abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42752221
En vice versa, ik ben alleen niet zo goed in gezichten herkennen, maar ik zal extra mijn best doen uiteraard
pi_42752487
ja maar jij hebt geen fotoboek, dus heb geen idee hoe jij eruit ziet?
pi_42752978
Heb er wel eentje als het goed is? Heb alleen geen idee hoe het ding op het forum komt te staan. Heb een berichtje achtergelaten bij de jouwe.
pi_42754323
okido, zal wel ff koekeloeren dan

ben morgen vrij, donderdag en vrijdag wel op school
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:29:11 #105
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_42755162
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 20:43 schreef Marruk het volgende:

[..]

Ik zit altijd in de A kantine, hoe laat moet je donderdag daar staan dan? En dat het in het begin eenzaam is, ik had het ook in Groningen toen ik rechten studeerde. In het begin zit je een beetje te kniezen op je kamer in je eentje, voelde me er eerst ook niet echt thuis, dat 'thuis' gevoel bleef uit zeg maar. Maar zo langzamerhand leer je steeds meer mensen kennen en dan ben je gewoon steeds vaker weg. En Zwolle zelf, sja, ik ben er niet echt gek van. Ik woon op het moment weer bij mijn ouders in, had ook eerst het plan om zo snel mogelijk een kamer in Zwolle te bemachtigen alleen die stad trekt mij gewoon niet, beetje een saaie bende als je het vergelijkt met Groningen. Ik ben dan nu zelf ook meer aan het ori๋nteren op een kamer in Utrecht, zo ver is het niet van Zwolle af en je hebt een behoorlijk relaxte treinroute.
Ik deel de kranten tussen 12 en 1 uit, maar doe dit samen met nog twee meiden, weet niet in welke kantine ik geplaatst word dus we zien wel hm?

en ja ik voel me nu wel weer wat beter hier, het went wel hoor! soms zit alles tegen en wil ik naar huis, maar het is hier vaak genoeg leuk. en volgende week vakantie!!!
en ik vind zwolle een prima stad om te beginnen, maar ik zie mezelf hier echt niet voor de rest van mijn leven wonen. ik ben van plan m'n master te halen in amsterdam, dan kan ik weer even thuis wonen of daar in The Big City een plekje vinden. het oosten trekt me zowieso niet aan, ik ben echt een meisje van het westen.

Wel leuk dat je in Utrecht gaat wonen, geweldige stad vind ik dat. Jammer dat de opleiding journalistiek daar niet zo leuk is als hier in Zwolle! Ik kies nou eenmaal liever voor een goede opleiding dan een leuke stad.. dat maakt me wel anders dan de meeste studenten denk ik
  donderdag 19 oktober 2006 @ 11:16:37 #106
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_42798979
hmm toch geen hogeschoolkranten uitdelen vandaag, lig doodziek op bed.
pi_42805761
beterschap

Ik had je toch niet kunnen zien, had tussen 12 en 1 gewoon les, lokaal niet uitgeweest dus
pi_42838837
* kikoooooo meldt

Vakantie

Ik ben 2e jaars communicatie, 3e jaar op windesheim
... afgelopen periode als HKM een 4ejaars SPH module gevolgd omdat dat de enige was die nog over was Organisatiesociologie, Spiritualiteit ennogiets.

SPH... vermaak je je daar echt?
pi_42841771
Ik vind SPH wel een leuke opleiding ja, lekker afeisselend, toch wel veel theorie, maar ook lekker veel praktijk En veel werkcolleges, groepsopdrachten maken enzo
pi_42866713
Hier nog een caloer, 2e jaar en hoi jasper
<Niels
pi_43001071
mn broer zit erop
2e jaar logistiek en technische vervoerskunde
maar hij vind het maar een ongeregeld zooitje daar
maar ja, op welke hoge school/ universiteit is dat niet?
pi_43006077
t is idd niet echt goed georganiseerd nee, volgende week hebben we tentamenweek, maar er is nog geen rooster bekend
pi_43006127
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 11:51 schreef Sylvana het volgende:
t is idd niet echt goed georganiseerd nee, volgende week hebben we tentamenweek, maar er is nog geen rooster bekend
Hier is t rooster al 3 weken bekend...
pi_43006263
ik heb het rooster al vanaf begin oktober..

staat hij niet ergens op bb of verstopt op portaal?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:38:39 #115
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_43006841
ja hij staat op portaal, gewoon inloggen en bij het menuutje student > tentamen en daar zou 'ie moeten staan!
pi_43008620
Ow, nu staat ie er wel ja, gister nog niet

Maar goed, op woensdag dus 1e 2 uur tentamen, weet ik dat ook weer

Maar keuzemodules voor 2e periode zijn bijvoorbeeld ook nog niet bekend bij ons
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:16:08 #117
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43008777
Hoe is Windesheim? Beetje leuk? En de opleiding journalistiek, hoe is die? Is die aan te raden?
Wat zijn de dingen die je moet weten als je die opleiding wil gaan doen?
Want zeer waarschijnlijk ga ik na de opleiding die ik nu doe journalistiek bij het Windesheim doen.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:01:59 #118
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_43011023
hee hoi, ik ben nu eerstejaars journalistiek studente, ik vind het erg leuk. het niveau is wel een beetje laag, vind ik dan.. maar waarschijnlijk piep ik na de tentamenweek volgende week heel anders het is wel een hoop leerwerk. maar we zijn ook in het tweede semester begonnen, daar kan het ook aan liggen.. verder zijn de mensen heel gezellig - het intro van waltertje is vreselijk leuk! daar heb ik veel vrienden mee gemaakt

en wat bedoel je met 'wat zijn die dingen die je moet weten als je die opleiding wil gaan doen'? voorkennis van bepaalde vakken ofzo?
en welke opleiding doe je nu dan?
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:18:36 #119
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43011328
MBO ICT nivo 4, sluit namelijk niet echt op elkaar aan, .
pi_43011760
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 14:16 schreef Sitethief het volgende:
Hoe is Windesheim? Beetje leuk? En de opleiding journalistiek, hoe is die? Is die aan te raden?
Wat zijn de dingen die je moet weten als je die opleiding wil gaan doen?
Want zeer waarschijnlijk ga ik na de opleiding die ik nu doe journalistiek bij het Windesheim doen.
kijk even in het opleidingen journalistiek dat hier ergens in s&s rondzwerft daar zitten wat meer journalistiek mensen.

edit: hier dus Opleidingen Journalistiek Deel VI
pi_43011776
ow en nog wat lijkt me gezellig als je bij mij in het gebouw komt
pi_43016306
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 16:40 schreef littledrummergirl het volgende:
Dan kom ik ook wel weer even langs
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 20:43:29 #123
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43017592
quote:

[..]

kijk even in het opleidingen journalistiek dat hier ergens in s&s rondzwerft daar zitten wat meer journalistiek mensen.

edit: hier dus Opleidingen Journalistiek Deel VI
Daar heb ik ooit gepost toen werd ik door iemand hierheen verwezen, .
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:37:29 #124
135490 Judah
Ondertiteling
pi_43098059
Vijfdejaars journalistiek hier
De school zelf heeft me eigenlijk nooit geboeid. Het eerste jaar begon erg leuk (vooral de introductie was best te doen), maar zag veel mensen afhaken omdat ze niet genoeg punten bij elkaar sprokkelden. Zelf heb ik destijds in de tweede en in de derde ook een fiks aantal achterstanden opgelopen. Zit nu te wachten om op m'n tweede stage te kunnen, zodat ik daarna kan afstuderen. (Ben niet zo slim geweest: i.p.v. me verder met school bezig te houden, heb ik een contract bij m'n vorige stage-bedrijf (De Stentor) geaccepteerd).
The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
Jimmie: Uh, one hundred percent
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:51:07 #125
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_43098422
mijn begeleider tijdens intro zit al in haar 6e jaar, dus het kan nog erger
mijn huisgenoot, tevens student journalistiek, zegt dat dat gewoon komt door de vloek van Waltertje!
pi_43100913
Vanochtend voor het eerst gemeten voor het onderzoek, vandaag op basisschool de Phoenix en het viel echt mee Naja, het om 6 uur opstaan niet, maar het meten wel De planning was eigenlijk dat ons team ( van 4) 's ochtends groep 5 en 6 zou doen en 's middags groep 1 en 2. Alleen om kwart over 9 waren we al klaar met groep 5. Dus toen hebben we voor de kleine pauze ook groep 6 nog gedaan. In de pauze overlegd met de leraren van groep 1 en 2 en die vonden het goed als we hun klassen na de kleine pauze al deden, dus nou hebben we alles 's ochtends gedaan Om kwart voor 12 hadden we alle kinderen gemeten, toen nog even alles controleren en spullen opruimen enzo en toen konden we dus al naar huis Het ging echt super soepel, en vooral die kleintjes van groep 1 en 2 meten was echt leuk

Nog 3 scholen te gaan Volgende week donderdag de Vrije School Michael, de week erop 's maandags "De Vlieger" locatie Oude wetering en dan dinsdags "De Wingerd"
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:34:24 #127
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43101236
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:22 schreef Sylvana het volgende:
Vanochtend voor het eerst gemeten voor het onderzoek, vandaag op basisschool de Phoenix en het viel echt mee Naja, het om 6 uur opstaan niet, maar het meten wel De planning was eigenlijk dat ons team ( van 4) 's ochtends groep 5 en 6 zou doen en 's middags groep 1 en 2. Alleen om kwart over 9 waren we al klaar met groep 5. Dus toen hebben we voor de kleine pauze ook groep 6 nog gedaan. In de pauze overlegd met de leraren van groep 1 en 2 en die vonden het goed als we hun klassen na de kleine pauze al deden, dus nou hebben we alles 's ochtends gedaan Om kwart voor 12 hadden we alle kinderen gemeten, toen nog even alles controleren en spullen opruimen enzo en toen konden we dus al naar huis Het ging echt super soepel, en vooral die kleintjes van groep 1 en 2 meten was echt leuk

Nog 3 scholen te gaan Volgende week donderdag de Vrije School Michael, de week erop 's maandags "De Vlieger" locatie Oude wetering en dan dinsdags "De Wingerd"
Dejavu, .
  vrijdag 10 november 2006 @ 13:33:06 #128
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_43424820
iemand enig idee waarom ik en anderen niet op Portaal in kunnen loggen? ik wil mijn cijfers weten
pi_43426082
ik heb geen idee, hij geeft steeds aan dat mn gebruikersnaam- wachtwoord niet klopt, terwijl ik het toch echt wel goed intyp
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:18:33 #130
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_43426360
ja dat deed hij bij mij ook, en toen kreeg ik een Internal Service Error (ofzoiets) maar nu werkt het weer. Okeee dan! zal wel overbelast zijn vanwege de cijfers ofzo?
pi_43426454
ben vijfde jaars journalistiek op het windesheim
tevens onverkapte tvp
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_43427058
owja, lekker handig hoor, voor dat onderzoek moet ik volgende week maandag en dinsdag weer metingen doen, die dagen zouden ze dan vrij houden van lessen en startcolleges enzo, en nou hebben ze voor volgende week dinsdag toch een les gepland :S En het is dus de eerste les van de nieuwe periode, waarin alles wordt uitgelegd enzo, dus niet echt handig om die te moeten missen
pi_43427895
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:21 schreef rudedeltadude het volgende:
ben vijfde jaars journalistiek op het windesheim
tevens onverkapte tvp
  vrijdag 10 november 2006 @ 15:10:48 #134
113712 Freshthinking
Het kan แltijd decadenter
pi_43427950
Vierdejaars student journalistiek. Momenteel op stage en het is kut
Let's go fucking Mental.
pi_43427955
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 15:09 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

kikoooooo

hoe is het jongen?
pi_43427971
Ik zit er nu!
Gebouw D
pi_43428030
quote:
En bij mij dus
pi_43428741
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 15:11 schreef Filay het volgende:
Ik zit er nu!
Gebouw D
journalistiek of communicatie?
  vrijdag 10 november 2006 @ 15:40:24 #139
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_43428926
wat een journalisten hier! ik meld mij ook gebouw D ftw! jammer dat ik er met mn nieuwe rooster maar twee keer per week zit...
pi_43434595
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 15:34 schreef rudedeltadude het volgende:

[..]

journalistiek of communicatie?
Journalistiek
Ik ga er met mijn nieuwe rooster ook weer vele uurtjes doorbrengen.
pi_43533244
Arrg, Portaal ligt er al weer uit, terwijl ik mn rooster ff moet bekijken voor morgen ivm andere afspraken, lekker handig weer

Net als die blackboardtoets voor BSW-1 leerlingen, dachten ze ff met alle eerstejaars tegelijkertijd op Blackboard te kunnen, dat lukte ook niet helemaal
pi_43538041
Ik zit er weer

Ga ik elke dag melden
pi_43539594
Portaal doet het weer en nou blijk ik morgen ineens 4 uur les te hebben ipv 2

Donderdag en vrijdag lekker vrij en vanaf volgende week begint mn gewone rooster ( niet dat dat een fijn rooster is, maar goed)
pi_43542629
dat gezeur met die roosters komt nu alweer mn neus uit.. les in drie verschillende gebouwen.. klote tijden
pi_43548797
Bij osn veranderen ze de roosters nog elke dag, komt steeds meer bij, terwijl het al zoveel was

En ik moet alles van vorige periode nog herkansen, dus gaat lekker druk worden
pi_43548897
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:31 schreef littledrummergirl het volgende:
dat gezeur met die roosters komt nu alweer mn neus uit.. les in drie verschillende gebouwen.. klote tijden
Mijn rooster is nu weer wat constant les in verschillende gebouwen maakt me niet veel uit, ik heb toch maar hooguit 2 vakken op een dag. Alleen jammer dat ik er 4000 tussenuren tussen heb zitten.
pi_43549016
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:25 schreef Filay het volgende:

[..]

Mijn rooster is nu weer wat constant les in verschillende gebouwen maakt me niet veel uit, ik heb toch maar hooguit 2 vakken op een dag. Alleen jammer dat ik er 4000 tussenuren tussen heb zitten.
owja, daar zijn ze bij ons ook goed in jas, de eerste 2 uur en de laatste 2 uur les inplannen
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:49:24 #148
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_43549626
Mijn rooster lijkt wel nutteloos, de lessen worden altijd omgegooid iedere dag. Normaal heb ik op dinsdag een heel lange dag, 8 uur les, en nu was ik na twee uurtjes alweer klaar. Zo gaat het al de hele tijd!

Oh en trouwens, ze hebben mijn rooster amper veranderd, ze hebben alleen de tussenuren overal eruit gehaald Dat is ook niet leuk!!

Oh hee mensen die in het D gebouw zaten vandaag- heeft iemand een leuke Porsche 911 voor de deur zien staan vanmiddag, toevallig? Daar heb ik gisteravond in gereden, go me

[ Bericht 10% gewijzigd door xuanery op 14-11-2006 17:58:03 ]
pi_43556473
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:49 schreef xuanery het volgende:
Mijn rooster lijkt wel nutteloos, de lessen worden altijd omgegooid iedere dag. Normaal heb ik op dinsdag een heel lange dag, 8 uur les, en nu was ik na twee uurtjes alweer klaar. Zo gaat het al de hele tijd!

Oh en trouwens, ze hebben mijn rooster amper veranderd, ze hebben alleen de tussenuren overal eruit gehaald Dat is ook niet leuk!!

Oh hee mensen die in het D gebouw zaten vandaag- heeft iemand een leuke Porsche 911 voor de deur zien staan vanmiddag, toevallig? Daar heb ik gisteravond in gereden, go me
Hij stond voor het C gebouw. Die heb ik wel gezien ja.
pi_43598214
Vrijdag open dag. Nog iemand die gaat? Ik ben lekker vrij heb zelfs al weekend momenteel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')