Ik deel de kranten tussen 12 en 1 uit, maar doe dit samen met nog twee meiden, weet niet in welke kantine ik geplaatst word dus we zien wel hm?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:43 schreef Marruk het volgende:
[..]
Ik zit altijd in de A kantine, hoe laat moet je donderdag daar staan dan? En dat het in het begin eenzaam is, ik had het ook in Groningen toen ik rechten studeerde. In het begin zit je een beetje te kniezen op je kamer in je eentje, voelde me er eerst ook niet echt thuis, dat 'thuis' gevoel bleef uit zeg maar. Maar zo langzamerhand leer je steeds meer mensen kennen en dan ben je gewoon steeds vaker weg. En Zwolle zelf, sja, ik ben er niet echt gek van. Ik woon op het moment weer bij mijn ouders in, had ook eerst het plan om zo snel mogelijk een kamer in Zwolle te bemachtigen alleen die stad trekt mij gewoon niet, beetje een saaie bende als je het vergelijkt met Groningen. Ik ben dan nu zelf ook meer aan het ori๋nteren op een kamer in Utrecht, zo ver is het niet van Zwolle af en je hebt een behoorlijk relaxte treinroute.
Hier is t rooster al 3 weken bekend...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:51 schreef Sylvana het volgende:
t is idd niet echt goed georganiseerd nee, volgende week hebben we tentamenweek, maar er is nog geen rooster bekend
kijk even in het opleidingen journalistiek dat hier ergens in s&s rondzwerftquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:16 schreef Sitethief het volgende:
Hoe is Windesheim? Beetje leuk? En de opleiding journalistiek, hoe is die? Is die aan te raden?
Wat zijn de dingen die je moet weten als je die opleiding wil gaan doen?
Want zeer waarschijnlijk ga ik na de opleiding die ik nu doe journalistiek bij het Windesheim doen.
Dan kom ik ook wel weer even langsquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:40 schreef littledrummergirl het volgende:
ow en nog watlijkt me gezellig als je bij mij in het gebouw komt
Daar heb ik ooit gepost toen werd ik door iemand hierheen verwezen,quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kijk even in het opleidingen journalistiek dat hier ergens in s&s rondzwerftdaar zitten wat meer journalistiek mensen.
edit: hier dusOpleidingen Journalistiek Deel VI
Dejavu,quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:22 schreef Sylvana het volgende:
Vanochtend voor het eerst gemeten voor het onderzoek, vandaag op basisschool de Phoenix en het viel echt meeNaja, het om 6 uur opstaan niet, maar het meten wel
De planning was eigenlijk dat ons team ( van 4) 's ochtends groep 5 en 6 zou doen en 's middags groep 1 en 2. Alleen om kwart over 9 waren we al klaar met groep 5. Dus toen hebben we voor de kleine pauze ook groep 6 nog gedaan. In de pauze overlegd met de leraren van groep 1 en 2 en die vonden het goed als we hun klassen na de kleine pauze al deden, dus nou hebben we alles 's ochtends gedaan
Om kwart voor 12 hadden we alle kinderen gemeten, toen nog even alles controleren en spullen opruimen enzo en toen konden we dus al naar huis
Het ging echt super soepel, en vooral die kleintjes van groep 1 en 2 meten was echt leuk
Nog 3 scholen te gaanVolgende week donderdag de Vrije School Michael, de week erop 's maandags "De Vlieger" locatie Oude wetering en dan dinsdags "De Wingerd"
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:21 schreef rudedeltadude het volgende:
ben vijfde jaars journalistiek op het windesheim
tevens onverkapte tvp
kikooooooquote:
En bij mij dusquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:40 schreef littledrummergirl het volgende:
ow en nog watlijkt me gezellig als je bij mij in het gebouw komt
journalistiek of communicatie?quote:
Journalistiekquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:34 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
journalistiek of communicatie?
Mijn rooster is nu weer wat constantquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:31 schreef littledrummergirl het volgende:
dat gezeur met die roosters komt nu alweer mn neus uit.. les in drie verschillende gebouwen.. klote tijden
owja, daar zijn ze bij ons ook goed in jas, de eerste 2 uur en de laatste 2 uur les inplannenquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:25 schreef Filay het volgende:
[..]
Mijn rooster is nu weer wat constantles in verschillende gebouwen maakt me niet veel uit, ik heb toch maar hooguit 2 vakken op een dag. Alleen jammer dat ik er 4000 tussenuren tussen heb zitten.
Hij stond voor het C gebouw. Die heb ik wel gezien ja.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:49 schreef xuanery het volgende:
Mijn rooster lijkt wel nutteloos, de lessen worden altijd omgegooid iedere dag. Normaal heb ik op dinsdag een heel lange dag, 8 uur les, en nu was ik na twee uurtjes alweer klaar. Zo gaat het al de hele tijd!
Oh en trouwens, ze hebben mijn rooster amper veranderd, ze hebben alleen de tussenuren overal eruit gehaaldDat is ook niet leuk!!
Oh hee mensen die in het D gebouw zaten vandaag- heeft iemand een leuke Porsche 911 voor de deur zien staan vanmiddag, toevallig? Daar heb ik gisteravond in gereden, go me![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |