Ik dacht dat duderinnetje les gaf op het Windesheim.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:46 schreef Sylvana het volgende:
hhm, volgens mij zien mensen dit topic niet echt als hij centraal is, zijn toch echt wel Windesheimers hiero
ik heb vandaag mail gehad dat ik 7 september om half 10 introcollege heb, nog 2 weken vakantie dus
caloquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:08 schreef jaspah het volgende:
jeuheu calo
Eindelijk de uitnodiging binnen, alleen wel erg jammer dat het niet half september is, zoals Bert dacht, maar pas de 27e. Nog even geduld dus.quote:Beste student,
In juli stuurde de examencommissie SPH je een voorlopig negatief advies. Nu kunnen we je tot ons genoegen vertellen dat je met de augustusbeoordelingen je propedeuse geheel hebt behaald.
Gefeliciteerd!
Op woensdag 27 september 2006 is er weer een Propedeuse-uitreiking. Bert Kruijswijk zal je daar nog over berichten
Met vriendelijke groet,
Namens de examencommissie
Jennie Pierik
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
calo
ik zit in gebouw A, dus heb heerlijk uitzicht vanuit de lokalen op de calo-ers die naar S gaan
Ik doe lvo engels en hoop als ik mijn p krijg in 1 jaar door te gaan naar de universiteit Utrecht of Amsterdam. Dus ik hoop dat het goed gaat allemaal, maar ik ken iemand die ook haar p in 1 jaar had en mijn motivatie is erg aanwezig dus het zou moeten kunnen lukken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:42 schreef Sylvana het volgende:
wat ga je doen dan marruk en wat wil je gaan doen als je je P hebt?
leuk jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:25 schreef Sitethief het volgende:
Iemand die Journalistiek doet bij Windesheim? Schrijvende, that is.
Hoe is die opleiding? Beetje oke?
Uptime van blackbord is nagenoeg perfect (inloggen is bijna altijd mogelijk).. als de docenten blackboard nu eens zouden vullen .. .. .quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:23 schreef Sylvana het volgende:
Blackbboard, alleen BB ligt er van de week erg veel uit
Ja, nou doet ie het wel weer goed ja, en idd erg balen dat ze nog geen sheets van colleges enzo erop zetten, maar dat ze alles nog ouderwets op papier zettenquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:20 schreef ChRiZz het volgende:
[..]
Uptime van blackbord is nagenoeg perfect (inloggen is bijna altijd mogelijk).. als de docenten blackboard nu eens zouden vullen .. .. .![]()
???quote:Ben gisteren begonnen met JOU 1e jaar. Was heel leuk eigenlijk! Zijn er bij andere opleidingen ook zoveel problemen met de readers?
ik hoorde dat ze voor het tweede jaar ook te weinig readers hadden gemaaktquote:Op woensdag 13 september 2006 18:52 schreef Carolina123 het volgende:
[..]
???
Ik doe ook journalistiek, maar bij ons heeft niemand problemen met de readers.
Is het bij jullie dan niet dat jullie ze ook van blackboard moeten downloaden?quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hoorde dat ze voor het tweede jaar ook te weinig readers hadden gemaaktIk snap het niet, je weet toch hoeveel studenten er op school zitten?
nee, wij moeten ze allemaal gewoon kopen ( tenminste vorig jaar nog wel, nu hebben ze weer eens een "nieuwe stijl"in het leven geroepen , maar dat zal wel niet veel uitmaken ) Bij ons staan alleen sheets en aankondigingen op bb.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Is het bij jullie dan niet dat jullie ze ook van blackboard moeten downloaden?
Dat is bj ons wel zo nl, er zijn er maar een paar te koop in de winkel, en de rest moet ze gewoon downloaden
En dat heb ik ook best wel gedaan, alleen volgende week wordt het naar alle waarschijnlijkheid weer scheisseweerquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:26 schreef littledrummergirl het volgende:
nu kan het in het gras in de zon![]()
Dat wil ik ook! Lijkt me echt heel gaaf.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:21 schreef requiem4adream het volgende:
3e jaars journalistiek hierübertjill plek blijft natuurlijk de rokerskantine in gebouw D.. Vorig jaar op het nippertje mijn propedeuse gehaald. Opleiding blijft super! In januari lekker een halfjaartje naar Zweden om te "studeren" soooo looking forward to it!
ja, alleen wij moeten die lessen die we nou gemist hebben wel gewoon inhalenquote:
Heel anders dan ik verwacht had,quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:18 schreef Carolina123 het volgende:
Waarom valt het je zo tegen?
ik heb nog wel ff staan kijken, maar niks gekochtquote:Op woensdag 27 september 2006 09:40 schreef VixenFromHell het volgende:
mensen nog posters gehaald op school?
ik eentje van reservoir dogs en eentje van pulp fiction
Ach, da's toch twee keer in het jaar.... En elke keer vrijwel dezelfde posters. Was wel altijd leuk om effe te kijkenquote:Op woensdag 27 september 2006 09:40 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik doe DT, misschien maakt dat een verschil. Inmiddels heb ik ze ook weten te bemachtigen.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:52 schreef Carolina123 het volgende:
[..]
???
Ik doe ook journalistiek, maar bij ons heeft niemand problemen met de readers.
DIe draai posters zijn wazig, als je er naar kijkt beginnen die schijven te draaien, vreselijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:40 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja dat kan maar dat kost, het printen dan. 6 cent per afdruk naar ik meen. En je hebt nog een windesheim pas nodig a 5 euro, te koop bij de lokale windesheim shop. Of als je een beetje rondkijkt kan je die passen overal wel vinden, iedereen slingert ermee rondquote:Op donderdag 28 september 2006 10:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nog een vraagje: ik heb thuis geen printer (tenminste, die doet ut niet), kan ik mijn huiswerk ergens op school printen en kun je daar je hotmail checken?
In elk gebouw heb je wel studielandschappen waar computers en printers staan waar je gebruik van kunt maken ( printen=6 cent per vel, eerst Windesheim pas kopen van 5 euro in de winkel en daar geld op zetten) Verder heb je computers en printers in het Mediacentrum in gebouw Cquote:Op donderdag 28 september 2006 10:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nog een vraagje: ik heb thuis geen printer (tenminste, die doet ut niet), kan ik mijn huiswerk ergens op school printen en kun je daar je hotmail checken?
tuurlijk, je kunt gewoon internetten en msnen wat je wiltquote:Op donderdag 28 september 2006 11:28 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Gefeliciteerd!
Hotmail checken kan dus gewoon daar?
Waar sta je dan? En zal ik je Xuanery noemen of...?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:48 schreef xuanery het volgende:
zit nu in m'n eerste jaar van journalistiek op windesheim, vind het een prima school. wel strontvervelend dat iederen uit mn klas nog thuis woont en ik niet meer, zo leer je ook niemand 'echt' kennen. denk je dat het studentenleven begint, gaat iedereen iedere avond nog terug naar hun mama. stiekem zou ik dat ook wel willen, maar dat zou vier uur reistijd per dag opleveren... pfft. ik ga wel naar dat denksportcentrum in m'n straat anders, misschien dat dat wat vrienden oplevert
oh en ik heb een 'baantje' als HSK uitdeelster om de week op de donderdag, dus als je me een keer ziet langskomen... zeg maar hoi!
Wacht maar een half jaar, dan zit een groot deel van de studenten journalistiek wel op kamers. Die houden namelijk wel van een beetje studentenleven! Bovendien is journalistiek sowieso een studie met veel kamerbewoners, net als bijvoorbeeld Calo. Bij ons zat ook na een jaar bijna iedereen (van de overblijvers, want journalistiek is nogal eens anders dan de meesten denken) op kamers. Dan moet je eens een andere studie op Windesheim gaan doen, die racen allemaal na de eerste les naar de bushalte/het station om de huisgemaakte stamppot te eten!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:48 schreef xuanery het volgende:
zit nu in m'n eerste jaar van journalistiek op windesheim, vind het een prima school. wel strontvervelend dat iederen uit mn klas nog thuis woont en ik niet meer, zo leer je ook niemand 'echt' kennen. denk je dat het studentenleven begint, gaat iedereen iedere avond nog terug naar hun mama. stiekem zou ik dat ook wel willen, maar dat zou vier uur reistijd per dag opleveren... pfft. ik ga wel naar dat denksportcentrum in m'n straat anders, misschien dat dat wat vrienden oplevert
Kleine kans dat je mijn zusje van 8 tegenkomt, die doet ook mee,quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:53 schreef Sylvana het volgende:
Oeh, ik mag echt een gaaf onderzoek doen met me klas
Normaal moet je de eerste periode voor sleutelsituatie 6 een onderzoek doen naar hoe de Hogeschool in elkaar zit en wat er verbeterd kan worden en hoe. Alleen nou mogen 4 klassen, waaronder dus de mijne, meedoen aan een grootschalig onderzoek van de VU Amsterdam naar de gezondheid van Zwolse basisschoolkinderen. Dus moeten we in groepjes van 4 naar basisscholen toe en daar dan fysieke metingen doen bij kinderen ( gewicht/lengte/omvang middel) en de kinderen in de bovenbouw moeten een vragenlijst invullen en de ouders van alle basisschoolleerlingen. En met de antwoorden van die onderzoeken gaan ze dan bijvoorbeeld projecten opstarten om kinderen meer te laten bewegen enzo
Echt een gave opdracht dus om een keer aan zoiets mee te werken
PM de naam van die school anders, dan kan ik over paar weken zeggen of ik daar geweest benquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Kleine kans dat je mijn zusje van 8 tegenkomt, die doet ook mee,.
haha! weet je wat, ik beloof je dat ik mijn rode lange jas aan doe. valt wel op, trust me :p in welke kantine zit je normaal dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:25 schreef Marruk het volgende:
Dan zal ik wel knoerhard 'Sara!!!!' schreeuwen
Hoe zie je er een beetje uit? Dan ben ik niet compleet de pisang als ik iemand anders aanspreek.
En ik word de 22e geïnterviewd voor die krant, doe mee met het toneelstuk voor kerst. Ben benieuwd wat het wordt, eerste keer dat ik met toneel mee doe en dan heb ik al meteen een hoofdrol. Maar komt vast wel goed.
haha ik zal der ook wel ff op letten dan, ik zit normaal in de A-kantinequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:00 schreef xuanery het volgende:
[..]
haha! weet je wat, ik beloof je dat ik mijn rode lange jas aan doe. valt wel op, trust me :p in welke kantine zit je normaal dan?
en wat gaaf dat je meteen een hoofdrol heb gekregen - spannend?
Heeft A een kantine?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
haha ik zal der ook wel ff op letten dan, ik zit normaal in de A-kantine
Ja, A-kantine is de kantine van de School of Social Work, dus veel vrouwenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:15 schreef sipper het volgende:
[..]
Heeft A een kantine?. Zit al 3,5 jaar op Windesheim (CE) maar kom vrijwel nooit verder dan D en de C kantine. De koffie is trouwens veuls te duur
![]()
Ik zit altijd in de A kantine, hoe laat moet je donderdag daar staan dan? En dat het in het begin eenzaam is, ik had het ook in Groningen toen ik rechten studeerde. In het begin zit je een beetje te kniezen op je kamer in je eentje, voelde me er eerst ook niet echt thuis, dat 'thuis' gevoel bleef uit zeg maar. Maar zo langzamerhand leer je steeds meer mensen kennen en dan ben je gewoon steeds vaker weg. En Zwolle zelf, sja, ik ben er niet echt gek van. Ik woon op het moment weer bij mijn ouders in, had ook eerst het plan om zo snel mogelijk een kamer in Zwolle te bemachtigen alleen die stad trekt mij gewoon niet, beetje een saaie bende als je het vergelijkt met Groningen. Ik ben dan nu zelf ook meer aan het oriënteren op een kamer in Utrecht, zo ver is het niet van Zwolle af en je hebt een behoorlijk relaxte treinroute.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:00 schreef xuanery het volgende:
[..]
haha! weet je wat, ik beloof je dat ik mijn rode lange jas aan doe. valt wel op, trust me :p in welke kantine zit je normaal dan?
en wat gaaf dat je meteen een hoofdrol heb gekregen - spannend?
oh en annoylikehtewind - ik geloof wel dat die kinders ooit op kamers gaan hoor, en feesten kunnen de aanstaande journalisten inderdaad wel (we hadden laatst een svfeestje en mijn huisgenoot die ook journalistiek doet had het hele huis verbouwd met een stel mensen die bleven logeren... ernstig! en ik mocht niet eens meedoen! pfffft)... het is nu gewoon vervelend, want ik voel me verdomd eenzaam daar doordeweeks in zwolle en zo had ik het me niet echt voorgesteld :/ maarja komt wel goed dus, gewoon afwachten!
Ik deel de kranten tussen 12 en 1 uit, maar doe dit samen met nog twee meiden, weet niet in welke kantine ik geplaatst word dus we zien wel hm?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:43 schreef Marruk het volgende:
[..]
Ik zit altijd in de A kantine, hoe laat moet je donderdag daar staan dan? En dat het in het begin eenzaam is, ik had het ook in Groningen toen ik rechten studeerde. In het begin zit je een beetje te kniezen op je kamer in je eentje, voelde me er eerst ook niet echt thuis, dat 'thuis' gevoel bleef uit zeg maar. Maar zo langzamerhand leer je steeds meer mensen kennen en dan ben je gewoon steeds vaker weg. En Zwolle zelf, sja, ik ben er niet echt gek van. Ik woon op het moment weer bij mijn ouders in, had ook eerst het plan om zo snel mogelijk een kamer in Zwolle te bemachtigen alleen die stad trekt mij gewoon niet, beetje een saaie bende als je het vergelijkt met Groningen. Ik ben dan nu zelf ook meer aan het oriënteren op een kamer in Utrecht, zo ver is het niet van Zwolle af en je hebt een behoorlijk relaxte treinroute.
Hier is t rooster al 3 weken bekend...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:51 schreef Sylvana het volgende:
t is idd niet echt goed georganiseerd nee, volgende week hebben we tentamenweek, maar er is nog geen rooster bekend
kijk even in het opleidingen journalistiek dat hier ergens in s&s rondzwerftquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:16 schreef Sitethief het volgende:
Hoe is Windesheim? Beetje leuk? En de opleiding journalistiek, hoe is die? Is die aan te raden?
Wat zijn de dingen die je moet weten als je die opleiding wil gaan doen?
Want zeer waarschijnlijk ga ik na de opleiding die ik nu doe journalistiek bij het Windesheim doen.
Dan kom ik ook wel weer even langsquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:40 schreef littledrummergirl het volgende:
ow en nog watlijkt me gezellig als je bij mij in het gebouw komt
Daar heb ik ooit gepost toen werd ik door iemand hierheen verwezen,quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kijk even in het opleidingen journalistiek dat hier ergens in s&s rondzwerftdaar zitten wat meer journalistiek mensen.
edit: hier dusOpleidingen Journalistiek Deel VI
Dejavu,quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:22 schreef Sylvana het volgende:
Vanochtend voor het eerst gemeten voor het onderzoek, vandaag op basisschool de Phoenix en het viel echt meeNaja, het om 6 uur opstaan niet, maar het meten wel
De planning was eigenlijk dat ons team ( van 4) 's ochtends groep 5 en 6 zou doen en 's middags groep 1 en 2. Alleen om kwart over 9 waren we al klaar met groep 5. Dus toen hebben we voor de kleine pauze ook groep 6 nog gedaan. In de pauze overlegd met de leraren van groep 1 en 2 en die vonden het goed als we hun klassen na de kleine pauze al deden, dus nou hebben we alles 's ochtends gedaan
Om kwart voor 12 hadden we alle kinderen gemeten, toen nog even alles controleren en spullen opruimen enzo en toen konden we dus al naar huis
Het ging echt super soepel, en vooral die kleintjes van groep 1 en 2 meten was echt leuk
Nog 3 scholen te gaanVolgende week donderdag de Vrije School Michael, de week erop 's maandags "De Vlieger" locatie Oude wetering en dan dinsdags "De Wingerd"
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:21 schreef rudedeltadude het volgende:
ben vijfde jaars journalistiek op het windesheim
tevens onverkapte tvp
kikooooooquote:
En bij mij dusquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:40 schreef littledrummergirl het volgende:
ow en nog watlijkt me gezellig als je bij mij in het gebouw komt
journalistiek of communicatie?quote:
Journalistiekquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:34 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
journalistiek of communicatie?
Mijn rooster is nu weer wat constantquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:31 schreef littledrummergirl het volgende:
dat gezeur met die roosters komt nu alweer mn neus uit.. les in drie verschillende gebouwen.. klote tijden
owja, daar zijn ze bij ons ook goed in jas, de eerste 2 uur en de laatste 2 uur les inplannenquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:25 schreef Filay het volgende:
[..]
Mijn rooster is nu weer wat constantles in verschillende gebouwen maakt me niet veel uit, ik heb toch maar hooguit 2 vakken op een dag. Alleen jammer dat ik er 4000 tussenuren tussen heb zitten.
Hij stond voor het C gebouw. Die heb ik wel gezien ja.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:49 schreef xuanery het volgende:
Mijn rooster lijkt wel nutteloos, de lessen worden altijd omgegooid iedere dag. Normaal heb ik op dinsdag een heel lange dag, 8 uur les, en nu was ik na twee uurtjes alweer klaar. Zo gaat het al de hele tijd!
Oh en trouwens, ze hebben mijn rooster amper veranderd, ze hebben alleen de tussenuren overal eruit gehaaldDat is ook niet leuk!!
Oh hee mensen die in het D gebouw zaten vandaag- heeft iemand een leuke Porsche 911 voor de deur zien staan vanmiddag, toevallig? Daar heb ik gisteravond in gereden, go me![]()
Waarom zou je naar de open dag gaan van de school waar je al op zit ?quote:Op donderdag 16 november 2006 07:21 schreef Filay het volgende:
Vrijdag open dag. Nog iemand die gaat? Ik ben lekker vrijheb zelfs al weekend momenteel
Meehelpen? En wie weet komen hier ook mensen die er nog niet zitten en die hier wel kijken om informatie te vragen aan studenten.quote:Op donderdag 16 november 2006 08:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom zou je naar de open dag gaan van de school waar je al op zit ?
Wassie zwart? Dan heb ik hem gister een paar keer zien rondrijdenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:07 schreef Filay het volgende:
[..]
Hij stond voor het C gebouw. Die heb ik wel gezien ja.
oke, gisteren reed er ook een zwarte porsch een aantal keer rondjes nlquote:Op donderdag 16 november 2006 12:32 schreef xuanery het volgende:
ik heb ook al weekend, donderdag altijd vrij en nu vrijdag dus ook. heerlijk!
en nee, hij was zilver. en hij was alleen dinsdag op school aanwezig, geloof ik!
Ik ook hetzelfde, stiekem zitten we bij elkaar in de klas!quote:Op donderdag 16 november 2006 12:32 schreef xuanery het volgende:
ik heb ook al weekend, donderdag altijd vrij en nu vrijdag dus ook. heerlijk!
en nee, hij was zilver. en hij was alleen dinsdag op school aanwezig, geloof ik!
wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:08 schreef xuanery het volgende:
Grom! Ik zou vandaag meehelpen met open dag maar om vele vreselijk vervelende redenen kan ik niet van de partij zijn, en ik kan die meneer maar niet bereiken. Heb gisteren 3 berichtjes achtergelaten bij de centrale receptie en gemaild en alles, want hij nam zijn telefoon maar niet op gisteren en vannochtend ook nog niet, en nu zie ik dat ik vijf gemiste oproepen op mijn mobiel heb van die vent. SJONGE JONGE JONGE. nouja helaas, ik heb mn best gedaan hoor =(
eh maar okee mensjes die in deze topic komen kijken nadat ze naar de open dag zijn geweest: Windesheim is hartstikke leuk hoor![]()
Wat voor opleiding doe je dan? Als je Informatica ofzo doet dan is de kans idd klein dat je op je stage lekkere vrouwen tegenkomtquote:Op donderdag 23 november 2006 13:13 schreef Freshthinking het volgende:
Ik zit nu op stage alleen maar tussen de oude mannen. Vandaar dat ik weer snak naar lekkere wijven om mij heen tijdens de dagelijkse bezigheden
Nog meer? :-/quote:Op donderdag 23 november 2006 12:52 schreef Freshthinking het volgende:
Ik wil meer lekkere wijven op Windesheim.
Ook in het T gebouw zelf zul je er niet veel tegen komenquote:Op donderdag 23 november 2006 13:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je dan? Als je Informatica ofzo doet dan is de kans idd klein dat je op je stage lekkere vrouwen tegenkomtMaar dat probleem heb ik weer andersom met mijn sociale opleiding, daar zijn weer veel te weinig leuke jongens
Heb je de koffie klaar?quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:41 schreef rudedeltadude het volgende:
heeft iemand van de opleiding journalistiek oude stijl misschien een samenvatting van de tentamenstof van MCO 3C voor vanavond?
plz contact me @ msn!
zeker wel! (alleen wel een beetje late reactie misschien)quote:
ehm, beetje laat en je hebt er ook niks aan, maar heb je wat aan een werkstukquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:41 schreef rudedeltadude het volgende:
heeft iemand van de opleiding journalistiek oude stijl misschien een samenvatting van de tentamenstof van MCO 3C voor vanavond?
plz contact me @ msn!
Gefeliciteerd! Nog een half jaar en ik ben daar ook weg. Opgehoerd met die kutschool en die kut journalistiek opleiding.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:39 schreef Takje het volgende:
Ik heb gisteren eindelijk mijn diploma Journalistiek opgehaald! Daaaaag Windesheim
Heb zo maar het gevoel dat je niet verder gaat in de journalistiekquote:Op donderdag 21 december 2006 11:37 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Nog een half jaar en ik ben daar ook weg. Opgehoerd met die kutschool en die kut journalistiek opleiding.
jup, zijn gewoon open, maar het is wel eng stilquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:24 schreef littledrummergirl het volgende:
weet iemand of de gebouwen deze week gewoon open zijn? ik moet namelijk nog een hoop werk afmaken en dat gaat nu eenmaal beter op school![]()
Het is vakantie hequote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jup, zijn gewoon open, maar het is wel eng stil
ik had vandaag met 2 klasgenoten afgesproken om op school te gaan werken en we waren echt zo'n beetje de enigen, alles uit, donker, verlaten, stil, niet echt gezellig dus
vakantiequote:
dat is van hbo naar mbo toch? ( ik ben niet zo geweldig in afkortingenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:43 schreef Sylvana het volgende:
En ik ga Windesheim verlaten...
ga na de zomervakantie SPW doen en misschien dak daarna weer terugkom om SPH af te maken ( verkort of duaal) maar eerst dus SPW doen in Deventer
Thnx en dat klopt jaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is van hbo naar mbo toch? ( ik ben niet zo geweldig in afkortingen)
succes iig!
bij ons op de SPH mag je zelfs nog een 9 overdoen als je wiltquote:Op zondag 21 januari 2007 01:12 schreef kikoooooo het volgende:
Klopt het dat je een toets, waar je een 5.5 op gehaald hebt, niet over mag doen? Ik kan dit nergens vinden, maar volgens de docent mag t niet?
volgens mij klopt datja, heb ik ook al een aantal keer gezeik over gehadquote:Op zondag 21 januari 2007 01:12 schreef kikoooooo het volgende:
Klopt het dat je een toets, waar je een 5.5 op gehaald hebt, niet over mag doen? Ik kan dit nergens vinden, maar volgens de docent mag t niet?
denk dat dat dan per opleiding verschilt, want bij ons mag het dus welquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:57 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
volgens mij klopt datja, heb ik ook al een aantal keer gezeik over gehad
Jup, is bij mijn opleiding ook (commerciele economie) is wel zwaar klote, zelf ook al weleens last van gehad.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:12 schreef kikoooooo het volgende:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:44 schreef Filay het volgende:
Nee heb een gesprek over een eventuele complete studie in de States.
Ook ik, en nog verschillende lectures in Groningen en Utrecht. Gelukkig heet het ook studieweek en geen vakantiequote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:56 schreef Filay het volgende:
Ik ben in de vakantie op school volgende week... HELP (das beter)
jaquote:Op maandag 26 maart 2007 22:32 schreef minze het volgende:
Trouwens, nog mensen die hier in zwolle wonen?
Naam?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:01 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ja![]()
jij ook?
je klint als een huisgenoot van een vriend van me... je naam dan...
hahah welks een toeval!quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:52 schreef minze het volgende:
[..]
Naam?
Edit: ff je fotoboek gecheckt... Ja ik ben de huisgenoot van Bannink
Hoi Tiesquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:54 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
hahah welks een toeval!
Hoi Minze!
nee ben ondertussen met een verslag bezig...quote:
Aha, ik ben iets van tentamens aan het leren...quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:56 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee ben ondertussen met een verslag bezig...
maar als je op zoek bent naar zwollenaren, kom dan naar het zwolle topic!
Zwolle #34 Waar iedereen welkom is.
Wil je dat wel laten!!?!?!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:01 schreef minze het volgende:
[..]
Het is trouwens voor mij de bedoeling Zwolle te ruilen voor Utrecht. Maar dat geheel terzijde.
Ben ook nog niet weg! Dat pokeren gaat helemaal goed komen, heb al een voorstel de lucht ingeslingerd, maar niemand die hem inkopt!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Wil je dat wel laten!!?!?!
We MOETEN nog een avond pokeren!
Ik heb nog niks gehoord? Wanneer wanneer wanneer??quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:06 schreef minze het volgende:
[..]
Ben ook nog niet weg! Dat pokeren gaat helemaal goed komen, heb al een voorstel de lucht ingeslingerd, maar niemand die hem inkopt!
Dat zou wel heel relaxed zijn ja... Maar eh... je kan dat bedrijf niet vragen om een vestiging in Zwolle te planten?quote:Anyways, het is de bedoeling in september te gaan afstuderen en het bedrijf vind het lief wanneer ik in Utrecht kom wonen. No problemo vind ik dat, al verwacht ik dan natuurlijk wel een contract na afloop.
Nou uhh, ik had vrijdag voorgesteld bij Wieteke, maar goed, dat wordt wat lastig denk ik want dan kan Bannink toch niet. Na mijn tentamens kan ik in principe iedere avond. Er moet zowiezo meer gespelletjesspeeld worden, dat is rielekst.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:08 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik heb nog niks gehoord? Wanneer wanneer wanneer??
Meer spelletjes altijd goed! Ik werk elke vrijdag, dus voor mij is dat lastig, maar goed, misschien een keertje een zaterdag ofzo?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:12 schreef minze het volgende:
[..]
Nou uhh, ik had vrijdag voorgesteld bij Wieteke, maar goed, dat wordt wat lastig denk ik want dan kan Bannink toch niet. Na mijn tentamens kan ik in principe iedere avond. Er moet zowiezo meer gespelletjesspeeld worden, dat is rielekst.
Utrecht is een supermooie stad!quote:Een vestiging in Zwolle planten is wel een optie, maar denk niet dat ze het doen. En ach, in Utrecht wonen is toch ook relaxed?!
Ik vind alles prima, alleen heb ik voor de komende zaterdagen al wat externe activiteiten gepland staan (je weet wel, bier, feest, concert, verjaardag etc.). ik zal eens kijken. Anyways, ging het topic niet over Windesheim?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Meer spelletjes altijd goed! Ik werk elke vrijdag, dus voor mij is dat lastig, maar goed, misschien een keertje een zaterdag ofzo?
[..]
Utrecht is een supermooie stad!En als je daar kans op een baan maakt, dan moet je het absoluut doen!
Over wat?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:17 schreef minze het volgende:
[..]
Anyways, ging het topic niet over Windesheim?
Preciesquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:18 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Over wat?
oh shit.. .ik post in SES!!!![]()
prima!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:29 schreef minze het volgende:
[..]
Precies
Ik ga doen waar ik goed in ben... koffie bij de buurman!
Oh bij de eerstejaars social work wordt genoeg geklaagdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:30 schreef Ici-Paris het volgende:
Ik hoor jullie helemaal niet zo veel klagen als de student aan de Hanze hogeschool.
Ik zou bijna denken dat jullie school perfect is, maar helaas is niets perfect
Goeie keusquote:Op maandag 11 juni 2007 17:20 schreef BaggerUser het volgende:
aarg hweet nog niet welke opleiding ik ga doen, wilde het liefst naar het windsheim maar kan nog geen leuke opleiding vinden, kom va mbo ict maar informatie, bedrifjskndige informatica en technische informatica vallen sowieso af
oeh vertel eens wat over communicatie!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Goeie keus
Ik kwam ook van MBO ict en ben toen BI gaan doen... heb het 2 maanden volgehouden.
Inmiddels laatste tentamenweek in mn 2e jaar communicatie
Prima te doen hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:41 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
oeh vertel eens wat over communicatie!
leuk? wat voor vakken krijg je? beetje te doen het niveau?
hoezo kwamen ze er niet uit dan? was je motivatie wel goed maar je niveau iets te laag ofzo?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:14 schreef Malibu-06 het volgende:
SpannnnnendOmdat ze er zelfs na een herkansing van m'n 21+ toets niet uitkwamen of ze me toe gingen laten op de opleiding Communicatie zijn ze op de opleiding zelf nu aan de hand van m'n toetsresultaten + m'n dossier aan het kijken of ze me alsnog toe gaan laten... Morgen of uiterlijk vrijdag krijg ik het te horen. Ben zooo benieuwd!
Ik had 4 tests gemaakt, waarvan 2 supergoed en 2 zeer matig....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoezo kwamen ze er niet uit dan? was je motivatie wel goed maar je niveau iets te laag ofzo?
Volgend jaar er gewoon weer bij.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:26 schreef -Mo- het volgende:
Morgen voor de laatste keer dit schooljaar naar Windesheim.
(En als het tegenzin de laatste keer naar Windesheim voor altijd![]()
)
ik ook zo iets, serieus, wat is er met de vakantie gebeurd?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
ik mag me er over iets meer dan drie weken al weer melden
Ook wat dat betreft wordt je gewoon voorbereid op het beroepslevenquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:05 schreef xuanery het volgende:
[..]
ik ook zo iets, serieus, wat is er met de vakantie gebeurd?
tja, mijn vakantie is zal maar zeggen aan me voorbij gevlogen omdat ik al deze tijd al werk, zeg maar. niet zo grappig doen nou he, ik weet best hoe het voelt om in het beroepsleven te... levenquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:17 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ook wat dat betreft wordt je gewoon voorbereid op het beroepsleven
* Intrepidity mag zich 3 sept melden voor jaaropening en 5 sept voor colleges
Een beetje bevooroordeelde reactie van mijn kant, maar ik kan je deze introductietijd zeker aanraden. Groot voordeel is dat je bijvoorbeeld al mensen binnen je opleiding leert kennen (netwerkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:08 schreef Alwinh het volgende:
En de grasweek(introductieweek) van windesheim, is dat aan te raden(ga niet op kamers) ?
lijkt me best een gezellig planquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:32 schreef Intrepidity het volgende:
nog ff en we kunnen een fok-meet @ c-kantine organiseren
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:28 schreef nikkie1985 het volgende:
fuck windesheim, ze trekken vrijstellingen en en doen andere rare dingen.
heb je er nu spijt van? zo klink je namelijk nu welquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:41 schreef Intrepidity het volgende:
Ik vond het toendertijd ook een beetje onzin ja.....
Nope, maar ik ben evengoed een afwijkend type die liever bij vrienden dan in kroegen rondhangt, dus het zal wel daardoor komenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:39 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
heb je er nu spijt van? zo klink je namelijk nu wel
Oeh ja, ik was de eerste keer ook zenuwachtig, voor de nulmeting.. maar de 2e keer voelde ik me er meteen thuisquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:54 schreef Larsch het volgende:
Ik ga ook naar Windesheim, voor journalistiek. Donderdag voor het eerst er naar toe, ben best wel zenuwachtig. Arme ik.Nja, komt wel goed.
k ken het , gevoel!quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:29 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nope, maar ik ben evengoed een afwijkend type die liever bij vrienden dan in kroegen rondhangt, dus het zal wel daardoor komen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:46 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben er nu alweerik wil mn vakantie terug!
dank voor het medelevenquote:
editje dubbelquote:
Schijnt deze week nog te komen..!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:07 schreef xuanery het volgende:
duuuude. wanneer staat het rooster voor de journalistiekleerlingen eens een keer online?
maak je niet drukquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:18 schreef xuanery het volgende:
haha, dat weet ik, maar het is verdorie al donderdag! zou heel veel schelen als ik 'm nu al wist.. naja ga morgen toch richting zwolle dus haal 'm dan wel op daar ofzo.
Had mijn vriendin idd ook altijdquote:Op maandag 3 september 2007 23:26 schreef loehoes het volgende:
4 uurtjes hoorcolleges in de week. Verder praktijk, heerlijk! Lang leve de journalistiek.
Ik doe tijdschriftjournalistiek. Dus af en toe even vergaderen en verder thuis achter de pc verhalen schrijvenquote:Op dinsdag 4 september 2007 01:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Had mijn vriendin idd ook altijdBeetje met de camera op stap enzo
![]()
Ik had de eerste twee jaar bij communicatie zo'n 7/8 uur hoorcollege, en 10 uur werkcollege... dat was t welGoed te doen.
As maandag beginnen met stage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |