Dat is geen vrouw, dat is Etiënne de Playerquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:46 schreef LoveProfusion het volgende:
mooie vrouw met die diadeem in dat haar..beetje angelina jolie
Semih en Tijn zijn relaxte gasten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:47 schreef superhero87 het volgende:
Semih is mijn favoriet, relaxte kerel
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Semih en Tijn zijn relaxte gasten.
Ze weet dat Etienne nog niet weet dat zij zijn zus is.quote:
Je hoeft toch niet altijd in elke relatie te zitten met het idee van :"oeee met hem/haar ga ik trouwen." Een tussendoortje is ook okay.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, leuke vent. Ik weet verder niet wat hij moet met een meisje dat zegt dat haar "ideale man veel langer is, Semih is klein". Alsof hij een tussendoortje is![]()
Ik kan uit ervaring zeggen dat kleine mannen langere vriendinnen best ongemakkelijk vinden, net als lange vrouwen kleinere mannen wat ongemakkelijk vindenquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, leuke vent. Ik weet verder niet wat hij moet met een meisje dat zegt dat haar "ideale man veel langer is, Semih is klein". Alsof hij een tussendoortje is![]()
Blijven herhalen dattie Etienne er 25 heeft gehad hehehehehequote:Op maandag 21 augustus 2006 00:47 schreef superhero87 het volgende:
Semih is mijn favoriet, relaxte kerel
Hij valt behoorlijk door de mand met zn stoere praatjes. misschien dat zn vriendjes zn verhaaltjes slikken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:49 schreef Snoet123 het volgende:
Etienne doet ook maar weer eens een "poging" om met de grote mensen mee te praten maar t lukt hem ( alweer) niet![]()
Dat beweerde ik ook niet. Maar ze had best wat loyaler kunnen zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet altijd in elke relatie te zitten met het idee van :"oeee met hem/haar ga ik trouwen." Een tussendoortje is ook okay.
Nu is Semih mijn held. Ik denk dat Etienne heeel snel kan gaan opbokken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:
Etienne: "Ik ben er niet trots op dat ik met zoveel meiden heb.... "
Semih: "Je zit anders behoorlijk de stoere bink uit te hangen op die bank"
geweldigquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:
Etienne: "Ik ben er niet trots op dat ik met zoveel meiden heb.... "
Semih: "Je zit anders behoorlijk de stoere bink uit te hangen op die bank"
Ja, daarom wil hij ook niet dat dit "constant wordt herhaald voor de camera's."quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:49 schreef BVO het volgende:
25 verschillenden op je 19e is wel absurd hoor.
Das ook weer waar idd. Iig niet publiekelijk je vriend afvallen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat beweerde ik ook niet. Maar ze had best wat loyaler kunnen zijn.
Ik vind t echt vertieft dat ik t gesprek niet kan horen. Er is vast iemand die globaal meetypt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:53 schreef scanman01 het volgende:
Semih over de zwakkeren: "Een prooi voor de loverboys"
Zet streams aan dan!quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind t echt vertieft dat ik t gesprek niet kan horen. Er is vast iemand die globaal meetypt.
Ach..... hij dénkt nu dat hij indruk maakt Maar wat hij vanavond allemaal verteld heeft, daar gaat achter z'n rug om nog behoorlijk om geginnegapt worden de komende tijd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:54 schreef Wishjuh het volgende:
Jonge jonge wat een grote verhalen zeg van die Etienne.....
Vind je ze lijken? Hoe komt zij dan zo mooi en hij zo lelijk?quote:
inderdaad.. en dat willen we graag zienquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach..... hij dénkt nu dat hij indruk maakt Maar wat hij vanavond allemaal verteld heeft, daar gaat achter z'n rug om nog behoorlijk om geginnegapt worden de komende tijd.![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:55 schreef buyukAbi het volgende:
Geloof me ...als Semih zo lacht, staat ettienne wat te wachten....eindelijk begint Sem zichzelf te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |