ik ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:43 schreef methodmich het volgende:
Zo, ben weg.
Nog even genieten van de laatste vakantiedag.
Fijne dag allen!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:47 schreef Bjoro het volgende:
laat ons weer eens juichen.......FC FC Groningen
Ja Simons, die heb ik in m'n team!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Het wordt 6-0 vandaag bij PSV, ik voel het!
3x farfán, 1x Koné, pingel van Simons en 1x Aissati.
nee, misschien vanavond nog evenquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:36 schreef Eilanden het volgende:
Kunnen PH en Diek niet gezellig samen hand in hand een DVD'tje gaan kijken ofzo![]()
goede raad opgevolgdquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja Simons, die heb ik in m'n team!
Gisteren United 93 gezien .. aardige film, maar vond hem niet superquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee, misschien vanavond nog even
las het, dvd komt over een maand deze kant opquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gisteren United 93 gezien .. aardige film, maar vond hem niet super
Komt 'ie dan al hier uit, of haal je 'em aan aan de andere kant van de oceaan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
las het, dvd komt over een maand deze kant op
Had ik ook.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gisteren United 93 gezien .. aardige film, maar vond hem niet super
Gefeliciteerd met die mazzelquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Had ik ook.
Het voetbal was veel beter gisteravond![]()
Thanxquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met die mazzel uitgekiende strategie![]()
Wat me trouwens wel opviel, dat het zo stil was zodra de aftiteling begon en dat het een tijdje duurde voordat mensen uberhaupt opstondenquote:
Nou ik moet zeggen dat het niet helemaal onzin. Natuurlijk is zo'n goal in blessuretijd gelukkig maar Verbeek wisselt in de 70e minuut 3 spelers bij een achterstand en wacht niet zoals Foppe tot het al te laat is, en dan dwing je het wel iets meer afquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:11 schreef Eilanden het volgende:
Als het een uitgekiende strategie is, dan is Verbeek een waar meestertacticus
Ik was er niet zo stil van - het is wel weer indrukwekkend maar het voegde niet veel toe aan de beelden die ik zelf had of kon bedenken - daardoor een beetje plat.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat me trouwens wel opviel, dat het zo stil was zodra de aftiteling begon en dat het een tijdje duurde voordat mensen uberhaupt opstonden
Plat vond ik het niet echt, maar er is weinig met het verhaal gedaan. Ik zat zeer zeker niet op een Hollywood-productie of iets dergelijks te wachten, in tegendeel zelfs, maar sommige karakters hadden misschien iets meer uitgediept kunnen worden, het was nu allemaal vrij vlakquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik was er niet zo stil van - het is wel weer indrukwekkend maar het voegde niet veel toe aan de beelden die ik zelf had of kon bedenken - daardoor een beetje plat.
Hier is het nog droog, de bui al gehad... Hopen dat het zo blijft, moet straks naar Goes toe voor een festivalletje...quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:25 schreef Eilanden het volgende:
Boven Utrecht is het noodweer nu ook echt losgebarsten ... damn
De zon schijnt, maar het regent al de hele nacht, ochtend en middagquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Hier is het nog droog, de bui al gehad...
Niet te zuinig, het hefstigste in jaren - kom je mijn handje vasthoudenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:25 schreef Eilanden het volgende:
Boven Utrecht is het noodweer nu ook echt losgebarsten ... damn
Normaal gesproken inderdaadquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De zon schijnt, maar het regent al de hele nacht, ochtend en middag
Mét onweer
Heerlijk voor een luie zondag...
In die zin bedoelde ik plat ook eigenlijk, als in 1 dimensionaal. Vlak is een beter woord misschien.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Plat vond ik het niet echt, maar er is weinig met het verhaal gedaan. Ik zat zeer zeker niet op een Hollywood-productie of iets dergelijks te wachten, in tegendeel zelfs, maar sommige karakters hadden misschien iets meer uitgediept kunnen worden, het was nu allemaal vrij vlak
quote:
gister ook alquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:41 schreef DeTolk het volgende:
Rondje op kosten van Mahamadou Diarra (ex VItesse) . Hij gaat naar Real Madrid.
Boeiend!quote:
Beperk je hiermee even tot het liveverslagen topic, er zijn menschens die dit niet willen weten tot vanavondquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:07 schreef Gollemrulez het volgende:
edit
Oja... dat is waar ook. Ik was er alleen zo verbaasd over...quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Beperk je hiermee even tot het liveverslagen topic, er zijn menschens die dit niet willen weten tot vanavond.
Net even met de hond een stukje gelopen. Het was droog.... was....quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:19 schreef Bjoro het volgende:
we stonden op het veld.....warming up gedaan.....nog even naar binnen....stortbui.....toch nog afgelast....dat ku(ns)tgras is ook niet meer wat het geweest is![]()
en lekker tussenstanden postenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
sand bos en kaap weg relluh![]()
ze willen pas volgend jaar kampioen worden bij hun 100 jarig bestaanquote:
Nee, 02-09.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:05 schreef Superheld het volgende:
Begon de jeugd competitie gisteren niet?
trouwdag van Bluezz en Golfertquote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
sand bos en kaap weg relluh![]()
Ah, ok.quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:16 schreef Gollemrulez het volgende:
Gewoon laten zien wie de baas is Bos...
Goeiemorgenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:56 schreef golfer het volgende:
snel zomergasten even geprogrammeerd voor vanavond
Ik niet - was gisteren al weer zo kwaad op die hele zeikzooiquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen
En BB dan ?
Ik verheug me op de Wedstrijden
Gefeliciteerdquote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:50 schreef easy-going het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
ik kom speciaal hierheen om je te feliciteren, ik ben veels te sportief voor deze wereld(en krijg een zwaar seizoen vrees ik)
Mag ik lachenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:35 schreef SCH het volgende:
[..]
nou ja, was wel een beetje mijn eigen schuld, had in het dvd-programmeerschema gewoon op de wedstrijden geklikt en zat gisteravond laat te kijken en dacht: wat duurt het weer lang voor dat er na al dat duitse voetbal eindelijk de eredivisie komt![]()
Ik kijk ben altijd bang dat ik iets mis.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik BB dit seizoen ga volgen. Ik neig naar niet
Je bedoelt die meloenen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trouwens de voorstukjes van Expeditie Robinson 2006 zijn erg veelbelovend.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:36 schreef Bananenman het volgende:
Wat een mooie dag
Clauw en Noca, gefeliciteerd!
Nee en noem me geen danquote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:53 schreef X-fi het volgende:
Iemand nog Bos81 gezien?
Ik ben benieuwd. Wordt toch weer veel volgen komende weken/maanden: Expeditie Robinson begint ook weerquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:15 schreef pascalheister het volgende:
vanaf 7 september weer Gooische Vrouwen
ER kijk ik niet, wordt verder weer veel plannen met dvd's kijken iddquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Wordt toch weer veel volgen komende weken/maanden: Expeditie Robinson begint ook weer![]()
Ik kijk nu alweerquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:21 schreef clauwheee het volgende:
Ik neig elk jaar naar nee. Toch wijk ik daar na een week altijd weer vanaf
Nog een paar minuten aub. de laatste puntjes op de 'i'quote:
Neem gewoon je tijd, ik dring je helemaal niks opquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:42 schreef X-fi het volgende:
[..]
Nog een paar minuten aub. de laatste puntjes op de 'i'
BB kick-oof wordt ook opgenomen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:57 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
En BB dan ?
Ik verheug me op de Wedstrijden
die tapas tent is goed jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
BB kick-oof wordt ook opgenomen.
Op tijd terug om zomergasten gewoon te zien (10 minuten gemist aan het begin)
Wedstrijden gemist, maar uitslagen gezien.
Trouwens lekker tapas gegeten op kosten van broer-lief.
Ik heb een paar geschakeld, maar vind er geen fuck aan, ik ga er iig zelden naar kijken.quote:
dan een verlate maar wel snellequote:
ik hoop met je mee Tongquote:
Thanxquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:35 schreef Eilanden het volgende:
Clau en Noca .. feliMaar Tsjizus Krijst ... Feyenoord
![]()
Grote Broer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:58 schreef X-fi het volgende:
BB?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:00 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ah een Groningen-fan. Nog in het stadion geweest?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jij weet niet eens wie Faas Wilkes is![]()
[..]
[..]
Jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:01 schreef Gollemrulez het volgende:
is dat een serieuse vraag aan Clauwheee?
Jij hebt hier eerder gepost maar dan ondere een andere naam.. kan alleen ff niet op die naam komen..quote:
Ik weet het.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jij hebt hier eerder gepost maar dan ondere een andere naam.. kan alleen ff niet op die naam komen..
Bedoel je mij?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jij hebt hier eerder gepost maar dan ondere een andere naam.. kan alleen ff niet op die naam komen..
Mijn buutsquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:22 schreef SCH het volgende:
Is Clauw Groningen fan dan? Clauw is toch de broekzak van Noca?
Hij heeft vele gedaantes gehad, o.a. AMD64 en -moder8tor-quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:19 schreef appelsientje het volgende:
Hij zit naast je hoor!quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft vele gedaantes gehad, o.a. AMD64 en -moder8tor-
Ik hou het gewoon niet bij wie voor wie isquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup dat was het AMD64quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
het is _moder8or_quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee die anderequote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ken se moai efkes kriebelen sa nou en dan.![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja euh, als we dat moeten gaan bijhouden.
Truste!quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:43 schreef appelsientje het volgende:
Ik duik erinfijne avond iedereen
Je bent weer terug bij afquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:51 schreef VoreG het volgende:
mogguh
de belgische kust, oostduinkerke, al wordt het weer niet veel geloof ikquote:
Okeequote:Op zondag 20 augustus 2006 22:59 schreef borisz het volgende:
[..]
de belgische kust, oostduinkerke, al wordt het weer niet veel geloof ik
Denk je nog aan de jupiler-totoquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:02 schreef borisz het volgende:
maar jullie zullen mij weer voor een midweek moeten missen![]()
Op een gegeven moment begon het wel flink te regenen, maar daar heb ik zelf geen last van ondervonden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:51 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hoe was het vandaag in het stadion?Regenachtig?
op tv is wat anders dan radio?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:04 schreef VoreG het volgende:
Muse wilde niet dat het concert werd uitgezonden, maar 3fm heeft em al de hele tijd aanstaan. Heeerlijk
Onder het afdakje zeker?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment begon het wel flink te regenen, maar daar heb ik zelf geen last van ondervonden.
Ja, ik zit nog wel onder het dak, maar met een strakke westerwind is er wel kans dat ik wat regen voel vanaf mijn stoel.quote:
Dat wel, zonde dat ze dit niet uitzenden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op tv is wat anders dan radio?
dat is gewoon bier wat uit het glas van je bovenbuurman komtquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zit nog wel onder het dak, maar met een strakke westerwind is er wel kans dat ik wat regen voel vanaf mijn stoel.
Die mensen moeten ze meteen uit het stadion zetten. Gooien met bierquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is gewoon bier wat uit het glas van je bovenbuurman komt![]()
Bavaria toch? niet zo erg dusquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die mensen moeten ze meteen uit het stadion zetten. Gooien met bier![]()
Jawel, het blijft bier. Geef het dan aan mij, ipv het te verspillenquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Bavaria toch? niet zo erg dus
plastic beker bedoel jequote:Op zondag 20 augustus 2006 23:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is gewoon bier wat uit het glas van je bovenbuurman komt![]()
Achja. In Rotterdam werd je pas natquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zit nog wel onder het dak, maar met een strakke westerwind is er wel kans dat ik wat regen voel vanaf mijn stoel.
Gadverdammequote:Op zondag 20 augustus 2006 23:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]
Op Lowlands hadden ze geen last van de regen hoor
En dan gaat het nog niet eens om de modder.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Gadverdamme zeg.
ik zal hem straks ff invullen en dan mailen/postenquote:
vergeleken met haar is een zeug een lekker wijfquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:49 schreef VoreG het volgende:
Das pas een echte zeug
voor de 3 maal dit toernooitje met overmacht.quote:
voor de 3 maal dit toernooitje met overmacht.quote:
Gemist.quote:
Was op Sport1 al heel de week.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Gemist.![]()
Maar ik heb nog wel Studio Voetbal op de band staan voor zometeen.
Nee hoor, die zenden ook altijd The Masters uit, maar de rechten van het USA PGA hebben die niet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:13 schreef tong80 het volgende:
Ik zocht het op de BBC maar die zijn te chauvinistisch die zenden alleen hun eigen toernooien uit.
Hij is door god gezondenquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Het zal je kind maar wezen.
Nee, eigenlijk niet?quote:Op maandag 21 augustus 2006 07:57 schreef Kaap het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Gister maar bewust een avondje van het forum weggebleven, jullie begrijpen waarom
quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet?![]()
Een moderator die wegblijft omdat zijn clubje verliest? Wordt nog een leuk seizoen dan![]()
daarom plan ik mijn afspraken bij de tandarts altijd 's middag.quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, gaat er even iemand om kwart voor 9 boren![]()
Heh nee ik was gisteravond gewoon bezig met mijn hobby eigenlijk maar ik voorzag inderdaad wel een heleboel bashes jegens Feijenoordquote:Op maandag 21 augustus 2006 08:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet?![]()
Een moderator die wegblijft omdat zijn clubje verliest? Wordt nog een leuk seizoen dan![]()
Heerlijk zo'n auto van de zaakquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:07 schreef clauwheee het volgende:
3-0![]()
Wat een regen, mensenEigenlijk gewoon weer om in bed te blijven! Op het laatst hielp het paraplu-en helemaal niet meer op de fiets
Je hebt maar 1 hobby en dat is Fok! Begrepen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:58 schreef Kaap het volgende:
[..]
Heh nee ik was gisteravond gewoon bezig met mijn hobby eigenlijk maar ik voorzag inderdaad wel een heleboel bashes jegens Feijenoord
regenquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:07 schreef clauwheee het volgende:
3-0![]()
Wat een regen, mensenEigenlijk gewoon weer om in bed te blijven! Op het laatst hielp het paraplu-en helemaal niet meer op de fiets
Noca heeft de auto altijd mee...quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n auto van de zaak
Nergens last van... hehe
Komt straks jouw kant uitquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
regenvoor het eerst sinds dagen weer eens zonder regenpak kunnen fietsen!
voorlopig zit ik toch binnenquote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 hobby en dat is Fok! Begrepen?![]()
Dan doet hij het toch beter dan jij....alhoewel.. jij bent natuurlijk erg gezond bezigquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Noca heeft de auto altijd mee...
de echte bikkels beginnen om half 8quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, gaat er even iemand om kwart voor 9 boren![]()
Moet jij niet werken ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de echte bikkels beginnen om half 8
*stiekum even VBL binnensluipt*quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Goedemorgen!
In zicht, tsja, 3 dagen over tijd, dus wat dat betreft wel. Verder geen tekenen...quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:56 schreef Lois het volgende:
[..]
*stiekum even VBL binnensluipt*
Al een baby in zicht DD?
je hebt in ieder geval rustig voetbal kunnen kijken gisterenquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
In zicht, tsja, 3 dagen over tijd, dus wat dat betreft wel. Verder geen tekenen...
Zelfs naar het stadion gegaan. Vanavond 'gewoon' naar FC Den Bosch, vrijdag in principe ook.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
je hebt in ieder geval rustig voetbal kunnen kijken gisteren
lang leve de GSMquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zelfs naar het stadion gegaan. Vanavond 'gewoon' naar FC Den Bosch, vrijdag in principe ook.
Tjonge dat zou gezellig zijn....quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:15 schreef SCH het volgende:
Je hebt nog steeds kans dat je kind op dezelfde dag geboren wordt als het kleine Sneijdertje
Kleine Sneijdertje, dat klinkt als een soort dubbel pleonasme. ofzo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:15 schreef SCH het volgende:
Je hebt nog steeds kans dat je kind op dezelfde dag geboren wordt als het kleine Sneijdertje
Dat zei ik gisteren ook tegen mevrouw DD...quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:15 schreef SCH het volgende:
Nee, was eigenlijk best gezellig gisteravond.quote:Op maandag 21 augustus 2006 07:57 schreef Kaap het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Gister maar bewust een avondje van het forum weggebleven, jullie begrijpen waarom![]()
Dan is je kind al gelijk voor het leven getekendquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:15 schreef SCH het volgende:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb ik trouwens weer. Zat er van de week een vaste klant bij me aan de bar, zegt ie tegen me, op welke wedstrijden zou je inzetten dit weekend... Dus ik 10 wedstrijden aangekruist...
Hij is nu 9000 euro rijker![]()
.
Kun je daar niet een honderdje van eisenquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb ik trouwens weer. Zat er van de week een vaste klant bij me aan de bar, zegt ie tegen me, op welke wedstrijden zou je inzetten dit weekend... Dus ik 10 wedstrijden aangekruist...
.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
.
Klopt. Verliefd zijn welquote:
[inkopper]Blijf je na de andere 33 wedstrijden ook steeds weg van het forum?[/inkopper]quote:Op maandag 21 augustus 2006 07:57 schreef Kaap het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Gister maar bewust een avondje van het forum weggebleven, jullie begrijpen waaromWat een zuur begin van de week, en zeker aangezien vandaag de opleidingen weer starten en het laatste personeel van vakantie terugkomt. Wordt een erg druk weekje.
Ik werk zelf op een ROC. Na enkele jaren daar doorgebracht te hebben ben ik er maar gewoon gebleven. Tof hoor al die vakantiesquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
[inkopper]Blijf je na de andere 33 wedstrijden ook steeds weg van het forum?[/inkopper]![]()
Succes met je opleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |