Omdat ik er niet in zit?quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Goeie vraagTrouwens waarom is alleen Tijn enigzins lekker in het huis *zonder oorbellen* that is?
Goeie vraag! Tijn is cute.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Goeie vraagTrouwens waarom is alleen Tijn enigzins lekker in het huis *zonder oorbellen* that is?
Launch gezien vandaag? Het aller aller eerste wat ze zei in haar introductiefilmpje was: Ik ben 1.93, en nee, ik ben geen man geweest.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:37 schreef arneaux het volgende:
Het lijkt me als vrouw trouwens best vervelend om zo lang te zijn. Mensen zijn toch al gauw geneigd te vragen of ze omgebouwd is zei ze tijdens de liveuitzending.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als die kwakbak met lauwe mannenpap word volgebutst.
Hoi. Nuecken?quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Etienne is echt zo lelijk. Als die mij zou versieren zou ik me beledigd voelen. En ik ben vrij makkelijk wbt jongens.
Maar ze knapt er wel enorm van op!quote:
Dat sowieso natuurlijkquote:
Ik kan mij vergissen, maar volgens mij zei ze dat ze af en toe wel eens denkt dat ze in een vorig leven een man is geweest....quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Launch gezien vandaag? Het aller aller eerste wat ze zei in haar introductiefilmpje was: Ik ben 1.93, en nee, ik ben geen man geweest.
Waarmee ze dus impliceerd dat veel mensen dat wel aan haar vragen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Launch gezien vandaag? Het aller aller eerste wat ze zei in haar introductiefilmpje was: Ik ben 1.93, en nee, ik ben geen man geweest.
Maar Monique is wel ok vind je?quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk![]()
![]()
Van mij mag Janine of Sabrina er nu wel uit![]()
Monique als eerst wat mij betreft... Sabrina valt nog wel mee....quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk![]()
![]()
Van mij mag Janine of Sabrina er nu wel uit![]()
Onzeker.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
Vrouwen die niet van hun eigen haar kunnen afblijven, zijn echt rete-irritant.
Juist niet. Teken van arrogantie. Zie Janine.quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:44 schreef scanman01 het volgende:
Semih: "Als je aardig bent tegen een meisje, denken ze gelijk dat je met ze wilt neuken. Ja, dat wil je ook maar.... "
Juist WEL, zie Janine.quote:
Waarheid. Bus. Of een Koe.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:44 schreef scanman01 het volgende:
Semih: "Als je aardig bent tegen een meisje, denken ze gelijk dat je met ze wilt neuken. Ja, dat wil je ook maar.... "
Second that.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Juist WEL, zie Janine.
Die doet zo stoer om haar onzekerheid te verbergen. Was ook met America's next top model: was een enorme bitch die uiteindelijk in janken uitbarstte omdat ze zichzelf niet was.
Ja... en het is genieten van hun domheid... das ook wat waard!quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:45 schreef arneaux het volgende:
Monique en Sabrina zijn best okay volgens mij. Ze hebben de eerste 48 uur gewoon een toneelstukje gespeeld omdat ze volgens mij best wel onzeker zijn. Ik denk als die er een paar weken inzitten ze best wel meevallen.
Sorry, ik had mijn post ge-edit. Had erbij gezet 'teken van arrogantie'. Maar idd, dan nog kun je onzeker zijn, het een sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Juist WEL, zie Janine.
Die doet zo stoer om haar onzekerheid te verbergen. Was ook met America's next top model: was een enorme bitch die uiteindelijk in janken uitbarstte omdat ze zichzelf niet was.
Vond ik ook al, grappig dat zij het ook zeggen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
Ze zeggen in het huis nu ook dat ze op Sjors lijkt. Dat zei iemand hier vanmiddag ook al over Micheline.
Wie is Sjors?quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
Ze zeggen in het huis nu ook dat ze op Sjors lijkt. Dat zei iemand hier vanmiddag ook al over Micheline.
Ja, leuke vent. Ik weet verder niet wat hij moet met een meisje dat zegt dat haar "ideale man veel langer is, Semih is klein". Alsof hij een tussendoortje isquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:47 schreef superhero87 het volgende:
Semih is mijn favoriet, relaxte kerel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |