Ja.quote:
Volgens mij wel ja. Ze is er nog voor in de dbk geweest, maar Hummie heeft de boel gesust dacht ik.quote:
Correct.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Links Sabrina, rechts Monique?
Joh, je begrijpt toch zelf ook wel dat ik een kutsmoes heb gebruikt? Heb gezegd dat ik een studie doe naar de nijlhaas in zijn natuurlijke omgeving!quote:
Help me eens op weg WA, ik kan het me niet meer herinneren.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar er was wel een of andere idioot die het op Lieske had voorzien.
Nee, ze kwam opeens piepend uit de badkamer gerend, en ze zei dat er iemand achter de spiegel met een Nokia cameratelefoon stond.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bloot kan ik me niet herinneren. Maar er was wel een of andere idioot die het op Lieske had voorzien.
En ik kan je verzekeren: Ik was het echt niet!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:27 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ja klopt.. dat was vorig jaar... die gast is ook ontslagen
Ja, en waarom weet ik ditquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Links Sabrina, rechts Monique?
Ga ook nog even buigen voor die gereincarneerde Adolf.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:28 schreef Gert het volgende:
Zo zeg, die Etienne pakt het vrouwvolk wel in met zijn verhalen.![]()
Nee hoor, het waren wat opmerkingen naar aanleiding van Scans cap. Kan makkelijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ze kwam opeens piepend uit de badkamer gerend, en ze zei dat er iemand achter de spiegel met een Nokia cameratelefoon stond.![]()
Maar foei, dit is ZO offtopic![]()
Wat verteltie?quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:28 schreef Gert het volgende:
Zo zeg, die Etienne pakt het vrouwvolk wel in met zijn verhalen.![]()
hoe zie je het? Ik hou het maar gewoon op doos 1 en doos 2, zie het echt nietquote:
Doe 's niet zo streng!quote:
Dumb & dumber, had ik ze al gedooptquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:30 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
hoe zie je het? Ik hou het maar gewoon op doos 1 en doos 2, zie het echt niet
Ik zou het ook zo direct vragen. Kan best bij zo'n gesprek na middernacht.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:31 schreef Kinga het volgende:
Kolere, Milica is direct.
En hier vind je het verschil tussen SC en COS heel goed uitgelegd:quote:
ik vind hem dus echt helemaal niks hebbenquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Etiënne: "Ik ben altijd player geweest, eerste klas, weet je wel...."
(mag ik nu heel hard gaan lachen?)
Goeie vraagquote:
Etienne vertelt dat hij met ongeveer 25 vrouwen sex heeft gehad.quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En hier vind je het verschil tussen SC en COS heel goed uitgelegd:
FAQ, Policy en Streams
Goh, ik lijk de VVV wel.
Idd, als vrouw zijnde, gadver, echt zo'n gladjanus, nee dankje.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:32 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik vind hem dus echt helemaal niks hebben
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:33 schreef Wishjuh het volgende:
Zei Sabrina nou dat ze "vol-gejochert" was? Verstond ik dat nou goed?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Etiënne: "Ik ben altijd player geweest, eerste klas, weet je wel...."
(mag ik nu heel hard gaan lachen?)
Als die kwakbak met lauwe mannenpap word volgebutst.quote:
Het is een onaantrekkelijke snotneus.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:32 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik vind hem dus echt helemaal niks hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |