Die zijn te koop bij Loods5.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:00 schreef Quembel het volgende:
[..]
Niet leijk,maar dan geef ik toch de voorkeur aan de japanse bloemen in de slaapkamer.
Doe eerst Hilde maar... die is nog irriterender dan de twee tuttebellen Rik en Janine bij elkaarquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
ok eerst Monique exit graag.....
Ja dan kunne we weer over naar nuttiger zaken...quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:13 schreef GeKa het volgende:
Nou ik hoop dat dat gezeik over tampons gauw over is!
Hilde gaat met d'r gestook voor veel ruzies zorgenquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doe eerst Hilde maar... die is nog irriterender dan de twee tuttebellen Rik en Janine bij elkaar
Ja stel je voor dat die 2 daar nu staan te vozen, dan zouden we dat wel even mooi missen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:15 schreef charmed_angel het volgende:
Streams naar de douches graag!
Zeker weten dat ze niet zonder elkaar kunnenquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:14 schreef Peter6000 het volgende:
Eén van de 2 zusjes eruit, dat roept de vraag op of de andere zich dan nog wel kan handhaven.
Wie staat daar dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ze doen er 1 per dag. Vandaag was de beurt aan een jongen. Morgen weer een van de meiden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:15 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze doen er 1 per dag. Vandaag was de beurt aan een jongen. Morgen weer een van de meiden.
Tijn toch? Die fistfuc kickboxer!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Milica en nog iemand? Die met die Tattoos
ervaringquote:
Eerst nog even wachten tot ze zich wat betreft de groepsdynamiek van het huis er helemaal op hebben ingesteld op het feit dat zij met z'n tweëen zijn, en vaste gewoontes hebben ontwikkeld, zoals het elkaar dagelijks even debriefen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:14 schreef Peter6000 het volgende:
Eén van de 2 zusjes eruit, dat roept de vraag op of de andere zich dan nog wel kan handhaven.
Inderdaad huldequote:Op zondag 20 augustus 2006 12:16 schreef Jappie het volgende:
Overigens was het trouwens Janine die met haar opmerkingen over verkeerd tampongebruik Monique aan het janken kreeg....waarvoor hulde.![]()
![]()
Janinequote:Op zondag 20 augustus 2006 12:16 schreef Jappie het volgende:
Overigens was het trouwens Janine die met haar opmerkingen over verkeerd tampongebruik Monique aan het janken kreeg....waarvoor hulde.![]()
![]()
Volgens mij zei ze "DAT is het BELACHELIJKSTE wat ik OOIT gehoord heb!"quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:16 schreef Jappie het volgende:
![]()
Haar eerste pluspuntje... al zal ze die vandaag nog wel verspelen bij mequote:
vandaar de knipoogquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:18 schreef Scope het volgende:
[..]
Nou, ik heb (bijna) net zoveel BigBrother ervaring als Scan hoor, dunkt me!
Sem bekijkt alle gebruiksaanwijzingen en leest voor:quote:
Heb ik net zo'n idee van. Hummoe brengt zelfs bloot in beeld met een bepaalde strategie.quote:
Ik weet het niet hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik net zo'n idee van. Hummoe brengt zelfs bloot in beeld met een bepaalde strategie.
Een beetje doseren zegmaar.
... hebben ze net uit de plee gevist!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
met wat voetballen ze?
whahahaha ja dat gevoel heb ik ook bij hem als ik hem zo ziequote:Op zondag 20 augustus 2006 12:23 schreef Scope het volgende:
[..]
Je vraagt je af wanneer hij zichzelf gaat opblazen![]()
ben ik ook nog niet achter maar ik vind het wel knapquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
met wat voetballen ze?
eeen uitgedroogde opgezwollen tamponquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:23 schreef Scope het volgende:
[..]
... hebben ze net uit de plee gevist!![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:23 schreef Scope het volgende:
[..]
... hebben ze net uit de plee gevist!![]()
Hoera!!!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
En hij kan weer van stal: [afbeelding]
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
smetvrees... en dat "geschat" de hele tijdquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:26 schreef J-net het volgende:
Janine gaat zich er nog ff lekker tegen aan bemoeien. Ik heb echt al wel een hekel aan dr eigenlijk... En ik heb echt het idee dat Janine een beetje last heeft van een schoonmaakfobie!!! hoe heet dat ook alweer??
echt irritant he... ze mag van mij echt meteen wegquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:26 schreef scanman01 het volgende:
"schatje".... "schatje" .... "schatje" .....
Kan Janine niet gewoon vandaag nog exit?
Wát dan precies volgens haar?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:18 schreef avonne het volgende:
Volgens mij zei ze "DAT is het BELACHELIJKSTE wat ik OOIT gehoord heb!"
![]()
Nee! Hier moet je even doorheen Scanman. Als je Janine aankan, dan kun je de hele wereld aan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:26 schreef scanman01 het volgende:
Schoonmaakfobie?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:26 schreef J-net het volgende:
Janine gaat zich er nog ff lekker tegen aan bemoeien. Ik heb echt al wel een hekel aan dr eigenlijk... En ik heb echt het idee dat Janine een beetje last heeft van een schoonmaakfobie!!! hoe heet dat ook alweer??
Ongeloofelijk hier kan ik nog wat van leren! Dat had ik nog nooit gehoord!!!!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:27 schreef Quembel het volgende:
Mijn vrouwelijkheid gaat niet meer door de wc????
OMFG!
Ah lieverd, maar ik bedoel het niet zo liverdje, écht ik snap het , maar lieverd, ja ja, dat snap ik, jahhh jahhhhh jahhhhhhquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:26 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:28 schreef teamlead het volgende:
euh.. samenvattig: blondie flikkert gebruikte tampons in de plee.. plee verstopt binnen een dag...blondie jankt
neeeeee, ze moet blijven.. we moeten ons kunnen ergerenquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:26 schreef scanman01 het volgende:
Ow ja ik bedoel idd smetvrees, en juist een schoomaakkickquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:27 schreef Scope het volgende:
[..]
Schoonmaakfobie?
Je bedoelt dus geen smetvrees maar het tegenovergestelde?
Haar stem!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:28 schreef versabommie het volgende:
die blonde doos ( weet de namen niet en dat bevalt me tot op heden prima) doet mij sterk denken aan NAAD!
Ja, maar vooral de bewoners, anders is het nog niet leuk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:29 schreef teamlead het volgende:
neeeeee, ze moet blijven.. we moeten ons kunnen ergeren
quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:30 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed, intussen hebben we Milica in de douche gemist. En dat allemaal dankzij die blonde Einstein.
Zo erg dat je de streams uitzet als het nog langer had geduurd?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
neeeeee, ze moet blijven.. we moeten ons kunnen ergeren
Ik kon haar eerst niet plaatsen maar elke keer als ze spreekt krijg ik overal puistjes....toen schoot het me te binnen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Haar stem!
Zou me niks verbazen als ze elkaar kennen! (beiden omg. Den Haag).
mja.. maar dat dacht ik vorig jaar ook over rob, tanja en chantalquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo erg dat je de streams uitzet als het nog langer had geduurd?
Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Ik wil wel ruzie's ed zien, maar geen Janine types. Die mogen echt exit.
Helaas, ze was even in beeld, heb een caps gemaakt, maar die is bewogen... dus ziet er niet uit.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:30 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed, intussen hebben we Milica in de douche gemist. En dat allemaal dankzij die blonde Einstein.
Dat vrees ik ook... Dus we moeten het doen met Sjaan voor een tijdje. De wereld is hard.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
Nee Janine is ok..... en mag wel heel lang blijven... Volgens mij is het zonder haar erg saai
Toen ze weg waren was het huis nagenoeg leeg...niet zo raar dan he?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
mja.. maar dat dacht ik vorig jaar ook over rob, tanja en chantal
maar toen ze weg waren werd het wel een stuk saaier
Ter Meulen Post.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:33 schreef versabommie het volgende:
![]()
HAHAHAH kommaar op met die gele kaarten want dit MOET wel voor bij zijn geweest maar ik lees op de BB site dat janine MODEL is![]()
Van wat in godsnaam?![]()
dat handjes vasthouden enzoquote:
Vooral Rob was een ruziezoeker... dus dat Rob moest blijven is logisch. Chantal ging met haar roddelpraktijken vrij ver, dus ook wel zinvol om zo iemand in huis te hebben. Ik zie Janine alleen nog maar bij iedereen slijmen en wat mij betreft heb je zo iemand niet nodig.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
mja.. maar dat dacht ik vorig jaar ook over rob, tanja en chantal
maar toen ze weg waren werd het wel een stuk saaier
Ja en dat is dus wel goed kut. Ik was meer geinteresseerd in de gesprekken die ze met de kickboxer voerde in de badkamer dan dat gelul over vrouwelijkheid door de plee spoelen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:30 schreef scanman01 het volgende:
Maar toch niet met haar hoofd of lichaam he?quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Toen ze weg waren was het huis nagenoeg leeg...niet zo raar dan he?
Het Kruidvatquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:33 schreef versabommie het volgende:
![]()
HAHAHAH kommaar op met die gele kaarten want dit MOET wel voor bij zijn geweest maar ik lees op de BB site dat janine MODEL is![]()
Van wat in godsnaam?![]()
en erger...ze neemt het nog serieus ook!
Precies! En Tijn's verhalen zijn gelukkig ook helemaal niet slaapverwekkendquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:35 schreef Scope het volgende:
[..]
Ja en dat is dus wel goed kut. Ik was meer geinteresseerd in de gesprekken die ze met de kickboxer voerde in de badkamer dan dat gelul over vrouwelijkheid door de plee spoelen.![]()
-3 punten naar teamlead!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
true, maar wat overbleef was een josti, een duimzuiger, wapperwapper en een verliefd stelletje. Geen kans op vuurwerk dus.. Sjaan is tenminste iemand die voor voldoende irritatie kan zorgen
Nee, alleen met haar grote linkerteen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar toch niet met haar hoofd of lichaam he?
brrrrrrrrrrrrr!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, alleen met haar grote linkerteen.![]()
ja duh.. maar als dan die paar mensen waar je je aan kunt ergeren ook nog weg zijn, zakt het meteen wel heel erg inquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
-3 punten naar teamlead!
elke BB loopt het met minder dan 6 man naar benee qua vuurwerk!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
-3 punten naar teamlead!
elke BB loopt het met minder dan 6 man naar benee qua vuurwerk!
Ik vind Milica wel een heel ander type dan haar moeder. Dus er is hoop.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:38 schreef Scope het volgende:
Ze zeggen toch altijd dochters op hun moeder gaan lijken later? Dat belooft nog wat voor Milica dus.
Wil je niet zo gemeen doen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:38 schreef Scope het volgende:
Ze zeggen toch altijd dochters op hun moeder gaan lijken later? Dat belooft nog wat voor Milica dus.
Uh. Joost was toch de josti?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
Gelukkig hadden we vorig jaar Joost nog, met zijn geweldig leuke spelletjes en grapjes enzo
als bewoner zijnde stem je die eruit... en als gemiddelde kijker (de stemmer) ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja duh.. maar als dan die paar mensen waar je je aan kunt ergeren ook nog weg zijn, zakt het meteen wel heel erg in
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:39 schreef Scope het volgende:
Krijg nou de sodeflikker. Komt er opeens een tekstballon bij mij in beeld dat ik een illegale Windows heb?!?!
Nou, dat wordt dus effe je computer leeghalen. Lullig dat dat net tijdens BB moet. Het gaat namelijk nu beginnen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:39 schreef Scope het volgende:
Krijg nou de sodeflikker. Komt er opeens een tekstballon bij mij in beeld dat ik een illegale Windows heb?!?!
BigBrother is Watching Youquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:39 schreef Scope het volgende:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:39 schreef Scope het volgende:
Jep.. en hij zorgde toch voor zéér vermakelijke tv enzo... Daarom heeft hij ook gewonnen.quote:
Ja, nu wordt het echt serieus.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:40 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, dat wordt dus effe je computer leeghalen. Lullig dat dat net tijdens BB moet. Het gaat namelijk nu beginnen.
Prutserquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:39 schreef Scope het volgende:
AMATEUR!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:39 schreef Scope het volgende:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:44 schreef versabommie het volgende:
zeekoe heeft schizofrene spierdyslectie in haar premolaren ofzo
spierreuma idd ( ook wel fibromyalgie genoemdquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:44 schreef ruby het volgende:
Hilde heeft iets met haar spieren???
Niet meteen gaan schelden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:45 schreef Biancavia het volgende:
Fibromyalgie.
Heel gewoon hoor tegenwoordigquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:45 schreef Quembel het volgende:
joint als medicijn
quote:Spierreuma of polymyalgia rheumatica,afkorting PMR (ICD-10 M35.3) is een syndroom met ontstekingen aan de schouderspieren en spieren in de heupen. Polymyalgie betekent zoveel als veel pijn in de spieren, terwijl rheumatica op een op reuma gelijkend ziektebeeld wijst.De diagnose wordt gesteld aan de hand van symmetrische spierpijnen in schouders,heupen en bovenbenen. Dit in combinatie met een verhoogd bloedbezinksel.Spierreuma komt vooral voor bij bejaarden.
Spierreuma is vaak te verhelpen met Prednison. Vaak duurt zo'n kuur 1 jaar, meestal totdat het bloedbezinksel gedurende enige tijd weer normaal is.. Als de spierreuma niet weg is na de kuur, zal de patiënt de rest van zijn/haar leven prednison moeten slikken, Een latente stijfheid blijft vaak aanwezig, doch hiermee is doorgaans zonder medicatie te leven. Regelmatige beweging: Wandelen, fietsen, zwemmen en eventuele therapeutische begeleiding maken een en ander draaglijk.
Fibro is toch wat andersquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:45 schreef Biancavia het volgende:
Fibromyalgie.
Daarom verbaast het me ook waarom de bewoners geen zak wiet hebben gekregen van BB.quote:
Marcel is een broer van de zusjes, dat zou een leuke twist zijnquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:47 schreef Totem het volgende:
toen de 2 blonde zussen stonden te zeuren in de slaapkamer zei de ene tegen de ander: "we kunnen toch ook met Marcel douchen, is toch eigen" .......... (????)
....is toch eigenlijk ook een vrouw?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:47 schreef Totem het volgende:
toen de 2 blonde zussen stonden te zeuren in de slaapkamer zei de ene tegen de ander: "we kunnen toch ook met Marcel douchen, is toch eigen" .......... (????)
Ik had ook begreep dat er gelijk al iemand uit moest. Dat zal dan misschien vanavond of morgenavond al gebeuren?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Bij de eerste BB moesten ze elkaar na twee dagen al nomineren... dat moet nu ook maar gebeuren... gelijk de irritaties opwekken bij elkaar
Dat zit er wel in ja, gelukkigquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had ook begreep dat er gelijk al iemand uit moest. Dat zal dan misschien vanavond of morgenavond al gebeuren?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fibromyalgiequote:Op zondag 20 augustus 2006 12:47 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee, dat is spierreuma (heb het namelijk zelf ook)
ze zei zelf dat het "fibromyalgie" heettequote:Op zondag 20 augustus 2006 12:50 schreef Scope het volgende:
Nee, polymyalgia rheumatica is niet hetzelfde als fibromyalgie.
Je moet niet alles geloven wat ze zeggen op TV hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:51 schreef Tamaartje het volgende:
ze zei zelf dat het "fibromyalgie" heette![]()
Ja, terechte winnaar.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:41 schreef scanman01 het volgende:
Jep.. en hij zorgde toch voor zéér vermakelijke tv enzo... Daarom heeft hij ook gewonnen.
![]()
dan zal ze dus fibro hebben... weke delen-reuma... en geen spierreuma..quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:51 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ze zei zelf dat het "fibromyalgie" heette![]()
Bij Fibro heb je pijn in je bindweefsel en spieren.. daardoor wordt het ook wel spierreuma genoemdquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fibromyalgie
en
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spierreuma
maar goed.. beide is kut natuurlijk
Ja, je hebt gelijk, maar spierreuma is wat makkelijker om te zeggen dan 'aanhechtingsplaatsen van spieren en pezen aan de gewrichten-reuma'.quote:Spierreuma of polymyalgia rheumatica,afkorting PMR (ICD-10 M35.3) is een syndroom met ontstekingen aan de schouderspieren en spieren in de heupen.
Fibromyalgie (ICD-10 M79.0) is een chronische en pijnlijke aandoening van de aanhechtingsplaatsen van spieren en pezen aan de gewrichten (ook wel "weke delen reuma" geheten).
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:52 schreef Arcee het volgende:
Wie had van jou moeten winnen?
Kloptquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan zal ze dus fibro hebben... weke delen-reuma... en geen spierreuma..
Ja, en vergeet niet te zwaaien.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:54 schreef Bocaj het volgende:
Dat praten over dat spiergedoe hoort in de SC![]()
sorryquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:54 schreef Bocaj het volgende:
nee hoor.. het onderwerp was op de streamsquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:54 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk dat ze fibromyalgie heeft. In de volksmond (dus ook uit de mond van Hilde) wordt dat ook wel spierreuma genoemd, terwijl spierreuma (polymyalgia rheumatica) eigenlijk een andere aandoening is. Tegen fibromyalgie helpt volgens mij ook geen prednison.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:53 schreef Tamaartje het volgende:
Bij Fibro heb je pijn in je bindweefsel en spieren.. daardoor wordt het ook wel spierreuma genoemdmaar je zult ook vast een andere vorm hebben dat echt spierreuma wordt genoemd en dus alleen maar je spieren zijn
Je hebt zoveel soorten![]()
Ze ziet er anders wel uit alsof ze prednison gebruikt ..quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:56 schreef Scope het volgende:
[..]
Ik denk dat ze fibromyalgie heeft. In de volksmond (dus ook uit de mond van Hilde) wordt dat ook wel spierreuma genoemd, terwijl spierreuma (polymyalgia rheumatica) eigenlijk een andere aandoening is. Tegen fibromyalgie helpt volgens mij ook geen prednison.
Bij de 1 wel bij de ander nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:56 schreef Scope het volgende:
[..]
Tegen fibromyalgie helpt volgens mij ook geen prednison.
Mannen met haarbandjes.quote:
Je zou denken van wel. Maar het is niet zo. Prednison geeft andere vetverdeling.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:56 schreef Loedertje het volgende:
Ze ziet er anders wel uit alsof ze prednison gebruikt ..
Vooruit dan maar....Scan wat wil je aan me kwijt?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:53 schreef scanman01 het volgende:
Het is weer het kakeluurtje
Er moeten meer mensen even '1 op 1 gaan kletsen.
Juist. IRL ook.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:54 schreef Quembel het volgende:
daarom heb ik ook een hekel aan de eetmomenten, kippehok en niet kunnen ontsnappen aan slap geouwehoer
Wie is jouw favoriet tot nu toe voor de eindoverwinning?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vooruit dan maar....Scan wat wil je aan me kwijt?
Nou je het zegt!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:59 schreef Scope het volgende:
Die kale vent doet me af en toe aan Locke denken.
mwah.. het "handjevasthoudenmoment" van moeders kwam aardig in de buurtquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:00 schreef scanman01 het volgende:
Wordt er nog een beetje gebeden voor het eten trouwens? Is me nog niet opgevallen.
Waar moet dat heem met de normen en waarden in deze maatschappij?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:00 schreef Bocaj het volgende:
Ik zou gek worden van die hitte mensen daar...
Waar moet het heen met de mensen die die streams zitten te bekijken en de verslagen posten in het streamverslagentopicquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:00 schreef scanman01 het volgende:
Wordt er nog een beetje gebeden voor het eten trouwens? Is me nog niet opgevallen.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:34 schreef J-net het volgende:
Ze zitten te eten, vooraf een soort van groepsgebed geleid door Hilde. Vooraf nog een probleem, omdat er nu een extra persoon is is het lastig om met 15 personen rond de kleine tafel te zitten.
Bidden is so oldschoolquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap niet dat er niet veel meer rond het zwembad wordt gehangen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:00 schreef Bocaj het volgende:
Ik zou gek worden van die hitte daar...
Helaas welquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:02 schreef Gert het volgende:
Blijkbaar is het "groeps-bioritme" nog in tact.
Hmm...moeilijk....ik denk dat Semih wel een goede kans maakt tot dusver...quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriet tot nu toe voor de eindoverwinning?
Welke man vind je het mooist?
Welke vrouw vind je het mooist?
Is pas ontbijt voor hun.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er niet veel meer rond het zwembad wordt gehangen.
Of is dat water ook loeiwarm gestookt?
Trouwens, ze zitten aardig op schema he, qua zondagsbrunch. Blijkbaar is het "groeps-bioritme" nog in tact.
bedoel je Micheline?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm...moeilijk....ik denk dat Semih wel een goede kans maakt tot dusver...
Mooiste man is helemaal een probleem...maar ik denk dat (alleen qua kop dan) Jeroen als mooist gekwalificeerd zou kunnen worden.
En bij de vrouwen is het een onbeslist tussen Marceline en Marcia.
En jij ?
Ik denk ook dat Semih wel een goede kans maakt ja.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm...moeilijk....ik denk dat Semih wel een goede kans maakt tot dusver...
Mooiste man is helemaal een probleem...maar ik denk dat (alleen qua kop dan) Jeroen als mooist gekwalificeerd zou kunnen worden.
En jij ?
Micheline?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:03 schreef Jappie het volgende:
Marcia heeft die XXX-factor hehehequote:Op zondag 20 augustus 2006 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Micheline?
Nee, niet mijn smaak, te breed hoofd, grote tanden.
Marcia hééft het, maar zou er nog drie keer mooier uit zien als ze zich een beetje leuker kleed, knipt, opmaakt etc.
Daar zijn al hele documentaires over gemaakt... De Wereld van de Zeekoe op National Geographicquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:04 schreef versabommie het volgende:
Ik kan niet wachten op de douchescenes van Hilde!
Gelukkig. Dan zijn we het toch niet helemaal eens. Tot nu toe vind ik Micheline de mooiste.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Micheline?
Marcia hééft het, maar zou er nog drie keer mooier uit zien als ze zich een beetje leuker kleed, knipt, opmaakt etc.
ze opperde net dat ze ook wel gewoon met meerdere tegelijk konden gaan douchen anders duurt het de hele dag: "als ik er geen probleem mee heb, dan hoeven jullie er helemaal geen probleem mee te hebben" of iets in die strekking hehehequote:Op zondag 20 augustus 2006 13:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar zijn al hele documentaires over gemaakt... De Wereld van de Zeekoe op National Geographic
Wil je wel even ophouden?! Ik nam net een slok drinken en dat ligt nu over mn toestsenbord!quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar zijn al hele documentaires over gemaakt... De Wereld van de Zeekoe op National Geographic
Dat lijkt me nou ook niet helemaal gezondquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:07 schreef Scope het volgende:
Ik zweer het je. Blondie zit nog steeds met die tampon in dr maag
Dat is ook de verkeerde plek natuurlijk. Maar dat verbaast me eigenlijk in haar geval niets.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:07 schreef Scope het volgende:
Ik zweer het je. Blondie zit nog steeds met die tampon in dr maag
Jij valt net als Scan meer op de platte billen van Milica begrijp ik hieruit?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Micheline?
Marcia hééft het, maar zou er nog drie keer mooier uit zien als ze zich een beetje leuker kleedt, knipt, opmaakt etc.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:04 schreef versabommie het volgende:
Ik kan niet wachten op de douchescenes van Hilde!
Maak er effe een topic van.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriet tot nu toe voor de eindoverwinning?
Welke man vind je het mooist?
Welke vrouw vind je het mooist?
6 personen hebben een naam met M . Ook nog Monique en Marcel. Is wel erg veel eigenlijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:08 schreef TheVulture het volgende:
Mooiste vrouw
1. Marcia
2. Micheline
3. Milica
Het zit hem wel in de M dit jaar trouwenswant we hebben ook nog een Marlies maar dat is een tuinheks
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:08 schreef Scope het volgende:
[..]
Wil je wel even ophouden?! Ik nam net een slok drinken en dat ligt nu over mn toestsenbord!![]()
Kom kom, niet zo vooroordelend lachen om dat michelinvrouwtje met dronken tongvalquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:08 schreef Scope het volgende:
[..]
Wil je wel even ophouden?! Ik nam net een slok drinken en dat ligt nu over mn toestsenbord!![]()
JUIST! die nee niet doen ik wil het zo graag mentaliteit!quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij valt net als Scan meer op de platte billen van Milica begrijp ik hieruit?
-edit- ow sorry scan...ik dacht ergens gelezen te hebben dat je voor Milica ging...
Bij Micheline is het een combinatie van haar ogen/mond en figuur.![]()
En Marcia heeft iets onbestendigs/onschuldigs/puur wat haar aantrekkelijk maakt.![]()
Bij Milica is het vooral haar koppie.... Ze lijkt me ook een wilde trouwens.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
-edit- ow sorry scan...ik dacht ergens gelezen te hebben dat je voor Milica ging...
En Marcia heeft iets onbestendigs/onschuldigs/puur wat haar aantrekkelijk maakt.![]()
Ik noemde Milica helemaal niet in mijn post, dus knap dat je dat "hieruit begrijpt".quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tijn vond Sabrina toch leuk?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:10 schreef TheVulture het volgende:
Yep, ik zie ineens wat vonkjes tussen Tijn en Milica
Er is al een ego geknakt en daar was alleen een gezwollen tampon en een hysterische negerin voor nodig.... dat belooft nog veel goedsquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:12 schreef Loedertje het volgende:
Leuker is de ego's (en geknakte ego'sop termijn ) te bespreken
Wat Gert al zei hè. Snelkookpan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:13 schreef eborn het volgende:
In de vorige BB's duurde dat toch minstens een week!
Die doet de regendansquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:14 schreef TheVulture het volgende:
hysterische negerin voor nodig.... dat belooft nog veel goeds
Komt Ralluf weer terugquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Haar stem!
Zou me niks verbazen als ze elkaar kennen! (beiden omg. Den Haag).
Yeah right...quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:12 schreef Loedertje het volgende:
Kappen nu met die uiterlijkheden, dié zijn juist totaal niet relevant
Leuker is de ego's (en geknakte ego'sop termijn ) te bespreken
Die hebben ze toch goed vervangen door Rick? Zijn exact dezelfde types!quote:
24 uur de lamp laten branden door middel van fietsenquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:16 schreef teamlead het volgende:
tis een kwestie van geduld voor ze beginnen met "zakdoekje leggen" ofzo
Tijd voor een opdracht.. en meteen een heftige
Nee, want Hummie had een beter idee. ZET ZE OP RANTSOEN !!!! Jaaa, leuk planquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:16 schreef Scope het volgende:
Ik zou zeggen: gooi er nog maar wat alcohol in. En snel.
Das waar,moet echt meer de streams gaan volgenquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die hebben ze toch goed vervangen door Rick? Zijn exact dezelfde types!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:17 schreef charlysilva het volgende:
[..]
24 uur de lamp laten branden door middel van fietsen![]()
klopt, maar ze mochten de eetkamer niet uit zolang de plee niet gerepareerd wasquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:18 schreef markna het volgende:
ik dacht dat er in de eetkamer niet gerookt zou worden ??
Tampons vissen uit de plee,dude what a jobquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
klopt, maar ze mochten de eetkamer niet uit zolang de plee niet gerepareerd was
En voor het inpakken moet de tampon in een doos van de dames hebben gezetenquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:20 schreef charlysilva het volgende:
10 duizend tampons binnen 24 uur inpakken? Leuke opdracht dacht ik zo![]()
die plee moeten ze gewoon zelf ontstoppen. Hup die hand de plee in en lekker grabbelen naar gouden ballen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
jah jammer dan toch dat zijn geen afsprakenquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
Rode,bloedrode ballen in dit gevalquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
die plee moeten ze gewoon zelf ontstoppen. Hup die hand de plee in en lekker grabbelen naar gouden ballen!![]()
staat niet op de kaart hehehequote:Op zondag 20 augustus 2006 13:21 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Rode,bloedrode ballen in dit geval![]()
En de heren moeten ze er eerst instoppen,lekker voor de onderlinge bandquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En voor het inpakken moet de tampon in een doos van de dames hebben gezeten
omdat ze te dom zijn om namen te onthoudenquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:22 schreef Inca het volgende:
Waarom heet iedereen daar Schat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |