Geen vierdejaars hier blijkbaar?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:25 schreef Baraja het volgende:
In Zwolle mag je pas het vierde jaar op stage, balen.
Tjah.. Denk dat niemand je daar het antwoord op zou kunnen geven hier... 't is nu eenmaal zo.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:52 schreef PowerPoes het volgende:
Waarom is er geen HBO Journalistiek in Amsterdam?
Omdat Utrecht als eerste opgericht is en Amsterdam te dichtbij Utrecht ligt denk ik. Ik denk dat de reden is waarom er nooit in Amsterdam een school is gekomen terwijl het gezien het aantal grote kranten en tijdschrifredacties in die stad, wel logischer was geweest. Maar Amsterdam heeft dan wel weer een masteropleiding.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:52 schreef PowerPoes het volgende:
Waarom is er geen HBO Journalistiek in Amsterdam?
als je journalistiek wilt doen heb je meer aan de Havo omdat je daar meer algemene kennis krijgt wat je hard nodig hebt bij deze opleidingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:29 schreef Californian_dreamer het volgende:
hmmm. ik zou graag journalistiek studeren, maar zit momenteel nog ff vast in een voor traject
wat raden jullie mij aan, alsnog de Havo halen (binnen 2 jaar) of een MBO opleiding doen als vooropleiding (en welke?)
okay, klinkt idd erg logisch. ik ben op het moment mijn opties aan het onderzoeken, en het is zelf mogelijk om de Havo sneller te halen dan in 2 jaar. bedankt in ieder geval voor je reactiequote:Op maandag 20 maart 2006 19:18 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
als je journalistiek wilt doen heb je meer aan de Havo omdat je daar meer algemene kennis krijgt wat je hard nodig hebt bij deze opleiding
Bij welke groepen heb je allemaal gezeten dat je nog weet?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:18 schreef rotskibo het volgende:
ingeschreven voor Tilburg volgend jaar, maandag ga ik nog naar de meeloopdag.
26 dacht ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bij welke groepen heb je allemaal gezeten dat je nog weet?
Wat is daar christelijk aan? Het is oa een dorpje in Duitsland.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:37 schreef KansloosForEver het volgende:
de naam
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wat is daar christelijk aan? Het is oa een dorpje in Duitsland.
Ik ga even een dwarsbalk en een trapgat opzoeken, nog een stevig touw ergens vandaan halen...etcquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:51 schreef MrBean het volgende:
[..]
Hij bedoelt de volledige naam van Windesheim.
Vergeet het afscheidsbriefje niet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik ga even een dwarsbalk en een trapgat opzoeken, nog een stevig touw ergens vandaan halen...etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |