Een beetje slaapverwekkend is het ook wel...quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:09 schreef Kinga het volgende:
Jezus, wat een kut regie! Liggen die te slapen?!
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:09 schreef Kinga het volgende:
Jezus, wat een kut regie! Liggen die te slapen?!
Ik heb ook al Semih en Tijn naakt gecaptured... Dus daar kan Hilde nog wel bijquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:14 schreef versabommie het volgende:
Hoop dat Hilde snel gaat douchen! GEIL!
Ik krijg het al warm van het ideequote:Op maandag 21 augustus 2006 00:14 schreef versabommie het volgende:
Doe Tijn eens even posten dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ook al Semih en Tijn naakt gecaptured... Dus daar kan Hilde nog wel bij
Nu Rik dan nog en we hebben een kermisatractie!quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ook al Semih en Tijn naakt gecaptured... Dus daar kan Hilde nog wel bij
Weet je wijf wel dat je op dat nijlpaard geilt?quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:14 schreef versabommie het volgende:
Die heeft fucking goeie neukteugels!quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:15 schreef Bocaj het volgende:
Vind Hilde ook wel een geil wijf
Ik wil wel eens zeekoe-sex zien!
Hey Gert, niet zo denigrerend, vrouwen zijn geen stuk vleesch! En daarnaast is een pondje meer in modequote:Op maandag 21 augustus 2006 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet je wijf wel dat je op dat nijlpaard geilt?
Monique is de oudstequote:Op maandag 21 augustus 2006 00:20 schreef Stereotomy het volgende:
Wie van de twee zussen is de jongste en wie de oudste?
Die met One Night Stand, die is...?
Whehehe... ik dacht al dat er alweer een cameraman met een flitser klaarstond.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
(lensflare er overheen gegooid)
Als je goed naar de gezichten kijkt kan je het zien.. die ene ziet er wat ouder uit (monique)quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:20 schreef Stereotomy het volgende:
Wie van de twee zussen is de jongste en wie de oudste?
Die met One Night Stand, die is...?
Ik zit hier al fullscreen op een 19" monitor te kijkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:22 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Als je goed naar de gezichten kijkt kan je het zien.. die ene ziet er wat ouder uit (monique)
Etiënne is zelf een probleemkind, dus das logischquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Etienne: "Ik heb altijd van die probleemkinderen"
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe... ik dacht al dat er alweer een cameraman met een flitser klaarstond.
hmzquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zit hier al fullscreen op een 19" monitor te kijken
Dus welke is nou die met One Night Stand?
Bedankt voor de tip trouwens. Ik had de boel nog steeds op mute staanquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:20 schreef Kinga het volgende:
Leuke seks verhalen!
Ja lul er maar overheen!quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey Gert, niet zo denigrerend, vrouwen zijn geen stuk vleesch! En daarnaast is een pondje meer in mode
Ach ja, dan had je whiskas ofzoquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lieve schat, als ik jou toch niet had![]()
Hallo poepie.....jij hier??quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe... ik dacht al dat er alweer een cameraman met een flitser klaarstond.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dat niet Lieske die stiekem in haar blote toekeledokie werd gefotografeerd?
een haas?quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er zit iets op zijn lip...
[afbeelding]
Bloot kan ik me niet herinneren. Maar er was wel een of andere idioot die het op Lieske had voorzien.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dat niet Lieske die stiekem in haar blote toekeledokie werd gefotografeerd?
Ja.quote:
Volgens mij wel ja. Ze is er nog voor in de dbk geweest, maar Hummie heeft de boel gesust dacht ik.quote:
Correct.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Links Sabrina, rechts Monique?
Joh, je begrijpt toch zelf ook wel dat ik een kutsmoes heb gebruikt? Heb gezegd dat ik een studie doe naar de nijlhaas in zijn natuurlijke omgeving!quote:
Help me eens op weg WA, ik kan het me niet meer herinneren.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar er was wel een of andere idioot die het op Lieske had voorzien.
Nee, ze kwam opeens piepend uit de badkamer gerend, en ze zei dat er iemand achter de spiegel met een Nokia cameratelefoon stond.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bloot kan ik me niet herinneren. Maar er was wel een of andere idioot die het op Lieske had voorzien.
En ik kan je verzekeren: Ik was het echt niet!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:27 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ja klopt.. dat was vorig jaar... die gast is ook ontslagen
Ja, en waarom weet ik ditquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Links Sabrina, rechts Monique?
Ga ook nog even buigen voor die gereincarneerde Adolf.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:28 schreef Gert het volgende:
Zo zeg, die Etienne pakt het vrouwvolk wel in met zijn verhalen.![]()
Nee hoor, het waren wat opmerkingen naar aanleiding van Scans cap. Kan makkelijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ze kwam opeens piepend uit de badkamer gerend, en ze zei dat er iemand achter de spiegel met een Nokia cameratelefoon stond.![]()
Maar foei, dit is ZO offtopic![]()
Wat verteltie?quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:28 schreef Gert het volgende:
Zo zeg, die Etienne pakt het vrouwvolk wel in met zijn verhalen.![]()
hoe zie je het? Ik hou het maar gewoon op doos 1 en doos 2, zie het echt nietquote:
Doe 's niet zo streng!quote:
Dumb & dumber, had ik ze al gedooptquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:30 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
hoe zie je het? Ik hou het maar gewoon op doos 1 en doos 2, zie het echt niet
Ik zou het ook zo direct vragen. Kan best bij zo'n gesprek na middernacht.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:31 schreef Kinga het volgende:
Kolere, Milica is direct.
En hier vind je het verschil tussen SC en COS heel goed uitgelegd:quote:
ik vind hem dus echt helemaal niks hebbenquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Etiënne: "Ik ben altijd player geweest, eerste klas, weet je wel...."
(mag ik nu heel hard gaan lachen?)
Goeie vraagquote:
Etienne vertelt dat hij met ongeveer 25 vrouwen sex heeft gehad.quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En hier vind je het verschil tussen SC en COS heel goed uitgelegd:
FAQ, Policy en Streams
Goh, ik lijk de VVV wel.
Idd, als vrouw zijnde, gadver, echt zo'n gladjanus, nee dankje.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:32 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik vind hem dus echt helemaal niks hebben
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:33 schreef Wishjuh het volgende:
Zei Sabrina nou dat ze "vol-gejochert" was? Verstond ik dat nou goed?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Etiënne: "Ik ben altijd player geweest, eerste klas, weet je wel...."
(mag ik nu heel hard gaan lachen?)
Als die kwakbak met lauwe mannenpap word volgebutst.quote:
Het is een onaantrekkelijke snotneus.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:32 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik vind hem dus echt helemaal niks hebben
Omdat ik er niet in zit?quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Goeie vraagTrouwens waarom is alleen Tijn enigzins lekker in het huis *zonder oorbellen* that is?
Goeie vraag! Tijn is cute.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Goeie vraagTrouwens waarom is alleen Tijn enigzins lekker in het huis *zonder oorbellen* that is?
Launch gezien vandaag? Het aller aller eerste wat ze zei in haar introductiefilmpje was: Ik ben 1.93, en nee, ik ben geen man geweest.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:37 schreef arneaux het volgende:
Het lijkt me als vrouw trouwens best vervelend om zo lang te zijn. Mensen zijn toch al gauw geneigd te vragen of ze omgebouwd is zei ze tijdens de liveuitzending.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als die kwakbak met lauwe mannenpap word volgebutst.
Hoi. Nuecken?quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Etienne is echt zo lelijk. Als die mij zou versieren zou ik me beledigd voelen. En ik ben vrij makkelijk wbt jongens.
Maar ze knapt er wel enorm van op!quote:
Dat sowieso natuurlijkquote:
Ik kan mij vergissen, maar volgens mij zei ze dat ze af en toe wel eens denkt dat ze in een vorig leven een man is geweest....quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Launch gezien vandaag? Het aller aller eerste wat ze zei in haar introductiefilmpje was: Ik ben 1.93, en nee, ik ben geen man geweest.
Waarmee ze dus impliceerd dat veel mensen dat wel aan haar vragen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Launch gezien vandaag? Het aller aller eerste wat ze zei in haar introductiefilmpje was: Ik ben 1.93, en nee, ik ben geen man geweest.
Maar Monique is wel ok vind je?quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk![]()
![]()
Van mij mag Janine of Sabrina er nu wel uit![]()
Monique als eerst wat mij betreft... Sabrina valt nog wel mee....quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk![]()
![]()
Van mij mag Janine of Sabrina er nu wel uit![]()
Onzeker.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
Vrouwen die niet van hun eigen haar kunnen afblijven, zijn echt rete-irritant.
Juist niet. Teken van arrogantie. Zie Janine.quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:44 schreef scanman01 het volgende:
Semih: "Als je aardig bent tegen een meisje, denken ze gelijk dat je met ze wilt neuken. Ja, dat wil je ook maar.... "
Juist WEL, zie Janine.quote:
Waarheid. Bus. Of een Koe.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:44 schreef scanman01 het volgende:
Semih: "Als je aardig bent tegen een meisje, denken ze gelijk dat je met ze wilt neuken. Ja, dat wil je ook maar.... "
Second that.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Juist WEL, zie Janine.
Die doet zo stoer om haar onzekerheid te verbergen. Was ook met America's next top model: was een enorme bitch die uiteindelijk in janken uitbarstte omdat ze zichzelf niet was.
Ja... en het is genieten van hun domheid... das ook wat waard!quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:45 schreef arneaux het volgende:
Monique en Sabrina zijn best okay volgens mij. Ze hebben de eerste 48 uur gewoon een toneelstukje gespeeld omdat ze volgens mij best wel onzeker zijn. Ik denk als die er een paar weken inzitten ze best wel meevallen.
Sorry, ik had mijn post ge-edit. Had erbij gezet 'teken van arrogantie'. Maar idd, dan nog kun je onzeker zijn, het een sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Juist WEL, zie Janine.
Die doet zo stoer om haar onzekerheid te verbergen. Was ook met America's next top model: was een enorme bitch die uiteindelijk in janken uitbarstte omdat ze zichzelf niet was.
Vond ik ook al, grappig dat zij het ook zeggen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
Ze zeggen in het huis nu ook dat ze op Sjors lijkt. Dat zei iemand hier vanmiddag ook al over Micheline.
Wie is Sjors?quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
Ze zeggen in het huis nu ook dat ze op Sjors lijkt. Dat zei iemand hier vanmiddag ook al over Micheline.
Ja, leuke vent. Ik weet verder niet wat hij moet met een meisje dat zegt dat haar "ideale man veel langer is, Semih is klein". Alsof hij een tussendoortje isquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:47 schreef superhero87 het volgende:
Semih is mijn favoriet, relaxte kerel
Dat is geen vrouw, dat is Etiënne de Playerquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:46 schreef LoveProfusion het volgende:
mooie vrouw met die diadeem in dat haar..beetje angelina jolie
Semih en Tijn zijn relaxte gasten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:47 schreef superhero87 het volgende:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Semih en Tijn zijn relaxte gasten.
Ze weet dat Etienne nog niet weet dat zij zijn zus is.quote:
Je hoeft toch niet altijd in elke relatie te zitten met het idee van :"oeee met hem/haar ga ik trouwen." Een tussendoortje is ook okay.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, leuke vent. Ik weet verder niet wat hij moet met een meisje dat zegt dat haar "ideale man veel langer is, Semih is klein". Alsof hij een tussendoortje is![]()
Ik kan uit ervaring zeggen dat kleine mannen langere vriendinnen best ongemakkelijk vinden, net als lange vrouwen kleinere mannen wat ongemakkelijk vindenquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, leuke vent. Ik weet verder niet wat hij moet met een meisje dat zegt dat haar "ideale man veel langer is, Semih is klein". Alsof hij een tussendoortje is![]()
Blijven herhalen dattie Etienne er 25 heeft gehad hehehehehequote:Op maandag 21 augustus 2006 00:47 schreef superhero87 het volgende:
Hij valt behoorlijk door de mand met zn stoere praatjes. misschien dat zn vriendjes zn verhaaltjes slikken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:49 schreef Snoet123 het volgende:
Etienne doet ook maar weer eens een "poging" om met de grote mensen mee te praten maar t lukt hem ( alweer) niet![]()
Dat beweerde ik ook niet. Maar ze had best wat loyaler kunnen zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet altijd in elke relatie te zitten met het idee van :"oeee met hem/haar ga ik trouwen." Een tussendoortje is ook okay.
Nu is Semih mijn held. Ik denk dat Etienne heeel snel kan gaan opbokken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:
Etienne: "Ik ben er niet trots op dat ik met zoveel meiden heb.... "
Semih: "Je zit anders behoorlijk de stoere bink uit te hangen op die bank"
geweldigquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:
Etienne: "Ik ben er niet trots op dat ik met zoveel meiden heb.... "
Semih: "Je zit anders behoorlijk de stoere bink uit te hangen op die bank"
Ja, daarom wil hij ook niet dat dit "constant wordt herhaald voor de camera's."quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:49 schreef BVO het volgende:
25 verschillenden op je 19e is wel absurd hoor.
Das ook weer waar idd. Iig niet publiekelijk je vriend afvallen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat beweerde ik ook niet. Maar ze had best wat loyaler kunnen zijn.
Ik vind t echt vertieft dat ik t gesprek niet kan horen. Er is vast iemand die globaal meetypt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:53 schreef scanman01 het volgende:
Semih over de zwakkeren: "Een prooi voor de loverboys"
Zet streams aan dan!quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind t echt vertieft dat ik t gesprek niet kan horen. Er is vast iemand die globaal meetypt.
Ach..... hij dénkt nu dat hij indruk maakt Maar wat hij vanavond allemaal verteld heeft, daar gaat achter z'n rug om nog behoorlijk om geginnegapt worden de komende tijd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:54 schreef Wishjuh het volgende:
Jonge jonge wat een grote verhalen zeg van die Etienne.....
Vind je ze lijken? Hoe komt zij dan zo mooi en hij zo lelijk?quote:
inderdaad.. en dat willen we graag zienquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach..... hij dénkt nu dat hij indruk maakt Maar wat hij vanavond allemaal verteld heeft, daar gaat achter z'n rug om nog behoorlijk om geginnegapt worden de komende tijd.![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:55 schreef buyukAbi het volgende:
Geloof me ...als Semih zo lacht, staat ettienne wat te wachten....eindelijk begint Sem zichzelf te worden
Ik ben aan t werk in t ziekenhuis.quote:
Haha ja, hij vraagt zich af, waarom sommige dat doen en anderen niet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:57 schreef Snoet123 het volgende:
Maakt Tijn zich nu druk over het feit dat sommige dames niet altijd een bh dragen??.......
Nee, maar reken maar dat hij naar de borsten van de twee niet onknappe blondines heeft gekeken (dat doen mannen), en er lichtelijk opgewonden van geraakt is (dat doen mannen), en er dus over wil praten (dat doen mannen).quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:57 schreef Snoet123 het volgende:
Maakt Tijn zich nu druk over het feit dat sommige dames niet altijd een bh dragen??.......
Zijn wel leukere gesprekken dan vorig jaar zo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:58 schreef superhero87 het volgende:
Als BB de kijkcijfers omhoog wil liften, moeten ze dit gaan uitzenden![]()
(maar dit zal wel niet in de uitzending komen)
Ik zou zeggen...babelfish eens op BuyukAbiquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je kent hem vrij goed zo te lezenHij is messcherp .Die jongen mag van mij winnen
Hij ging een peukie roken... maare ze lachen em sowieso uitquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:59 schreef arneaux het volgende:
Waarom liep Etiene weg? Werdtie uitgelachen?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:59 schreef arneaux het volgende:
Waarom liep Etiene weg? Werdtie uitgelachen?
Turks staat er niet tussen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:00 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen...babelfish eens op BuyukAbi
Itt bij Lieske volkomen terechtquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Etiënne is nu al de "Lieske", ze nemen hem nu al niet meer serieus.
Familie kies je niet uit. Als hij het niet met zn broer kan vinden vind ik dat niet raar hoor.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nog steeds moeite met Tijn. Ook vanavond tijdens de uitzending kreeg ik weer het idee dat de relatie met zijn broer niet zo goed liep omdat zijn broer homoseksueel is. Geen idee of dat onzin is, maar zo kwam het wel over.
Gewoon Hepie en Hepie, kortweg de Hepiesquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:59 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
"Monique: "Als je bij iemand binnen komt dan ben je niet Monique, maar dan ben je een tiet"
Goed, je bent dus de oudere broer van Semih. Nou welkom.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:04 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Idd sorry :http://www.seslisozluk.com/?word=abi
Is xs.to even down denk ikquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
Scan, ik zie kruisjes bij jouw en mijn caps
Nog meer redenen om haar eruit te tyfen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:05 schreef Kinga het volgende:
NEEEE, kut regie, niet wegschakelen naar Sjaan! GRRR
Ik zie het ook nuquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is xs.to even down denk ik
edit: jep.. heb het even getest
Marlies wil HEEL graag naar bed maar durft Janine niet af te kappen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Die Janine praat zo dominant
Klopt, maar ik kreeg de indruk dat zijn homoseksualiteit er iets mee te maken had. En dan wordt het wat mij betreft een heel ander verhaal.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Familie kies je niet uit. Als hij het niet met zn broer kan vinden vind ik dat niet raar hoor.
Ze zong net een stukje ja. Je bent er snel bij met die fotoquote:
Naar welke stream want ik word gek van dat wijf.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:13 schreef Kinga het volgende:
Dat jullie nog naar die Sjaan luisteren, ben meteen overgeschakeld.
Of jouw streams lopen achterquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zong net een stukje ja. Je bent er snel bij met die foto
Die anderen zijn zoo slaapverwekkendquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:13 schreef Kinga het volgende:
Dat jullie nog naar die Sjaan luisteren, ben meteen overgeschakeld.
Idd. De stakker.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:14 schreef LoveProfusion het volgende:
Die vader van Etienne vind ik ook echt 10 keer niks..zo'n verlopen vent die wanhopig trendy probeert te zijn met zijn beachlook
Stream 1 bij gebrek aan beter.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Naar welke stream want ik word gek van dat wijf.
Ja!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Janine begint steeds meer op Chantal te klijken qua stem en irritatie.
Raar dat die blitse types geen fatsoenlijke kapper kunnen vinden. Dat Rik er als kapper zo bijloopt, is helemaal bespottelijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:14 schreef LoveProfusion het volgende:
Die vader van Etienne vind ik ook echt 10 keer niks..zo'n verlopen vent die wanhopig trendy probeert te zijn met zijn beachlook
Thanks.quote:
Maar dat is off topicquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik had vannacht zoiets ergs in mijn slaap gedaan. Dat dat voor mij de belangrijkste reden is om nooit aan big brother mee te doen..het is echt heel genant!
Ja, nu willen we het ook weten hequote:Op maandag 21 augustus 2006 01:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik had vannacht zoiets ergs in mijn slaap gedaan. Dat dat voor mij de belangrijkste reden is om nooit aan big brother mee te doen..het is echt heel genant!
Stereoquote:
Hij was de EX kapper van Milica. Misschien wel daaromquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Raar dat die blitse types geen fatsoenlijke kapper kunnen vinden. Dat Rik er als kapper zo bijloopt, is helemaal bespottelijk.
Hij hangt links, zoals altijdquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
StereoHangt ie nog een beetje lekker
![]()
Wat een ellende op die streams, gaat over de boodschappen en het roken![]()
![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij was de EX kapper van Milica. Misschien wel daarom
Je kunt ook overdrijven. Dat quasi-gemod steeds begint irritanter te worden dan die enkele offtopic-opmerking af en toe.quote:
Ok Ik droom altijd heftig. Zo heb ik mijn vriend al een keer een hoek verkocht in mijn slaap toen hij mijn paard wilde afpakken in mijn droom. Heb ik een keer geroepen "pak de koffers de duitsers komen" .quote:
Logisch als je drie kids in je eentje moest opvoeden als werkende vader, hij weet dat eten geld kost:Pquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Egbert zeikt nu al sinds hij binnen is over het budget.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij hangt links, zoals altijd![]()
Ik ga zo maar naar bed, morgen weer werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |