Een beetje slaapverwekkend is het ook wel...quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:09 schreef Kinga het volgende:
Jezus, wat een kut regie! Liggen die te slapen?!
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:09 schreef Kinga het volgende:
Jezus, wat een kut regie! Liggen die te slapen?!
Ik heb ook al Semih en Tijn naakt gecaptured... Dus daar kan Hilde nog wel bijquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:14 schreef versabommie het volgende:
Hoop dat Hilde snel gaat douchen! GEIL!
Ik krijg het al warm van het ideequote:Op maandag 21 augustus 2006 00:14 schreef versabommie het volgende:
Doe Tijn eens even posten dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ook al Semih en Tijn naakt gecaptured... Dus daar kan Hilde nog wel bij
Nu Rik dan nog en we hebben een kermisatractie!quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ook al Semih en Tijn naakt gecaptured... Dus daar kan Hilde nog wel bij
Weet je wijf wel dat je op dat nijlpaard geilt?quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:14 schreef versabommie het volgende:
Die heeft fucking goeie neukteugels!quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:15 schreef Bocaj het volgende:
Vind Hilde ook wel een geil wijf
Ik wil wel eens zeekoe-sex zien!
Hey Gert, niet zo denigrerend, vrouwen zijn geen stuk vleesch! En daarnaast is een pondje meer in modequote:Op maandag 21 augustus 2006 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet je wijf wel dat je op dat nijlpaard geilt?
Monique is de oudstequote:Op maandag 21 augustus 2006 00:20 schreef Stereotomy het volgende:
Wie van de twee zussen is de jongste en wie de oudste?
Die met One Night Stand, die is...?
Whehehe... ik dacht al dat er alweer een cameraman met een flitser klaarstond.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
(lensflare er overheen gegooid)
Als je goed naar de gezichten kijkt kan je het zien.. die ene ziet er wat ouder uit (monique)quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:20 schreef Stereotomy het volgende:
Wie van de twee zussen is de jongste en wie de oudste?
Die met One Night Stand, die is...?
Ik zit hier al fullscreen op een 19" monitor te kijkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:22 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Als je goed naar de gezichten kijkt kan je het zien.. die ene ziet er wat ouder uit (monique)
Etiënne is zelf een probleemkind, dus das logischquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Etienne: "Ik heb altijd van die probleemkinderen"
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe... ik dacht al dat er alweer een cameraman met een flitser klaarstond.
hmzquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zit hier al fullscreen op een 19" monitor te kijken
Dus welke is nou die met One Night Stand?
Bedankt voor de tip trouwens. Ik had de boel nog steeds op mute staanquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:20 schreef Kinga het volgende:
Leuke seks verhalen!
Ja lul er maar overheen!quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey Gert, niet zo denigrerend, vrouwen zijn geen stuk vleesch! En daarnaast is een pondje meer in mode
Ach ja, dan had je whiskas ofzoquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lieve schat, als ik jou toch niet had![]()
Hallo poepie.....jij hier??quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe... ik dacht al dat er alweer een cameraman met een flitser klaarstond.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dat niet Lieske die stiekem in haar blote toekeledokie werd gefotografeerd?
een haas?quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er zit iets op zijn lip...
[afbeelding]
Bloot kan ik me niet herinneren. Maar er was wel een of andere idioot die het op Lieske had voorzien.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dat niet Lieske die stiekem in haar blote toekeledokie werd gefotografeerd?
Ja.quote:
Volgens mij wel ja. Ze is er nog voor in de dbk geweest, maar Hummie heeft de boel gesust dacht ik.quote:
Correct.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Links Sabrina, rechts Monique?
Joh, je begrijpt toch zelf ook wel dat ik een kutsmoes heb gebruikt? Heb gezegd dat ik een studie doe naar de nijlhaas in zijn natuurlijke omgeving!quote:
Help me eens op weg WA, ik kan het me niet meer herinneren.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar er was wel een of andere idioot die het op Lieske had voorzien.
Nee, ze kwam opeens piepend uit de badkamer gerend, en ze zei dat er iemand achter de spiegel met een Nokia cameratelefoon stond.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bloot kan ik me niet herinneren. Maar er was wel een of andere idioot die het op Lieske had voorzien.
En ik kan je verzekeren: Ik was het echt niet!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:27 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ja klopt.. dat was vorig jaar... die gast is ook ontslagen
Ja, en waarom weet ik ditquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Links Sabrina, rechts Monique?
Ga ook nog even buigen voor die gereincarneerde Adolf.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:28 schreef Gert het volgende:
Zo zeg, die Etienne pakt het vrouwvolk wel in met zijn verhalen.![]()
Nee hoor, het waren wat opmerkingen naar aanleiding van Scans cap. Kan makkelijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ze kwam opeens piepend uit de badkamer gerend, en ze zei dat er iemand achter de spiegel met een Nokia cameratelefoon stond.![]()
Maar foei, dit is ZO offtopic![]()
Wat verteltie?quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:28 schreef Gert het volgende:
Zo zeg, die Etienne pakt het vrouwvolk wel in met zijn verhalen.![]()
hoe zie je het? Ik hou het maar gewoon op doos 1 en doos 2, zie het echt nietquote:
Doe 's niet zo streng!quote:
Dumb & dumber, had ik ze al gedooptquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:30 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
hoe zie je het? Ik hou het maar gewoon op doos 1 en doos 2, zie het echt niet
Ik zou het ook zo direct vragen. Kan best bij zo'n gesprek na middernacht.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:31 schreef Kinga het volgende:
Kolere, Milica is direct.
En hier vind je het verschil tussen SC en COS heel goed uitgelegd:quote:
ik vind hem dus echt helemaal niks hebbenquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Etiënne: "Ik ben altijd player geweest, eerste klas, weet je wel...."
(mag ik nu heel hard gaan lachen?)
Goeie vraagquote:
Etienne vertelt dat hij met ongeveer 25 vrouwen sex heeft gehad.quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En hier vind je het verschil tussen SC en COS heel goed uitgelegd:
FAQ, Policy en Streams
Goh, ik lijk de VVV wel.
Idd, als vrouw zijnde, gadver, echt zo'n gladjanus, nee dankje.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:32 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik vind hem dus echt helemaal niks hebben
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:33 schreef Wishjuh het volgende:
Zei Sabrina nou dat ze "vol-gejochert" was? Verstond ik dat nou goed?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Etiënne: "Ik ben altijd player geweest, eerste klas, weet je wel...."
(mag ik nu heel hard gaan lachen?)
Als die kwakbak met lauwe mannenpap word volgebutst.quote:
Het is een onaantrekkelijke snotneus.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:32 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik vind hem dus echt helemaal niks hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |