
[..]
nou stort ik in een enorm dal![]()
Jij wilde ineens niet meer met mij trouwen, ik ben confuus! Nu wil je ineens wél weer naar een tropisch eiland? Dat kan niet zonder huwelijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:56 schreef Blackletter het volgende:
[..]
voel me wel een beetje aan de kant gezethad ik me net helemaal verheugd om te gaan trouwen op een tropisch eiland, gaat het niet door
![]()
jammer genoeg welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Ach wat doe je eraan! Je had toch een zusje?
Mag ik haar msn!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:59 schreef Blackletter het volgende:
[..]
jammer genoeg welmaar het is me zusje niet
nja jij wilde ook al trouwen met zwartedoosquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:58 schreef Rio het volgende:
[..]
Jij wilde ineens niet meer met mij trouwen, ik ben confuus! Nu wil je ineens wél weer naar een tropisch eiland? Dat kan niet zonder huwelijk.
Gaan we hiernaa elkanders fotoboeken volspammen?
van een kind van 6quote:
ik heb je email adres nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:04 schreef tonks het volgende:
msn mij blackletter!
kan zijn dat die niet klopt en het lijkt me niet zo verstandigquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:06 schreef Thrilled het volgende:
[..]
* thrilled mompelt iets over profielen enzo
kijk eens in je instellingen van de firewallquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:08 schreef Vinno het volgende:
De vorige 2 pagina's (50 berichten per pagina) worden geblocked door die kut firewall hier
Sommige woorden blockt hij ofzo, maar ik kan er nie echt achter komen welke...
Ben je bang dat je gedwongen wordt te strippen voor de webcam?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:07 schreef Blackletter het volgende:
[..]
kan zijn dat die niet klopt en het lijkt me niet zo verstandig
Ja als ik nou administrator wasquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:09 schreef Thrilled het volgende:
[..]
kijk eens in je instellingen van de firewall
die hebben wel wat beters te doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:09 schreef Blackletter het volgende:
weet je wat ik raar vind, dit topic is nu al open vanaf 23:21 gisteren en er is nog geen een keer een mod geweest
nopes want dat doe ik toch nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:09 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ben je bang dat je gedwongen wordt te strippen voor de webcam?
de woorden seks/ navelneuker mssquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:08 schreef Vinno het volgende:
De vorige 2 pagina's (50 berichten per pagina) worden geblocked door die kut firewall hier
Sommige woorden blockt hij ofzo, maar ik kan er nie echt achter komen welke...
Nope.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:10 schreef Blackletter het volgende:
[..]
de woorden seks/ navelneuker mss![]()
nee want hij kan nog reagerenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:11 schreef Thrilled het volgende:
ja nu is deze pagina ook geblokt, en bedankt!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:11 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dohsarcasme schat, het was sarcasme
2 - 0 voor mij
hoezo 2-0quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:11 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dohsarcasme schat, het was sarcasme
2 - 0 voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |