Ik schrik me altijd lam als iemand mij nodig heeft of om me komt vervelenquote:Croupouque (15) - woensdag 3 augustus 2005 @ 18:45:
Jij hebt altijd je walkman aanstaan, T_E. Ze zullen heel hard moeten schreuwen willen ze jou storen.
Idem!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:32 schreef ImPrEzA het volgende:
als aankomend vijfdejaars maar weer een teeveepee-tje
Uuuuhhhh.. wat =pquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:32 schreef ImPrEzA het volgende:
als aankomend vijfdejaars maar weer een teeveepee-tje
Eerstejaars meld!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:09 schreef Radiokopf het volgende:
[..]
Uuuuhhhh.. wat =p
Ik word eerstejaars![]()
Yea ik zag het =Dquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:32 schreef Zoot het volgende:
[..]
Eerstejaars meld!![]()
Heb je trouwens al toegevoegd![]()
-verkapte tvp-
22 Augustus al, ik moet nog minstens een week wachten op de 2e lotingsuitslagquote:Op donderdag 4 augustus 2005 07:46 schreef Radiokopf het volgende:
Yea ik zag het =D
Nu nog online komen
-ik ga btw wel naar dat kamp toe... is altijd wel lachen =)
Alle eerstjaars in tilburg.. --> http://www.introductiekamp.com
hoe kan een beroep nu waardeloos zijnquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:51 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Leuke opleiding. Waardeloos beroep.
Eh, stompzinnig beroep?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
hoe kan een beroep nu waardeloos zijnje bedoelt wat anders volgens mij.
Ik weet niet wat je bedoelt. Lijkt het je niks of vind je het overbodig of...?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:24 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Eh, stompzinnig beroep?
Als je denkt dat de journalistiek alleen maar bestaat uit kritische journalistiek. Het is ook altijd de algemeen kritiek op De Journalist bij De Krant of op De TV. Hoeveel journalisten werken er nu in die sectoren ten opzichten van alle andere mensen die stukjes schrijven?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:29 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Als je het leuk vindt om je leven lang de kritische eikel uit te hangen kan ik het je zeker aanbevelen.
Waarschijnlijk meer dan iedereen denkt inderdaad. Maar toch. Misschien hoef je dan niet per se altijd kritisch te zijn, maar je wel altijd je neus in andermans zaken steken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als je denkt dat de journalistiek alleen maar bestaat uit kritische journalistiek. Het is ook altijd de algemeen kritiek op De Journalist bij De Krant of op De TV. Hoeveel journalisten werken er nu in die sectoren ten opzichten van alle andere mensen die stukjes schrijven?
Haha ja, dat dan weer wel. Overigens denk ik dat je in de toekomst ook gewoon vanzelf in het vak kan rollen als je bijvoorbeeld hele leuke stukjes voor Fok! schrijft enzo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Je hebt dan wel een excuussorry, het is mijn beroep vragen te stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |