abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 augustus 2005 @ 18:52:30 #1
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_29400314
al zin in allemaal?
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_29400380
nog steeds die baggerkaart
quote:
Croupouque (15) - woensdag 3 augustus 2005 @ 18:45:

Jij hebt altijd je walkman aanstaan, T_E. Ze zullen heel hard moeten schreuwen willen ze jou storen.
Ik schrik me altijd lam als iemand mij nodig heeft of om me komt vervelen

pi_29400565
ik kan niet wachten

(binnenkort wel ff dringend op zoek naar n laptop, met als enige nadeel dat ik dat papier nog niet van de school heb gehad )

weet iemand wat er naast n lan ding nog meer op moet zitten?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:12:07 #5
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_29400725
Verplicht een laptop kopen nog effe zeg
pi_29401301
als aankomend vijfdejaars maar weer een teeveepee-tje
Seriously!?
pi_29401330
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:32 schreef ImPrEzA het volgende:
Idem!
pi_29402554
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:32 schreef ImPrEzA het volgende:
Uuuuhhhh.. wat =p

Ik word eerstejaars
Why don't you remember my name?
Off with his head, man
Off with his head, man
pi_29406372
Ook iets om terug te vinden aaaaahhhlllsssss.... eehhhh.... meerderejaars! Ben benieuwd naar het hoe-en-wat!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:32:48 #10
102735 Zoot
12:50, press return..
pi_29407732
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:09 schreef Radiokopf het volgende:

[..]

Uuuuhhhh.. wat =p

Ik word eerstejaars
Eerstejaars meld!
Heb je trouwens al toegevoegd
-verkapte tvp-
pi_29416737
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:32 schreef Zoot het volgende:

[..]

Eerstejaars meld!
Heb je trouwens al toegevoegd
-verkapte tvp-
Yea ik zag het =D
Nu nog online komen

-ik ga btw wel naar dat kamp toe... is altijd wel lachen =)

Alle eerstjaars in tilburg.. --> http://www.introductiekamp.com
Off with his head, man
Off with his head, man
pi_29431569
Hm, nog even kijken hoe ik dat gaan doen met die fiets in Zwolle die je bij de introductie nodig hebt. Zijn daar ook makkelijk fietsen te huren?
Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.
pi_29433211
Ik ga ook naar Tilburg. Moet nog wel wat papierhandel goed inleveren, op het laatste moment.. Maargoed, als het het maar waard is
ga naar: jasonmraz.nl dus jasonmraz.nl kijk nou maar gwoon dus waarheen : )
PURE DEMOCRACY You have two cowsYour neighbors decide who gets the milk RUSSIAN COMMUNIS: You have two cows. You have to take care of them, but the government takes all
pi_29433328
Leuke opleiding. Waardeloos beroep.
Paan!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 23:59:19 #15
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_29433524
70% gaat dan ook wat anders doen uiteindelijk.
pi_29433589
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 07:46 schreef Radiokopf het volgende:

Yea ik zag het =D
Nu nog online komen

-ik ga btw wel naar dat kamp toe... is altijd wel lachen =)

Alle eerstjaars in tilburg.. --> http://www.introductiekamp.com
22 Augustus al, ik moet nog minstens een week wachten op de 2e lotingsuitslag
pi_29433646
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 23:51 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Leuke opleiding. Waardeloos beroep.
hoe kan een beroep nu waardeloos zijn je bedoelt wat anders volgens mij.
pi_29434198
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

hoe kan een beroep nu waardeloos zijn je bedoelt wat anders volgens mij.
Eh, stompzinnig beroep?
Paan!
pi_29434294
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:24 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:

[..]

Eh, stompzinnig beroep?
Ik weet niet wat je bedoelt. Lijkt het je niks of vind je het overbodig of...?
pi_29434328
Als je het leuk vindt om je leven lang de kritische eikel uit te hangen kan ik het je zeker aanbevelen.
Paan!
pi_29434429
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:29 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Als je het leuk vindt om je leven lang de kritische eikel uit te hangen kan ik het je zeker aanbevelen.
Als je denkt dat de journalistiek alleen maar bestaat uit kritische journalistiek. Het is ook altijd de algemeen kritiek op De Journalist bij De Krant of op De TV. Hoeveel journalisten werken er nu in die sectoren ten opzichten van alle andere mensen die stukjes schrijven?
pi_29434464
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Als je denkt dat de journalistiek alleen maar bestaat uit kritische journalistiek. Het is ook altijd de algemeen kritiek op De Journalist bij De Krant of op De TV. Hoeveel journalisten werken er nu in die sectoren ten opzichten van alle andere mensen die stukjes schrijven?
Waarschijnlijk meer dan iedereen denkt inderdaad. Maar toch. Misschien hoef je dan niet per se altijd kritisch te zijn, maar je wel altijd je neus in andermans zaken steken.
Paan!
pi_29434527
Je hebt dan wel een excuus sorry, het is mijn beroep vragen te stellen.
pi_29434724
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Je hebt dan wel een excuus sorry, het is mijn beroep vragen te stellen.
Haha ja, dat dan weer wel. Overigens denk ik dat je in de toekomst ook gewoon vanzelf in het vak kan rollen als je bijvoorbeeld hele leuke stukjes voor Fok! schrijft enzo.
Paan!
pi_29438097
In het verleden rolde je juist heel snel vanzelf in het vak, door bij kleine media te beginnen. Een paar jaar geleden zelfs nog wel via internetsites. Maar volgens mij is dat definitief over, als je kijkt naar de eisen die media tegenwoordig aan hun personeel stellen. Zelfs met een hbo-opleiding journalistiek heb je niet genoeg bagage om aan een baan te geraken, wo is wat men wil. Spijtig genoeg.
Seriously!?
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 04:07:46 #26
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_29438175
Ik vind heel wat hits op google bij jou Ewoud. Je schrijft zelfs interessante verhalen over katten
pi_29442803
laatst zaten ze wel over een mbo opleiding journalistiek te emmeren.. dat lijkt me helemaal geen goed idee.
pi_29444655
PLAE@, ik kwam laatst zelfs een hit tegen van een Duitse leraar Nederlands die een artikel van mij als tekst gebruikte voor z'n leerlingen

@ T_E, ze moeten vooral doen wat ze niet laten kunnen, maar ik vrees dat mensen die die opleiding hebben afgerond dan niet veel verder komen dan een lokaal huis-aan-huis-blaadje. En dat is niet omdat ze misschien slecht zijn, er zitten ongetwijfeld hele goede journalisten tussen. Maar t gros van de media stelt gewoon te hoge eisen.

Ik hoop dat ik niet als een al te verbitterde (aankomend) journalist klink
Seriously!?
pi_29444997
ach nee.. de opleiding journalistiek heeft iedereen zuur en cynisch gemaakt
pi_29448317
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 14:42 schreef ImPrEzA het volgende:
@ T_E, ze moeten vooral doen wat ze niet laten kunnen, maar ik vrees dat mensen die die opleiding hebben afgerond dan niet veel verder komen dan een lokaal huis-aan-huis-blaadje. En dat is niet omdat ze misschien slecht zijn, er zitten ongetwijfeld hele goede journalisten tussen. Maar t gros van de media stelt gewoon te hoge eisen.
Je mag als afgestudeerd HBO-student journalistiek blij zijn als je kunt beginnen bij een huis-aan-huiskrantje.
pi_29461932
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 22:27 schreef Avalanche.. het volgende:
Hm, nog even kijken hoe ik dat gaan doen met die fiets in Zwolle die je bij de introductie nodig hebt. Zijn daar ook makkelijk fietsen te huren?
geloof dat je daar bij het statoon fietsen kan huren ( euro of twee per dag ofzo ) moet ik ook nog even gaan uitzoeken en regelen.
pi_29464523
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 18:23 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Je mag als afgestudeerd HBO-student journalistiek blij zijn als je kunt beginnen bij een huis-aan-huiskrantje.
Onzin hoop ik
Aan het niveau van dergelijke krantjes te zien, kan ik dat haast niet geloven
ga naar: jasonmraz.nl dus jasonmraz.nl kijk nou maar gwoon dus waarheen : )
PURE DEMOCRACY You have two cowsYour neighbors decide who gets the milk RUSSIAN COMMUNIS: You have two cows. You have to take care of them, but the government takes all
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 13:45:00 #33
124557 Exel
Z... On Tour
pi_29465264
Pfff, denk je dat als je afstudeert gelijk bij de grote landelijke media terecht komt? Ik neem aan dat ze daar mensen met ervaring zoeken, en die ervaring kan je opdoen bij de regionale media.
FCU
pi_29467859
Het jammere is dat ze tegenwoordig juist nauwelijks nog naar ervaring kijken. ALS er al mensen worden aangenomen (wat nog zelden voorkomt), telt een hogere opleiding (lees: wo) meer mee dan journalistieke ervaring. Bij Wegener adverteerde men een halfjaar geleden zelfs met "Aankomend journalisten met een universitaire opleiding (geen journalistiek) gezocht". Die werden dan intern bij Wegener opgeleid voor een baantje bij één van de regionale dagbladen... Best jammer.
Seriously!?
pi_29501243
kut man, ben uitgeloot voor tilburg. er zouden nog 6 uit moeten vallen wil ik nageplaatst worden
pi_29503064
Ik zit nu in het gebouw

*stil............................*
pi_29504856
even n rare vraag, ik heb net via dat "pcprojecten" website geval een bestelformulier uitgeprint. alleen, willen die achterlijke lui n kopie van mn studentenpas hebben ( die ik dus nog niet heb )

hoe hebben jullie dat gedaan?
pi_29506935
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 11:39 schreef rotskibo het volgende:
kut man, ben uitgeloot voor tilburg. er zouden nog 6 uit moeten vallen wil ik nageplaatst worden
Heb nog een gun hier liggen.. zeg het maar
pi_29517610
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 16:24 schreef ImPrEzA het volgende:
Het jammere is dat ze tegenwoordig juist nauwelijks nog naar ervaring kijken. ALS er al mensen worden aangenomen (wat nog zelden voorkomt), telt een hogere opleiding (lees: wo) meer mee dan journalistieke ervaring. Bij Wegener adverteerde men een halfjaar geleden zelfs met "Aankomend journalisten met een universitaire opleiding (geen journalistiek) gezocht". Die werden dan intern bij Wegener opgeleid voor een baantje bij één van de regionale dagbladen... Best jammer.
Klopt, ben tijdens een stage bij een Wegenerkrant zo iemand tegengekomen. Ze zei overigens wel dat het heel populair bij afgestuurde academici was om zo'n journalistieke functie te ambiëren en dat de concurrentie moordend was geweest bij de sollicitatie.
Paan!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 21:28:40 #40
127269 Nilsch
Overal zanikt bagger
pi_29546622
Hèhè... na veel pijn en moeite heb ik mezelf hier geregistreerd! Ik kwam er na een stief uurke achter dat je je toch echt met een e-mailadres van een provider moest registreren

Maar goed. Na een volledig jaar vol-le-dig te hebben verkloot met een studie Geschiedenis van 3 maanden en een studie Nederlands van 3 colleges (!) ga ik toch maar een 'oude liefde' achterna: Journalistiek. Na 1 jaar lang doelloos rondhangen op de Radboud Universiteit zonder ook maar studiepunten te halen (leuk man, Geschiedenis en Nederlands!) mag ik nu aan de slag!
Ik heb al een kamertje in Zeist kunnen bemachtigen, en wat mij betreft kan de intro beginnen! Vraag me wel af waarom de intro zo vroeg is (15 augustus) terwijl de lessen pas 3 weken daarna beginnen...

[ Bericht 24% gewijzigd door Nilsch op 11-08-2005 01:52:09 ]
Wat ik je brom
  donderdag 11 augustus 2005 @ 07:11:33 #41
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_29553399
huh. das gewoon een intro van de stad/uni/hbo's

Niet echt van de opleiding zelf haha
  donderdag 11 augustus 2005 @ 13:42:57 #42
127269 Nilsch
Overal zanikt bagger
pi_29558926
Maar dan nog beetje vroeg... nu krijg ik ook nog eens een acceptgiro van de SvJ of ik ff 90 euro wil overmaken voor de intro van journalistiek (verder geen info over gekregen wanneer/wat/hoe)

Op het eerste gezicht weer lekker geregeld allemaal...
Wat ik je brom
pi_29579729
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 11:39 schreef rotskibo het volgende:
Huh.. ik dacht toch te lezen dat iedereen was ingeloot?
Off with his head, man
Off with his head, man
pi_29580567
Wanneer begint de intro voor Tilburg? Dan ga ik weer lekker op het terras zitten kijken Overigens is het veel leuker om die gasten van Speco te aanschouwen... die lopen in hun onderbroek door de stad
pi_29580742
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:12 schreef Radiokopf het volgende:

Huh.. ik dacht toch te lezen dat iedereen was ingeloot?
Ja bij de eerste loting wel, toen deed ik nog niet mee.
pi_29580951
Ik ga ook aankomend jaar beginnen aan de svj in Utrecht!

Heb mn laptop al..

En introweek over 2 en een halve week.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:28:32 #47
127269 Nilsch
Overal zanikt bagger
pi_29583168
Ik heb een halfjaar fulltime (+ nog wat meer uurtjes per week) mogen werken bij een of andere buurtsuper, dus die laptop is er al!!

kheb er zin in, in de UIT-week en de intro, wordt feesten!
Wat ik je brom
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:44:38 #48
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_29583389
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:26 schreef Soraya20 het volgende:

Heb mn laptop al..

huh moet je daar ook een laptop?
pi_29584193
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:26 schreef Soraya20 het volgende:

Heb mn laptop al..

Alvast welkom in Utrecht dan ;-)
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_29590574
* Remzz Meld voor Zwolle
Nog ff nadenken over intro. Waltertje is leuk he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')