ik ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:43 schreef methodmich het volgende:
Zo, ben weg.
Nog even genieten van de laatste vakantiedag.
Fijne dag allen!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:47 schreef Bjoro het volgende:
laat ons weer eens juichen.......FC FC Groningen
Ja Simons, die heb ik in m'n team!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Het wordt 6-0 vandaag bij PSV, ik voel het!
3x farfán, 1x Koné, pingel van Simons en 1x Aissati.
nee, misschien vanavond nog evenquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:36 schreef Eilanden het volgende:
Kunnen PH en Diek niet gezellig samen hand in hand een DVD'tje gaan kijken ofzo![]()
goede raad opgevolgdquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja Simons, die heb ik in m'n team!
Gisteren United 93 gezien .. aardige film, maar vond hem niet superquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee, misschien vanavond nog even
las het, dvd komt over een maand deze kant opquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gisteren United 93 gezien .. aardige film, maar vond hem niet super
Komt 'ie dan al hier uit, of haal je 'em aan aan de andere kant van de oceaan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
las het, dvd komt over een maand deze kant op
Had ik ook.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gisteren United 93 gezien .. aardige film, maar vond hem niet super
Gefeliciteerd met die mazzelquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Had ik ook.
Het voetbal was veel beter gisteravond![]()
Thanxquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met die mazzel uitgekiende strategie![]()
Wat me trouwens wel opviel, dat het zo stil was zodra de aftiteling begon en dat het een tijdje duurde voordat mensen uberhaupt opstondenquote:
Nou ik moet zeggen dat het niet helemaal onzin. Natuurlijk is zo'n goal in blessuretijd gelukkig maar Verbeek wisselt in de 70e minuut 3 spelers bij een achterstand en wacht niet zoals Foppe tot het al te laat is, en dan dwing je het wel iets meer afquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:11 schreef Eilanden het volgende:
Als het een uitgekiende strategie is, dan is Verbeek een waar meestertacticus
Ik was er niet zo stil van - het is wel weer indrukwekkend maar het voegde niet veel toe aan de beelden die ik zelf had of kon bedenken - daardoor een beetje plat.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat me trouwens wel opviel, dat het zo stil was zodra de aftiteling begon en dat het een tijdje duurde voordat mensen uberhaupt opstonden
Plat vond ik het niet echt, maar er is weinig met het verhaal gedaan. Ik zat zeer zeker niet op een Hollywood-productie of iets dergelijks te wachten, in tegendeel zelfs, maar sommige karakters hadden misschien iets meer uitgediept kunnen worden, het was nu allemaal vrij vlakquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik was er niet zo stil van - het is wel weer indrukwekkend maar het voegde niet veel toe aan de beelden die ik zelf had of kon bedenken - daardoor een beetje plat.
Hier is het nog droog, de bui al gehad... Hopen dat het zo blijft, moet straks naar Goes toe voor een festivalletje...quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:25 schreef Eilanden het volgende:
Boven Utrecht is het noodweer nu ook echt losgebarsten ... damn
De zon schijnt, maar het regent al de hele nacht, ochtend en middagquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Hier is het nog droog, de bui al gehad...
Niet te zuinig, het hefstigste in jaren - kom je mijn handje vasthoudenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:25 schreef Eilanden het volgende:
Boven Utrecht is het noodweer nu ook echt losgebarsten ... damn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |