abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41033649
Allemaal hogescholen en universiteiten met een eigen topic, behalve Windesheim, terwijl er toch redelijk wat mensen op Windesheim zitten. Dus vertel hier wat voor studie je doet, wat je meemaakt op school, hoe je het er vindt, hoe je toetsen zijn gegaan, vertel dat je je Propedeuse/diploma hebt gehaald enzovoort

Ik studeer zelf SPH op Windesheim. Ik begin dit jaar voor de 2 keer aan het tweede jaar. Op dit moment wordt er nog een verslag van me nagekeken en als dat voldoende is kan ik 16 september me Propedeuse ophalen Ik ben vorig jaar eind november tijdelijk gestopt met school, dus dit jaar zal wel weer ff wennen worden in het begin, na er bijna een jaar uit geweest te zijn. Ook is ons hele gebouw op de schop gegaan, dus ben erg benieuwd hoe dat allemaal geworden is En ik heb het nieuwe entreegebouw ook nog maar kort even gezien, dus dat moet ik ook nog even gaan bekijken
  Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 16:46:28 #2
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_41034215
Dit topic gaat centraal (tussen de andere uni/hbo topics) maar houd dit in acht: [Belangrijk!] Nieuwe regels wat betreft slowchat en centrale .
Hier en daar een hoi wat ik mee heb gemaakt kunnen we niet uitsluiten. Maar als jullie dit in de gaten houden heb ik er geen problemen mee.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_41063877
hhm, volgens mij zien mensen dit topic niet echt als hij centraal is, zijn toch echt wel Windesheimers hiero

ik heb vandaag mail gehad dat ik 7 september om half 10 introcollege heb, nog 2 weken vakantie dus
  Moderator dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:19:10 #4
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_41064758
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:46 schreef Sylvana het volgende:
hhm, volgens mij zien mensen dit topic niet echt als hij centraal is, zijn toch echt wel Windesheimers hiero

ik heb vandaag mail gehad dat ik 7 september om half 10 introcollege heb, nog 2 weken vakantie dus
Ik dacht dat duderinnetje les gaf op het Windesheim.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_41133728
je bent niet de enige ik begin straks aan het 1e jaar social work enzo
voorkeur gaat uit naar MWD, maar misschien verandert dat nog.. je weet maar nooit

o woon trouwens ook in deventer
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_41157147
ik ga nu mn tweede jaar van journalistiek in

volgende week maandag word mn eerste dag alweer
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_41234759
wilde eerst daarheen gaan om logistiek te doen
maar het is wel wat ver voor mij,en wil nog niet op kamers
bier
pi_41235944
waar kom je vandaan dan italiaan1987 en waar ga je het nu doen dan?
pi_41240712
Omgeving delft
ga nu logistiek doen in delft (inholland)
maar weet ook niet of dat zo verstandig is
bier
pi_41240834
Delft-Zwolle is inderdaad wel een stukje ja

Maar waarom weet je niet of dat wel verstandig is? Waar twijfel je over?
pi_41241113
jaa hoor slechte verhalen over inholland
maarja het is wel heel kleinschalig die school in delft dus mischien valt het daar wel mee
bier
  zondag 27 augustus 2006 @ 23:35:24 #12
105263 Litso
Interlectueel.
pi_41241224
En dit is dus precies níet de bedoeling van dit topic
Er is een centraal Slowchattopic voor het gezellige kletsen, maar hou het hier een beetje centraal over Windesheim asljeblieft
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_41241640
Morgen maar eens naar school toe om te checken of me cijfers allemaal bekend zijn zodat ik me P kan ophalen over 3 weken...

En gelijk ff kijken of de klassenindelingen stiekum al op het publicatiebord hangen en hoe ons vernieuwde gebouw eruit ziet
pi_41262986
Niet naar school geweest vanwege de regen en andere dingen die gepland waren, maar heb een mailtje gehad van me leerprocesbegeleider en me verslag is voldoende en ik heb dus mijn Propedeuse
pi_41268719
gefeli!
pi_41274742
Dank je wel

Een hele geruststelling, want als ik hem niet voor 31 augustus had dan moest ik stoppen met me opleiding ( doe er al 2 jaar over nl en dat was de max...)
pi_41275725
dat zou wel erg kut geweest zijn inderdaad..

ik heb trouwens totaal geen zin in intro kamp
maarja moet maar ff
pi_41276020
Introkamp op Windesheim is niet zo heel erg Beetje puzzeltjes doen in de stad, spelletjes doen in een weiland en uitgaan
pi_41276214
naja ik hoop maar dat ut leuk word ja
lekker op een modderige camping in een klein gehuchtje
achja komt wel goed
pi_41296257
Vanmiddag naar school geweest om me cifjers te controleren en alles klopt

En wat een zooitje is het nou nog in het gebouw zeg, ben benieuwd of ze het wel op tijd redden allemaal

En heb vandaag studiegids en collegekaart ontvangen
pi_41331475
Volgende week dinsdag algemene introdag. Ben benieuwd, hoop dat ik er maar 1 jaar hoef te bivakkeren tot ik mijn p heb.
pi_41331562
wat ga je doen dan marruk en wat wil je gaan doen als je je P hebt?
pi_41410859
Ik begin dus over enkele dagen aan mijn eerst jaar aan Windesheim.
Ik doe Commerciële Economie...Ik woon ook in Zwolle, dus het is lekker dichtbij.
pi_41496697
Ik ga nu tweede jaar CE (Commerciele Economie) in.
Heb vorig jaar mijn propedeuse in een jaar gehaald, dus loop volop op schema en heb er weer erg zin in
Ik heb altijd gelijk...
pi_41532441
Ga nu het (hopelijk) 4e en laatste jaar Bedrijfskundige Informatica in.
1 Blok Stage, 1 Blok met pretvakken en daarna afstuderen.. en dan zeg ik: daaaaagg
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:01:31 #26
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_41532822
ik ga pas mijn 8ste jaar in van de opleiding Journalistiek (D-gebouw)
pi_41532898
8e jaar? hoezo doe je er zolang over?
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:04:26 #28
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_41532951
Yep, moet nu alleen mijn scriptie nog. Pfff, wat heeft het allemaal lang geduurd zeg...
pi_41533001
maar hoe kwam dat dan? of wil je dat niet zeggen?
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:07:11 #30
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_41533072
Nou, gewoon teveel met andere dingen bezig geweest na mijn stages. Veel gewerkt bij de post en last but not least 'luiheid'.
pi_41533108
jeuheu calo
pi_41533155
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:08 schreef jaspah het volgende:
jeuheu calo
calo

ik zit in gebouw A, dus heb heerlijk uitzicht vanuit de lokalen op de calo-ers die naar S gaan
pi_41553393
quote:
Beste student,

In juli stuurde de examencommissie SPH je een voorlopig negatief advies. Nu kunnen we je tot ons genoegen vertellen dat je met de augustusbeoordelingen je propedeuse geheel hebt behaald.

Gefeliciteerd!

Op woensdag 27 september 2006 is er weer een Propedeuse-uitreiking. Bert Kruijswijk zal je daar nog over berichten

Met vriendelijke groet,

Namens de examencommissie

Jennie Pierik
Eindelijk de uitnodiging binnen, alleen wel erg jammer dat het niet half september is, zoals Bert dacht, maar pas de 27e. Nog even geduld dus.
pi_41586399
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:09 schreef Sylvana het volgende:

[..]

calo

ik zit in gebouw A, dus heb heerlijk uitzicht vanuit de lokalen op de calo-ers die naar S gaan
pi_41590867
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 16:42 schreef Sylvana het volgende:
wat ga je doen dan marruk en wat wil je gaan doen als je je P hebt?
Ik doe lvo engels en hoop als ik mijn p krijg in 1 jaar door te gaan naar de universiteit Utrecht of Amsterdam. Dus ik hoop dat het goed gaat allemaal, maar ik ken iemand die ook haar p in 1 jaar had en mijn motivatie is erg aanwezig dus het zou moeten kunnen lukken.
pi_41591766
Ik heb echt een relaxed rooster

maandag: 1e t/m 5e
dinsdag: 7e en 8e
woensdag: 4e en 5e
donderdag: 3e t/m 5e
vrijdag: 1e t/m 4e

En morgen op kosten van de school met de klas naar de kroeg om elkaar te leren kennen
pi_41611667
Ben gisteren begonnen met JOU 1e jaar. Was heel leuk eigenlijk! Zijn er bij andere opleidingen ook zoveel problemen met de readers?
pi_41611719
Hier geen problemen, kun je gewoon in een pakket afhalen bij de winkel, moet alleen wel erg lang in de rij staan meestal. En studiehandleidingen kun je downloaden van Blackbboard, alleen BB ligt er van de week erg veel uit

Gelukkig hoef ik dit jaar geen nieuwe readers en boeken te kopen, heb ze nog van vorig jaar, scheelt een hoop geld en wachten
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:25:38 #39
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41611769
Iemand die Journalistiek doet bij Windesheim? Schrijvende, that is.
Hoe is die opleiding? Beetje oke?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_41616465
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:25 schreef Sitethief het volgende:
Iemand die Journalistiek doet bij Windesheim? Schrijvende, that is.
Hoe is die opleiding? Beetje oke?
leuk ja
voor zover ik na het eerste jaar kan zeggen. Ik heb nog niet gekozen voor geschreven of audiovisueel ( kan pas in jaar drie), maar de opleiding is wel goed. goede kwaliteit onderwijs en materiaal.

kom maar op met verdere vragen of kijk Opleidingen Journalistiek Deel VI hier ff, flink veel zwollenaren daar
pi_41709707
Zo, de eerste school"dag" zit er op

Eerst praktische psychologie, beetje over persoonlijkheidstesten enzo, diek vorig jaar allemaal al gedaan heb, dus was niet echt heel interessant. Daarna 5 kwartier vrij, beetje in zon gezeten en gecomputerd en daarna leerprocesbegeleiding, gingen we een observatiespelletje doen

1 iemand kreeg een kaartje met een afbeelding, mocht er 10 seconden naar kijken en dan werd het kaartje doorgegeven aan de andere mensen in de klas, die er ook even naar mochten kijken. Degene die als eerste het kaartje kreeg moest vertellen wat ie der op zag, wat hem opviel en welke associatie ie er bij had en de rest van de klas moest op dingen letten waarvan ie dacht dat de eerste die het kaartje gezien had het niet gezien zou hebben. En dan kwam dus iedereen een keer als eerste aan de beurt. Was wel leuk om te zien waar iedereen dan op lette, wat mensen anders was opgevallen en welke andere associaties ze er over hadden
pi_41710939
Mijn M&O leraar werkt ook op Windesheim.. hoorde dat het er een dikke chaos was!
Hij wou niet teveel kwijt .. doe mij maar Hanze volgend jaar
jammer
pi_41711365
dikke chaos? als er weer eens voor de zoveelste keer een stroomstoring is zeker
pi_41711480
mijn eerste dagje zit er ook op
sociologie en ethiek gehad.. best interessant nog wel

morgen een laaaange dag... van ut eerste tot en met het 9e
maarja pech
pi_41725725
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:23 schreef Sylvana het volgende:
Blackbboard, alleen BB ligt er van de week erg veel uit
Uptime van blackbord is nagenoeg perfect (inloggen is bijna altijd mogelijk).. als de docenten blackboard nu eens zouden vullen .. .. .
Degene die niets weet, maar wel weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niets weet en niet weet dat hij niets weet.
pi_41731098
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 00:20 schreef ChRiZz het volgende:

[..]

Uptime van blackbord is nagenoeg perfect (inloggen is bijna altijd mogelijk).. als de docenten blackboard nu eens zouden vullen .. .. .
Ja, nou doet ie het wel weer goed ja, en idd erg balen dat ze nog geen sheets van colleges enzo erop zetten, maar dat ze alles nog ouderwets op papier zetten

Vanmiddag maar voor 3 kwartier naar school, ook lekker gepland dus

Ben ik wel de hele middag onderweg met reizen enzo
pi_41742302
Oeh, ik mag echt een gaaf onderzoek doen met me klas

Normaal moet je de eerste periode voor sleutelsituatie 6 een onderzoek doen naar hoe de Hogeschool in elkaar zit en wat er verbeterd kan worden en hoe. Alleen nou mogen 4 klassen, waaronder dus de mijne, meedoen aan een grootschalig onderzoek van de VU Amsterdam naar de gezondheid van Zwolse basisschoolkinderen. Dus moeten we in groepjes van 4 naar basisscholen toe en daar dan fysieke metingen doen bij kinderen ( gewicht/lengte/omvang middel) en de kinderen in de bovenbouw moeten een vragenlijst invullen en de ouders van alle basisschoolleerlingen. En met de antwoorden van die onderzoeken gaan ze dan bijvoorbeeld projecten opstarten om kinderen meer te laten bewegen enzo

Echt een gave opdracht dus om een keer aan zoiets mee te werken
pi_41777759
quote:
Ben gisteren begonnen met JOU 1e jaar. Was heel leuk eigenlijk! Zijn er bij andere opleidingen ook zoveel problemen met de readers?
???
Ik doe ook journalistiek, maar bij ons heeft niemand problemen met de readers.
You can either agree with me or be wrong
pi_41842785
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:52 schreef Carolina123 het volgende:

[..]

???
ik hoorde dat ze voor het tweede jaar ook te weinig readers hadden gemaakt Ik snap het niet, je weet toch hoeveel studenten er op school zitten?
pi_41842971
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 19:26 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik hoorde dat ze voor het tweede jaar ook te weinig readers hadden gemaakt Ik snap het niet, je weet toch hoeveel studenten er op school zitten?
Is het bij jullie dan niet dat jullie ze ook van blackboard moeten downloaden?

Dat is bj ons wel zo nl, er zijn er maar een paar te koop in de winkel, en de rest moet ze gewoon downloaden
pi_41843087
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 19:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Is het bij jullie dan niet dat jullie ze ook van blackboard moeten downloaden?

Dat is bj ons wel zo nl, er zijn er maar een paar te koop in de winkel, en de rest moet ze gewoon downloaden
nee, wij moeten ze allemaal gewoon kopen ( tenminste vorig jaar nog wel, nu hebben ze weer eens een "nieuwe stijl"in het leven geroepen , maar dat zal wel niet veel uitmaken ) Bij ons staan alleen sheets en aankondigingen op bb.
pi_41849634
Heb je nergens chillruimtes op het Windesheim? Paar plekken waar je lekker relaxed onderuit kan liggen met laptop op je buik? Of moet ik het toch echt een heel jaar doen met die klotestoelen die ze overal hebben.
pi_41849801
nu kan het in het gras in de zon
pi_41849901
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 23:26 schreef littledrummergirl het volgende:
nu kan het in het gras in de zon
En dat heb ik ook best wel gedaan, alleen volgende week wordt het naar alle waarschijnlijkheid weer scheisseweer

Maar nergens relaxruimte? Leek mij altijd dat elke hoge school in Nederland hevig gesubsideerd was om deze noodzakelijke meubelen aan te schaffen
pi_41849930
Ik zwaai naar het Windesheim, ik blijf student voor het leven!
pi_41850001
Ik hoop er toch echt wel over 3 jaar weg te zijn, ben er al een jaar langer dan noodzakelijk
pi_41868649
Nog een Journalistiek student hier.
2e jaars, vorig jaar m'n P gehaald .
Relaxed rooster ook, maandag en vrijdag vrij!
Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.
pi_41869225
Ik heb mijn CALO-test op het Windesheim gedaan (en gehaald natuurlijk!!) Dat is nu anderhalf jaar geleden. Volgens mij waren ze toen aan het verbouwen. Voor de rest vind ik de school wel heel erg mooi! Vooral de sportzalen zijn erg mooi!
Noot noot.
pi_41869482
3e jaars journalistiek hier übertjill plek blijft natuurlijk de rokerskantine in gebouw D.. Vorig jaar op het nippertje mijn propedeuse gehaald. Opleiding blijft super! In januari lekker een halfjaartje naar Zweden om te "studeren" soooo looking forward to it!
At least you'll never be a vegetable — even artichokes have hearts.
pi_41889499
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 20:21 schreef requiem4adream het volgende:
3e jaars journalistiek hier übertjill plek blijft natuurlijk de rokerskantine in gebouw D.. Vorig jaar op het nippertje mijn propedeuse gehaald. Opleiding blijft super! In januari lekker een halfjaartje naar Zweden om te "studeren" soooo looking forward to it!
Dat wil ik ook! Lijkt me echt heel gaaf.
Dat kan dus alleen in het 3e jaar? En wat moet je daarvoor doen enzo?
Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.
pi_42037845
Ik heb ook geen problemen met de readers gehad van journalistiek 1,
helaas bevalt mij de opleiding niet, en ga ik switchen naar sph, echt jammer maar het valt zo erg tegen!!!
pi_42051347
Waarom valt het je zo tegen?
You can either agree with me or be wrong
pi_42051432
vroeg vrij vandaag
pi_42061567
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:21 schreef VixenFromHell het volgende:
vroeg vrij vandaag
ja, alleen wij moeten die lessen die we nou gemist hebben wel gewoon inhalen

kut stroomstorimg
pi_42061739
ex-windesheimer meldt zich....Heb er nog anderhalf jaar in meer of mindere mate rondgehangen als medewerker zelfs

Die stroomstoringen, ha, die zijn alleen als het lekker weer is.
Gingen de cateringmensen ook broodjes verkopen op straat voor bijna niks? Dat was een van de laatste keren zo, anders bedierven ze
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_42062763
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:18 schreef Carolina123 het volgende:
Waarom valt het je zo tegen?
Heel anders dan ik verwacht had,
Ik kan het niet uitleggen maar het voelt niet goed...
pi_42071568
Van de week waren ze trouwens ook erg slim bij ons op school

Degene die hun P gehaald hebben kregen een groen papier thuis met daarop de uitnodiging voor de uitreiking. Achter het groene papier zat dan de cijferlijst. Degene die die uitnodigingen in de enveloppen had gedaan, had niet gezien dat er nog een cijferlijst achter zat, en heeft ze dus naar willekeurige mensen gestuurd, waardoor iedereen de cijferlijst van iemand anders kreeg Dus nou moesten ze weer naar iedereen de goede cijferlijst sturen
  zaterdag 23 september 2006 @ 14:54:37 #68
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_42076499
Nog een ex WIndesheimer; Lerarenopleiding geschiedenis gedaan daaro; daarna een 'aansluitingstraject' op de VU om mn eerste graads te halen waar ik nu bijna mee klaar ben
Ik heb t altijd gezellig gehad daaro; en t onderwijs was er ook goed!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_42117911
En nog een Windesheim-student. Inmiddels vierdejaars Journalistiek (mag ook wel een keertje). Zo'n 4,5 jaar geleden begonnen, studie een keertje onderbroken en jaartje gewerkt, nu weer begonnen en in december stage (2x3 maanden) lopen, scripties schrijven en daarna wat achterstanden inhalen. Over de Hogeschool heb ik niks te klagen, faciliteiten zijn wel oké, maar de stad Zwolle heeft me nooit iets gedaan. Woon nog steeds thuis, al zal daar binnenkort wel verandering in komen.
pi_42162088
mensen nog posters gehaald op school?

ik eentje van reservoir dogs en eentje van pulp fiction
pi_42162107
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:40 schreef VixenFromHell het volgende:

ik heb nog wel ff staan kijken, maar niks gekocht
pi_42162657
quote:

Ach, da's toch twee keer in het jaar.... En elke keer vrijwel dezelfde posters. Was wel altijd leuk om effe te kijken
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_42193117
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:52 schreef Carolina123 het volgende:

[..]

???
Ik doe DT, misschien maakt dat een verschil. Inmiddels heb ik ze ook weten te bemachtigen.
pi_42193183
Nog een vraagje: ik heb thuis geen printer (tenminste, die doet ut niet), kan ik mijn huiswerk ergens op school printen en kun je daar je hotmail checken?
  donderdag 28 september 2006 @ 10:40:37 #75
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_42193229
quote:

DIe draai posters zijn wazig, als je er naar kijkt beginnen die schijven te draaien, vreselijk.

Ik ben derdejaars MWDér trouwens.
Ik ben lelijk.
  donderdag 28 september 2006 @ 10:41:40 #76
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_42193257
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nog een vraagje: ik heb thuis geen printer (tenminste, die doet ut niet), kan ik mijn huiswerk ergens op school printen en kun je daar je hotmail checken?
Ja dat kan maar dat kost, het printen dan. 6 cent per afdruk naar ik meen. En je hebt nog een windesheim pas nodig a 5 euro, te koop bij de lokale windesheim shop. Of als je een beetje rondkijkt kan je die passen overal wel vinden, iedereen slingert ermee rond

Tip: Als je veel moet afdrukken kan je beter thuis een goedkoop laserprintertje neerzetten, ben je goedkoper uit.
Ik ben lelijk.
pi_42194409
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
In elk gebouw heb je wel studielandschappen waar computers en printers staan waar je gebruik van kunt maken ( printen=6 cent per vel, eerst Windesheim pas kopen van 5 euro in de winkel en daar geld op zetten) Verder heb je computers en printers in het Mediacentrum in gebouw C
pi_42194460
Sinds gisteren heb ik heb dan eindelijk in bezit, me Propedeuse

pi_42194504
Gefeliciteerd!

Hotmail checken kan dus gewoon daar?
pi_42194555
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:28 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Gefeliciteerd!

Hotmail checken kan dus gewoon daar?
tuurlijk, je kunt gewoon internetten en msnen wat je wilt

thnx
pi_42196785
gefeliciteerd
pi_42204674
He wat leuk; een centraal Windesheim topic. Hier een zo-goed-als-afgestuurde Windesheimer, om meer specifiek te zijn, IBL'er. International Business and Languages dus . Was laatst weer eens op Windesheim, moet zeggen dat ze de hoofdingang flink aangepakt hebben. Was ook wel nodig ja. Voorheen hingen van die Pabo tekeningen boven de hoofdingang...
Maar heb goede jaren gehad op Windesheim, weinig te klagen. Binnenkort wat achterstallig werk inleveren en dan ben ik er ook verdwenen
"Snelwandelen is zoiets als een wedstrijd wie het hardst kan fluisteren."
- Bob Q. Costas
pi_42376659
Vandaag te horen gekregen dat we voor dat gezondheidsproject ( zie mijn post in dit topic van 12 september) 2 vrije studiepunten extra krijgen Terwijl we dus al 4 gewone studiepunten er voor krijgen Dus echt relaxed, nou hoef ik alleen volgende periode nog maar een keuzemodule te volgen en dan heb ik me vrije studiepunten al binnen voor dit jaar ( 4 voor vakantiekamp, 2 voor project, 2 voor keuzemodule) Echt beter dus

Vandaag al het eerste groepsverslag ingeleverd, een casusanalyse die we met de hele klas gedaan hadden, dus nou eigenlijk alleen nog de individuele casusanalyse doen, een brief schrijven naar een denkbeeldige instelling en een reflectieverslag

Verder heb ik eigenlijk vrij weinig meer, meeste lessen zijn al afgelopen. Ik heb nog 3 weken les (inclusief deze week), dan een week vakantie, herkansingsweek ( maar ik heb geen herkansingen) en dan toetsweek

De 3 weken dat ik nog les heb, heb ik eigenlijk nog maar heel weinig les Deze week had ik maandag 4 uur les, dinsdag 1 uur les, woensdag 1 uur les, donderdag vrij, vrijdag 4 uur les.
Volgende week heb ik maandag 1 uur les, dinsdag vrij, woensdag vrij, donderdag 1 uur les, vrijdag 4 uur les.
De week erna maandag 3 uur les, dinsdag vrij, woensdag 1 uur les, donderdag 2 uur les en vrijdag 4 uur les en dan is het dus al vakantie En dan dus weer een week vrij omdat ik geen herkansingen heb en in de toetsweek heb ik ook maar 1 tentamen, dus dat is ook nog makkelijk te doen
pi_42382479
Zijn er trouwens meer mensen die JOU DT doen? Ben wel benieuwd naar EVC ervaringen en de begeleiding van Windesheim hierin.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:48:40 #85
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_42640560
zit nu in m'n eerste jaar van journalistiek op windesheim, vind het een prima school. wel strontvervelend dat iederen uit mn klas nog thuis woont en ik niet meer, zo leer je ook niemand 'echt' kennen. denk je dat het studentenleven begint, gaat iedereen iedere avond nog terug naar hun mama. stiekem zou ik dat ook wel willen, maar dat zou vier uur reistijd per dag opleveren... pfft. ik ga wel naar dat denksportcentrum in m'n straat anders, misschien dat dat wat vrienden oplevert

oh en ik heb een 'baantje' als HSK uitdeelster om de week op de donderdag, dus als je me een keer ziet langskomen... zeg maar hoi!
pi_42641947
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 13:48 schreef xuanery het volgende:
zit nu in m'n eerste jaar van journalistiek op windesheim, vind het een prima school. wel strontvervelend dat iederen uit mn klas nog thuis woont en ik niet meer, zo leer je ook niemand 'echt' kennen. denk je dat het studentenleven begint, gaat iedereen iedere avond nog terug naar hun mama. stiekem zou ik dat ook wel willen, maar dat zou vier uur reistijd per dag opleveren... pfft. ik ga wel naar dat denksportcentrum in m'n straat anders, misschien dat dat wat vrienden oplevert

oh en ik heb een 'baantje' als HSK uitdeelster om de week op de donderdag, dus als je me een keer ziet langskomen... zeg maar hoi!
Waar sta je dan? En zal ik je Xuanery noemen of...?
pi_42647189
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 13:48 schreef xuanery het volgende:
Wacht maar een half jaar, dan zit een groot deel van de studenten journalistiek wel op kamers. Die houden namelijk wel van een beetje studentenleven! Bovendien is journalistiek sowieso een studie met veel kamerbewoners, net als bijvoorbeeld Calo. Bij ons zat ook na een jaar bijna iedereen (van de overblijvers, want journalistiek is nogal eens anders dan de meesten denken) op kamers. Dan moet je eens een andere studie op Windesheim gaan doen, die racen allemaal na de eerste les naar de bushalte/het station om de huisgemaakte stamppot te eten!!
pi_42647225
dubbel
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:18:38 #89
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_42647238
Haha! Ik weet niet, ligt eraan bij welke kantine ik ingedeeld word! Vorige week moest ik naar die van D, T en A...Maar dan mag je heel hard Sara roepen, want zo heet ik!
pi_42647325
Ik vind dat ramadan- diner trouwens wel een erg goed en leuk initiatief van Windesheim

Ik had me ook opgegeven ok de HSK uit te delen, maar toen hadden ze al genoeg mensen, sta wel op de reservelijst
pi_42650792
Dan zal ik wel knoerhard 'Sara!!!!' schreeuwen
Hoe zie je er een beetje uit? Dan ben ik niet compleet de pisang als ik iemand anders aanspreek.

En ik word de 22e geïnterviewd voor die krant, doe mee met het toneelstuk voor kerst. Ben benieuwd wat het wordt, eerste keer dat ik met toneel mee doe en dan heb ik al meteen een hoofdrol. Maar komt vast wel goed.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:29:56 #92
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42650902
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:53 schreef Sylvana het volgende:
Oeh, ik mag echt een gaaf onderzoek doen met me klas

Normaal moet je de eerste periode voor sleutelsituatie 6 een onderzoek doen naar hoe de Hogeschool in elkaar zit en wat er verbeterd kan worden en hoe. Alleen nou mogen 4 klassen, waaronder dus de mijne, meedoen aan een grootschalig onderzoek van de VU Amsterdam naar de gezondheid van Zwolse basisschoolkinderen. Dus moeten we in groepjes van 4 naar basisscholen toe en daar dan fysieke metingen doen bij kinderen ( gewicht/lengte/omvang middel) en de kinderen in de bovenbouw moeten een vragenlijst invullen en de ouders van alle basisschoolleerlingen. En met de antwoorden van die onderzoeken gaan ze dan bijvoorbeeld projecten opstarten om kinderen meer te laten bewegen enzo

Echt een gave opdracht dus om een keer aan zoiets mee te werken
Kleine kans dat je mijn zusje van 8 tegenkomt, die doet ook mee, .
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_42650973
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 19:29 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Kleine kans dat je mijn zusje van 8 tegenkomt, die doet ook mee, .
PM de naam van die school anders, dan kan ik over paar weken zeggen of ik daar geweest ben
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:00:03 #94
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_42651828
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 19:25 schreef Marruk het volgende:
Dan zal ik wel knoerhard 'Sara!!!!' schreeuwen
Hoe zie je er een beetje uit? Dan ben ik niet compleet de pisang als ik iemand anders aanspreek.

En ik word de 22e geïnterviewd voor die krant, doe mee met het toneelstuk voor kerst. Ben benieuwd wat het wordt, eerste keer dat ik met toneel mee doe en dan heb ik al meteen een hoofdrol. Maar komt vast wel goed.
haha! weet je wat, ik beloof je dat ik mijn rode lange jas aan doe. valt wel op, trust me :p in welke kantine zit je normaal dan?

en wat gaaf dat je meteen een hoofdrol heb gekregen - spannend?

oh en annoylikehtewind - ik geloof wel dat die kinders ooit op kamers gaan hoor, en feesten kunnen de aanstaande journalisten inderdaad wel (we hadden laatst een svfeestje en mijn huisgenoot die ook journalistiek doet had het hele huis verbouwd met een stel mensen die bleven logeren... ernstig! en ik mocht niet eens meedoen! pfffft)... het is nu gewoon vervelend, want ik voel me verdomd eenzaam daar doordeweeks in zwolle en zo had ik het me niet echt voorgesteld :/ maarja komt wel goed dus, gewoon afwachten!
pi_42651882
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 20:00 schreef xuanery het volgende:

[..]

haha! weet je wat, ik beloof je dat ik mijn rode lange jas aan doe. valt wel op, trust me :p in welke kantine zit je normaal dan?

haha ik zal der ook wel ff op letten dan, ik zit normaal in de A-kantine
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:15:50 #96
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_42658430
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 20:01 schreef Sylvana het volgende:

[..]

haha ik zal der ook wel ff op letten dan, ik zit normaal in de A-kantine
Heeft A een kantine? . Zit al 3,5 jaar op Windesheim (CE) maar kom vrijwel nooit verder dan D en de C kantine. De koffie is trouwens veuls te duur
- verwijderd door admin -
pi_42664704
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:15 schreef sipper het volgende:

[..]

Heeft A een kantine? . Zit al 3,5 jaar op Windesheim (CE) maar kom vrijwel nooit verder dan D en de C kantine. De koffie is trouwens veuls te duur
Ja, A-kantine is de kantine van de School of Social Work, dus veel vrouwen
pi_42735855
Vanochtend training gehad voor dat gezondheidsproject waar ik aan mee ga doen met school. Kregen we allemaal informatie over waarom ze dat project gaan doen, wat onze rol er in is, welke protocollen we moeten opvolgen, voorbeelden van situaties waarin je terecht kunt komen, hoe een dag eruit ziet, wat je allemaal precies moet doen ( stappenplannen) en we hebben geoefend met de meetapparatuur.

Morgen krijgen we via de mail de planning, en ik heb me dus samen met 1 meisje opgegeven uit mn klas, en we worden in groepjes van 4 ingedeeld, en nou zit ik soms wel bij dat meisje uit me klas, en soms niet, dus dan moet ik met 3 mensen die ik niet ken die metingen gaan doen.

Hoop wel dat die scholen een beetje goed te bereiken zijn met OV, heb hier in Zwolle geen fiets natuurlijk...

Of ik moet voor die tijd al die vouwfiets hebben kunnen kopen en dat ik die dan meeneem.

Ik heb er iig al veel zin in
pi_42751372
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 20:00 schreef xuanery het volgende:

[..]

oh en annoylikehtewind - ik geloof wel dat die kinders ooit op kamers gaan hoor, en feesten kunnen de aanstaande journalisten inderdaad wel (we hadden laatst een svfeestje en mijn huisgenoot die ook journalistiek doet had het hele huis verbouwd met een stel mensen die bleven logeren... ernstig! en ik mocht niet eens meedoen! pfffft)... het is nu gewoon vervelend, want ik voel me verdomd eenzaam daar doordeweeks in zwolle en zo had ik het me niet echt voorgesteld :/ maarja komt wel goed dus, gewoon afwachten!
Ik zit altijd in de A kantine, hoe laat moet je donderdag daar staan dan? En dat het in het begin eenzaam is, ik had het ook in Groningen toen ik rechten studeerde. In het begin zit je een beetje te kniezen op je kamer in je eentje, voelde me er eerst ook niet echt thuis, dat 'thuis' gevoel bleef uit zeg maar. Maar zo langzamerhand leer je steeds meer mensen kennen en dan ben je gewoon steeds vaker weg. En Zwolle zelf, sja, ik ben er niet echt gek van. Ik woon op het moment weer bij mijn ouders in, had ook eerst het plan om zo snel mogelijk een kamer in Zwolle te bemachtigen alleen die stad trekt mij gewoon niet, beetje een saaie bende als je het vergelijkt met Groningen. Ik ben dan nu zelf ook meer aan het oriënteren op een kamer in Utrecht, zo ver is het niet van Zwolle af en je hebt een behoorlijk relaxte treinroute.

En leuk Sylvana, dat ene project, beetje wetenschappelijk veldonderzoek op je eigen gebied is altijd leuk natuurlijk En je zult wel vaak met de buurtbusjes moeten denk ik als je al die basisscholen moet aandoen, zal wel een aansluiting hebben van likemevessie. Dus wordt of rennen, of je ouwe vertrouwde Loekie mee
pi_42751750
Misschien dat die andere 3 groepsgenoten waar ik mee naar de scholen moet wel een fiets hebben, dat ik achterop kan, maar dat moet ik dus nog ff zien

Ben wel benieuwd dan of ik jou al gezien heb Marruk, als jij ook altijd in A-kantine zit

Ik heb een fotoboek, dus spreek me maar aan als je me ziet dan
pi_42752221
En vice versa, ik ben alleen niet zo goed in gezichten herkennen, maar ik zal extra mijn best doen uiteraard
pi_42752487
ja maar jij hebt geen fotoboek, dus heb geen idee hoe jij eruit ziet?
pi_42752978
Heb er wel eentje als het goed is? Heb alleen geen idee hoe het ding op het forum komt te staan. Heb een berichtje achtergelaten bij de jouwe.
pi_42754323
okido, zal wel ff koekeloeren dan

ben morgen vrij, donderdag en vrijdag wel op school
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:29:11 #105
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_42755162
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 20:43 schreef Marruk het volgende:

[..]

Ik zit altijd in de A kantine, hoe laat moet je donderdag daar staan dan? En dat het in het begin eenzaam is, ik had het ook in Groningen toen ik rechten studeerde. In het begin zit je een beetje te kniezen op je kamer in je eentje, voelde me er eerst ook niet echt thuis, dat 'thuis' gevoel bleef uit zeg maar. Maar zo langzamerhand leer je steeds meer mensen kennen en dan ben je gewoon steeds vaker weg. En Zwolle zelf, sja, ik ben er niet echt gek van. Ik woon op het moment weer bij mijn ouders in, had ook eerst het plan om zo snel mogelijk een kamer in Zwolle te bemachtigen alleen die stad trekt mij gewoon niet, beetje een saaie bende als je het vergelijkt met Groningen. Ik ben dan nu zelf ook meer aan het oriënteren op een kamer in Utrecht, zo ver is het niet van Zwolle af en je hebt een behoorlijk relaxte treinroute.
Ik deel de kranten tussen 12 en 1 uit, maar doe dit samen met nog twee meiden, weet niet in welke kantine ik geplaatst word dus we zien wel hm?

en ja ik voel me nu wel weer wat beter hier, het went wel hoor! soms zit alles tegen en wil ik naar huis, maar het is hier vaak genoeg leuk. en volgende week vakantie!!!
en ik vind zwolle een prima stad om te beginnen, maar ik zie mezelf hier echt niet voor de rest van mijn leven wonen. ik ben van plan m'n master te halen in amsterdam, dan kan ik weer even thuis wonen of daar in The Big City een plekje vinden. het oosten trekt me zowieso niet aan, ik ben echt een meisje van het westen.

Wel leuk dat je in Utrecht gaat wonen, geweldige stad vind ik dat. Jammer dat de opleiding journalistiek daar niet zo leuk is als hier in Zwolle! Ik kies nou eenmaal liever voor een goede opleiding dan een leuke stad.. dat maakt me wel anders dan de meeste studenten denk ik
  donderdag 19 oktober 2006 @ 11:16:37 #106
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_42798979
hmm toch geen hogeschoolkranten uitdelen vandaag, lig doodziek op bed.
pi_42805761
beterschap

Ik had je toch niet kunnen zien, had tussen 12 en 1 gewoon les, lokaal niet uitgeweest dus
pi_42838837
* kikoooooo meldt

Vakantie

Ik ben 2e jaars communicatie, 3e jaar op windesheim
... afgelopen periode als HKM een 4ejaars SPH module gevolgd omdat dat de enige was die nog over was Organisatiesociologie, Spiritualiteit ennogiets.

SPH... vermaak je je daar echt?
pi_42841771
Ik vind SPH wel een leuke opleiding ja, lekker afeisselend, toch wel veel theorie, maar ook lekker veel praktijk En veel werkcolleges, groepsopdrachten maken enzo
pi_42866713
Hier nog een caloer, 2e jaar en hoi jasper
<Niels
pi_43001071
mn broer zit erop
2e jaar logistiek en technische vervoerskunde
maar hij vind het maar een ongeregeld zooitje daar
maar ja, op welke hoge school/ universiteit is dat niet?
pi_43006077
t is idd niet echt goed georganiseerd nee, volgende week hebben we tentamenweek, maar er is nog geen rooster bekend
pi_43006127
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 11:51 schreef Sylvana het volgende:
t is idd niet echt goed georganiseerd nee, volgende week hebben we tentamenweek, maar er is nog geen rooster bekend
Hier is t rooster al 3 weken bekend...
pi_43006263
ik heb het rooster al vanaf begin oktober..

staat hij niet ergens op bb of verstopt op portaal?
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:38:39 #115
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_43006841
ja hij staat op portaal, gewoon inloggen en bij het menuutje student > tentamen en daar zou 'ie moeten staan!
pi_43008620
Ow, nu staat ie er wel ja, gister nog niet

Maar goed, op woensdag dus 1e 2 uur tentamen, weet ik dat ook weer

Maar keuzemodules voor 2e periode zijn bijvoorbeeld ook nog niet bekend bij ons
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:16:08 #117
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43008777
Hoe is Windesheim? Beetje leuk? En de opleiding journalistiek, hoe is die? Is die aan te raden?
Wat zijn de dingen die je moet weten als je die opleiding wil gaan doen?
Want zeer waarschijnlijk ga ik na de opleiding die ik nu doe journalistiek bij het Windesheim doen.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:01:59 #118
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_43011023
hee hoi, ik ben nu eerstejaars journalistiek studente, ik vind het erg leuk. het niveau is wel een beetje laag, vind ik dan.. maar waarschijnlijk piep ik na de tentamenweek volgende week heel anders het is wel een hoop leerwerk. maar we zijn ook in het tweede semester begonnen, daar kan het ook aan liggen.. verder zijn de mensen heel gezellig - het intro van waltertje is vreselijk leuk! daar heb ik veel vrienden mee gemaakt

en wat bedoel je met 'wat zijn die dingen die je moet weten als je die opleiding wil gaan doen'? voorkennis van bepaalde vakken ofzo?
en welke opleiding doe je nu dan?
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:18:36 #119
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43011328
MBO ICT nivo 4, sluit namelijk niet echt op elkaar aan, .
pi_43011760
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 14:16 schreef Sitethief het volgende:
Hoe is Windesheim? Beetje leuk? En de opleiding journalistiek, hoe is die? Is die aan te raden?
Wat zijn de dingen die je moet weten als je die opleiding wil gaan doen?
Want zeer waarschijnlijk ga ik na de opleiding die ik nu doe journalistiek bij het Windesheim doen.
kijk even in het opleidingen journalistiek dat hier ergens in s&s rondzwerft daar zitten wat meer journalistiek mensen.

edit: hier dus Opleidingen Journalistiek Deel VI
pi_43011776
ow en nog wat lijkt me gezellig als je bij mij in het gebouw komt
pi_43016306
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 16:40 schreef littledrummergirl het volgende:
Dan kom ik ook wel weer even langs
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 20:43:29 #123
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43017592
quote:

[..]

kijk even in het opleidingen journalistiek dat hier ergens in s&s rondzwerft daar zitten wat meer journalistiek mensen.

edit: hier dus Opleidingen Journalistiek Deel VI
Daar heb ik ooit gepost toen werd ik door iemand hierheen verwezen, .
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:37:29 #124
135490 Judah
Ondertiteling
pi_43098059
Vijfdejaars journalistiek hier
De school zelf heeft me eigenlijk nooit geboeid. Het eerste jaar begon erg leuk (vooral de introductie was best te doen), maar zag veel mensen afhaken omdat ze niet genoeg punten bij elkaar sprokkelden. Zelf heb ik destijds in de tweede en in de derde ook een fiks aantal achterstanden opgelopen. Zit nu te wachten om op m'n tweede stage te kunnen, zodat ik daarna kan afstuderen. (Ben niet zo slim geweest: i.p.v. me verder met school bezig te houden, heb ik een contract bij m'n vorige stage-bedrijf (De Stentor) geaccepteerd).
The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
Jimmie: Uh, one hundred percent
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:51:07 #125
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_43098422
mijn begeleider tijdens intro zit al in haar 6e jaar, dus het kan nog erger
mijn huisgenoot, tevens student journalistiek, zegt dat dat gewoon komt door de vloek van Waltertje!
pi_43100913
Vanochtend voor het eerst gemeten voor het onderzoek, vandaag op basisschool de Phoenix en het viel echt mee Naja, het om 6 uur opstaan niet, maar het meten wel De planning was eigenlijk dat ons team ( van 4) 's ochtends groep 5 en 6 zou doen en 's middags groep 1 en 2. Alleen om kwart over 9 waren we al klaar met groep 5. Dus toen hebben we voor de kleine pauze ook groep 6 nog gedaan. In de pauze overlegd met de leraren van groep 1 en 2 en die vonden het goed als we hun klassen na de kleine pauze al deden, dus nou hebben we alles 's ochtends gedaan Om kwart voor 12 hadden we alle kinderen gemeten, toen nog even alles controleren en spullen opruimen enzo en toen konden we dus al naar huis Het ging echt super soepel, en vooral die kleintjes van groep 1 en 2 meten was echt leuk

Nog 3 scholen te gaan Volgende week donderdag de Vrije School Michael, de week erop 's maandags "De Vlieger" locatie Oude wetering en dan dinsdags "De Wingerd"
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:34:24 #127
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43101236
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:22 schreef Sylvana het volgende:
Vanochtend voor het eerst gemeten voor het onderzoek, vandaag op basisschool de Phoenix en het viel echt mee Naja, het om 6 uur opstaan niet, maar het meten wel De planning was eigenlijk dat ons team ( van 4) 's ochtends groep 5 en 6 zou doen en 's middags groep 1 en 2. Alleen om kwart over 9 waren we al klaar met groep 5. Dus toen hebben we voor de kleine pauze ook groep 6 nog gedaan. In de pauze overlegd met de leraren van groep 1 en 2 en die vonden het goed als we hun klassen na de kleine pauze al deden, dus nou hebben we alles 's ochtends gedaan Om kwart voor 12 hadden we alle kinderen gemeten, toen nog even alles controleren en spullen opruimen enzo en toen konden we dus al naar huis Het ging echt super soepel, en vooral die kleintjes van groep 1 en 2 meten was echt leuk

Nog 3 scholen te gaan Volgende week donderdag de Vrije School Michael, de week erop 's maandags "De Vlieger" locatie Oude wetering en dan dinsdags "De Wingerd"
Dejavu, .
  vrijdag 10 november 2006 @ 13:33:06 #128
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_43424820
iemand enig idee waarom ik en anderen niet op Portaal in kunnen loggen? ik wil mijn cijfers weten
pi_43426082
ik heb geen idee, hij geeft steeds aan dat mn gebruikersnaam- wachtwoord niet klopt, terwijl ik het toch echt wel goed intyp
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:18:33 #130
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_43426360
ja dat deed hij bij mij ook, en toen kreeg ik een Internal Service Error (ofzoiets) maar nu werkt het weer. Okeee dan! zal wel overbelast zijn vanwege de cijfers ofzo?
pi_43426454
ben vijfde jaars journalistiek op het windesheim
tevens onverkapte tvp
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_43427058
owja, lekker handig hoor, voor dat onderzoek moet ik volgende week maandag en dinsdag weer metingen doen, die dagen zouden ze dan vrij houden van lessen en startcolleges enzo, en nou hebben ze voor volgende week dinsdag toch een les gepland :S En het is dus de eerste les van de nieuwe periode, waarin alles wordt uitgelegd enzo, dus niet echt handig om die te moeten missen
pi_43427895
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:21 schreef rudedeltadude het volgende:
ben vijfde jaars journalistiek op het windesheim
tevens onverkapte tvp
  vrijdag 10 november 2006 @ 15:10:48 #134
113712 Freshthinking
Het kan áltijd decadenter
pi_43427950
Vierdejaars student journalistiek. Momenteel op stage en het is kut
Let's go fucking Mental.
pi_43427955
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 15:09 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

kikoooooo

hoe is het jongen?
pi_43427971
Ik zit er nu!
Gebouw D
pi_43428030
quote:
En bij mij dus
pi_43428741
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 15:11 schreef Filay het volgende:
Ik zit er nu!
Gebouw D
journalistiek of communicatie?
  vrijdag 10 november 2006 @ 15:40:24 #139
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_43428926
wat een journalisten hier! ik meld mij ook gebouw D ftw! jammer dat ik er met mn nieuwe rooster maar twee keer per week zit...
pi_43434595
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 15:34 schreef rudedeltadude het volgende:

[..]

journalistiek of communicatie?
Journalistiek
Ik ga er met mijn nieuwe rooster ook weer vele uurtjes doorbrengen.
pi_43533244
Arrg, Portaal ligt er al weer uit, terwijl ik mn rooster ff moet bekijken voor morgen ivm andere afspraken, lekker handig weer

Net als die blackboardtoets voor BSW-1 leerlingen, dachten ze ff met alle eerstejaars tegelijkertijd op Blackboard te kunnen, dat lukte ook niet helemaal
pi_43538041
Ik zit er weer

Ga ik elke dag melden
pi_43539594
Portaal doet het weer en nou blijk ik morgen ineens 4 uur les te hebben ipv 2

Donderdag en vrijdag lekker vrij en vanaf volgende week begint mn gewone rooster ( niet dat dat een fijn rooster is, maar goed)
pi_43542629
dat gezeur met die roosters komt nu alweer mn neus uit.. les in drie verschillende gebouwen.. klote tijden
pi_43548797
Bij osn veranderen ze de roosters nog elke dag, komt steeds meer bij, terwijl het al zoveel was

En ik moet alles van vorige periode nog herkansen, dus gaat lekker druk worden
pi_43548897
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:31 schreef littledrummergirl het volgende:
dat gezeur met die roosters komt nu alweer mn neus uit.. les in drie verschillende gebouwen.. klote tijden
Mijn rooster is nu weer wat constant les in verschillende gebouwen maakt me niet veel uit, ik heb toch maar hooguit 2 vakken op een dag. Alleen jammer dat ik er 4000 tussenuren tussen heb zitten.
pi_43549016
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:25 schreef Filay het volgende:

[..]

Mijn rooster is nu weer wat constant les in verschillende gebouwen maakt me niet veel uit, ik heb toch maar hooguit 2 vakken op een dag. Alleen jammer dat ik er 4000 tussenuren tussen heb zitten.
owja, daar zijn ze bij ons ook goed in jas, de eerste 2 uur en de laatste 2 uur les inplannen
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:49:24 #148
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_43549626
Mijn rooster lijkt wel nutteloos, de lessen worden altijd omgegooid iedere dag. Normaal heb ik op dinsdag een heel lange dag, 8 uur les, en nu was ik na twee uurtjes alweer klaar. Zo gaat het al de hele tijd!

Oh en trouwens, ze hebben mijn rooster amper veranderd, ze hebben alleen de tussenuren overal eruit gehaald Dat is ook niet leuk!!

Oh hee mensen die in het D gebouw zaten vandaag- heeft iemand een leuke Porsche 911 voor de deur zien staan vanmiddag, toevallig? Daar heb ik gisteravond in gereden, go me

[ Bericht 10% gewijzigd door xuanery op 14-11-2006 17:58:03 ]
pi_43556473
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:49 schreef xuanery het volgende:
Mijn rooster lijkt wel nutteloos, de lessen worden altijd omgegooid iedere dag. Normaal heb ik op dinsdag een heel lange dag, 8 uur les, en nu was ik na twee uurtjes alweer klaar. Zo gaat het al de hele tijd!

Oh en trouwens, ze hebben mijn rooster amper veranderd, ze hebben alleen de tussenuren overal eruit gehaald Dat is ook niet leuk!!

Oh hee mensen die in het D gebouw zaten vandaag- heeft iemand een leuke Porsche 911 voor de deur zien staan vanmiddag, toevallig? Daar heb ik gisteravond in gereden, go me
Hij stond voor het C gebouw. Die heb ik wel gezien ja.
pi_43598214
Vrijdag open dag. Nog iemand die gaat? Ik ben lekker vrij heb zelfs al weekend momenteel
pi_43598456
quote:
Op donderdag 16 november 2006 07:21 schreef Filay het volgende:
Vrijdag open dag. Nog iemand die gaat? Ik ben lekker vrij heb zelfs al weekend momenteel
Waarom zou je naar de open dag gaan van de school waar je al op zit ?
pi_43598477
quote:
Op donderdag 16 november 2006 08:06 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Waarom zou je naar de open dag gaan van de school waar je al op zit ?
Meehelpen? En wie weet komen hier ook mensen die er nog niet zitten en die hier wel kijken om informatie te vragen aan studenten.
pi_43600543
krijg je voor betaald he als je meehelpt tenminste

mij willen ze op vrijdag naar school laten komen voor een gesprek van 10 minuten... om 15:10
pi_43600559
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:07 schreef Filay het volgende:

[..]

Hij stond voor het C gebouw. Die heb ik wel gezien ja.
Wassie zwart? Dan heb ik hem gister een paar keer zien rondrijden

Ik ga niet naar de open dag ( bij ons morgen) maar lekker van een vrije dag genieten
  donderdag 16 november 2006 @ 12:32:27 #155
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_43604400
ik heb ook al weekend, donderdag altijd vrij en nu vrijdag dus ook. heerlijk!

en nee, hij was zilver. en hij was alleen dinsdag op school aanwezig, geloof ik!
pi_43607471
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:32 schreef xuanery het volgende:

en nee, hij was zilver. en hij was alleen dinsdag op school aanwezig, geloof ik!
oke, gisteren reed er ook een zwarte porsch een aantal keer rondjes nl
  donderdag 16 november 2006 @ 15:20:01 #157
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_43609727
hmmm misschien is het een complot, en gaan porsches de school overnemen
pi_43612673
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:32 schreef xuanery het volgende:

Ik ook hetzelfde, stiekem zitten we bij elkaar in de klas!
pi_43614347
Ik ga morgen naar de open dag van Windesheim.. ben benieuwd.
jammer
  vrijdag 17 november 2006 @ 01:43:25 #160
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_43627480
ik hoop dat je het leuk vind!
  vrijdag 17 november 2006 @ 14:55:54 #161
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_43637218
Zo! Topic loopt lekker door. Open dag vandaag? Was pas wel gevraagd om voorlichting te geven, maar geloof dat dit pas over een paar weken was. 6 euro per uur, mn mentrix dacht dat dit veel was voor een student
  zaterdag 18 november 2006 @ 11:08:03 #162
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_43651686
Grom! Ik zou vandaag meehelpen met open dag maar om vele vreselijk vervelende redenen kan ik niet van de partij zijn, en ik kan die meneer maar niet bereiken. Heb gisteren 3 berichtjes achtergelaten bij de centrale receptie en gemaild en alles, want hij nam zijn telefoon maar niet op gisteren en vannochtend ook nog niet, en nu zie ik dat ik vijf gemiste oproepen op mijn mobiel heb van die vent. SJONGE JONGE JONGE. nouja helaas, ik heb mn best gedaan hoor =(

eh maar okee mensjes die in deze topic komen kijken nadat ze naar de open dag zijn geweest: Windesheim is hartstikke leuk hoor
pi_43708490
ja, behalve Portaal dan, ligt er al sinds gisteravond uit, dwz de roosterinformatie en cijferlijst en heb dus geen idee waar ik les heb vandaag Weet alleen dat ik het 2e uur hoorcollege heb en tot en met het 9e les heb, maar verder weet ik niets Echt handig hoor Ze moeten het rooster gewoon weer op papier utidelen, want Portaal is de laatste tijd echt 3 keer niks
pi_43708578
GRR

Hier Portaal inderdaad ook niet werkende wat de cijferlijsten betreft...
pi_43712254
Portaal doet het!!!!!!!!!!!!! Het is een wonder

Maar nou heb ik iig mn rooster kunnen opschrijven, weet ik weer wat en waar ik les heb

[ Bericht 33% gewijzigd door _Hestia_ op 20-11-2006 12:16:20 ]
pi_43775004
Zo, vandaag mn stageplek voorkeuren aangegeven, 3 keuzes, en dan hoor ik 4 december of ik ben ingeloot en anders daarna zelf gaan werven. Er waren alleen maar heel weinig stageplekken in het bestand, dus ben bang dat het zelf werven gaat worden dus :S
pi_43816614
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 11:08 schreef xuanery het volgende:
Grom! Ik zou vandaag meehelpen met open dag maar om vele vreselijk vervelende redenen kan ik niet van de partij zijn, en ik kan die meneer maar niet bereiken. Heb gisteren 3 berichtjes achtergelaten bij de centrale receptie en gemaild en alles, want hij nam zijn telefoon maar niet op gisteren en vannochtend ook nog niet, en nu zie ik dat ik vijf gemiste oproepen op mijn mobiel heb van die vent. SJONGE JONGE JONGE. nouja helaas, ik heb mn best gedaan hoor =(

eh maar okee mensjes die in deze topic komen kijken nadat ze naar de open dag zijn geweest: Windesheim is hartstikke leuk hoor
wie ben jij dan?
  donderdag 23 november 2006 @ 12:52:23 #168
113712 Freshthinking
pi_43816900
Ik wil meer lekkere wijven op Windesheim.
Let's go fucking Mental.
pi_43817001
Moet je naar het A gebouw gaan, daar lopen zowat alleen maar vrouwen ( zitten de sociale opleidingen)

Ik vind die banken op de bovenverdieping van de C-kantine echt superrelaxed
  donderdag 23 november 2006 @ 13:13:09 #170
113712 Freshthinking
pi_43817533
Ik zit nu op stage alleen maar tussen de oude mannen. Vandaar dat ik weer snak naar lekkere wijven om mij heen tijdens de dagelijkse bezigheden
Let's go fucking Mental.
pi_43817660
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:13 schreef Freshthinking het volgende:
Ik zit nu op stage alleen maar tussen de oude mannen. Vandaar dat ik weer snak naar lekkere wijven om mij heen tijdens de dagelijkse bezigheden
Wat voor opleiding doe je dan? Als je Informatica ofzo doet dan is de kans idd klein dat je op je stage lekkere vrouwen tegenkomt Maar dat probleem heb ik weer andersom met mijn sociale opleiding, daar zijn weer veel te weinig leuke jongens
pi_43858674
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:52 schreef Freshthinking het volgende:
Ik wil meer lekkere wijven op Windesheim.
Nog meer? :-/
pi_43955190
heeft iemand van de opleiding journalistiek oude stijl misschien een samenvatting van de tentamenstof van MCO 3C voor vanavond?
plz contact me @ msn!
pi_43955265
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:16 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Wat voor opleiding doe je dan? Als je Informatica ofzo doet dan is de kans idd klein dat je op je stage lekkere vrouwen tegenkomt Maar dat probleem heb ik weer andersom met mijn sociale opleiding, daar zijn weer veel te weinig leuke jongens
Ook in het T gebouw zelf zul je er niet veel tegen komen
pi_43955579
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 10:41 schreef rudedeltadude het volgende:
heeft iemand van de opleiding journalistiek oude stijl misschien een samenvatting van de tentamenstof van MCO 3C voor vanavond?
plz contact me @ msn!
Heb je de koffie klaar?
pi_43958634
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 10:58 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Heb je de koffie klaar?
zeker wel! (alleen wel een beetje late reactie misschien)
pi_44613258
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 10:41 schreef rudedeltadude het volgende:
plz contact me @ msn!
ehm, beetje laat en je hebt er ook niks aan, maar heb je wat aan een werkstuk

Als je nog eens iets nodig hebt, ik was ook een oude stijler. Geef maar een gil in de zwolle-draad ofzo
  donderdag 21 december 2006 @ 10:39:30 #178
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_44621472
Ik heb gisteren eindelijk mijn diploma Journalistiek opgehaald! Daaaaag Windesheim
  donderdag 21 december 2006 @ 11:37:53 #179
113712 Freshthinking
pi_44623012
quote:
Op donderdag 21 december 2006 10:39 schreef Takje het volgende:
Ik heb gisteren eindelijk mijn diploma Journalistiek opgehaald! Daaaaag Windesheim
Gefeliciteerd! Nog een half jaar en ik ben daar ook weg. Opgehoerd met die kutschool en die kut journalistiek opleiding.
Let's go fucking Mental.
pi_44633606
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:37 schreef Freshthinking het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Nog een half jaar en ik ben daar ook weg. Opgehoerd met die kutschool en die kut journalistiek opleiding.
Heb zo maar het gevoel dat je niet verder gaat in de journalistiek

Takje, gefeliciteerd
  donderdag 21 december 2006 @ 19:17:14 #181
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_44670769
ex windesheimer hier meld zich !

Ik ben nu net gestopt met verpleegkunde wegens prive redenen
vond het wel een erg leuke school moet ik zeggen !
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_44958751
weet iemand of de gebouwen deze week gewoon open zijn? ik moet namelijk nog een hoop werk afmaken en dat gaat nu eenmaal beter op school
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:28:15 #184
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_44958889
Ik kom jullie 9 februari maar eens een bezoekje brengen, .
pi_44958894
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:24 schreef littledrummergirl het volgende:
weet iemand of de gebouwen deze week gewoon open zijn? ik moet namelijk nog een hoop werk afmaken en dat gaat nu eenmaal beter op school
jup, zijn gewoon open, maar het is wel eng stil

ik had vandaag met 2 klasgenoten afgesproken om op school te gaan werken en we waren echt zo'n beetje de enigen, alles uit, donker, verlaten, stil, niet echt gezellig dus
pi_44959221
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:28 schreef Sylvana het volgende:

[..]

jup, zijn gewoon open, maar het is wel eng stil

ik had vandaag met 2 klasgenoten afgesproken om op school te gaan werken en we waren echt zo'n beetje de enigen, alles uit, donker, verlaten, stil, niet echt gezellig dus
Het is vakantie he
pi_44959302
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:36 schreef Filay het volgende:

[..]

Het is vakantie he
vakantie wat is dat

ik mag gewoon hard aan het werk de hele vakantie, verscheidende keren afspreken op school enzo

leuk, deadlines 1 dag na de vakantie enzo
pi_45300148
En ik ga Windesheim verlaten...

ga na de zomervakantie SPW doen en misschien dak daarna weer terugkom om SPH af te maken ( verkort of duaal) maar eerst dus SPW doen in Deventer
pi_45302758
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:43 schreef Sylvana het volgende:
En ik ga Windesheim verlaten...

ga na de zomervakantie SPW doen en misschien dak daarna weer terugkom om SPH af te maken ( verkort of duaal) maar eerst dus SPW doen in Deventer
dat is van hbo naar mbo toch? ( ik ben niet zo geweldig in afkortingen )

succes iig!
pi_45302815
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:58 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

dat is van hbo naar mbo toch? ( ik ben niet zo geweldig in afkortingen )

succes iig!
Thnx en dat klopt ja

Zie ook Een stap terug doen SPH - SPW
pi_45380145
Ik ga stoppen met m`n opleiding LVO Nederlands. Vind het helemaal niet leuk meer.
M`n pa vond het echter niet zo leuk. Heb vorig jaar namelijk verknald en hij betaald wel alles.

En ik ken Marruk van het toneelstuk
pi_45393824
Wat ga je nou doen dan gesloten?

Ik moet toch alles zelf betalen, dus geen boze ouders dat ik stop ( ze weten het nog niet eens

Ik ga gewoon niks zeggen, kijken hoe lang het duurt voordat ze er naar vragen, hoop voordat ik ben afgestudeerd )
pi_45404887
Thijssie! Ga je stoppen joh? Meen dat ik je nog gister zag bij brp-2? Veel verlaters allemaal ineens, ach ja, only quitters quit

Nah, ik ook volgend jaar, maar dat is dan ook alleen om mijn p te halen en dan wegwezen, door naar iets waar je daadwerkelijk diep op de stof in gaat. Beetje jammer dat het allemaal zo oppervlakkig moet zijn.

Maar wat ga je nu doen thijs, eerst even paar maandjes professioneel whisky drinken lijkt me wel een goed begin?
pi_45423376
Ik heb BRP nog wel gemaakt. Je weet maar nooit of het van pas komt bij toekomstige vrijstellingen

Ik ga waarschijnlijk Marcel achterna, PABO dus.
Maar wel in Deventer want dat is dichter bij en ik kan er in februari instromen
  zaterdag 20 januari 2007 @ 20:20:39 #195
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_45542418
Ach ja, beter nu switchen dan vele jaren later
pi_45550091
Klopt het dat je een toets, waar je een 5.5 op gehaald hebt, niet over mag doen? Ik kan dit nergens vinden, maar volgens de docent mag t niet?
pi_45555402
quote:
Op zondag 21 januari 2007 01:12 schreef kikoooooo het volgende:
Klopt het dat je een toets, waar je een 5.5 op gehaald hebt, niet over mag doen? Ik kan dit nergens vinden, maar volgens de docent mag t niet?
bij ons op de SPH mag je zelfs nog een 9 overdoen als je wilt

het hoeft niet, want een 5,5 is voldoende, maar bij ons mag het wel
pi_45636871
quote:
volgens mij klopt datja, heb ik ook al een aantal keer gezeik over gehad
pi_45636907
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 17:57 schreef rudedeltadude het volgende:

[..]

volgens mij klopt datja, heb ik ook al een aantal keer gezeik over gehad
denk dat dat dan per opleiding verschilt, want bij ons mag het dus wel
  dinsdag 30 januari 2007 @ 00:02:23 #200
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_45811601
quote:
Jup, is bij mijn opleiding ook (commerciele economie) is wel zwaar klote, zelf ook al weleens last van gehad.

- Volgende week afstuderen Geen tijd/ of misschien juist nog meer tijd voor WOS
pi_45812300
Als ik ga stoppen dan stop ik helemaal met opleidingen in Nederland. Dan vertrek ik naar Amerika en ga ik daar sportjournalistiek doen
pi_46024814
Vandaag kennis gemaakt met m`n mede pabo-studenten.
In Deventer
pi_46026620
Nou, zat er nog wat fatsoenlijks tussen?
pi_46035584
Dat kun je wel zeggen ja!
pi_46584165
Ik ben in de vakantie op school volgende week... HELP (das beter)

[ Bericht 20% gewijzigd door Filay op 23-02-2007 02:57:20 (HELP!) ]
pi_46594475
moet je een hoop inhalen?
pi_46596373
Nee heb een gesprek over een eventuele complete studie in de States.
pi_46596958
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:44 schreef Filay het volgende:
Nee heb een gesprek over een eventuele complete studie in de States.
pi_46597392
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 02:56 schreef Filay het volgende:
Ik ben in de vakantie op school volgende week... HELP (das beter)
Ook ik, en nog verschillende lectures in Groningen en Utrecht. Gelukkig heet het ook studieweek en geen vakantie
pi_47691963
woah nog een windesheimer hier... 3e-jaars informatica... Allemaal goed te doen, ik ga in september beginnen met afstuderen en heb dan een half jaar ingekort van mn opleiding...

Wel rielekst, heb ongeveer 8 uur per week college.

Trouwens, nog mensen die hier in zwolle wonen?
My ¤0,02
pi_47692159
Afgelopen jaar in drie jaar mijn Bedrijfskundige Informatica gehaald... Zit nu op universiteit en kan 1 ding zeggen: HBO stelt geen ene fuck voor...... (ook al was het altijd errrug gezellig in T gebouw....)
  maandag 26 maart 2007 @ 23:04:44 #212
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_47693614
Binnenkort meeloopdag bij Journalistiek .
  woensdag 28 maart 2007 @ 10:01:17 #213
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_47739674
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:32 schreef minze het volgende:

Trouwens, nog mensen die hier in zwolle wonen?
ja
jij ook?
je klint als een huisgenoot van een vriend van me... je naam dan...
pi_47745317
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 10:01 schreef rudedeltadude het volgende:

[..]

ja
jij ook?
je klint als een huisgenoot van een vriend van me... je naam dan...
Naam?

Edit: ff je fotoboek gecheckt... Ja ik ben de huisgenoot van Bannink
My ¤0,02
  woensdag 28 maart 2007 @ 12:54:00 #215
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_47745386
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 12:52 schreef minze het volgende:

[..]

Naam?

Edit: ff je fotoboek gecheckt... Ja ik ben de huisgenoot van Bannink
hahah welks een toeval!
Hoi Minze!
pi_47745440
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 12:54 schreef rudedeltadude het volgende:

[..]

hahah welks een toeval!
Hoi Minze!
Hoi Ties

Relaxed aan het niksen?
My ¤0,02
  woensdag 28 maart 2007 @ 12:56:29 #217
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_47745482
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 12:55 schreef minze het volgende:

[..]

Hoi Ties

Relaxed aan het niksen?
nee ben ondertussen met een verslag bezig...
maar als je op zoek bent naar zwollenaren, kom dan naar het zwolle topic!
Zwolle #34 Waar iedereen welkom is.
pi_47745679
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 12:56 schreef rudedeltadude het volgende:

[..]

nee ben ondertussen met een verslag bezig...
maar als je op zoek bent naar zwollenaren, kom dan naar het zwolle topic!
Zwolle #34 Waar iedereen welkom is.
Aha, ik ben iets van tentamens aan het leren...

Maar ben opzich niet specifiek op zoek naar zwollenaren.. Windesheimers hebben alleen niet het trekje om massaal in Zwolle te wonen en veel te treinen.. Vandaar dat ik het vroeg.

Het is trouwens voor mij de bedoeling Zwolle te ruilen voor Utrecht . Maar dat geheel terzijde.
My ¤0,02
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:02:38 #219
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_47745740
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:01 schreef minze het volgende:

[..]

Het is trouwens voor mij de bedoeling Zwolle te ruilen voor Utrecht . Maar dat geheel terzijde.
Wil je dat wel laten!!?!?!
We MOETEN nog een avond pokeren!
pi_47745897
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:02 schreef rudedeltadude het volgende:

[..]

Wil je dat wel laten!!?!?!
We MOETEN nog een avond pokeren!
Ben ook nog niet weg! Dat pokeren gaat helemaal goed komen, heb al een voorstel de lucht ingeslingerd, maar niemand die hem inkopt!

Anyways, het is de bedoeling in september te gaan afstuderen en het bedrijf vind het lief wanneer ik in Utrecht kom wonen. No problemo vind ik dat, al verwacht ik dan natuurlijk wel een contract na afloop .
My ¤0,02
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:08:24 #221
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_47745949
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:06 schreef minze het volgende:

[..]

Ben ook nog niet weg! Dat pokeren gaat helemaal goed komen, heb al een voorstel de lucht ingeslingerd, maar niemand die hem inkopt!
Ik heb nog niks gehoord? Wanneer wanneer wanneer??
quote:
Anyways, het is de bedoeling in september te gaan afstuderen en het bedrijf vind het lief wanneer ik in Utrecht kom wonen. No problemo vind ik dat, al verwacht ik dan natuurlijk wel een contract na afloop .
Dat zou wel heel relaxed zijn ja... Maar eh... je kan dat bedrijf niet vragen om een vestiging in Zwolle te planten?
pi_47746132
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:08 schreef rudedeltadude het volgende:

Ik heb nog niks gehoord? Wanneer wanneer wanneer??
Nou uhh, ik had vrijdag voorgesteld bij Wieteke, maar goed, dat wordt wat lastig denk ik want dan kan Bannink toch niet. Na mijn tentamens kan ik in principe iedere avond. Er moet zowiezo meer gespelletjesspeeld worden, dat is rielekst.

Een vestiging in Zwolle planten is wel een optie, maar denk niet dat ze het doen. En ach, in Utrecht wonen is toch ook relaxed?!
My ¤0,02
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:15:18 #223
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_47746260
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:12 schreef minze het volgende:

[..]

Nou uhh, ik had vrijdag voorgesteld bij Wieteke, maar goed, dat wordt wat lastig denk ik want dan kan Bannink toch niet. Na mijn tentamens kan ik in principe iedere avond. Er moet zowiezo meer gespelletjesspeeld worden, dat is rielekst.
Meer spelletjes altijd goed! Ik werk elke vrijdag, dus voor mij is dat lastig, maar goed, misschien een keertje een zaterdag ofzo?
quote:
Een vestiging in Zwolle planten is wel een optie, maar denk niet dat ze het doen. En ach, in Utrecht wonen is toch ook relaxed?!
Utrecht is een supermooie stad! En als je daar kans op een baan maakt, dan moet je het absoluut doen!
pi_47746319
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef rudedeltadude het volgende:

[..]

Meer spelletjes altijd goed! Ik werk elke vrijdag, dus voor mij is dat lastig, maar goed, misschien een keertje een zaterdag ofzo?
[..]

Utrecht is een supermooie stad! En als je daar kans op een baan maakt, dan moet je het absoluut doen!
Ik vind alles prima, alleen heb ik voor de komende zaterdagen al wat externe activiteiten gepland staan (je weet wel, bier, feest, concert, verjaardag etc.). ik zal eens kijken. Anyways, ging het topic niet over Windesheim?
My ¤0,02
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:18:05 #225
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_47746355
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:17 schreef minze het volgende:

[..]

Anyways, ging het topic niet over Windesheim?
Over wat?
oh shit.. .ik post in SES!!!
pi_47746807
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:18 schreef rudedeltadude het volgende:

[..]

Over wat?
oh shit.. .ik post in SES!!!
Precies

Ik ga doen waar ik goed in ben... koffie bij de buurman!
My ¤0,02
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:30:06 #227
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_47746816
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:29 schreef minze het volgende:

[..]

Precies

Ik ga doen waar ik goed in ben... koffie bij de buurman!
prima!
laters!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:28:34 #228
178242 Dutcher
Now you see me, soon you won&#
pi_48883667
Nou ja laat ik maar weer even on-topic komen, Dutcher meld zich als 2e jaar student Verkeerskunde aan Windesheim... Nog paar weekjes volhouden en dan lekker een jaar op stage *smile*
Doet de opleiding tot gediplomeerd Klaarover.... hoe diep kun je zinken... *lol*
  dinsdag 1 mei 2007 @ 17:24:13 #229
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_48895180
had nog nooit van die hele studie gehoord, zit je in het t-gebouw ergens?
  woensdag 2 mei 2007 @ 19:23:44 #230
178242 Dutcher
Now you see me, soon you won&#
pi_48936996
Jazeker, bij de school of build envirmont and transport.. (bij Bouwkunde en Civiele Techniek) Maar is inderdaad een erg kleine studie, er beginnen zo'n 20 man per jaar aan het 1e jaar, dus we hebben geen grote invloed...
Doet de opleiding tot gediplomeerd Klaarover.... hoe diep kun je zinken... *lol*
pi_49158263
Ik hoor jullie helemaal niet zo veel klagen als de student aan de Hanze hogeschool.

Ik zou bijna denken dat jullie school perfect is, maar helaas is niets perfect
pi_49163951
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 20:30 schreef Ici-Paris het volgende:
Ik hoor jullie helemaal niet zo veel klagen als de student aan de Hanze hogeschool.

Ik zou bijna denken dat jullie school perfect is, maar helaas is niets perfect
Oh bij de eerstejaars social work wordt genoeg geklaagd
  zaterdag 12 mei 2007 @ 14:56:39 #233
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_49300261
Nog mensen hier die de 21+ test gemaakt hebben op Windesheim? Moeilijk?
  zondag 10 juni 2007 @ 17:00:47 #234
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_50301400
zo'n beetje vakantie
  maandag 11 juni 2007 @ 17:20:20 #235
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_50338082
aarg hweet nog niet welke opleiding ik ga doen, wilde het liefst naar het windsheim maar kan nog geen leuke opleiding vinden, kom va mbo ict maar informatie, bedrifjskndige informatica en technische informatica vallen sowieso af
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_50422420
Best veel journalistiek studenten die hier rondzwerven zelf ben ik 1ste jaars Bedrijfseconomie....... wat vinden jullie eigenlijk van SLB? Ik vind het totaal nix, portfolio inleveren en dat soort dingen blehhh

en voor diegene die het nog leest van 1ste pagina over relaxte ruimte..... ben afgelopen week wel 1 tegen gekomen, tis alleen voor rokers -_- wel lekkere bankjes enzo.... D gebouw naast de kantine
pi_50422505
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:20 schreef BaggerUser het volgende:
aarg hweet nog niet welke opleiding ik ga doen, wilde het liefst naar het windsheim maar kan nog geen leuke opleiding vinden, kom va mbo ict maar informatie, bedrifjskndige informatica en technische informatica vallen sowieso af
Goeie keus
Ik kwam ook van MBO ict en ben toen BI gaan doen... heb het 2 maanden volgehouden.

Inmiddels laatste tentamenweek in mn 2e jaar communicatie
pi_50652344
Hier ook een journalistiek studente. 2e jaars, maar bijna vakantie! & dan volgend jaar heerlijk tijdschrift journalistiek doen!
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:48:26 #239
113712 Freshthinking
pi_50654023
Volgende week diploma uitreiking en dan ben ik er vanaf
Let's go fucking Mental.
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:41:22 #240
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_50663643
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:58 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Goeie keus
Ik kwam ook van MBO ict en ben toen BI gaan doen... heb het 2 maanden volgehouden.

Inmiddels laatste tentamenweek in mn 2e jaar communicatie
oeh vertel eens wat over communicatie!
leuk? wat voor vakken krijg je? beetje te doen het niveau?
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_50675847
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:41 schreef BaggerUser het volgende:

[..]

oeh vertel eens wat over communicatie!
leuk? wat voor vakken krijg je? beetje te doen het niveau?
Prima te doen hoor.
Vakken zijn heel verschillend, brede opleiding.

Zal morgen even wat meer tikken, heb nu geen zin en ben dronken
  woensdag 27 juni 2007 @ 22:08:08 #242
183083 Alwinh
loat goan
pi_50916943
ga straks ook naar windesheim. opleiding logistiek/economie. Meer mensen hier ervairng mee?
En de grasweek(introductieweek) van windesheim, is dat aan te raden(ga niet op kamers) ?
I have my worst hangover ever
  woensdag 27 juni 2007 @ 22:14:40 #243
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50917287
Spannnnnend Omdat ze er zelfs na een herkansing van m'n 21+ toets niet uitkwamen of ze me toe gingen laten op de opleiding Communicatie zijn ze op de opleiding zelf nu aan de hand van m'n toetsresultaten + m'n dossier aan het kijken of ze me alsnog toe gaan laten... Morgen of uiterlijk vrijdag krijg ik het te horen. Ben zooo benieuwd!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 00:21:50 #244
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_50957236
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 22:14 schreef Malibu-06 het volgende:
Spannnnnend Omdat ze er zelfs na een herkansing van m'n 21+ toets niet uitkwamen of ze me toe gingen laten op de opleiding Communicatie zijn ze op de opleiding zelf nu aan de hand van m'n toetsresultaten + m'n dossier aan het kijken of ze me alsnog toe gaan laten... Morgen of uiterlijk vrijdag krijg ik het te horen. Ben zooo benieuwd!
hoezo kwamen ze er niet uit dan? was je motivatie wel goed maar je niveau iets te laag ofzo?

succes morgen!
pi_50957322
Morgen voor de laatste keer dit schooljaar naar Windesheim.
(En als het tegenzin de laatste keer naar Windesheim voor altijd )
  vrijdag 29 juni 2007 @ 23:51:54 #246
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50988493
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:21 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

hoezo kwamen ze er niet uit dan? was je motivatie wel goed maar je niveau iets te laag ofzo?
Ik had 4 tests gemaakt, waarvan 2 supergoed en 2 zeer matig....
pi_51168480
k had vandaag een soort van introductiedag van MER, en daar was toch een kakker bij. Hoop nie dat k volgend jaar bij hem komt
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:12:29 #248
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_51168856
en malibu, heb je je uitslag al?
  vrijdag 20 juli 2007 @ 23:34:20 #249
186558 PinhoSouza
Lighttown My Town
pi_51679475
Hier ook een Windesheim-student. Ik ben in februari begonnen met de opleiding Journalistiek en tot nu toe bevalt het uitstekend
http://www.marcobinnekamp.nl
Lighttown Madness
pi_51682493
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:26 schreef -Mo- het volgende:
Morgen voor de laatste keer dit schooljaar naar Windesheim.
(En als het tegenzin de laatste keer naar Windesheim voor altijd )
Volgend jaar er gewoon weer bij.
pi_51975659
* Intrepidity meldt zich.
Met ingang van september derdejaars informatica student op Windesheim
pi_52023210
Windesheim Lekker dichtbij.
Alleen daarom al overweeg ik om daarheen te gaan.
pi_52023515
ik mag me er over iets meer dan drie weken al weer melden
pi_52025157
gelukkig mag ik blijven met 22 ECS(moest er 23 hebben) sturen ze me een brief dat ze me dit x de BNS intrekken maar dan moet ik eind aug 2008 mun P halen... ben in februari gestart en mag maar 1,5 jaar over mun P doen, wist dat dus al vanaf het begin af aan, laten ze me 4 weken stressen dat ik misschien van school word getrapt -_-
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:05:53 #255
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_52114501
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
ik mag me er over iets meer dan drie weken al weer melden
ik ook zo iets, serieus, wat is er met de vakantie gebeurd?
pi_52115645
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:05 schreef xuanery het volgende:

[..]

ik ook zo iets, serieus, wat is er met de vakantie gebeurd?
Ook wat dat betreft wordt je gewoon voorbereid op het beroepsleven

* Intrepidity mag zich 3 sept melden voor jaaropening en 5 sept voor colleges
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:42:55 #257
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_52116255
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:17 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Ook wat dat betreft wordt je gewoon voorbereid op het beroepsleven

* Intrepidity mag zich 3 sept melden voor jaaropening en 5 sept voor colleges
tja, mijn vakantie is zal maar zeggen aan me voorbij gevlogen omdat ik al deze tijd al werk, zeg maar. niet zo grappig doen nou he, ik weet best hoe het voelt om in het beroepsleven te... leven
pi_52116369
Tsja ik zelf ook hoor alleen normaal werk ik naast m'n studie minstens net zo veel als ik nu doe, dus het voelt alsof ik weinig te doen heb maar in feite werk ik gewoon fulltime
pi_52136947
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 22:08 schreef Alwinh het volgende:
En de grasweek(introductieweek) van windesheim, is dat aan te raden(ga niet op kamers) ?
Een beetje bevooroordeelde reactie van mijn kant, maar ik kan je deze introductietijd zeker aanraden. Groot voordeel is dat je bijvoorbeeld al mensen binnen je opleiding leert kennen (netwerken ). Alle eerste jaars van dezelfde opleiding die meegaan worden namelijk bij elkaar ingedeeld.

Voor de rest kan ik je wel vanalles vertellen, maar het gaat er maar net om wat jij wilt weten. Ik heb vorig jaar (als mentor zijnde) iig een hele leuke week gehad met veel waar voor je geld!
pi_52238466
* mrkanarie meldt zich! Lerarenopleiding biologie enzo...

Ik ga ook naar de grasweek dit jaar, heb d'r zin in.
pi_52239826
nog ff en we kunnen een fok-meet @ c-kantine organiseren
pi_52240089
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 21:32 schreef Intrepidity het volgende:
nog ff en we kunnen een fok-meet @ c-kantine organiseren
lijkt me best een gezellig plan
pi_52260327
Mochten er trouwens nog mensen zijn die al studeren als HBO'er of WO'er in Zwolle en het leuk lijkt om mee te helpen aan de GRASweek als begeleider of logistiek medewerker, de organisatie kan zeker nog mensen gebruiken. Je krijgt er een zware, maar leuke week voor terug.

Voor meer info kun je contact met mij opnemen of direct met de organisatie via de site van de GRASweek.

(Heb je gelijk die FoK-meeting )

De inschrijvingen van 1e jaars gaan hard, heel hard, dus het ziet er naar uit dat het een heel gezellig weekje gaat worden

N.b. ik roep dit als vrijwilliger, niet als medewerker
pi_52260725
Is het leuker dan als deelnemer? Ik heb nog wel vakantie remember.

Edit: laat maar, niet gelezen dat je eerstejaars niet bedoelde.
pi_52260895
Als 1e jaars moet je gewoon als deelnemer meegaan, die kans krijg je maar één keer
pi_52313262
fuck windesheim, ze trekken vrijstellingen en en doen andere rare dingen.
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:33:46 #267
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52313460
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:28 schreef nikkie1985 het volgende:
fuck windesheim, ze trekken vrijstellingen en en doen andere rare dingen.
Licht toe.
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:35:37 #268
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52313516
Gaan er hier overigens nog mensen met Communicatie starten aankomende maand?

En die GRAS-week, is dat nog wat of doen alleen de nerds hier aan mee?
pi_52333758
Dan zou ik de foto's van afgelopen jaar eens op de site bekijken en zelf vaststellen of het allemaal nerds zijn Maar er zit vanalles tussen, van alle opleidingen in heel Zwolle
pi_52428023
GRASweek het wordt gezellig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I'd like to make the world a better place, but murder is illegal
pi_52685710
k doe niet mee met grasweek! vind ik onzin! ik ga al naar heino!
pi_52687850
Ik vond het toendertijd ook een beetje onzin ja... ik kom op Windesheim om te studeren, niet om mezelf klem te zuipen, dat kan ik ook in m'n eigen woonplaats... Voor mensen die op kamers gaan in Zwolle en het daar nog niet kennen kan ik het me voorstellen, maar de associatie studeren <-> zuipen snap ik nooit zo goed..
pi_52709409
wanneer komt er dan een fok meeting op het windesheim?
pi_52709446
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 23:41 schreef Intrepidity het volgende:
Ik vond het toendertijd ook een beetje onzin ja.....
heb je er nu spijt van? zo klink je namelijk nu wel
pi_52713432
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:39 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

heb je er nu spijt van? zo klink je namelijk nu wel
Nope, maar ik ben evengoed een afwijkend type die liever bij vrienden dan in kroegen rondhangt, dus het zal wel daardoor komen
pi_52721136
Ik vond het een leuke week! Alleen jammer dat er af en toe van die lakse mentoren tussen zaten, maar dat hou je toch...
pi_52727163
Ik ga ook naar Windesheim, voor journalistiek. Donderdag voor het eerst er naar toe, ben best wel zenuwachtig. Arme ik. Nja, komt wel goed.
pi_52728204
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:54 schreef Larsch het volgende:
Ik ga ook naar Windesheim, voor journalistiek. Donderdag voor het eerst er naar toe, ben best wel zenuwachtig. Arme ik. Nja, komt wel goed.
Oeh ja, ik was de eerste keer ook zenuwachtig, voor de nulmeting.. maar de 2e keer voelde ik me er meteen thuis
pi_52729969
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 23:29 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Nope, maar ik ben evengoed een afwijkend type die liever bij vrienden dan in kroegen rondhangt, dus het zal wel daardoor komen
k ken het , gevoel!
pi_52749001
ik ben er nu alweer ik wil mn vakantie terug!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:50:50 #281
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52749122
Maandag zeilkamp, ben benieuwd
pi_52749132
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:46 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben er nu alweer ik wil mn vakantie terug!
pi_52749499
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:51 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

dank voor het medeleven
pi_52749500
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:51 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

editje dubbel
pi_52750745
Iemand al lid van een studentenvereniging oid? Ik ben al lid geworden van Boreas.
pi_52767096
ken ik niet
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:07:47 #287
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_52793917
duuuude. wanneer staat het rooster voor de journalistiekleerlingen eens een keer online?
pi_52801701
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:07 schreef xuanery het volgende:
duuuude. wanneer staat het rooster voor de journalistiekleerlingen eens een keer online?
Schijnt deze week nog te komen..!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:18:53 #289
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_52805552
haha, dat weet ik, maar het is verdorie al donderdag! zou heel veel schelen als ik 'm nu al wist.. naja ga morgen toch richting zwolle dus haal 'm dan wel op daar ofzo.
pi_52807590
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:18 schreef xuanery het volgende:
haha, dat weet ik, maar het is verdorie al donderdag! zou heel veel schelen als ik 'm nu al wist.. naja ga morgen toch richting zwolle dus haal 'm dan wel op daar ofzo.
maak je niet druk die zijn altijd zo laat en altijd komt het nog net op het laaste moment goed
pi_52807766
Morgen is mijn laatste dag dat ik ingeschreven sta op Windesheim

Van de week begonnen met mn nieuwe studie, van SPH naar SPW4 Woonbegeleiding gegaan, en MBO is toch wel heel anders dan HBO

Maar als ik hiermee klaar ben, ga ik wel weer verder met SPH, alleen dan in deeltijd. En weet niet of ik dan weer naar Windesheim ga of naar Saxion, maar dat zie ik over 1,5 jaar wel
pi_52920814
wat een grapjas die docent.... na wat dingen uitgelegd te hebben zegt hij: ik ga er van uit dat jullie huiswerk hebben gemaakt.... stilte, vervolgens zegtie dus we kunnen nakijken?

er waren maar 2 mensen ofzo die een boek hadden hahah
pi_52921741
Windesheim alles gaat zo sloom!1
pi_52921835
Idd altijd laat met roosters en cijfers. Ik studeer er journalistiek, maar dan aangepast (vertraagd). Maar met 'aangepast studeren' is Windesheim nog niet zo ver. Ik blijf maar dingen regelen die volgens windesheim 'al lang vast staan en geregeld zijn'. Word je echt wel eens gek van!
pi_52922447
Achja roosters

Vandaag hoop gelul aangehoord over een nieuw roostersysteem waar ze al vanaf het voorjaar mee bezig zijn om het in te voeren. Lukte allemaal niet zo, veel problemen etc. Bij de andere schools kon het terug gedraaid worden, behalve bij ons want daar waren ze het eerst begonnen. Nu is het dus nog niet op orde, HOPELIJK hebben ze vrijdag roosters voor ons maandag beginnen met lessen natuurlijk.. nouja geen rooster = geen les
pi_52927049
ik heb zelfs lessen tot half 6 ofzo OMG. Dan ben ik 7 uur thuis ofzo!
pi_52928453
4 uurtjes hoorcolleges in de week. Verder praktijk, heerlijk! Lang leve de journalistiek.
pi_52929966
quote:
Op maandag 3 september 2007 23:26 schreef loehoes het volgende:
4 uurtjes hoorcolleges in de week. Verder praktijk, heerlijk! Lang leve de journalistiek.
Had mijn vriendin idd ook altijd Beetje met de camera op stap enzo

Ik had de eerste twee jaar bij communicatie zo'n 7/8 uur hoorcollege, en 10 uur werkcollege... dat was t wel Goed te doen.

As maandag beginnen met stage
pi_52930235
Morgen mag ik weer opdraven voor het eerste college van het jaar... dubbel gepland met een ander college
Begint weer lekker dus
pi_52931975
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 01:12 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Had mijn vriendin idd ook altijd Beetje met de camera op stap enzo

Ik had de eerste twee jaar bij communicatie zo'n 7/8 uur hoorcollege, en 10 uur werkcollege... dat was t wel Goed te doen.

As maandag beginnen met stage
Ik doe tijdschriftjournalistiek. Dus af en toe even vergaderen en verder thuis achter de pc verhalen schrijven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')